Pokud se nepletu, nakouřil do Transita šestipolohový cyklovač s pevným impulzem z Mondea, a dole píše, že to chodí - pro polohu 1 má stírací interval 3.5 sekundy, pro polohu 2 6 sekund až po 24 sekund na poloze 6.
Takže bych řekl, že mu to funguje.
Máš říct, že to chceš přeložit celý, vole :-D Já myslel, že ti stačí odpovědět na otázku, jestli chodí, nebo ne.
Takže:
Zajímalo mě už delší čas, jestli je to možné, protože pevný interval stěru, co má mk6, stojí fakt za houby. Před časem se ke mě dostal přepínač z Mondea mk2 (pak něco o prosklených zadních dveřích - nedůležité), tento má na sobě kolečko se stupnicí 1-6, k přepínání pevných intervalů. Drátování na Mondeu je jiné, používá jiný modul než "staré" červené zpožďovací relé.
Po prozkoumání této části dnes doma v garáži jsem jsem zjistil, že je to nejen možné, ale i vcelku snadné. Toto je doteď první zásah do drátování mé mk6. Potřebujete pouze jeden drát, k propojení pinu č.1 ovládací páčky s pojistkovou deskou (CJB).
Popis prvního obrázku:
Multikonektor přepínače s přidaným drátem na místě
Rozebral jsem starý FWD engine computer loom (nepochopil jsem, co tím chce říct), abych dostal červenobílý drát správné délky, a s konektorem, který bude pasovat do přepínače (pravděpodobně převzal s přepínačem i část kabeláže). Natáhl ho, a nechal ho volně viset, natažení skrz palubní desku bude vyžadovat její rozebrání. Poté přidělal na druhý konec kabelu vidlicové očko, a připevnil ho do prázdné přípojky CJB pro zpožďovací relé. Standardní relé v Transitu je 4-pinové, což vyžaduje změnu za pětipinové (Mk2/3, Granada).
Nový přepínač umístěn
Poté následuje popiska, kterou jsem ti už umístil výše - pro polohu 1 má stírací interval 3.5 sekundy, pro polohu 2 6 sekund až po 24 sekund na poloze 6. Má dojem, že poloha jedna by měla dávat kratší zpoždění, protože 3,5 sekundy je docela blízko sériovým 5-6ti sekundám, ale bez modifikace relé se to nezdá být proveditelné.
Snad ti to takhle pomůže aspoň trochu, on sám toho tam o moc víc neuvádí....