
Navštíveno 711x


11.10.2009, 20:23 |
Kesam Kdy se vyráběly poslední modely? Prej je tam motor co se dával do oktávek 1,9 deht.

11.10.2009, 20:39 |
PlusOne | Upraveno: 2009-10-11 20:40:49
Pokud myslíš motor 1Z 66kW, tak ten stejnej není (taky jsem si to myslel).
Dovolím si odcitovat z jedné nejmenované diskuze (kde mi to bylo následně vyvráceno :-D )
"G3 mal motor rady A3 s kodom 1Z, cize tdi s rotacnym cerpadlom, turbom riadenym pomocou wastegate(obtok) a vodnou pumpou mimo rozvod
motor z octavie 66kw 1997 kod AGR je motor rady A4 cize s vodnou pumpou v rozvodoch a rozdielmi v dalsich veciach . ma silnejsie piesty, atd atd..."
Blok motoru by ale v podstatě stejný být měl...

11.10.2009, 20:57 |
Kesam Takže poslední jsou RV 97 rok jo Jinak se omlouvám za to WV :-) VW

11.10.2009, 21:10 |
Kesam A Tak je to 96-97 kolik je tam eko dan Bursíkovný?? fiesta má 2ku a je to 96ka muže to bejt taky???2ka?

11.10.2009, 21:25 |
Rudi Tam bude taky Euro 2, ještě se tam dávali 110koňový TDI.
jj 81KW motory jsou naprosto stejny jako v oktavkach, audinach atp, proste v koncernu a nejen tam, tusim ze se davali i do fordu :)
81KW kod motoru AFN.
Pokud to byly 1Z tak ty v oktavkach uz nebyly, blok motoru je stejnej to je pravda :)
Ale uz byly jiny kody motoru.

11.10.2009, 21:51 |
Pagoš Vento TDi se dělalo 66kW 1Z, AHU, ALE a 81kW AFN a žádnej tenhle kód se do oktávky nedával a vento končilo 12/97

11.10.2009, 22:23 |
Kesam Tady to je prej 81kw mi povídal scnilá podlaha ale to nejni problem kosmetické vady to mám za 2 víkendy s domácím lakem :-)
Kesam: zas vymyslis kraviny voe, jako s tema kolama...

11.10.2009, 22:43 |
Kesam Hele mede když to vyjde tak budu jenom rád :-)
Jo Pagos ma pravdu. AFNka se nedavali do oktavek..
Ale do A4, atp aut okolo toho roku 1997.

11.10.2009, 22:44 |
Kesam Mě šlo spíš jenom o tu ekodan.

12.10.2009, 00:38 |
Kesam no a kolik???

12.10.2009, 09:52 |
PlusOne | Upraveno: 2009-10-12 09:53:03
No dyť ti to píše Knightey - 3000,- - plní to Euro II

12.10.2009, 16:53 |
Kesam jo díky