Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Motor Audi 3.7?

 o Navštíveno 1467x o
o 24.10.2009, 16:04 | Lukasino
Chtel jsem klasickou 4.2ku, ale ted jsem narazil na jedno krasne auto s 3.7kou, dokaze nekdo o ni rict neco vic? Jak moc je problemovy/bezproblemovy, typicke vady, dostupnost dilu, atd...?
Tech motoru moc neni :(

Po kolika km se delaji rozvody?

Moc diky za jakykoliv postreh :-)


o 24.10.2009, 16:31 | Lukasino
Jeste dodam ze je to rv99 a 191kW verze...
o 25.10.2009, 11:01 | Lukasino
Notak lidi, hlavne se mi tu nepohadejte :-D
o 25.10.2009, 11:09 | Rudi
zkus audiklub ne?
o 25.10.2009, 15:34 | Nismo.Power
to ses ještě nepoučil ? :))))
pokud ještě ne tak si kup 4.2....
tohle je atyp se všim všudy a spíš bejt tebou tak se ptám proč má 90L nádrž :))
jinak jako rudi..... rozvody bych čekal po 90 resp. víc bych je ani nepokoušel a stejnak když to koupíš tak je udělat....
o 25.10.2009, 17:47 | Knightey-
Ono je vic tech 3.7 a 4.2 :)
oboje se delali ve 32V a nebo 40V :)
U obou je vyrobcem doporuceny interval pro vymenu rozvodu na 120 000km :)
Takze pokud das kvalitni tak v klidu tech 120tis km :)
Jinak spotreba je skoro stejna a preci jen vykon ty 4.2 je vetsi :)
o 25.10.2009, 18:30 | Lukasino
jj, pujdu spis do 4.2, nasel jsem podobnou :-)
Je mi jasny ze 3.7 bude silenej atyp, toho jsem se taky bal, slo tam jen o konkretni auto, ktery melo pro me zajimavou vybavu a super kombinaci ext. barvy a vnitrku... Jinak bych o 3.7 ani nepremyslel :-)
Koukam po A8 facelift kolem rv00, to predpokladam ze uz budou vsechny 40V?

A nejaky pouceni? Ja? Nene... :-D

Rozvody 120tis, to by souhlasilo, super, diky ;)
o 25.10.2009, 21:31 | Knightey-
tady mas tabulku vsech motoru v A8 od 1994 do 2003.
Pak jsou taky S8 s timhle motorem akorat na jinem vykonu :)
Snad ti tohle pomuze pri vyberu :)
Jsou tam i kody motoru atp.

foto k příspěvku  od Knightey-

o 25.10.2009, 21:40 | Lukasino
Perfekt, diky!

A dokazes rict rozdil mezi 32V a 40V? Nemyslim pocet ventilu, ale jestli treba je nejaky spolehlivejsi, pozaduje vetsi udrzbu, zivejsi, zravejsi, atd atd?? :-)

Potom druhy dotaz, pokud ma auto velkou navi s TV, soucasne navi funguje i na maxidotu, nebo jak se rika tem budikum?
Pokud ano, muzu radio vymenit za obyc bez TV? Ptam se, protoze auto bude stat v Praze a dost dost casto vidim koncern s vytlucenym oknem a dirou v palubce, za to mi to nestoji :-)
o 25.10.2009, 22:10 | Knightey-
konkretni presnej rozdil nevim
jel jsem akorat v A8 3.7 Q TT a vykon nevim ani pocet ventilu. Je to auto spise na pohodli teda, nez na lamani rekordu :)
A ve 4.2 jsem osobne nejel. Spis vic info od lidi co to maji cili na AK :)
Jinak furt mam vsugerovano ze vice ventilove auto musis vic tocit aby to jelo, tam je jeho nejvetsi kroutak (alespon co se tyce trebas tech obyc motoru 1.8 8V vs 16V atp) jak to je presne tady netusim.
Radio (navigaci) muzes vymenit za jine 2DIN radio ale prijdes o ty vyhody navigace, sipecek na maxidotu, udaju o radiu na maxiku a TV, GALA funkci, cd changer atp. Ikdyz nektere nove radia uz neco umi :)
Ty navigace jsou dve Navi Plus a RNS-e (=MMI) ta prvni se da sehnat v klidu okolo 5000,- coz uz neni tolik na to aby se tolik kradla, sam ji mam :) Je na CDcka.
Ta druha to uz je jine kafe, v pekne stavu se pohybuji okolo 15000,- :) Jsou sirokouhle a jsou na DVDcka uz.
Ale ofiko v tom roce myslim ze neni MMIcko :)
A novy 2DIN radio stoji stejne jako ta navigace cca, cili jestli se to vyplati? Spis to nech dobre pojistit a mas klid :)
o 25.10.2009, 22:21 | Lukasino
Jel jsem s 3.7 i 4.2, ale precijen behem 5min projizdky toho clovek moc nepozna, ani mi neprislo ze by mezi nimi byl nejaky vykonostni rozdil...
btw. A8 3.7 q TT - co je to TT? :-)

Tu navi myslim tak, ze bych vyhodil monitor a dal tam orig. radio, ze by to stalo stejne by me netrapilo.

Pojistka bude, o tom zadna :-) uvidim, az bude auto, tohle budu resit dal :-)
o 26.10.2009, 08:50 | fredy
tak asi audi TT a audi Q7 nebo q5...
o 26.10.2009, 09:03 | Lukasino
no prave ze se bavime jen o A8 3.7 quattro :)
o 26.10.2009, 21:38 | Knightey-
TT je zkratka pro TipTronic :)
o 26.10.2009, 21:47 | Lukasino
ha, rozlusteno, diky :-D
o 23.01.2010, 18:51 | Lukasino
Knightey: k te Navi Plus jde pripojit nejaky zdroj obrazu a zvuku? Treba DVD? Moc diky ;)
o 30.04.2010, 10:17 | Lukasino
Chlapaci, neporadite jeste k 4.2 ASG?

Kde najdu termostat? Je nejak normalne pristupnej, nebo to je na rozborku motoru? :)
o 30.04.2010, 10:22 | andreas
K navi plus připojíš xcarlink a na něj cokoli dalšího.a ještě mužeš xcarlinkem pouštět mp3.
o 01.05.2010, 20:31 | Lukasino
andreas: diky ;)

jeste se zeptam, nejak se mi nechyta GPS najednou, nic jsem nezmenil, mapy stejny, system stejny, fungovalo to a ted nic :(

Kdyz jsem koukal do nastaveni, ukazuje se tam toto (viz foto), jestli chapu spravne, tak to je ze to nenalezlo satelity. Po cem jit a zkusit? Musim zkusit vypojit radio, jestli se to nepochlapi, a dal?

foto k příspěvku  od Lukasino

o 01.05.2010, 23:04 | andreas
jestli se nepletu, tak to ukazuje 30 satelitů k dispozici a 0 satelitů aktivních. Jdi po gps modulu, který bývá součástí antény.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3058 sekund.