
Navštíveno 1243x


18.09.2009, 12:00 |
ACEMajky | Upraveno: 2009-09-18 12:04:34
Tak uz zacinam mit 2 kandidaty na jaro na nove (bazarove) auto...
Jedno je mondeo MK III 2,0TDCi 96kW - ale spise by to byla volba z rozumu (levnejsi dily, spotreba pri klidne jizde 5,7l/100km, jel sem v tom, celkem to i jede - ted mam escorta 1,8TD 66kW)
Druha volba je Audi A6 v kombajnu a ted zvazuju motorizaci. Puvodne sem byl rozhodnut pro 2,5TDi 132kW a v quattru. Ale postupne dochazim k nazoru ve srovnani s tim mondeem, ze ta spotreba je pro me asi desiva - precijenom rekneme 6L mondeo a 9-10L A6ka dela za rok docela dost penez (a to najedu za rok tak 13-15000km), ale na druhou stranu Audi A6 je pro me srdcovka, kdyz nejakou vidim (rok kolem 2002) tak si sedam na prdel - u novejsich samo taky), proste nadhera zvenci.
Takze ted zvazuju, jakou motorizaci zvolit, aby byla spotreba rozumna, dela se ve variante 2,5TDi 110kW, 120kW a 132kW. Nevim zdali vsechny motorizace se daji sehnat bez quattra, ktere by clovek vyuzil prevazne v zime (na hory nejezdim) a spotreba by mohla bez nej byt o 1L zhruba nizsi, automat bych asi taky ozelel, jelikoz neni nic moc co tak slichavam (moc se mu nechce podrazovat pri predjizdeni), coz by taky neco malo mohlo na vysledne spotrebe usetrit. Dale 132kW ma 2 vyfuky az dozadu, zalezi kolik takovy vyfuck vydrzi a kolik stoji, ale bude to palka asi.
120kW verzi sem videl jen s jednim vyfukem, coz uz by mohlo byt zajimavejsi, ale neznam spotrebu. 1,9TDi asi bude na tohle auto slaba...
Hodte kdyztak kdo mate nejakou audinku nebo mate zkusenot, za kolik se da s jakou motorizaci jezdit, nechci zadny cisla z rise snu, realitu, kdyz clovek jezdi predpisove, popripade sviznejsi jizda... (rekneme brzda plyn), popripade nejaky nazor.
Uz sem myslel, ze pudu do mondea, ale vcera sem zase u globusu potkal dve A6ky a slintal sem
Diky
P.S.:Do Audi Clubu napisu, ale cekam na overeni registrace.

18.09.2009, 12:21 |
Arnie_one | Upraveno: 2009-09-18 12:23:12
Jelikoz sshanim taky auto (AUDI 4,6) tak sem si to precetl Ty shanis auto co jede jak z praku a pokud mozno za 5L nafty.
No nechci urazit zadny majitele naftaku, tatik ma 2,CRD pod 8L to auto nejde.
Asi sem z jiny planety ale Monedo 5,7L hmm to je luxus.

18.09.2009, 12:27 |
kuja Jestli najedes do 15tis km/rok,tak bych v zadnym pripade naftu nekupoval. Kouknul bych se po nejakym silnejsi benzinu a vrznout do toho treba LPG.Spotreba o trosku horsi jak nafta,ale zase na udrzbu nesrovnatelny :)
U Mondea 96kw spotreba 5,7 je celkem utopie,to tak jedine pri 90km/h lehtat z lehynka plyn. Ja sem s nim jezdil a spotreba pri normalni jizde se pohybovala tak kolem 7l. Pri dostizich na semaforech v Praze klidne i k 9,preci jenom je to tezky auto :) S A6 sem toho zas tolik nenajezdil,tak nemuzu objektivne posoudit.
Taky sem to chtel ric, ze pri tomdle najezdu radsi benzin. Nejaky 2,4Q spotrba co ctu kolem 9-10L.
tuhle A6 měl tatík 2roky (předchozí generaci od týhle nový), měli jsme 2.5 V6 TDI 114kW bez quattra. jelo to docela pěkně, spotřebu ti nepovím, protože ta naše byla nějaká divná výbava a neměla počítač. za ty 2 roky se na ní najelo jenom cca 60tis km a ve 150tis km šla z domu, jelikož a protože nás postihla nemoc těhle 2.5tek a to vačky. prostě na velkým servisu řekli, že jsou obě vymačkaný a oprava vycházela snad na nějakých 100K Kč (vozíme auta do Porsche), přičemž hodnota auta byla tenkrát snad 200tis Kč. takže jsme se na to vysrali a auto šlo z domu a zbejvalo jen popřát budoucímu majiteli hodně km do opravy. co vím, tak jezdí do tedka s těma vymačkanýma vačkama, na normální klidnou jízdu to nemá vliv, ale s otcovým stylem by to nevydrželo.
říká se, že 132kW verze už tyhle problémy nemá, ale mam pocit, že se dělá jedině v quattru. při tvým nájezdu bych přemejšlel o 2.7 biturbo, ale o tom motoru nic nevim...

18.09.2009, 13:00 |
Rudi Sice nájezd malej, ale sháněj pak někde díly na 2,7 Biturbo nebo 4,2V8, kterejch je mnohem míň než kdejakejch 2,5TDI. To pokud pak narazíš na vrak, kde to bude, tak ti řeknou skoro stejnou cenu jako v autorizáku.
Pokud máš šikovnýho mechanika na případnou opravu, tak bych se toho moc nebál. Díly jsou za přijatelnou cenu, počítej ale naoplátku s tím, že ti auto může lehce zmizet.
Známej s tou 2,5TDI 132kW jezdil kolem těch 9l průměr, když to drtil skoro furt na plno byl tam za nějakejch 11-12.
Rudi: a to máš ověřený s těma náhradníma dílama nebo se jen tak domníváš?
Dostava se do stavu, kdy tu budeme resit, zdali je lepsi benzin nebo nafta, v cem ej drazsi nafta na udrzbu (nepocitam ze muze odejit cerpadlo a tak dale, to muzou na benzinu taky odejit miliony veci), zhavici svicky taky nestoji moc (na audi 190-350,-Kc/ks, ...)
no mam diesela a tak sem si na nej nejak zvyk.
Samo tech 5,7 na mondeu je (mozna sem to spatne napsal) klidnou jizdou - 50 mesto a 100km mimo mesto (teda dokonce 5,5L, ale radeji sem malinko rpidal), pri svizne jizde to je 7,2, ale to sem u audiny ktera je o 100-150kg tezsi 9-10L coz mi rpide dost velky rozdil. nerikam ez chci silny auto a jezdit za 5L, ale s tou audinou se pri klidny jizde s quattrem dostanu 8La budu rad podle infa co mam, rad bych se pri klidne jizde dostal rekneme na 6-7 a kdyz tomu nalozim, tak samo to neresim, kdyz chci jet, tak jedu... takze rozdil nejakych rekneme 7000,- jenom na palivu je celkem dost, to muzu vrazit do nahradnich dilu, bohuzel ta audinka je srdcovka jak sem psal a nerad bych koupil mondi a pak si rikal, ja su kokot a slintal dal, druha vec je stav vozu u nas na trhu, nej si nechat neco dovest
Mimochodem, nema nekdo zkusenost
[ Link ]

18.09.2009, 13:08 |
Luke_288 | Upraveno: 2009-09-18 13:09:34
nevím jak quattro, ale dle mě se s 2.5kou do těch 6-8l mimo města normálním neloudavým tempem vejdeš, když jsem s 3.0 TDI quattro jel kloubouk stylem za 6,5l
Luke_288 - kouknul sem na ceny dilu na autokelly (coz neni zrovna nej shop na ceny) a tech par dilu co tam maji mi prislo za celkem rozumny prachy na tohle auti... (2,5TDi)
Druha vec je, ez s benalem 2,7 biturbo ci 4,2 V8 si to veme na klidnou jizdu 11-13l benzinu a to uz sem oproti 6L nafty mondea o 6L nahore, coz je za rok pro me 20 000,-Kc, takze kde je ta cenova vyhoda benzinu...
A to se nebavim kdyz an to slapnu, samo svezeni uplne jiny, ale berte to tak, ze ted jezdim s autem co ma v zakladu skoro 1200kg a mozna 66kW, takze chci aby to jelo trochu lepe, kvuli predjizdeni, ale trhac asfaltu to byt nemusi...
jeste dotazek, quattro clovek stejne vyuzije jen na zimu ci do blata, na asfaltu to pokud nejezdim jak zavodnik stejne nepoznam, krom spotreby a snizeneho vykonu... (nebo se pletu)?
tak u těch benzínů by to spíš asi chtělo pak hodit do plynu, protože jinak ty spotřeby budou asi hrozivý.
co se týče quattra a poznání rozdílu- u sebe vím, že když jsme dávali pryč non quattro a koupil quattro, tak rozdíl je. samože nový je o dost silnější, nicméně možná je to jenom můj dojem, ale nový quattra maj rozložení 60:40 ve prospěch zadku a přijde mi, že poznáš rozdíl jak tě zadek tlačí dopředu(při akceleraci z nuly). ale při normální jízdě to dle mě nepoznáš
Osobně bych nechtěl ani jedno, ani druhý.
Audi z důvodu enormního zájmu zlodějů, 200% stočených km u našich bazarníků, Audi A6 jezdilo povětšinou jako služebáky a tím pádem to taky tak vypadá a navíc, éra A6 kolem r. 2001-2003už pominula, doba šla dnes dál. Motor 2,5V6 jsem měl v Superbu (je to to samý, jen 120kW, 132kW má jiný sW ŘJ), jede to pěkně, spotřeba je slušná ( s Qse msíš vejít rozumnou jízdou do těch 8,5), ale ceny ve značkových servisech jsou z říše aprílových žertů. Dá se sehnat mnoho věcí po bazarech a po Frantech z Horní DOlní, ale pokud na to máš čas a nevadí ti, že auto třebas 14 dní stojí.
Mondeo: to samé, vysoká kilometráž, podívej se na nájezdy Mondea v SRN na autoscout, tam je to trochu reálnější než u nás. Jinak 2,0TDCI výborná volba, pokud znáš trochu majitele před tím a ten s tím nejezdil jako ovád koňský. Platí to samé co u Audi (koncernu), celkem se ztrácejí.
Obrovský prostor, větší jak u A6, výborný podvozek (lepší, než u A6), ceny dílů daleko levnější, ale je to Ford. tzn. může mít své potíže např. kolem r. <2002 koroze hran dveří a ztráta záruky, když nemáš potvrzenou knížku, to je taková Fordí specka).
Já bych osobně šel asi jinou cestou a to, pokud chceš 4x4, tak Legacy 2,0R ( mám nyní a ohu říct jen jediné - paráda ve všech ohledech - ticho, pohodlí, podvozek, vzhled, hlavně se nekradou, slušná spotřeba kolem 8/100 v horách normálníjízdou).
Pokud je FWD, tak asi buď to Mondeo, a nebo pak japončíka - Avensis 110kW. Jel jsm s verz 2,2 130kW a jelo to opravdu výborně, ale lepší varianta je prý (tvrdí znalci) těch 110kW. Kvalitou je na tom lépe než Mondeo a navíc se tolik také nekradou.
Jianks tou "módou" či jak to nazvat: tak, šly před asi 15 lety Vectry, pak šly P405, pak A4, dnes si mládenci houfně kupují BMW E46, tak móda A6 je už myslím pryč taky. Nic proti ničemu, alze průměrný řidič A6 má tak 25 let, 120kg, na hlavě skin, na krku Au řetězy, tepláky Adidas a k tomu A6. Můj názor :-)

18.09.2009, 16:30 |
tygrm Přesně toto Mondeo mám už tři roky, kupované jako nové. jezdí jako taxi po Praze najeto 197 tis. km servis jen běžná údržba a fakt to není drahý ani originál díly. Spotřeba je stabilních 6,9l při normálním ježdění. je tady kluk co fakt jezdí pod 6l ale to není nic pro mě. Jinak super podvozek. jo a mám na prodej 17" kola original.:) K audi se nemužu vyjádřit, vlastnil jsem jen doutníka a ten byl super.
Mno taky pridam nejaky poznatky.
Za prve, Quattro je stale mechanickej nahon s rozlozenim 50/50. Takze ne zadnejch 60/40 jak psal Luke_288.
Dale jen tak pro informaci, koliv ze vazi to Mondeo? Mne ta moje A6 bez mala 2 tuny. A od te vahy se odrazi spotreba.
Rozdil quattro a non quattro poznas pri prvnim prujezdu zatackou ci prudcim seslapnuti plynu. A je jedno co je pod tebou za povrch ;)
S nahonem na predek stojis a s quattrem vypalis v pred. Clovek to oceni a kdyz jsi na to zvykne tak uz to bez toho nejde. ;)
Tech 2.5TDi V6 se delalo par versi, prevazne jak jste tu napsali.
Nejrozsirenejsi jsou u nas 110KW a 132KW. Obe dve verze jsou totozny blokama motoru. Obe dve verze trpej na vydirani vacek pri spatnem oleji a intervalu jeho vymeny.
Na vydirani vacek netrpeji motory od r.v.2003 tusim, a a maji jinej kod motoru. Bloky jsou zase naprosto stejny akorat jsou jine hlavy (lepsi mazani vacek).
Kazdopadne pri pouziti kvalitniho oleje a vymene na MAX. 15000km se vacky nevydrou.
S tema vyfukama, mam r.v.01 a mam ho tam jeste original komplet oba dva.
Zase na druhou stranu je pravda co psal Zdeny60. A to ze se kradou o 106. Pouzivaji se jako sluzebaky, cili dost se honej a maj nalitano a pak taky prave dopadaj ty motor. To porovnani co prise proti Mondeu nevim, nevlastil jsem nikdy mondeo.
A ta spotreba... to je kapitola sama o sobe. Kdyz je hola A6 kombik (bez quatra a automatu) tak prumer se pohybuje kolem 6ti litru (max 60km obec, 110km mimo).
S Quattrem a automatem to mas o dva litry vic. Neni problem se dostat i na tech 6,5l s tou moji ale to se clovek musi hodne hlidat, hlavne pri rozjezdech, nechat auto plynule zrychlit a udrzovat konstatni rychlost, nejlepe hodit tempomat.
Kazdopadne z tehle jizdy nemas nic. Krom toho ze te to uspava ;)
Knightey:
nevím, s tou spotřebou u Q. Mám "osobního" servisemana u Š/VW, který právě A6/Q/135kW vlastní. Má tu veri vzadu s měchama (mj. konkretn+ě s tímhle má furt potíže, kompresor a td.), ale nevím jestli je náhodoum nemají všechny, r.v. kolem 2002. Jezdí převážně město + dálnice a spotřebu má dle PP 9,5-10. Je taky fakt, že borec váží přes 100kg a jezdí lehce hovadovitě.
Q by mělo být 50/50. Aspoň z tohoto období kolem 2001-2003. Jak ty dnešní, netuším.
Jo a tu verzi, co má onen můj známý -je tiptronic.
pokud tam ma mechy, ma Audi A6 Allroada :)
To je zase malinko jine auto, vetsi hmotnost.
Allroad je znamej jak trpi na mechy a komperor, pokud cloveku rupne mech a jezdi s tim a jak furt kompresor musi dofukovat tak ho oddela za chvili.
Tiptronica mam taky :) A nemuzu jsi stezovat. Jak kazdej rika ze spatne radi ci podrazuje, to se u me nekona. Staci tam proste hlidat hladinu oleje a vymenit ho jednou za cas. Pak nejsou problemy s razenim atp.
no čoveče tak nám asi všichni lžou, že máme quattro 60:40, do nový generace (o který píšu pouze v souvislosti s porovnáním quattro a non quattro) už se žádný jiný rozložení nedává...
Benzínový Mondeo stojí pár kaček...
[ Link ]
quattro -
[ Link ] koukam, ze opravdu uz nektere nove vozy mohou mit 60:40 ale az u quattra IV generace
Ted by me ale zajimalo, jak zjistim presne teda rozlozeni sil na tu napravu ;)
A jeste mam podle toho teda tu funkci EDS, tak mi to prenese až 80% vykonu na jakoukoliv napravu? Cili mi to rozdeli při akceleraci az 80:20 ve prospech zadni napravy?

19.09.2009, 00:34 |
Rudi Luke - běž se zeptat na vrak, že sháníš na biturbo a uvidíš jak dopadneš oproti 2,5 TDI.
JJ, máš recht, je to Allroad.
Ad tiptronic, měl jsem asi štěstí, mně řadil parádně, rychle a při kickdownu to bylo prakticky do vteřinky adavaj. Byl jsem fakt spokojen a občas se mi zastýskne.
Knightey: nevím jak přesně je to řešený, nicméně to rozdělení by mělo bejt fixní, tzn žádný změny poměrů za jízdy neprobíhaj...
Rudi: mě je to vcelku jedno, já o žádným takovým autě neuvažuju, tak proto jsem se ptal, jestli když píšeš o cenách, máš to nějak podložený nebo se jenom domníváš
Co se tyce rozdilu hmotnosti mondeo/A6 je to asi jen 150kg (pohotovostni) a to sem porovnaval s verzi A6 quattro
Oki a kolik ze tedy vazi to mondeo? :)
z těch dvou co si napsal tak nevim..... fordu se vzhni obloukem tomuhle tdci, na naší naftu prostě nejsou stavěný a celkově ypracování fordu žádná hitparáda, bral bych A6 a vyhnul se naftě při tvojim nájezdu.....
když 2,5 naftu tak jedině 132 ta se +/- tolik nesere..... 110 z tý bys měl noční můry a 120 jakbzsmet.... hlavy na pikaču obojí ale pořád ta 132 neni ještě výhra ...
Nismo:
nebagateluzuj to. Mám ve svém okolí 3 vozY s TDCI, z nichž jeden má už hrubo přes 300tkm, další dva mají těsně pod 200tkm. Žádný z nich, ŽÁDNÝ, opakuji, když byl v servisu, tak kvůli něčemu, co souvisí s naftovým systémem, ať je to čerpadlo, pak rampa, vstřiky, a pod. SPíše šlo o ptákoviny typu kontakt v elektrovýzbroji, nefunkční klima a jiné. Ale rozhodně ne potíže související s pohonem vozu.
jinak žil jsem v domění, že 2,5V6 sd dělaly 114kW, 120 a 132 a ud 120 a 132 je vše shodné, jen jiný SW. 114 měly jiné řešení mazání vaček a další.
Neměl jsem pocit, že bych kvůli 120kW V6 (Superb) nespal. Rozhodně ne kvůli motoru. Spíše mě strašil tiptronic, ale měl jsem asi štěstí. A o tom, že se 120c kW V6 dožívají úctyhodné kilometráže, jsem tu psal nedávnbo a jako příklad uváděl Supa jak mého, tak sousedova druhého (první mu byl ukraden na SLovači). Takže s tím tvrzením optarně, je to o konkretním kusu, ale ne vše v jednom pytli.
se všim se vždycky najde někdo kdo s tim byl spokojenej :) nezbejvá než abys klepal na dřevo že prostě máš v životě štěstí..... taky znám takový který si koupily už xtý naftový auto a vždycky je potkala zkroucená hlava :) dokud prostě nenarazíš na kousek kterej těma věcma trpí tak tomu asi neuvěříš ale u obou typů jsou to zcela veřejně známý věci že tam tyhle problémy jsou a známý to je protože to ty motory dělaly resp. třeba u tý 2,5 koncern to byla výrobní chyba zrovna.... jsou pak věci kterejma to lye oddálit a to třeba u forda mít ho od koupi nebo koupit ho z DE a jezdit pouze příplatkovou opravdu prokazatelně testem kvalitní naftu..... jednou natankuješ JZD a poznáš kolik stojí opravit TDCI..... u 2.5nafty stačí velmi kvalitně mazat a měnit dřív než je interval a nemusí tě potkat za půl mega pokud budeš jezdit slušně a dochlazovat aby ti neruplo turbo a nefouklo těsnění pod hlavou...... ale praxe je taková že v dnešní době když jetý tak větěšina co potkáš je paštika :)
kinghtey - pohotovostni hmotnosti:
- mondeo kombi 2,0 TDCi 1547kg
[ Link ] - A6 Avant 3.0 TDi 1695kg
[ Link ] takze presne 150kg jak sem psal
Jinak jak sou na tom benzinovy motory s tim ze bych je nechal predelat do LPG..
Mondeo 2,5L V6
Audi A6 2,4L V6 ??
Tahle me zaujala, myslite ze benziny budou mit taky nalitano mnohem vice nez je na tachaku jak u dieselu?
[ Link ]
- ted jsem menil na svarovym TDCi olej, olej filtr a zadni loziska. Chce to davat kvalitni olej a i filtr a co se tyce te poruchovosti kvuli spatne nafta u TDCi tak se to rika, ale svara jak to ted studuje, tak obecne kluci na forech rikaji, davat kvalitni znackovy naftovy filtr a da se klidneji spat - prej ted zacinaji davat BOSCH naftovy filtry jako origo a nic moc...
2.5L u forda na pohodu docela.... sice číst to rudi tak ti řekne něco jinýho ale to je buřt, celkově relativně pohoda, nijak výkonnej ale zato to drží....
audi super benyíny, 2,4 je super ten neutaháš ale vyplatí se ta 2,8 opravdu..... záleží jak moc by tě tlačilo povinný ručení třeba 5 vs 7 ročně.... zálaží na věku atd samo.... ale 2,8 super motor, taky moc nejede ale neutaháš ho jen tak proti naftám..... tam je jedno jestli má 250 zatimco u nafty už kupujěš kasičku.... ale 2,4 prostě ok ale hodí se spíš na A4 samo.....
ok, diky, co se benzinu tyce, predpokladam ze sluzebaky meli prevazne naftu, takze bych sel spise do benzin a nechat predelat na LPG - coz musim spocitat, jelikoz to bude u 6ti valu a sekvence kolem 42 000,-Kc navrch

21.09.2009, 02:05 |
Rudi já ti můžu říct jedno, už nikdy bych nešel do přestavby staršího motoru. Konkrétní zkušenost mám od fordu s tebou zmíněnou 2,5 V6 z min.roku, akorát sem jí měl v modelu mk2. Do doby než do něj šel plyn, novější typ, vstřikování do válců( cena 35tis. Autocentrum Zahrádka - vyhni se velkým obloukem), běžel naprosto v pohodě, spotřeba kolem 9l. Po namontování jsem s tím najel 1700km, běhěm týdle doby jsem s tím měl průměrnou spotřebu 13-14l, nádrž 49l, při 80% plnění to vycházelo nějakejch 40l, čili dojezd necelejch 300km, při dřívějšímu benzínu to bylo běžně 9-10l. Po 1700km motoru zničeho nic došel dech a zanedlouho se i kousl a přetrhl řetěz. Vše z 99% chyba při montáži a zanechání veškerýho bordelu kdekoliv( včetně vnitřního sání). Servis samozřejmě nic nechtěl uznat, takže po měsíčním dohadování jsem to hodil ke známýmu a začal shánět ND ve Fordu. Řetěz nemožný sehnat, jediná možnost celýho bloku motoru za 70tis, navíc mi tvrdili, že u toho motoru to ani nedoporučujou a nejsem tu zdaleka první s tímdle problém( na mondeo clubu tvrděj opak). Nakonec se po skoro měsíci a půl našlo zhuntovaný Mondeo 2,5 V6 v AAA za pouhejch 15tis, který mělo mrtvej spodek, já ale vršek. Takže se z něho vzalo vše potřebný, nastrojilo a mondeo šlo z baráku pryč bo jsem na něj už po 4 měsících neměl žádnou chuť a důvěru a hlavně klesly ceny PHM. Novější majitel je evidentně už spokojen bo se znovu kvůli problému nehlásil.
Celkově mě těch 1700km stálo 60tis. prodělku a 4 měsíce bez auta s nervama v ...
Potom jsem si už šel koupit TDI a můžu ti říct, že od tý doby jsem velice spokojenej a furt lituju toho, že jsem do toho tenkrát šel.
Při tvým nájezdu se LPG možná ani nevyplatí, spočítej si instalaci cca 40tis., jezdíš ani né za půlku, čili šetříš 10-12tis. za rok, to máš návratnost nejdřív za 3-4 roky a pak teprve vyděláváš. Já měl zpočítanou návratnost s mým najezdem cca 50-60tis. do 3/4roku.
Závěrem - Pokud bych šel znova do velkýho obsahu, určitě bych ho nechal v benzínu, v nejhorším koupil již přestavbu nebo koupil naftu a hotovo.
pokud si to chceš nechta jdi do benzín + LPG a na investici LPG nedívej koukej se pak jen na provozní náklady a investici si započti do kupky a budeš se divit..... ono stejně benál je levnější než nafty celkově takže jí seženeš za míň zřejmě.... ještě neni tak dávno co jsem měl nabídky na V8 ya 35k s DPH ale prej se ted lehce zdražilo kvůli "krizi" :)
ACEMajky:
Tak nevim kde jsi to vzal ale ja mam v TP napsanou hmotnost na moji A6 - 1822Kg.
Coz mas 300kg rozdil oproti mondeu a to musi byt nekde znat. Jak spotrebe tak jizdnich vlastnostech a akceleraci atp.
Knightey - jak si na tom tento vikend, ze bych zavolal a prijel se na chvili kouknout (teda pokud dorazi svara, ze bych jeho mondeo postavil vedle a porovnal..)
Jinak se koukni na muj prispevek 20.09.2009, 23:34 | ACEMajky - dal sem ti tam i odkazy odkud sem to vzal...
j koukal jsem na ne, docela je to divny na to ze je to 3.0 TDicko a ze by jeste lehci? :)
Ze by nejaka inovace? :)
Jinak v sobotu jsem od rana v Praze ale do kolika nevim. V nedeli bych mel byt doma.
OK, kdyz to vyjde, zavolam, diky ...
tak zmena, vyrazim do prahy az po obede :)
cili dopoledne jsem doma...
OK, ja budu asi v sobotu betonovat plot, ale uvidim jak to cele bude, pocitam ze sobota po obede nejsi, pak se optam co pondeli (je svatek...) - jenom abych vedel kdy muzu zavolat (otravovat) :)