Navštíveno 1866x

koupil jsem zene mondeo s benzinovou V6tkou...
Auto ve slusnym stavu, vcelku málo najeto, serviska, prvni majitel atd.
Kdyz jsem ho kupoval mel jsem sebou dobryho mechanika, ale tuhle vec jsme nepostrehli.
Uz cestou zpet jsem zacal pozorovat podivny zvuk, ktery bych oznacil jako pravidelne tlumene tukani...
Neco jako hydrostav.... nebo nejaka vzduchova vyveva.
Objevuje se to samo, samo to mizi... Vetsinou po zahrati motoru, kdy auto stoji na volnobeh je to slyset.
V interieru.
V motorovym prostoru ne.
Kdyz se to objevi, vypnu zapalovani, zapnu ho, nastartuju a chvili to tam neni.
Pak se to objevi.... a po chvili to zase samo zmizi...
Mel jsem strach aby to nebylo neco na motoru.
Kdyz ale auto stoji a ten pazvuk je slyset, muzu vytacet motor z volnobehu do treba 3000ot./min a pazvuk je tam porad a jeho frekvence se nemeni, jedno jestli ma motor 1000 nebo 3000 otacek.
Zkousel jsem vyslapnout spojku, nemelo to vliv.
Zkousel jsem zapnout / vypnout topeni nebo klimu a nemelo to vliv.
Je to 3.0 V6 motor MEBA mondeo ST220

jaka frekvence?
nejaky ventil rekuperace par, bo tak neco?

29.09.2009, 10:26 |
Pekys co přidřený klapky ovládání vzduchu? Vnitřní/venkovní ventilace nebo okno/nohy/...
Dělalo by to i bez zaplýho motoru.
frekvence asi takovahle: pu-pu-pu-pu-pu :O)
cca 2x za vterinu....
mno... bez motoru to asi nedela... protoze kdyz to dela a vypnu motor, prestane to. Kdyz ho opetovne natocim, trva chvilku nez se to tam zase objevi.
Nemuze to byt nekde nedotazeny sroub u nejake veci,ktera se prubezne meni?...myslim tim, ze obcas se zapomene neco dotahnout?
pu-pu-pu-pu............a dělá ti to když jedeš jen s manželkou nebo i sám? ;-)

29.09.2009, 12:14 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2009-09-29 12:17:10
woe to by bylo hu-hu-hu-hu. Ne pu-pu-pu-pu-pu :O))
I kdyz po deseti letech....
Nevim no.
Prave ze me nenapada zadna rotacni cast ktera by tohle mohla vydavat... asi nebude jina moznost nez rozebrat palubku a podivat se pod ni.