Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > RUN FLAT pneumatiky - Vaše zkušenosti

 o Navštíveno 3759x o
o 24.10.2009, 20:24 | hanzz
Obouváte někdo RunFlat gumy? A měl jste na tom někdo defekt? Dá se s tím opravdu někam dojet, nebo je to jenom leštěný prd?

foto k příspěvku  od hanzz



o 24.10.2009, 20:42 | Nismo.Power
dojedeš ale počítej že ty gumy sou těžký.....
o 24.10.2009, 20:43 | Nora
a drahé...
o 24.10.2009, 20:59 | kozlustechnykus
A tvrdy, takze veskerej konfort jizdy prej zadnej.
o 24.10.2009, 21:20 | hanzz
No, řeším je na příští léto v rozměru 225/45 R17. S vyšší cenou počítám, hmotnost zrovna dvakrát neřeším, ale jestli jsou výrazně tvrdší, jak obdobný gumy bez vyztužený bočnice, tak to mě moc netěší...
o 24.10.2009, 21:22 | TomV
no ja je na bmw mel a jsou tvrdy jako kua :(
o 24.10.2009, 21:44 | Rudi
já je teď mám taky a jako o něco tvrdší sou, ale že by to byl nějakejch echt rozdíl, to zase říct nemůžu.
o 25.10.2009, 01:02 | prohifi.cz
No, i přezouvání by mělo být dražší. Navíc jsem slyšel, že jsou tyhle pneu hlučnější a prý je u nich horší stabilita auta (to si neumím vysvětlit proč, jenom tlumočím co jsem četl).

Chtěl jsem taky dávat runflaty na zimu, ale nakonec jsem objednal opravnou sadu a klasické pneu
Mělo by se s tím dát ještě dojet podle naložení auta cca 80-200 km. Ale zajímalo by mě co to s tou gumou přesně udělá - předpokládám, že bude zničená a na vyhození.
o 25.10.2009, 02:56 | KaZaN
Mám letní i zimní. Hučej dost, tvrdý jak prase a drahý jakbysmet... ...a jestli se někde říká, že hrozí i instabilita, tak subjektivně potvrzuju, ale kdo ví. Každopádně vyjetý koleje peklo na zemi. A co sem tak četl fóra, zejména US, tak je všichni hned po koupi auta dávaj do pryč a kupujou kvalitní nonRunFlat.
o 25.10.2009, 11:29 | prohifi.cz
Problém pak ale nastane v případě, kdy člověk třeba pojede na dovolenou a bude mít defekt, se kterým nepomůže opravná sada na pneumatiky. Pak buďto na takové rizikové cesty pořídit rezervu nebo volat nějakou zahraniční asistenční službu :-(
Nebo stejný případ třeba v ČR ve 4 ráno - jak řešit? :-(
o 25.10.2009, 13:26 | KaZaN
No a právě proto je tam furt máme (o: U Screamátka auta je tohle pro holky nejlepší řešení (o; A já na zimu to samý, představa, že se zase v nějaký prosolený břečce mrdlám s výměnou kola, bleeee
o 25.10.2009, 18:25 | hanzz
Já to řeším právě proto, že nevěřím opravným sadám. Měl jsem zatím defekt 3x a pokaždý to byla taková škuba, že ta guma byla na vyhození. Sice nemám problém na silnici vyměnit kolo, ale v mrazu, při sněžení nebo dešti, případně v noci je to zlý sen, navíc autem jezdí většinou žena s děckem a byl bych nerad, kdyby musela takovou věc někdy řešit. A tak Run Flat mi přišlo jako dobrý řešení za akceptovatelný náklady navíc. Akorát teď nevím, protože se mi nechce výrazně snižovat jízdní komfort. Ach jo... :)
o 26.10.2009, 00:21 | KaZaN
Vidím, že máme stejný důvody... (o;
Ta moje ale donedávna jezdila VR6kou ala motokára, takže pro ni je i takhle jízdní komfort o několik levelů lepší ((((o:
o 26.10.2009, 00:26 | Monička
Runflaty dražší přezouvání, dojede se i s defektem jak psal prohifi.. Ale tak do 100km.. Pak se ale muže vyhodit, páč runflaty se nemužou opravovat(neměli by)..
o 26.10.2009, 00:28 | Rudi
Mě jen varovali v servise, ať si dám bacha bo tam nemám senzory a že by se mi mohlo stát, že nalítnu do zatáčky a vylítnu ven bo nezjistim, že guma je píchlá či vyfouklá, ideálně prej pravidelně měřit.
o 26.10.2009, 01:20 | KaZaN
Rudi kde "tam" nemáš sensory? Jak se to pozná?
o 26.10.2009, 08:26 | Daryl (A)
lidi lidi .. za ty prachy navic si zaplatte asistencni sluzbu a neni co resit. Vetsinou prijezd a prvni hodina prace (myslim) je zadax. Za tu dobu to vymeni nebo opravi gumu. Na dovcu rezerva a v klidu.
o 27.10.2009, 12:10 | RedBaron | Upraveno: 2009-10-27 12:10:33
Přesně, asistenci pro ten případ kdy člověk jednou za rok píchne. Ale otravovat si kvůli tomu život v autě celou dobu tvrdýma a těžkýma runflatama, kurvit komfort i jízdní vlastnosti? Jděte do háje...
o 27.10.2009, 12:17 | Martyn
Moje RFT sly pryc hned jak to slo.. Presne jak rikaji kluci, opravdu prehnane tvrde..
o 27.10.2009, 12:18 | Martyn
A btw davat to na auto bez senzoru je opravdu sebevrazda.. Senzory maji jen auta ktere maji RFT v serii.. Pak pichnes, nebudes o tom vedet a na dalnici ti to rachne?
o 27.10.2009, 14:08 | prohifi.cz
2 Martyn: tusis jak tohle resi BMW? Tj. jak je diagnostikovan nizsi tlak v nejake pneumatice?
o 27.10.2009, 15:47 | Martyn
Jasne maji TPMS - cidla ktere nonstop meri tlak v pneu, kdyz poklesne tak se ti rozsviti varovani.
o 27.10.2009, 16:06 | prohifi.cz
OKi, a to jsou cidla ve ventilcich a nejaky bezdratovy prenos nebo jak to funguje? Jde mi o to, kdyz to chodi na letnakach a prezuju na zimni, co pro to musim udelat, aby vse i nadale fungovalo...

Nekde jsem cetl, ze se to da zmerit i ABSkou, ze se zkratka jedno kolo toci trosicku jinak.
o 27.10.2009, 16:08 | semtex
RunFlaT Pneu je totalni kravina... Mame to na BMW a jsou brutalne tezke, drahe, tvrde bocnice, drahy prezuti a diky tvrde bocnici nam nase cesty nenici pneu, ale disky. Rovname jedno kola 2x do roka.
o 27.10.2009, 16:10 | Monička
prohifi: Mám zato že je to čidlo na ventilku.. Je to o něco menší jak krabička od sirek..
o 27.10.2009, 16:20 | Monička
prohifi: Mám zato že je to čidlo na ventilku.. Je to o něco menší jak krabička od sirek..
o 27.10.2009, 16:43 | Martyn
Presne nevim jak to funguje, hlavne teda jak se to prenasi do bc by me taky zajimalo:o)
Ja mel na aute seriove RFT, prezul jsem nejdriv na zimni normos a zadny problem, pak i letni normalni pneu a v poho..
o 27.10.2009, 17:23 | kozlustechnykus
Sady na mereni tlaku, co jsem videl, meli bezdratovej prenos. Na kazdym kole jednotka a v kabine centralni pazmekt s displejem.
o 27.10.2009, 18:27 | KaZaN
Ale jak poznas ze to tam mas? Hlasi to palubak BMW nebo ne? Jako vidim v nastaveni tu funkci a reset po dohusteni kol, ale nejak mne to neujistuje, ze je to funkcni.
o 27.10.2009, 18:31 | Lukasino
Kazan: tak co jedno kolo podhustit? :-))
o 27.10.2009, 18:37 | KaZaN
(((o: jo to uz mne napadlo jen lenost mne od toho zatim odrazuje....a tak si rikam, jestli neni nejaka dalsi signalizace. Hlavne siprave nejsme jistej, ze v tech zimacich jsou cidla, protoze to nejsou origo BMW kola, ale RunFlat gumy tam jsou.
o 27.10.2009, 19:24 | Lukasino
Jestli to cidlo je stejne jako u renaultu, tak je uplne jedno na jakym disku to je, jde to dat kamkoliv...
Jiny zpusob me nenapada, nebo na palubaku kdyz najdes ten system kontroly pneu, tak je tam napsano co? OK/vypnuto/nacitani, atd?
o 27.10.2009, 19:25 | Lukasino
[ Link ]
treba tohle je pro e60
o 27.10.2009, 22:25 | KaZaN
Palubák se tváří jakože OK, ale nevím jak to má vypadat, rozhodně si na nic nestěžuje. Zkusím pročíst v manuálu jaký to má mít chování. U obutýho kola asi poznám prd, jestli to tam je...
o 27.10.2009, 22:41 | CervinVega
na Bmw e60 RFT zpusobuji pocit "plavani", po prezuti no problem, o tridu lepsi tlumeni, sezeni, ticho, celkovy pocit z auta..
o 28.10.2009, 00:09 | KaZaN
No já to u E91 cejtím občas taky, právěže nejvíc tam kde jsou trochu koleje vyjetý.... zdá se, že podle toho co tu čtu, tak na jaře už nezaseju, teda další runflaty nepořídím, asistenci mám samozřejmě zaplacenou, ikdyž představa, že mi přijde nějakej trubka měnit kolo na autě, u kterýho nejsem, to mne moc neláká.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3299 sekund.