Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > nevite nekdo predepsany tlaky na 1.2HTP fabii

 o Navštíveno 4016x o
o 22.10.2009, 13:48 | Knightey-
Viz nadpis.
Motor zacne jit po nastartovani za cca 20 vterin vzdy na dva valce. Vag pise chybu na prvnim valci.
Dali se nove svicky, inducka na ten prvni valec, zkouseli jsme prohodit vstriky atp.
A furt na tom prvnim valci. Pak jsem zjistil ze az je to Fabiie, tak RJ jak zjisti nejakou odchylku, tak proste vypne vstrikovani na ten vadny valec kvuli tomu aby neposkodila katik.
Cili jsme pak zmerili tlaky a na tom prvin je o hodne mensi nez na druhym a tretim. Ten druhej ma taky mensi tlak uz nez 3ti ale jeste to je asi v norme.
Potrebuju vedet jaky ma tlaky.
Dale se u tehle motoru prej radi kroutej hlavy, co s tim? Nechat to srovnat atp nebo se na to vysrat a sehnat jinej motor? Muzu mit za 15tisic komplet.
Jinak se jedna o Fabii od jedne starsi pani, r.v. 2005 a najeto neco malo pres 30 tisic km, kupovala to jako novy.
Je hrozny jak tyhle motory uplne hovno vydrzej.


o 22.10.2009, 15:19 | kasko
měl jsem ty samé příčiny.
Bohužel ségra omylem natankovala naftu a bylo po motoru. Po 60tis. km se dával nový blok, pač se zkroutil.
Je fakt,že ty motory hovno vydrží.
Tím jsem odpálil lambdu a vysypal se mi kat.
Jezdím bez něj s novým blokem.
Další auto už nikdy 3 hrnek :(
o 22.10.2009, 15:58 | luda551
vzdyt to je jedno jestly na 3valce nebo na dva:D
ne pokud mozno zkusit sehnat 4valec neni zas tak spatnej
o 22.10.2009, 18:31 | Knightey-
diky no
kazdopadne potrebuju vedet ty tlaky co tam maji byt :X
o 22.10.2009, 19:29 | Nismo.Power
viděl jsem dva kusy s najetejma 280 .....ale to auto i motor už je tak v háji a auto okoralý že to je fakt vidět že to je prostě levný.... každopádně za těch 280 na obou byla dalekosáhlá servisní historie a pěkně drahá, spotřeba beztak na h****
tlaky předepsaný netušim ale tipnul bych tak 10:1 max 10.5.... každopádně pod 10 asi ne a rozdíl mezi válcema u 3válu tak 0.5atm max víc bych nechtěl....
o 22.10.2009, 20:58 | Cossie
Jestli máš jistotu, že ten motor za 15 je v cajku, šel bych asi touto varinatou. Jinak pokud je to 40kW verze, tak to není nic neobvyklého ...
o 22.10.2009, 21:26 | Knightey-
jistota neni nikdy u tehle srackoidnich motoru :)
ale asi nejrychlejsi reseni to je :)
o 01.11.2009, 18:18 | Knightey-
Tak jsem to nasel.
Maximalni hodnota je 15baru
Minimalni hodnota je 11baru
Maximalni rozdil mezi valci jsou 3bary

:) Cili motor KO :D
o 01.11.2009, 18:47 | Nismo.Power
voe to má komprese skoro jak TDI :)))) každopádně max 15 min 11 a rozdíl 3 to zní asi jako vůle na zetora né na normální auto což je fakt že fabie ani htp neni :)))
ale max rozdíl 3 to je fakt hukot :)
jinak motor seženeš určitě kolem 10-15 málo jetej z bořky..... lepší než opravovat tohle....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2984 sekund.