Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > To zas bude flame... nejhorsi ridici...

 o Navštíveno 885x o
o 03.11.2009, 12:05 | tappaja
[ Link ]

Blíží-li se k vám na silnici vozidlo značek Audi, BMW nebo Alfa Romeo, mějte se raději na pozoru.

Za první tři čtvrtletí letošního roku jsou sice nejrizikovějšími šoféry nadále obyvatelé Prahy, začínají se jim ale blížit řidiči z Ústí nad Labem, Mostu či Děčína, ale také z Kladna. U těch se míra rizika zhoršuje, zatímco u Pražanů je již několik let stabilní nebo se mírně zlepšuje.

Nejrizikovějšími moravskými okresy jsou Ostrava, Brno-město a Karviná.

:o))))


o 03.11.2009, 12:09 | luda551
nj zase Děčín:D
o 03.11.2009, 12:10 | Mr.Scully
Z mého pohledu jsou nejhorší řidiči Oktávek, ale to je i dáno tím, že Oktávek tu jezdí nejvíc. Vztáhneme-li to na počet aut, tak je i dost možné, že tahle statistika souhlasí. Audiny nevím, ale už jsem viděl dost prasáků s BMW nebo Alfou. A to říkám i přesto, že BMW mám. Prostě dost puberťáků si koupí rychlé BMW, aby oslňovali roštěnky, ale nezvládají to. Pak to dopadá špatně.
o 03.11.2009, 12:13 | Rudi
nejrychlejší auta na českejch dálnicích jsou Octavie TDI a Fábie HTP
o 03.11.2009, 12:19 | Lukasino
To jsou zase statistiky :-D :-D
o 03.11.2009, 12:20 | kuja
Ac Kladenak,tak s tim souhlasim....na Kladne to je cim dal tim horsi,zaplat panbuh,ze tam moc nejezdim :D
o 03.11.2009, 12:24 | kozlustechnykus | Upraveno: 2009-11-03 12:31:13
Obcas mi to prijde, ze se ti novinari snad snazi nasirat lidi. Spousta lidi si, hned jak uvidi nadpis, rekne: Nojo Audi, BMW, normalni clovek na to nema, ti bohati zlodeji zase delaj bordel, vid mamo. Dopije svoji desitku a jede na nakup. Obcas se mi fakt zda, ze se snazi podporovat zavist mezi lidma. Clanek o havarce er1 BMW a kazdy druhy slovo je luxusni nebo drahy.

Ad statistika: Na co je statistika z havarijka? O cem vypovida? Maji vyhodit statistiku ze vsech jimi resenych nehod. Kolik % fabii, loganu a podobnejch ma havarijko? Ty cisla by se asi dost zmenili.
o 03.11.2009, 12:32 | kozlustechnykus
Jo a neverim statistice, kterou sem si sam nesfalsoval:)
o 03.11.2009, 13:16 | FBS
proč jsou ve statistice značky, a ža Škodu je tam zmíněnej právě Superb???????? to nechápu, to sou kokoti...
o 03.11.2009, 13:59 | Lukasino
hlavne statistika havarijky? Tak je jasny, ze clovek co si koupi bmw, audi, mercedes, alfu, atd tak si zaplati havarijku, kdyby se neco stalo, at to nemusi resit, oproti tomu kdo si udela havarijku na daewoo, a podobny znacky? Nikdo, takove auto se nekrade, dily za par kacek, tak co utracet za havarijku :-))
o 03.11.2009, 14:56 | RedBaron
Já jsem k tomu napsal svoje pod článek:

První řidič má auto, které poslouchá na slovo, nechá se krásně vést i při nejdivočejších manévrech, řízení člověku přesně říká kam ještě může, sportovní sedačky podrží člověka v zatáčkách a motor říká: "Toč mě, umím ještě víc!".

Druhý řidič řídí auto, které je rádo že drží na silnici protože má konstrukci podvozku, která se používala už v šedesátých letech, přední pohon se s ním pere o totálně přeposilované a necitlivé řízení, brzdy jsou v půlce kopce hotové a smrdí, místo sedačky má štokrdle, ze kterého padá už při zabrání za řadící páku a místo motoru pracuje zdechlina, která je ráda, když se konečně přeřadí na vyšší kvalt.

Není člověka, který by s prvním autem nejel rychleji. Ano, i u moralistů to tak je :o)

---

P.S.: Jaká část těchto nehod jsou asi pojišťovací podvody při tučných cenách náhradních dílů u Audi? Kolik km a v jakých rychlostech toho asi najezdí velké cestovní bouráky a kolik Kia nebo Dacie po nákupech do Lidlu? :o)
o 03.11.2009, 16:06 | JP
No teda, radši budu ode dneška jezdit s Coupé a Alfu nechám v garáži, abych moc neboural...:D
o 03.11.2009, 16:14 | Kesam
No jo no silnej motor těžká noha :-)
o 03.11.2009, 16:26 | ruffrider
jak řidič brambora nad tím můžu jen zakroutit hlavou. Jestli bude na na silnicích stejně aut značek Audi, BMW, Alfa Romeo jako jmenovaných škodovek, tak bych chtěl vidět potom ty průměrné statistiky nehodovosti vztažené k celkovému počtu.... Jako vždy,novinky nepřekvapily, už ani ty diskuze pod články nejsou co bývaly, u toho se aspoň člověk zasmál, ale teď...
o 03.11.2009, 18:45 | Cossie
jako RedBaron ;-)
o 03.11.2009, 18:55 | Nismo.Power
jj je tam vidět přesně která skupina má havaríjko tzn. dělá bouračky na pojistovnu a vejvar do kapsy.....

jinak jo, hodně řidičů audi si myslí bůhví co nemaj a jezděj jak prase....u bmw jakbysmet akorát s tim že to maj víc pod kontrolou narozdíl od těch v audi.......ale kam se všichni tyhle hrabou na oktávku v tédéíčku :)))
o 03.11.2009, 18:57 | ruffrider
Nismo - ale musí bejt ve stříbrný metle:-D
o 03.11.2009, 19:00 | Bladzej
a na hlínách py*čo, jo a ve 4 pod plnym plynem spotřeba nebude větší než 5.12513 lirů na sto :))))
o 03.11.2009, 19:18 | Nismo.Power
tak to je jasný..... správná služební chrochtávka f tédéíčku samo musí !ale opakuju musí! mít minimálně jedno písmeno z nápisu TDI červený (nejlíp všechny) ,pak samo hlíny, hagusy, xenóny, musí bejt v koži , střešní vokno, metlu apod fíčury který zlepšujou jízdní výkony tohoto monopostu 3tího tisíciletí :) spotřeba rozhodně ne 5.12513 to je přehnaný, podle mě maximálně 5.12512
o 03.11.2009, 19:30 | HIGHTOWER
proč tam jsou značky aut obecně, ale u škodovky tam je superb a pak ostatní? :-D
Statistika o ničem......
o 03.11.2009, 19:39 | Nismo.Power
je to divný..... já bych řek že bouračky škodovek budou na prvnim místě...... nevidim snad bouračku aby tam nefigurovala nějaká škodárna všechno zbořený bejt škodárna...... tohle vypadá spíš jako by prohodily škoda superb se škoda ostatní.......
o 03.11.2009, 19:50 | kamil306
Nevím Nimso, ale na škole smyku to ti v bmw právě moc pod kontrolou neměli, oproti audi co jsem tak pozoroval:-))
o 03.11.2009, 19:54 | Nismo.Power
mno myslel jsem to taky jako ty v těch novějších modelech :) tzn já nevim třeba prostě člověk v 650i jede jak prase ale prostě to auto poslouchá , rychle skočí vpřed a ladně zabrzdí.... zatimco ty v A6 3.0TDi ladne zrychlej a horko těžko brzděj kdzž prasej..... tak nějak to mám z práglu vypozorovaný.... nehlědně na to že u BMW mi příjde mnohem promakanější ESP audi at už jakákoliv nic moc, pořád to bliká ale skutek utek :))


BTW škola smyku se dělá s ESP nebo bez ? :)) ...... já bych tam asi nemoh já ESP vypnout nemůžu :)
o 03.11.2009, 19:55 | free.tree
1. Mám havárko, tak co bych to nenahlásil...
2. Všechny auta pořízené leasingem nebo zák. úvěrem musí být pojištěna (hodnota nad 150tis Kč)
3. Největší leasingová společnost (jednička na trhu) je ČSOB Leasing (zatím)
4. Většina těchto bouráků jsou služební vozidla pro majitele, ředitele, managery a obchoďáky...
5. V Praze je strašně moc místa na parkování a vůbec tam není provoz :-D
6. Proč čtete tak debilní články? :-D

o 03.11.2009, 21:06 | ps
No něco na tom bude, nevím čím to je, jestli tím, že ty auta jsou levné a dostupné, ale potkávám poslední v audinách a bmw samé k*o*k*o*t*y.
o 03.11.2009, 23:27 | htd
hi hi parada jsem ze hry:D
o 04.11.2009, 08:30 | kamil306
Nismo: Mám naježděno s oběma značkama a fakt nepozoruju rozdíl. Je to jen o tom, ke které značce seš nakloněnej.

Co se týče školy smyku, tak si zkoušíš všechny režimy a pokud vypnout nemůžeš, tak samo jezdíš dál s:-) Myslím smart to měl taky nevypínatelný. A mě se to zapne po dosažení 50km/h...což je užasný, protože když ty kola hrabou, tak jsem měl na tachometru 70, ale jel tak 40:-)
o 04.11.2009, 08:31 | kamil306
a jinak bych ten kurz doporučoval každýmu a měla to být dávno součást autoškoly..zas tak drahý to nebylo
o 04.11.2009, 08:36 | addamec
Statistika bohužel nebere v úvahu, že průměrný roční nájezd u audi bude plácnu 35tkm a u Dacie či Fiatu, kteří mají v portfoliu téměř výhradně malá levná auta třeba 8tkm.

Navíc, pokud majitel dražšího auta např. odře nárazník při parkování, je ochotný zaplatit 5000 spoluúčast a nechat si auto opravit. Pokud se to samé stane majiteli levného auta, dost často nad tím mávne rukou.

Myslím, že takto provedená statistika je k ničemu.


Ale potvrzuju, že někteří řidiči BMW, Mercedesů atp. si myslí, že pro ně ani fyzikální zákony neplatí...
o 04.11.2009, 08:38 | tappaja
Si to pisalek prikraslil, aby to bylo zajimavejsi. Zprava z pojistovny o konkretnich znackach nemluvi:
[ Link ]
o 04.11.2009, 08:40 | luda551
nj taky vydavam jednoho neukaznenyho ridice BMW v Děčíne co jezdi kruhače,zatacky bokem:D a nekdy i v protismeru
o 04.11.2009, 12:52 | .mycTD
tapp: zprava o znacka (bohuzel) pochazi tez od csobpoj
o 05.11.2009, 22:38 | kozlustechnykus
D-FENS se do toho uz taky pustil: [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3214 sekund.