
Navštíveno 1139x

tak už jsem se rozhodl a rok budu kupovat auto. Momentálně mám fábii a chtěl bych něco většího a silnějšího. Mám více favoritů. Audi A4,BMW 3, Octa, Pasat ale nejvíc se mi zamlouvá Mondeo ST. Má s nim někdo zkušenosti??nebo s jinym autem již zminovanym,na co si dát pozor,kde kupovat a kde ho nekupovat???mělo by to být rv. 2002 a vejš max 150 tis.km,jedno jestli sedan,hatch nebo kombajn.cenovka do 250 tis.
dalsi clovek co kouka na ujete kilometry :o(((
benzin/diesel?
Ty km fakt nutne resis, nebo potrebujes jen z nejakeho duvodu tenhle udaj na budikach? :-))
U Mondea 3gen je na pytel ze rezne :( hlavne spodky dveri
Osobne z tech co jsi napsal bud A4 nebo bmw, pokud chces neco silnejsiho, co 330d?
tak na ty km zapomen :D
a spis bud rad kdyz sezenes nejaky z tohle tech tvych aut v peknem technickem stavu a na ostatni se vykasli :)
to je jedno jestly nafta nebo benzin,ale u toho ST na výběr neni
no, já znám ve svém okolí dost lidí, kteří se do těch 150t km/2002 v klidu vejdou a auto mají od nového, sám mám 01/2006 a aktuálně jen 43t km. Pokud člověk autem moc nejezdí po městě a auto ho neživí, je těch 10-15t km ročně normální nájezd

28.10.2009, 09:55 |
Arnie_one | Upraveno: 2009-10-28 09:55:41
Pred cca mesicem sem cetl, ze ADAC (tusim) delal pruzkum najetych km. Tak v DE ten prumer dela 40-60tis km rocne. Preju uspesne koupeni auta r.v. 02 s najetyma 150tis :) (cili pocitej ze bude mit cca od 320tis) dle meho je to i realne.
Samozrejem muze byt vyjimka, ale to je asi tezke hledani.
Arnie: dle me je to zase naprosta hovadina.
naprosta hovadina to podle me zas az tak neni...
Hlavne podle me, kdyz nekdo najede tech 10tkm / rok, jak psal sestikule, tak si nekoupi neco zajimavejsi typu treba ty 330, mondeo ST, atd atd aby mu tam stala, takovy auto si koupi clovek co s tim jezdi...
Kdyz si nekdo koupi auto na jezdeni pro rohliky, je to vetsinou neco typu fabie htp, kokta 1,4, sdi, atd atd
Ty kilometry nejsou obvyklé, ale sehnat se určitě dají, nevidím na tom požadavku nic špatného (kromě toho, že se mu zúží výběr :)
no tak průměru 40-60tis km ročně bych určitě nevěřil...
jinak kdybych najížděl 10tis km ročně, tak si právě naopak klidně koupim 330i, protože mě nebude trápit, kolik to sežere...
Lukasino: naprosta hovadina je hlavne ta statistika.
jako, ze scitaji najezdy smartu s A8?
nebo cestakovu X5 s ML 'modelky' v domacnosti?
a i kdyby to nahodou pravda byla, tak to vypovida jen o tom, ze tebou vybrane auto muze mit najeto rocne neco mezi 1.000 a 100.000km ;-)
my máme v rodině 7 aut a z nich jenom jedno ujede ročně víc jak 15.000km
.mycTD: jo, tak je to prumer :-) hlavne je nesmysl to resit, je to vsechno o konkretnim aute a ridici, jedno auto muze mit najeto milion km a druhy stejny za stejnou dobu klidne 50tis :-))

28.10.2009, 10:55 |
prohifi.cz | Upraveno: 2009-10-28 10:59:05
2 Escudo: ale zase bych presne nesrovnaval CR a Nemecko - urcite tam bude rozdil...
Kazdopadne kdyz jsem nedavno resil vymenu auta, v Nemecku mely totozne modely najeto vice km. Otazkou je, jestli tam opravdu vice jezdi nebo jestli maji v CR stocene km. Bohuzel druhe moznosti se priklanim vice :-(
Z tech co jsi sepsal, bych byl pro BMW 3ku. Proti Octe a Audine (hodne podobna auta) moc velky rozdil... Otazkou je spise, zda se da koupit sluny stav za dane penize - zkus lehce projit inzerci na bmwklub.cz pro inspiraci
treba...
[ Link ] :-)
Mno nemci bez auta nehnou prdeli, je to taky dany jejich kupni silou a 12600km krasnejch dalnic bez rychlostnich limitu.
jo jo, já chtěl jen naznačit jak je to individuální a nedá se to pytlovat, paradoxně nejmíň u nás najedou TDi a nejvíc 3,2V6 a 4,2 R6 :o))
Mno, takže mám 3 auta. Všechno jsou benzínové V6. Všechny byly jako služební vozidla a ke všem je kompletní historie.
r.v. 1998 - Omega B 3.0 V6 - najeto 332 000 km
r.v. 2000 - Omega C 2,5 V6 - najeto 179 000 km
r.v. 2002 - Omega C 3,2 V6 - najeto 146 000 km
Řeknu to asi takhle - nejhorší z těch 3 je ta s nejméně najetými kilometry - má to servisku, kiláky jsou reálné, ale protože bylo všechno řešeno na poslední chvíli, podle toho to taky vypadalo. Teď to dávám dokupy, jsou to třeba prkotiny, ale je to znát.
Ta, co je nejstarší, tam řešili v servisu i blbý žárovky a to auto je jak nový po vzhledový i motorický stránce.
Aby to nebylo úplně OT. Omega by se ti nepozdávala? :o)))
Auta, co jsi napsal jsou proti tomu prckové malincí :o), dá se koupit r.v. 2003 (poslední vyrobená 09/2003, dají se koupit krásný kousky za pár korun, díly na to jsou za hubičku a je jich spousta)Zadohrab, 220 PS (3,2 V6 - dělala se ovšem pouze s automatem)- pokud se o auto původní majitel staral, není problém. Mýma rukama prošly už 4 a neměl jsem problém. Klasika - rozvody, brzdy, olej, náplně - u té nejstarší jsem přetěsňoval motor, ale 330 tis. km to najezdilo, zasloužil si to a nepozoruji, že by ten motor nějak umíral a i kdyby, tak svoje odsloužil :o))) Na našich silnicích klasicky tyčky stabilizátoru (jedna stojí 500 - pohoda) - drží už 80 tisíc km - dával jsem nové. Na to jaký jsou to objemy to ani nijak zvlášť nežere - nejvíc asi ta 2,5 V6 s automatem - dlouhodobě 9,6 l. 3.0 dlouhodobě 9,2 l, LPG cca 10 litrů na 100 - no takže pohodička :o)) 3,2 - zatím jsem na 9,3l, ale lítám s tím na krátký štreky :o)) Vím, že se teď probudí pýcha a předsudek, protože Opel není auto a podobný kecy :o))), nicméně za mě můžu jedině doporučit a to auto rozhodně 250 tis. stát nebude o:)))

28.10.2009, 11:31 |
relax Tak obecne plati ze nafta se vyplati pri najezdu vetsim nez 20-25t km/rok ... cili si myslim ze sehnat benzinaka s temadle km by nemel bejt neresitelnej problem, diesel by se mozna taky nejakej nasel. Jinak ale souhlasim s tim co tu zaznelo ... pokud auto bude mit dolozenou servisni historii tak bych ty km az zase tak neresil. Jinak z toho co mas na vyber bych ja osobne preferoval A4 Avanta ...

28.10.2009, 12:14 |
Rudi Pokud budeš shánět STčko, tak hodně pečlivě hledej a radši si hodně připlať, jen abys koupil vymazlenej kousek. Víc o tom můžeš číst tady
[ Link ] . Pokud koupíš nejlevnější kousek, připrav se na výměnu celýho motoru. Já bych do toho osobně nešel.
Už bych volil spíš BMW 330i nebo Audi A4 3.0. S těmadle kilometrama a servisní knížkou je ale budeš hledat těžce, leda za vyšší cenu, případně v čechách seženeš za tudle cenu :-DDD
Jen k tomu nájezdu km, SRN vs ČR. Pokud se v Německu rozhodneš si pro něco zajet, strávíš na silnici tak o polovinu míň času, než kdybys pro to měl jet po ČR, ty dálnice tam jsou neuvěřitelně znát. Pokud někdo věří tomu, že tam je taky průměrnej roční nájezd stejnej jako v ČR, čili kolem 10-20tis., hned bych ho vyvedl z omylu. Takovejdle nájezd tam budou splňovat max. japonský auta s benzínovým motorem typu Corola, Avensis, Micra, Almera, případně benzínový koncernový 1,6ky, kterejma hodně jezděj německý důchodci. Většina těch aut tam ten nájezd má kolem 30-50tis. za rok, naftový klidně i víc.
Čecháčkům se pak ty kilometry zdaj šílený, jenže on je rozdíl v tom, najezdit z 200tis. za 3 roky celejch 170tis. jen po kvalitních dálnicích a silnicích vs v Čechách klasických 100tis. za 4 roky, kde je celejch 80-90tis. bylo po tankodromech.
Mám 1,5 roku starou naftu s nájezdem 100tis., ale se serviskou, vypadá pořád jako nový, kdybych to chtěl prodávat v Čechách, je z toho neprodejný auto nebo bych musel jít hodně pod cenu.
Mondeo ST:
než jsem koupil před půl rokem Subaru, bylo ST (MY2005+) v mém zájmu. Jenže, v Čechách ve slušným stavu nesehnatelný a navíc, chtěl jsem max. výbavu, tzv. vzadu výhřev, velká navi, světlý inetrier, atd...
Jedno jsem našel v Bruntálu (myslím, že tam jeět+ dokonce je- byl to šedý kus, 2005, asi 105.000km, cena ale 440.000CZK, dnes už sand míň). Auto bylo v opravdu TOP STAVU, všechny účty atd...., nebourané, prostě kus. Jízda: šlo o motor 3,0 166kW, 6MT. Zátaz obrovský, za plynem to jde jako střela, podvozek vynikající, auto je opravdu výborně čitelné, na 18´´ i celkem vysoce komfortní. Brzdyx velmi dobré. Horší je to se spotřebou - já se při testech dostal na asi 10/100, ale majitel tvrdí, že se dá i za 9 s lehkou nohou. Interier je velmi pohodlný (Recaro v svtělé kůži a vyhřívané), a dobře odhlučněný. V kufru je vidět, že je to Ford. Hadry nepřidělané, jako třeba v Audi či mém Subaru, plechy stříklé jen základem. Ale vcelku velký a skladný.
Šíbr je výborná věc, ale 2zonové klima taky. Hudba ujde (mám vysoké nároky). Tempomat, audio na volantu, xenony oprigo s střikovači...
CO si jen více lze přát? Ale cena mi jaksi připadá vysoká, i když se zdá, že v autoscout odpovídající (je jasné, že pár litrů si majitel vždy připrazí za převoz), ale tohle konkretní bylo koupevo u Charoutze v Praze, velké plus.
Bylo to těžké dilema, ale Subaru nakonec zvítězilos ohledem na lokalitu, kde žijeme a kde s ním žena jezdí denně do práce, mám jaksi větší klid :-)
Jinak druhé jsem projížděl v Čáslavi, je dosud na webu, je to 6MT, opravud má sbad těch poctivých asi 55tkm, je to jako nové, s papíry se vším všudy, od nějaké české nadace. Jede super, ale bylo by potřeba udělat brzdy (zvlněné kotouče). Zespod jsem mu udělal důkladnou lusrraci na jámě, je to prostě fakt jak nové - bez jediné stopy koroze či něčeho ohnutého, naraženého, no tip top. Výfuk jen lehounce orezlý, tzn. bez nutnosti výměny. Skoro nové pneu.
Jen bohužel nemělo mnou požadovanou výbavu, ale bylo o více než 100tCZK levnější.
Za mě: Modeo ST 3,0V6 166kW rozhodně ano. To auto a obzvláště v tmavé barvě či té dračí červené je fakt super a rozhodně bych mu dal přednost před 330i. O tom žádná.
CO hlásají zvětsi, báje a pověsti - pozor na ízkou hladinu oleje, s tím mívá potíže, jinak nic zásadního.
já s ST220 taky něco najezdil, auto dobrý, jen tedy motoricky jsem od toho čekal mnohem víc...jako střela mi to rozhodně nepřišlo a myslím Zdeny, že tvoje MPS musí jet daleko líp...
vono je to tezky kdyz uz i nemci stacekj kilometry

28.10.2009, 17:40 |
Tas Já řešil podobný dilema a po dlooouhým přemýšlení jsem koupil Volvo S60 D5 (120kw turbo nafta) rok 2003 a rozhodně nemám pocit, že jsem udělal chybku
ST jsou i v naftě 2.2 155PS 6q
Luke_288:
ANo, 3MPS jede zcela jinak, je to o pár kg lehčí auto a navíc má o cca 30kW více a to vše podpořeno přeplňováním. Já to v té době porovnával se Supem 2,5V6, takže z toho můj pocit.
V každém případě však, ST220 (verze bentín 3,0V6) ve mně zanechal velmi příznivý dojema od té doby jen málo aut mě tak oslovilo. Je to pro mě taková "srdcovka". A v čené... Mňam...
kup něco pořádnýho,k dnes jsem přivezl Jeep Cherokee 2.5 TD ;-)
:))) aby to bylo poradny, muselo by to byt aspon V8 :)))
tmx: ale ciro s V8 neni :-P
Zdeny: ST srdcovka a E46 s ideálním třílitrem ne? To jsi hodně zažranej Fordista nebo předokolista :o)))

29.10.2009, 15:34 |
DaveX Arnie_one: jako to znamená, že tam v průměru najezdí 110-164 km denně jo? No pochybuju, ale proč ne.
Dle mě u nás bude průměr kolem 20 000.
STčko si dneska nevybereš aby se ti nerozpadlo pod rukama..... za 250 na to zapomen rovnou.... i tak to auto neni žádná hitparáda zrovna...... e46 s 3.0i taky neni závodník a docela dost to dlabe a to hlavně proti tomu co tvrdí palubák, kamarádovo tourning automat po praze a okolí bralo přes 14 a palubák psal 11,2 ........
na km nehled nikdo ti je nedoloží a když jo taky nemáš jistotu...... záleží jak moc chceš výkonný auto a kolik spotřebu...... ale klidně bych bral e46 kupátko s nějakou 2.8-3.0 a ideálně do plynu pokud nechceš jezdit od benzínky k benzínce.....
S4 je třeba fajn auto ale vyžaduje hodně péči a peníze na údržbu, ale docela to jede a když jí pořád nešlapeš tak moc nežere, když šlapeš tak přes 20....
bejt tebou hledám v kategorii menších aut pokud ti malý nevaděj a s nějakym pořádnějšim motorem....třeba i ta mazda3 mps apod.....