Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Má tu někdo přehled o SAAB 9-5?

 o Navštíveno 839x o
o 22.10.2009, 08:30 | hanzz
Něco málo jsem našel ve starých tématem, tuším, že 9-5 má/měl H-Honza a aTTim.

Jde mi hlavně o spolehlivost motorů 2.0T a 2.3T, jak nízkotlaké tak vysokotlaké turbo. Samozřejmě jsem četl o jejich kroucení vlivem špatného tepelného odstínění turba, ale rád bych slyšel názor uživatelů. Případně další postřehy, jak se sere nebo nesere el. výbava a podobně. Řeším auto z let 2000-2001.

S autem by měla jezdit hlavně žena a vozit v tom prcka. Ještě koukám po V70. Ale ten Saab se mi vždycky maximálně líbil, a to dokonce i ten introš :)

Díky za smysluplné reakce.

foto k příspěvku  od hanzz



o 22.10.2009, 10:20 | wattman
Ahoj,

pakliže máš opravdu zájem o info, zavolej na tel.: 739 002 280 - p. Jirsa, řekni mu, že mu voláš na mé doporučení.
Měl asi šest Saabu - a i přímo tento model.
Dnes už má Lexuse a ví proč. :-)
Sám jsem na těch autech dost řešil, ale on je více zasvědcený - i co se týče všech specializovaných servisů v ČR, dílů a jejich přístupu.
o 22.10.2009, 13:07 | buddha
Je to pohodlný, krásně jede.....když jede :)
Jinak máme po generálce motor a v podstatě je na tom autě pořád co dělat. Tlumiče, silentbloky, vejfuk brzdy.....atd...
Nejsou díly sice nejdražší ,ale kvantita nákupů to přebíjí :)
Ale zase když kickneš a to auto jde skoro na zadní ... hmhm těžko poradit .)
o 22.10.2009, 14:06 | Briann
Mohu rici ze pokud jdes do benzinu neni problem, 3.0diesel je hruza-klika, vrch..
problemem je ze tyhle auta maji v prumeru kolem 400T km a to vis ze posledni kilaky se o ne uz malokdo staral. Jinak vim ze interiery vydrzi hodne, v elektrice neni problem. A to co tu psal buddha je smaozrejme pravda vetsinou prave kvuli tem kilometrum..
Klidne at ma tech 400 najeto ale s poradnou serviskou...
o 22.10.2009, 14:09 | hanzz
Díky za odpovědi. Pana Jirsu zkusím. Samozřejmě až budu řešit konkrétní kus, tak si ho nechám pořádně prohlídnout, abych viděl, jak na tom je.

Jde mi spíš o to, abych věděl, kde může být případně zakopaný pes :)
o 22.10.2009, 19:40 | Nismo.Power
palubka jak z letadla, v ní zaražená hifivěž...... motory když jim šlapeš tak sou rozežraný ale držej pohromadě a turba taky protože jsou nízkotlaký ...... jízda v tom je taková normálka....docela pohodlný, průměrně to sedí na origu podvozku, brzdí to normál..... prostě normál, a má to takovej zvlaštní zvuk :)
o 23.10.2009, 22:11 | H-Honza (M)
to je zase kecu...
Takze motor je uplne stejne narocnej jako vsechny turbomotory.
Kdyz se hlida teplota a dochlazovani, vymeny oleje, neni problem.
Problem muze byt u aut z nemecka kde si dementi proste rekli ze budou in a budou pouzivat LL oleje a prodlouzi intervaly vymeny. Na tohle pak ty motory dojizdeji.
Mel jsem 2004 2,3T Aero 250 koni, a maximalni spokojenost, doted je mi lito ze jsem nesehnal nejaky slusny combi a koupil zene toho posranyho forda.
Auto jsem si dovezl z nemecka, a taky bylo obeti prodlouzenych intervalu, okamzite jsem ho dal na servis, nechal vycistit vanu a saci kos a lil do nej plnou syntetiku s vymenou kazdych cca 10 000km.
To auto je jiny, svym zpusobem zastaraly, ale v tom je to jeho kouzlo a charisma.
Interier neni nic nad cim by se clovek rozplyval, ale aspon v nem nic nevrze a nedrncni (tak jako treba zase v tom mondeu). Problemy byly s diplsejem klimy, vypadavaly tam ... pixely? Jinak jsem nikdy neslysel ze by saab mel problematickou elektroniku.
Pokud vim o problemech, je to v zapalovaci kazete nebo skrtici klapce, ale to neni pravidlo - me to nepotkalo.
Jinak spotreba kolem 9l dlouhodoby prumer, kdy jsem jezdil 50% mesto 40% okresky a 10% dalnice.
Takze rozhodne to je o o stesti, a o tom z jakych rukou to auto kupujes.
Pokud s tim pred Tebou jezdilo nejaky hovado, tak muzes pocitat ze si vyzeres vsechno to, co se o tech autech pise.
Mozna sem neco vic napise attim, ten ma to auto dele nez ja a spis odpovida tem Tvym parametrum.
o 26.10.2009, 07:17 | hanzz
H-Honza: Díky za příspěvek. V podstatě mi potvrzuješ to, co jsem si už pozjišťoval: Měnit olej po 10t, čistit vanu po 50t, pro sichr s sebou vozit náhradní kazetu zapalování :)
o 26.10.2009, 09:15 | Lukasino
Ted jsem se byl divat a projizdet 3.0t co maji v esach, auto je zajimavy, ale na to, ze je to rv2002 tak me dost zarazili zadni lemy, ktery jsou ohnily :( Sedacky mi prisli takovy plochy, bez vedeni a bez nejakyho extra pohodli :-/
Jinak je to auto pekny, zajimavy, dost nevsedni :-)
Jeste si vzpominam, na palubaku svitil prumer 12,3l, coz je myslim celkem pekny, na to ze v bazaru se s tim kazdy jen projizdni :-))
o 26.10.2009, 09:59 | Briann
Ted vybiram nejaky kousek pro sebe, ale je to dost tezke, chtel bych kombika 2.3T urcite Aero, plna vybava, bily interier a manual...tech je vazne malo.-(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3259 sekund.