
Navštíveno 637x


11.10.2009, 18:19 |
CVakk mame doma golfa s 2.0 8v a mame moznost mit samotnej motor 2.0 16v.... musela by se menit kompletni kabelaz a ŘJ ? a co drzaky sou stejny ? prevodovka, poloosy a dalsi veci ?
jednoduse jit do toho ? nebo zbytecna prace ?
a půjde to vůbec přepsat?

11.10.2009, 18:28 |
CVakk dost mozny ze ne, ale to by tolik nevadilo
nedávej to tam, ty 16V nemají takovou spolehlivost podle toho co se píše na forech, určitě tam bude pár kabelů navíc, k tomu jednotka jelikož tam je víc informací a nejsem si jist zda to naskočí na převodovku
určitě s komplet kabelama a ECU ale jinak jako PAVELK ..... budte rádi že máte 8V.... na převodovku by to asi stopro padlo a výmaz čísla motoru stojí 50kč ale nedával bych ho tam pokud ten váš teda neni uplně kaput....
komplet kabelaz a rj na prevodovku to sedne na 100% ale jak uz bylo psano bud rad ze mas 8V(nemrtelnej motor) vetsina 16V jsou vylitany hajtry.Tady mas na porovnani video toceno z tdi, vinova G3 2,0 8V(moje) zelena G3 2,0 16V
[ Link ]

12.10.2009, 12:22 |
kuja No ono taky zalezi co to je za motory....jestli 150k ABF z GTI nebo 136k 9A z US verze Golfa nebo Passata. Protoze jak 9A,tak ABF maj jinej typ vstrikovani jak 2.0 8V. Takze jestli mas jenom holej motor,tak bych ho tam urcite nedaval. Jak uz psali prede mnou,8V je mnohem spolehlivejsi.

12.10.2009, 14:38 |
CVakk okej... dik za poznatky.... nechame to byt, bylo by to zbytecne moc prace...takhle jak je funguje celkem slusne.