
23.09.2009, 02:54 |
JP 16.7. jsem na shopu asimgastro.cz koupil blbost za asi 200,- Kč včetně pošty a hned to zaplatil převodem. Docela jsem na to pospíchal a pořád se nic nedělo, tak jsem tam po 14 dnech napsal, jestli to už poslali. Přišla jen odpověď "Dobrý den,
objednávka stále existuje,ale zboží dosud nemáme skladem - je objednané u
dodavatele.". Sice mě to docela rozladilo, protože tu věc měli hned na úvodní straně jako výběr z jejich nabídky, ale pak jsem to koupil jinde a na tohle nějak zapomněl. Tušim koncem srpna jsem si na to vzpomněl a napsal tam, ať pošlou zpátky peníze, že nebudu čekat do Vánoc na víc než měsíc zaplacený zboží. Pak jsem tam psal ještě jednou, ale jediná odpověď byla ta první.
Jsem naprosto rozhozenej z jejich neuvěřitelnýho diletantismu a kdykoliv si na to vzpomenu, tak mam chuť s tim něco udělat. Oni už se mnou nekomunikujou, takže otázka je co - to mam rovnou napsat na ČOI? Budou se tim vůbec zabejvat?