
Navštíveno 567x

Protože se dědovi rozsypal favorit (zhnil a zadní tlumič vystřelil do auta), tak pro něj vybíráme auto. Výběr se zůžil na Ford Escort GHIA vs. Renault Megane obě auta s motorem 1,6 - naftu ne, je zvyklý na benzín a jezdí pouze krátké tratě. Max. do 15km, favorita měl cca 18let a má najeto cca 80000km. Obě auta vybíráme kolem roku 1996 - megane se pohybuje kolem 35t - 37t, escort je o cca. 10t levnější.
Které auto je prosím podle vás spolehlivější, vhodnější? Vyplatí se za Megana dát o 10t více? Jaké jsou vaše zkušenosti.
golf 3 byl taky ve výběru... nechceme!!! prosím jen k autům které jsem psal výše
escorta neznám, ale u 1,6ky mégane dost lidí hlásilo prasklý parohy výfuku, tu a tam problém elektriky, ale nic extra závažnýho, jedinej velkej problém první generace Méganu, o kterém vím, je koroze - zadní lemy, zadní nosníky, chce to velice důkladně zkontrolovat, jinak jukni do technický sekce na renaultclub.cz, máme to rozdělený podle aut a druhá sekce s info je "Mé zkušentosti s Renaulty", tak si porovnej informace a podle nich se rozhodni - já sám bych byl za Mégana, ale jsem na Rencky zatíženej, tak mě ber s rezervou :-)
tak z tohoto výběru i když nerad, tak se přikláním k meganu protože tolik nehnije jako esko ...
motorově na tom budou stejně, svody u meganu praskaj, je to běžná věc, v meganu bude pro dědu možná pohodlnější svezední díky měkkosti a houpavosti frantíků ...
ale zvážil bych ještě výběr G3 nebo Opla Astry

25.09.2009, 08:10 |
Veva jestli jen z výše uvedeného výběru, tak za mě jednoznačně megane ;-)
no ja bych taky nechtel ani jedno ani zadarmo. ale ja bych se naopak priklonil k tomu escu... megany nemam nejak rad, hnusne zvenku, hnusne nevnitr. je pravda ze esco hnije vic,ale kdyz sezenes nejakeho krasneho,tak bych se toho nebal.
jinak bych radeji koupil krasnou felicii. urcite to bude lepsi, nez ty dve kurvy dohromady:-)
a co takovej Civic nebo corolla?

25.09.2009, 19:02 |
clown za mne zase Esco
Megan v roce 97 jsme radeji prestali platit leasing, aby si tu rozpadajici se mrdku (zanovni) vzali zpet ..
Psal jsem snad, že auto je pro dědu a že chce vybírat z těchhle dvou...
Jinak koupeno...
doufám že koupeno esco...... megane jako clown
esco ne... nelíbilo se.. děda se vozí v meganu 1,6 1997 najeto má 160000... před chvilkou jsem v tom jel a jede hezky... nekvete nevrže nekouří tak snad bude dobré... to auto najede ročně cca. 1500km tak by to mělo zvládnout :-)
no ty voe :)
jako ano , stále řikám že 1,6 těhle renaultů pokud to je ta nějak 80kw tak jede fakt hezky ale jinak auto je naprosto tragický ve všech směrech..... pokud najede ročně 1500 tak bych pomalu řek že se bude rozpadat víc než kdyby jezdilo :)))
každopádně nezapomínej že olej se mění v intervalu předepsanym výrobcem či po 2 letech ;-)
jj poreferuju dědovi :-) snad to bude v pořádku... megana má i kolega a jeden kamarád a oboum to jezdí..
až ti bude volat že to škube nebo nejede tak jsou to cívky, doporučuju si je koupit rovnou náhradní neb jak to bude stát máš to tak 50:50 že tě potkaj.... každopádně jen jedna z častejch závad, na firmě jsme jich něco měli resp. podědily od firmy co jsme koupily ale naštěstí se to všechno prodalo, taky nájezd kolem 160ti ale všechny naprosto před smrtí, opravdu jedny z mála aut kde si myslim že 200 je strop pak to je peklo :)

25.09.2009, 23:51 |
fredh já myslím že u aut s pí*ou na kapotě je to do stopadesáti km, nebo konce záruky, pak už de všechno. Ať se o to majitelé staraj nebo ne.
Esco kapitola sama pro sebe, jak motorově tak vykvetlou kastlí.
fredh: mno, dovolím si nesouhlasit - mladá má 1,8 8V 65kw v R19 Baccara, auto má asi 200k natočíno a je v perfektním stavu,
moje pracovní auto - R21 Nevada 2,2i 79kw cca 900 tisíc najeto (pár let to jezdilo jako dročka), tlaky 14bar na válec :-D
auto pro radost/aktuálně i pracovní - R25 Baccara 2,9 V6 12V - nalítáno odhadem přes půl míče a bez potíží
holt není kosočtverec jako kosočtverec a u francouzů je spolehlivost extrémně závislá na chování majitele - spoustu rencků před a po smrti jsem už viděl a jel s nima - holt rencky v česku jsou hodně v háji, protože:
1. čecháček jezdí jezdí a do preventivní údržby nedá ani kačku, udělá jen co musí, aby nepřišel o záruku
2. je to jenom auto, tak mu za studena naložím co to dá, že to uveze 450kg, nevadí, 800kg to uveze taky... - za to bych bral řidičáky na místě a navždy :-(
pokud člověk nechytí vyloženě "pondělní" kousek, tak je to celkem bez potíží a spolehlivý je to zhruba jako každá jiná značka, u který se to stane taky.
když jsi psal - "ať se lidi staraj nebo ne", v tom s tebou částečně souhlasím - donedávna, než Renault CZ dostal přes prsty od frantíků (co jsem zaslechl), tak úroveň práce spousty autorizovanejch servisů byla tragická, co sleduju, tak za poslední cca rok se mírně zlepšujou :-), u jinejch značek je to totéž v bledě modrým :-(( - nebudu jmenovat, ale před pár lety (cca 5let) jsem měl nějaký potíže se služebním autem, nic vážného, spíš otravný - vrzaly dveře spolujezdce, blbla stahovačka u řidiče, nechtěly fungovat zrcátka - tak jsem byl nejdřív v jednom servise, pak v druhým a až ve třetím (šéfem servisu byl tehdá známej) dokázali opravit napoprvé to, co jsem požadoval - úmyslně nepíšu servisy ani značku a model auta; s prvním servisem jsme měli jako firma smlouvu - při pátý reklamaci opravy, kterou neudělali jsem jel jinam :-((

27.09.2009, 12:51 |
fredh řeknu to narovinu, proti kosočtvercům mám averzi. Doma sme měli dva, oba líný, oba se srali- furt nějaká kravina, jezdit svižněji když potřebuješ se s tim nedá, furt se to houpe jak kačena a o řazení ani nemluvím.
Táta teď prodává scénica 99ku, 1.6 16V- papírově by to mělo docela i jet, jenže je to úplně navopak. před zimou minulej rok měl nabídku na 110000kč(nějakej šílenec z práce), říkal sem mu ať nekouká a prodá to, ani hovno. Teď má kupce za 70k a je rád. Jediný pozitivum toho auta je, že se mu do toho dobře leze, jinak nic.
Předtím měl taky 19, taky 1.8i. Nejelo to, sralo se to, houpalo se to, prostě u mě sráče.
Já sám si koupil před cca dvouma rokama saxo r.v. 2002- takže pět let starý auto, najeto poctivejch asi 150000km a taky samá závada. Jednou ABSko, pak stahovačka, pak furt svítila kontrolka airbagu, pak nešlo nakopnout, atd. atd.
Né nadarmo opraváři říkaj: Nebejt francouzů, tak nemáme co dělat. A je to pravda, protože každej den do práce projíždím kolem 2-3servisů a minimálně polovina aut před nima sou francouzi.
Za mě sou to sráče, třeba máš štěstí a trefil si jediný dobrý kusy. Já bych šel jenom do starýho williamsu, né do 1.8, ale 2.0. Jednou třeba bude.