
Navštíveno 2158x


28.09.2009, 20:32 |
cupra.165 | Upraveno: 2009-09-28 20:33:12
Mate nekdo zkusenost s timto modelem? Motory 1.6 , 1.8 , 2.0 l? Jak je na tom spotreba,kotoze,jizdni vlastnosti, optimalni motor? Mam to pro manzelku s prckama a pro sebe pro obcasnou sviznou jizdu..vase tipy,nazory..diky
mazda

Neviem či o tom vieš, ale väčšina má z výroby odpojenú zadnú nápravu z náhonu :o)))))))))))))))))))))))))
Jel jsem vicekrat v tehle Mazde 323F 1.4 r.v.2004. Kdyz jsem ji meli v servise.
Nemuzu to porovnat s mym autem pac to se neda ani snad. Na to ze je to r.v.2004 tak naprd.
Ze spodu orezly jak sfin, japonci to proste nemaji od vyroby vubec nijak osetreny, je tam ciste plecha zakladovka na tom. Cili za ty 4 roky tam je takovejch puchejru a orezly az to neni hezky.
Ta 1.4 je fakt tak auto pro zenskou. Delali jsme vsechny stabilizacky, nejsou na to repliky takze vsechno NIPARTS a za 4 stabliky jsme dali skoro 4tisice (predek a zadek) :)
Furt se na tom sralo ABS, asi blbej kus, promerili jsme cidla a ty byly OK. Prijel z mazdy servisak, ze napichne auto. Po hodine odjel a rekl ze to nejde ze musime primo knim. Tak se tam zajelo a ani za 3 hodky se jim to nepodarilo se napichnout. A rekli at zkusime vymenit kompletne cely ABS mechanizmus vcetne RJ.
Kdyz rekl cenu novyho tak jsme se jen usmali a jeli domu ;)
Jinak interier, takovej obycejnej sedej plast. Sezeni takovy lehce tvrdsi a celkove to pusobilo dojmem ze to aute je opravdu urceny pro zenskou. Ale co by clovek taky chtel po 1.4.
Diky za recenzicku.
Jinak kdyby byl nekdo z Mostu a byl tak hodny,maji tam jeden pomerne zajimavy kus,zda by se mi nepodival,jak je na tom
[ Link ] Hned ta prvni cerna.Moc dekuju
ten 2.0 SPORT by mohlo byt lepsi svezeni uz :)
Kazdopadne jak jsi to privezes, osetri kompletne spodek a dutiny a budes mit svatej klid ;)

29.09.2009, 09:18 |
tom96 napiš na 323f.cz je tam pár lidí co jí mají už nějakou dobu a pravidelně s tím jezdí a co vím tak s tím nemají žádné problémy.

29.09.2009, 15:09 |
jonny85 | Upraveno: 2009-09-29 15:12:05
Čau, hele já jezdím v 323f už od mrkačky jsem vyzkoušel všechny modely, musim říct že nejvíc mě sedí 323F model BA, ale to je jedno tenhle model (BJ) je poslední 323 před mazdou 3, pokud někdo tvrdí že to má orezlý spodky - záleží na tom kolik to auto má nalítáno a jak je starý vyráběj se od roku 1998, takže chápu že pokud měl Knightey- v servisu rok 98 s čtvrt milionem kilometrů mohlo to bejt ohnilý zespoda, ale který 11 let starý auto není...
Co se týká motorů, to co chceš tedy 2.0 l(96Kw) verze sport je nejsilnější motor do těhle mazd dávanej - to si samozdřejmě vybírá svou daň v podobě spotřeby, myslim že 10-15 litrů neni problém dosáhnout. Určitě se to nehodí pro manželku s dětma do města - zbytečnost.Nehledě na to že žádnej světovej výkon ten 2.0 nemá(120PS)- I mrkačky měly 1.8 DOHC o stejnym výkonu.
Verze 1.6 l(72KW)( je nejslabší verze ( tu jsem konkrétně měl) zase jde o nejspolehlivější a nejekonomičtější motor(Pozor ale na zvýšenou spotřebu oleje- takový auto radši nebrat pokud kouří při vyšších otáčkách) pravda výkonem zrovna neoplývá ale pokud je potřeba předjet tak od 4200ot/ min jede poměrně hezky(nesmí se koukat na spotřebu) dle mého názoru vychází nejlépe verze 1.8 l(85KW) protože je relativně úsporná a svižná zárověń, nehledě na nižsí sazbu povinného ručení.
Výbíral bych dle stavu, ujetejch kilometrů(nejlepší garance serviskou a servis v mazdě) za relativně slušné peníze se dá pořídit velmi slušně vybavené auto ( 4x airbag, Abs, stabilizace,okna, zrcátka v elektice, digi klima atd.) O ceně taky rozhoduje verze před a po faceliftu kterej byl tušim od roku 2001 vejš.
Spolehlivost je podle mě dobrá, občas odcházejí tyčky stabilizátorů jak bylo popsáno výše, homokinetické klouby, čepy řízení, jiné závažnější problémy sem neměl.
Co se týká koroze - spodek nápravy - to je jasné, ale stačí udělat dutiny a spodek tlumexem a je vystaráno, zadní lemy často korodují kvůli kobercovým podběhům nad zadními koly ( nechápu proč když vepředu jsou plastové ), které jsem vyhodil a bylo po problému se zadržováním vody a bahna v místě lemů.
Jízdní vlastnosti popisovat snad nemusím - je to mazda - přesné řízení a ochota chodit do zatáček pevně přilepená k asfaltu (výhoda zadní víceprvkové nápravy), brzdy mají poměrně slušnou účinost - v hodně případech už i ve verzi 1.6 l montovány standardně 4 x kotouče.
No nevím co bych tak o nich ještě napsal kildně se ptej, jsem na foru 323f.cz člen jonny.
Diky moc,to jsem potreboval slyset. Ten 2.0l se mi libil zhlediska vybavy,protoze co sem postrehl byvaly nejvybavenejsi,ten sportovni paket nebyl take nejhorsi..je to prevazne urcene pro manzelku,pulka mesto,pulka okreska,vse tak do 25km. Obcas bych si chtel taky ji protahnout,proto ta silnejsi motorizace.Ale davam i za pravdu,ta 1.8 je asi zlaty stred.Nevis zda mely taky sportovni balicek?
Ta vybava sport spocivala take ve sportovnim tvrdsim podvozku,v interieru bilych budikach a lepsich brzdach?
Ta mazda co byla na dilne byla 2003-2004 :) Nalitano necelych 90tis.
Nerikam ze to bylo uplne vyhnili jako ze tam byly diry, to ne ale od tak novyho auta a aby bylo orezly spodky a naprava (mysleny puchyre) tak to je moc. Ale na tohle proste trpej vsechny japonci. To same Toyota Yaris a taky podobnej rocnik a podvozek to same.
když jsem před 3 rokama vybíral 323F (BA) tak nejlíp vycházel motor 1,8 jenže jsem byl nedočkavec a skočil do 1,5 což byl omyl ....
Ti japonci mi neprekvapuji,mam dva roky stare subaru a je na tom s korozi jako seat za 8 let :-)
až na to že to neni rez ale jen povrchová divná sračka co yavání rzí.... bohatě stačí jednou za 2-3roky nechat ošetřit podvozek a nikde nebude ani ň.....
všichni japonci a další valná většina aut tu má takhle načatej spodek ale je to tim že se u nás solí neb v japonsku neshnije ani S13 a po 20letech je naprosto zánovní kastle zatimco u nás kde se díry zaházej štěrkem kterej pak lítá na podvozek a ostatní auta na lak a okna tak pak se neni čemu divit že tu auta trpěj.... japonci si nepotrpěj na hliníkový ramena proto koncern zespod vypadá líp ale o to víc se sere zatimco japonec to může mít ohnilý ale funguje to 3x dýl..... MB taky žádná hitparáda a nehnije jim jen podvozek......
tudíž to by bylo to poslední co bych při koupi řešil neb to je prkotina, kastle bude hnít až po bouračce nebo odření stejně jako u jinejch aut..... jinak 323 bezproblémový auta stejně jako corolla..... ale občas jak tu bylo psáno to trpí na jednu věc ale abs, zadní ložiska.... ale jinak bez problémů a věci jako zadní ložiska se serou pouze pokud auto nebylo na svolávačce kde to měnily ........