
Navštíveno 703x

právě jsem tudy projel, jsou tam tři pruhy stažený do jednoho a docela slušnej kus zfrézovanej. museli to dělat včera a dneska, protože v pátek teprve stavěli dopravní značení. zrovna v těhle místech je to v dopravních špičkách velká paráda, takže zejtra tu bude asi nářez. ale proč to píšu- dokáže mi někdo vysvětlit, z jakýho důvodu se na takhle krizovým úseku kurva nemaká i v noci? je šest stupňu nad nulou, takže nic nebrání. tohle v tom našem státečku fakt nepochopim
že by dělníci chtěli taky volno? nebuď sobec.. ty by si tam taky nedělal v noci
jj, tiež som tama dnes šiel, našťastie som odbočil u exitu na Spořilov, ale hustota to teda bude zajtra, tomu verím :o)

18.10.2009, 21:37 |
Rudi Třeba todle v Rakousku bylo naprosto běžný, že se dělalo sobota/nesobota, noc/nenoc, prostě furt, jen aby to bylo hotový, kor když to byl hlavní tah.
Midnite : za nocni maj urcite priplatek tak proc by nemohli makat...
presne tak, je to proste normalni nocni prace, svetel maji urcite dost kdyby potrebovali. Kazdy si muze vybrat jestli pujde na nocni nebo ne...
ty woe midnite co to meles? znam hromadu lidi co by tam klidne sli delat na nocni smenu...
a kdyz to jde kdekoliv v evrope (na brenneru se delalo i v zime v -20 ve 3 rano kdyz jsem tam projizdel...
u nas to ale neni zvykem ani na takovejhle krizovejch mistech :-D
2 Rudi: to je pravda, priplatiť niečo a robíme. Akože fakt som ešte v živote nezažil kolónu po Průhonice v nedeľu (!!! WTF?!?!?! !!!), zajtrajšok bude fakt po piči...
Lukasino: přesně tak :D může si vybrat, ale jak vidíš tak si asi nikdo nevybral

18.10.2009, 21:44 |
Luke_288 | Upraveno: 2009-10-18 21:46:10
Midnite: to jako myslíš vážně? provoz na směny ti nic neříká? věř mi, že mám za sebou pár šichet z dob brigád, kdy jsme jeli sobota neděle přes noc. nechceš? běž si hledat práci. takhle k nám přistupovali.
a hlavně jak už padlo- když to jde jinde, proč u nás ne?
jinak tohle není o výběru, to je o tom, jakej je investor, v tomhle případě město, sráč a nestojí zhotoviteli pořádně na krku stejně jako je to běžný v soukromým sektoru.

18.10.2009, 21:46 |
mourl Hele a co když mají "technologickou přestávku" ?? ROFL
no to jedině a pak taky zahájí jen třídenní pracovní týden :))
jak píšeš, záleží na tom jaký je investor.. asi nemá zájem aby to bylo opraveno včas a hlavně státu to je také jedno..

18.10.2009, 22:18 |
capo Kde přesně to prosím je zúžený? Mezi jakými km? Pochopil jsem správně, že už před sjezdem na Spořilov??

18.10.2009, 22:23 |
capo Aha, 0.km až po ulici 5.května, až do 25.10. oprava povrchu vozovky....

18.10.2009, 23:36 |
relax Asi to bude prave tim ze za praci v noci by mely bejt priplatky ... tak proc platit vic a mit do driv kdyz se da usetrit a ze to bude dyl ? to zjevne zainteresovanym lidem nevadi. Je to zvlastni no kousek od nas se stavi prazkej orkuh a ma to tam pod sebou Skanska coz je tusim svedska nebo finska firma ted nvm a tam se maka opravdu nonstop, ale hold na dalnici kde to ma SSZ nebo buh vi kdo tak tam to asi neni zaporebi..
mě to prostě přijde jako úlet, přitom to, že by se jelo na vícesměnej provoz by nemuselo investora přijít vůbec dráž než normálně. jenže to by musely u státních zakázek fungovat mechanizmy jako u soukromých.

19.10.2009, 00:03 |
JP Co na tom, že náklady v podobě čekajících aut budou za těch pár dní v řádech milionů Kč. Důležitý je, že ty náklady nesou řidiči a ne město, takže se radši ušetří pár desítek tkč na příplatcích:D. Proč to tady nefunguje jinak? Protože všechno co lidi udělaj je, že něco napíšou na fórum, nebo si večer postěžujou v hospodě, místo aby šli proplesknout zodpovědnýho úředníka, kterýho bude beztak hodně těžký najít vzhledem k tomu, jak jsou ve státní správě transparentně rozdělený kompetence.

19.10.2009, 00:08 |
Rudi celý je to o tom, když se zadává zakázka...kdyby se stanovil těsnej termín, tak by se dělalo, ve dne v noci, ale když na to dostanou měsíc-dva, tak co by spěchali a dělali v noci.
Práce se musí šetřit, všude slyšíme, jak roste nezaměstnanost, ne?? Jestli to dělá Strabag, se nedivím už ničemu. Mám možnost sledovat jejeich "pracovní nasazení" denodenně, když jedu do práce v obci Klášterec u Olšan - asi kilometrový úsek dlážděné cesty předlᡞdují od jara a zdaaaaleka nesjou hoši u konce. Není nic než lepšínaplánování práce. Tohle nám přeci musí vydržet až do zimy, ne? příští rok zase nějakej trouba z obecního úřadu podepíše smlouvu a tak ho zase natáhnem, ne??
Mám dojem, že se moc nepletu.
A jinak k vyhozenejm penězům: před asi 1,5 měsícem v Šumperku na úseku Epcos-Hypernova (možná mnozí znají) položily nějakou novou hrubozrnnou cestu z kamení a asfaltu v místě, kde byla špičková kvalitní silnice. Nechápu. To samé v Bratrušově. Ale že pár kilometrů odsud je silnice v dezolátním stavu, to pány jaski ne*ere.
Tak tohle fakt nechápu. Není nad to, když jsou státní zakázky a opravy dálnic k tomu patří.
Jen poznámku na téma jedné stavební firmy, jejíž název začíná na S. Nyní asi před 2 měsíci jsem se při své práci setkal s případem, kdy bylo třeba otevřít střechu průmyslové haly za účelem montáže nadrozměrného kusu technologie. Pravda, byly tam stavební úpravy a probíhalo to za provozu. Plocha střechy odkryté byla asi 15x15m. S. si naúčtoval 80 milionů korun česk´ých. Nedomnívám se, ž tohle byla adekvátní cena a že peníze netkly jen požadovaným směrem.
Zdeny60: to jo, Epcos-Hypernova absolutně nechápu, v době opravy jsem tam tudy nejel, až pak po "novým" a čuměl jsem jako puk, kterej kokot to udělal. Tam to parádně svištělo na bruslích a teď je to tak na rozbití držky
Tak dnes ráno som tade tiež šiel, našťastie z protismeru. Zatiaľ je kolóna na Prahu "len" 12km-ová :o)))