
Navštíveno 1051x


15.10.2009, 23:23 |
Freerider | Upraveno: 2009-10-15 23:24:17
Líbí se mi: Honda CR-V, Land Rover Freelander. Potřebuju to do lehčího terénu, silnici to bude jezdit taky, ale spíš víc ten terén. Co byste doporučili? Nebo máte nějaký jiný nápad? Uvítal bych, kdyby se to příliš nesralo, ale nevím nevím. cenově cca 150 tis. Ideálně nafta nebo LPG, jo a musí to mít 5 dveří... Díky za tipy. Btw. Nivu nechci :o)))
land cruiser, pajero, patrol
pažero :-D se zamlouvá mě osobně...samozřejmě tvoje věc ;-)

15.10.2009, 23:40 |
MAX Tak v žádném případě Freelander. Jedno z nej kazovějších aut..
Cherokee, Land Cruser, Patrol..
ale pokud to bude opravdu jen do lehkého terénu dobře splní službu třeba i to CRV!
Na freelander bych si dal pozor, prý dost poruchový auto s celkem vyšší cenou náhradních dílů!

16.10.2009, 07:19 |
choze Na bych ti doporučil ten plesnivy sýr :D
Ps. Pažero je gut
pokud pajero tak ale jen staré. ty novější verze jsou v terénu trágy. krátky jakš takš ale ten dlouhán je šílenost. pokud terén tak defender ale ten do 150 000 bude trochu problem. jinak asi patrol.. páč lehkej terén to bude prvních 14 dní, pak se začně zvyšovat limit, pak se začne brodit, pak zvedat auto atd atd...
Ha, tech 150 tisic sem prehlidl:(
zmínil bych Grand Vitaru, přehlížený auto jenž však většinu teréňáků pošle do kolen, akorát nevím, jestli byla v naftě
jasne, GrandVitara je velmi schopny auto v terenu a v aktualnim provedeni i na silnici (starsi do r.v. tusim 06 maji tuhou zadni napravu, takze to neni uplne echt na krouzeni zatacek nebo nerovnosti v podelnem smeru)... puvodne davaly motor japonsky, pak 2,0 HDi od PSA, ted 1,9 dci od PSA... pocitej, ze oproti CRV je to hlucnejsi, ale v terenu nema konkurenci (a to myslim i vcetne Pajera a pod tezkych offroadu)... kdo s tim jezdil v terenu, vi o cem pisu
ani crv ani freelander nejsou auta do terenu, je to sotva na polní cestu jako forester.....
za mě cherokee / patrol / land cruiser
cherokee nejdostupnější a průchodnost terénem bezvadná
patrol ten starší bejvá ceněnej s nesmrtelnou naftou, průchodnost terénem extrémní
cruiser : v terenu i na silnici dobrý.... cenově dražší
CRV fakt ne, do terenu to neni a i jizda po silnici je utrpeni, najel jsem s tim dost, takze vim (rv97 2l)
Za me jestli to chces na normalni jezdeni a obcas lehci teren, Grand cherokee v8, svezeni prijemny a v terenu to umi dost a dily za par kacek.
Patrola bych videl kdyz uz bude ten teren prevazovat, jinak ne :-)
Land Cruiser super auta, ale dost drahy a ND z tehlech tri nejdrazsi.
Vitaru neznam, jen co vim, tak jejich motory jsou dost rozezrany.
Kdyz Land Rover, tak diskarnu, ale to taky neni moc pohodlny auto na jezdeni
Btw. co znamena ten lehci teren? Jestli nejaka polnacka, nebylo by potom opravdu lepsi neco typu Forester, atd?
Sebelepsi SUV se nikdy nebude rovnat v pohodovy jizde osobaku ;)
A k tomu patrolu, velky hezky mohutny auto, vyjede toho mraky, ale pruser nastava, kdyz uz se nekde kousne, tak ho od tamtud dostat :-D
Nebo pokud nejaky blbnuti v terenu, tak i Samurai je super vec :-)
za mě lehčí terén (polňačky atd)= Forester, těžší terén starej Patrol nebo Landcruiser, ale s těma se zase jezdí blbě po silnici.. Freelander a CRV stojí za hovno na silnici i v terénu
jo Samurai nebo Jimny taky v terénu dobrý, když nevadí, že je to malý
jojo za vitaru palec nahoru. tam, kde pajero hrabalo, tak vitara pomerne elegantne teren zvladnula. jezdeno taky hodne ve snehu a vzdy bez problemu
Starší Patrol nemá chybu.
Nebo potom BVPčko :-)
Šel bych do Forestera. Na naše silnice podle mě nejlepší kompromis. Velice dobrá průchodnost terénem a na silnici se to chová spíš jako kombík, než jako offroad.
zalezi na tom jakej teren.. naky blativy lesni cesty, snih apod zvladne i naka "haldexova" ctyrkola, forester uplne v poho... pokud by slo o tezsi teren tak ta vitara bude fajn.. pokud jeste drsnejsi tak ten patrol je takovy to hodne muziky za malo penez, kamos jezdil s cherokeem s LPG a taky si to pochvaloval..
extrem bude defender a Gklase... ale to uz je asi i mimo financni moznosti...
G koupi, ale za 150k to bude tak max 1985
Takhle - lehčí terén = polní a lesní cesty, louka k rybníku, pole ke krmelci, občas průjezd lesem - tohle se bude odehrávat v Železných horách, na Vysočině a v Orlických horách + zimní jízdy po neudržovaných silnicích do práce - bude přes zimu jezdit každý den 60 km tam a zpět, takže nejlíp LPG nebo nafta. Brodění, velký bahno a podobný věci asi zatím ne, i když člověk nikdy neví. Já offroada nikdy neměl, tohle, co popisuju zvládá strýc s Nissanem Terrano, jenže když vidím, jak se mu to sere, tak z toho mám strach....
freerider: az se stavis tak muzeme probrat Pajero, mam V20 :-)

16.10.2009, 16:33 |
X-sat (M)
s CR-V jezdíme do práce - 2,2 TD - fajnové svezení
Na to co popisuješ bych volil jeep (grand)cherokee nějakej hezkej kousek se silnějším benzinovým motorem a nechal dodělat LPG!
nisan patrol GR Y60 nebo Y61
freerider: hele, nepsal jsi, ze stavis na Seci? jestli chces, popojedes 10km a svezu te cheerem... :)
za me cheero, protoze kdyz chces muzes jet i v terenu i 150 po dalnici, coz si s patrolem tak nejak neumim predstavit...
tmx: no jasně. Kdepak Ty pobýváš? 10 km? No tak to koukám :o))
Ha, už mě napadlo se kouknoutdo profilu :o)))
Do Ronova jezdím do CS AGRA za panem Ronovským :o)) No tak to je pecka :o)
zname... dela tam svagrova a ted uz i svara...
tmx: Ty mas ciro? Ja mel za to, ze granda :-)
ja mam grande cheero!! :-D