
Navštíveno 1073x

kdysi jsem tu resil koupi motorky. Vyslechl si X nazoru, hodne lidi mi poradilo. Nakonec to skoncilo tak, ze jsem koupil bandita 650, rok 2005 v super stavu. Byla to moje prvni motorka, takze zadne zkusenosti a nic. Za 4 mesice jsem na ni najezdil skoro 12tis km a protoze uz skoncila pro me sezona,premejslim co dal. Moto chci prodat na jare znamemu,a ted k otazkam...
1) jak uskladnit moto pres zimu? Vyndat baterku?nechat natankovanou plnou a nebo ne? Moto bude v mistnosti kde je 15 stupnu. Pred 3ma tis tam byl menenej olej.
2) co na jare jako nahradu? Vim ze nechci vylozene silnicku a vim, ze chci vetsi obsah a moji kandidati jsou;
- Fz1 (rok 07-08)
- Fzs Fazer 1000 (rok 07-08)
- Honda CB 1000 (ROK 07-08)
- Kawasaki Z1000
na jare 2010 budou ceny zase trocha nizsi.
Jestli ty moto jsou pro me jako takrka pro zacatecnika nevhodne, to nechte na me. Ja chci pomoct s vyberem.
predpokladany najezd 15tis rocne
80%jezdim sam, zbytek ve dvou.
za mě takhle: vyndej baterku, nádrž nech plnou, na jaře Fazera

12.10.2009, 14:23 |
Timbo vyndat baterku a doporucuje se ji kazdej mesic dobijet. natankovat plnou nadrz poradne namazat retez a to je asi vse kdyby masina stala treba v garazi kde byva zima nebo vlhceji tak se doporucuje vyndat svicky do kazdeho valce malou inj. strikacku oleje svicky zpet, bovdeny napustit konzervacnim olejem, chromove dily osetrit pastou nebo nanest jemny film vazeliny no je toho dost, ale kdyz bude stat masina v mistnosti kde je konstantne 15 stupnu tak tohle delat nemusis. jinak z motorek bych to asi videl taky na toho fazera
já toho moje rapela schoval pod plachtu. jednou za týden ho cvičně natočil, nechal vrčet... řetěz namazal, kontroloval jestli se někde neobjevuje koroze z vzduchu a bylo. na jaře jsem nasedl a jezdil.

12.10.2009, 14:58 |
hawai a taky nezapomenout, aby stala na hlavnim stojanu a nejlip vypodlozit tak, aby obe kola byly ve vzduchu a nestaly na zemi. a ja taky parkrat prez zimu tu motorku nastartuju a necham jen tak na neutral bezet treba ctvrt hodky, aby se zahrala a motor se stacil promazat

12.10.2009, 15:10 |
koren kawu Z1000-jednoznacne. jedina z tech co jsi uved co ma dusi;-)
Tak me napada ze uz bych mel taky zazimovat..hezky uz asi nebude..
Rady ohledne zazimovani ti dali..k ty motorce..Ja sem pro Fazera pripadne Hondu..Ale yamaha vede..
Baterku nechávám v moto, cca jednou za dva až tři týdny ji na chvilku natočím, prohřeju a zase schovám. Parkuji ji v podobných teplotních podmínkách jako ty. Jinak je dobrý ji očistit a namazat exponovaná místa. Benzínu nechávám v nádrži málo a to z toho důvodu, že dnešní benzín obsahuje ty různý srágory co do něj přidávají a něco z toho je hydroskopický(váže na sebe vodu). Míň benzínu - míň vody v něm potom.
A ač jsem zarytý yamahista ber kawu. Bo to jsou poslední poctivý japonský motorky. Zbytek se tluče tady v evropě a stojí to za starou belu. Zvlášť to co dávají dohromady Italové. Kawa je jediná kdo má fabriku pouze v Japonsku.
já vždycky baterku nabít a do tepla na zimu..... Nádrž plnou, ikdyž u novejch mašin to zase toliká nevadí...
Za mě osobně teda Z1000, ale každej má svůj stroj.....u mě vede z těhle co píšeš Z1000 ;-)
za me Z-litra :) (Kawasaki Z1000)

13.10.2009, 01:49 |
Jindrs | Upraveno: 2009-10-13 01:55:43
natnkuj doplna pokud nemas plastovou nadrz masinu umej vycisti retez a nastrikej ho o baterku netreba pecovat v tech teplotach co pises a pro tvoji klidnou dusi si ji prikrej plachtou nebo prosteradlem at se ti na ni neprasi :-) a prezije zimu bez problemu.Vyndat svicky a striknout trochu oleje do valcu a protocit to(bez zapalka) je na dlouhodobe stani coz v nasich podminkach nehrozi.Jinak ja osobne masinu jednou cca tyden 14dni natocim do sepnuti vetraku(pres zimu mi neda neslyset ten zvuk TLR)a vim ze je to prohraty :-) jinak zvlastni peci to nepotrebuje.Je mraky diskuzi mam vymenit olej pred zimou nebo po zime?Je to uplne jedno kdyz dodrzujes intreval km nebo po roce
edit:za me FZ1 protoze za 1:cenove nejdostupnejsi a relativne to jede a za 2: kdyz ji zboris(lehnes) nejdostupnejsi dily za super cenu
relativne jede :-D 150k/108Nm
Díky pánové za opovědi. Jak jsem psal, sice moto prodávám, tak by mě to mohlo bejt jedno,ale nechci nic zanedbat :o)
Ohledně toho výběru
Z1000 je krásná mašina a furt mě k ní něco táhne..nejel jsem na ní ani na jiné z uvedených, tak nemohu říct.
Hodně lidí mě odrazuje furt od Kawi, že ty motory nejsou prostě ono.
Máte tady někdo na nějaké z těchto motorek něco už najeto?
A věc další: Aby šestka jela, musela se poměrně dost točit. Je to u toho litra to stejný, nebo je to znát už dole, že je to litr?

13.10.2009, 10:41 |
Cenda když se budeš chtít dobře projet, budeš muset točit všechno. Litra ale o pár tisíc míň.
Nových kawasaki bych se už nebál, následného prodeje bohužel ale ano.
Cenda - myslíš, že je to pak neprodejný za dobrou cenu? Je fakt, že až to budu prodávat, tak bude mít motorka aspon 80 tis najeto:)
A co takhle Suzuki? GSR600 popř. B-King? Měl jsem možnost obě vyzkoušet, super svezení.

13.10.2009, 15:34 |
koren prodejnost jetejch kaw? uplne stejne jako vsechny ostatni...
AllInOne: jestli te to k ni tahne,tak do toho jdi. kazdopadne chybu neudelas ani s jednou z nich.

13.10.2009, 16:37 |
Cenda korene, kolik kaw jsi uz prodaval? :-) vsichni kamosi s tim meli problem, ted i v minulosti. Museli hooodne upravovat ceny vuci ostatnim srovnatelnym jap. motorkam. Na trhu je proste urcita averze.

13.10.2009, 16:53 |
koren Cenda:ja to videl spis z druhy strany-kamos shanel versyse a byl docela problem najit stav/barvu/cenu(nakonec barvu musel ozelet). druhej znamej malyho Zeda a to samy. je fakt ze v ty dobe slo o de facto o rocni masiny.
prodej vim jen jeden a uz dost davno - ninja sestka rv 96. prodej asi v poho, resp byvaly majitel si nestezoval.
Ctirad: GRS600 je šestka, né litr
B-King, to je jiná třída,ale myslím že to už je kurva silák
Já ty Kawy nemusim, parkrát jsem měl možnost projet Ninju a právě Z1000 a nějak mě to nenadchlo..neříkám že to jsou špatný stroje ale prostě nejsou stavěný pro mě :) taky se budu přes zimu pokoušet prodat svojí banditku a nástupce je jasný GSR-X 750..ta mě opravdu chytla za srdce :)

14.10.2009, 09:44 |
Cenda koren> takovehle pozadavky u rocni masiny jsou vzdycky problem. Par lidi z bandy jezdili kawy, posledni s nima koncil letos. Prodej byl vzdycky vopruz, vsichni prodavali nekolik mesicu a lezli cenama dost dolu.
no v mistnosti kde je 15 nemusis asi ani vyndavat baterku a davat plnou... jestli chces pro jistotu muzes.
osobne bych z tech potencialnich nastupcu volil mezi fz1 a cb1000 ... tam je to dost o tom jak se ti kterej ten bajk libi.. ta fz1 ma vetsi vykon, ale az v tockach, odspodu jede lip ta cb1000r, ta fakt jede od nuly jak elektromotor, spodek a stredni pasmo silnejsi jak u meho V2 litru. brzdi paradne, perfektni prevodovka, ridi se to jako kolo... fz1 je zas o neco ostrejsi v vysokejch otackach, otazka jestli to ocenis u nahace...
z1000 je dost tezka a takova neohrabana (proti tem dvema) a znam cloveka kterej castou jizdou po zadnim(sem tam to holt pri pokladani dostane ranu) zlomil ram...(u funglovky, nejednalo se o zadnou poskladanou zborenku)
Díky moc, cenné infromace...
CB1000r, FZ1 a Z1000 jsou si vzhkledově podobné celkem motorky (brát s rezervou)...
A jak říká assassin, FZ1 jede prý až víc nahoře, už to slyším od 3. ho člověka, asi na tom něco bude.
Uvidím, co bude, mě jde hlavně samozřejmě o stav, budu se muset svézt,ale už teď vám, že to bude super sand na všech strojích:)