Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 350Z vs autoskola

 o Navštíveno 1172x o
o 16.09.2009, 08:15 | ibizman
to jsem u nas v Brne a trosku jsem nechapal.... cervena 350Z a na strese cedulu autosklola.... neni to nejaka provokace??? kdo by delal v 18ti ridicak s touto raketou???? respektive kterej magor by to nekomu sveril .......videl jsem to jenom chvilku, takze nemuzu rict jeslti tam sedel sam bo mel s nekym jizdu....


o 16.09.2009, 08:25 | martinz
treba to byla nejaka autoskola pro pokrocile , nebo skola smyku , jinak se mi tomu taky nechce verit ze by s tim nekdo provozoval autoskolu jako takovou
o 16.09.2009, 08:28 | fredy | Upraveno: 2009-09-16 08:28:27
taky jsem potkal v pátek a docela jsem mu záviděl že dělá autoškolu v takovém brku, ovšem chtěl bych vidět jak to dělají v tomto autě ve třech s policistou :)
o 16.09.2009, 08:29 | Šestikule
no, tak já bych šel raději dělat autoškolu v 350Z než ve Fabii, takže to může být tahák na zákazníky, nebo to používají jen v konečné fázi výcviku.
o 16.09.2009, 08:41 | cupra.165
myslim ze dobra reklama ...:-)
o 16.09.2009, 08:45 | fredy
mam ho :) [ Link ]
o 16.09.2009, 08:46 | Luke_288
já bych naopak autoškolám nafasoval stodvacítky, aby se alespon něco naučili, když vídám jak se učí v nafťákách, který se rozjedou pomalu sami tak si říkám, co se ten člověk naučí...
o 16.09.2009, 08:54 | Martyn
Coz o Zko, stejne to v autokole jen tak lechtas, ale s tim Pajerem se ucit parkovat:))
o 16.09.2009, 08:59 | swep
tohle je fakt dobry marketingovy tah, i v nejnizsim balicku maji jednu hodinu jizdy v zetku, to pro rozhodovani se mezi autoskolami staci
o 16.09.2009, 09:12 | Lucni.konik
luke- recht, manželka taky dělala autoškolu v ropě a děs běs....6 let jsem ji učil v benzínu. Neuměli se vůbec rozjíždět, natož řadit.
o 16.09.2009, 09:17 | DaveX
Lucni.konik: segra teď dělala řidičák v naftě a hned si na benzín zvykla. Jinak 6 let je dost. Zas nějaké ultra extrémní rozdíly tam nejsou. Všechno je o spojce.
o 16.09.2009, 09:23 | Pekys
nejlepší je autoškola s automatem.. Na tu nějaká ropa nemá.

Jinak v německu jde autoškola i ve ferrari :o)) A v Praze už jsem taky jednou viděl autoškolu v nějakým celkem sportovnim autě, jen je to už pár let zpátky a vim že stála asi 2x víc než normální.
o 16.09.2009, 09:32 | Lsimak
no to zetko stojí 15t
[ Link ]
což vcelku jde...
o 16.09.2009, 09:37 | Only_One
Skvělej marketingovej tah... chtít teď řidičák mám jasno :)
o 16.09.2009, 09:39 | Syrup
hmm, "kondicni jizda" v Zetku na 90 minut za litr?! to je super, skoda ze to je v Brne :D by typek koukal co bych s tim autem provadel za kondicni jizdu :)))
o 16.09.2009, 10:29 | FBS
Syrup: Myslim že by ti vyšlapl spojku a byl bys namydlenej.
Jinak taky nechápu autoškoly s automatem, co se tam člověk učí? točit volantem? to snad ne....
o 16.09.2009, 10:39 | Nismo.Power
já si moh připlatit v autoškole za Ferrari tak proč ně tohle :)
o 16.09.2009, 10:47 | TROY
u nás třeba autoškola posledního pášu kombi :-)))) takže taky ideální :-)))
o 16.09.2009, 11:11 | empiK (M) | Upraveno: 2009-09-16 11:12:18
FBS: to ja autoskoly s automatem chapu, jejich cim dal vic a nekdo s manualem uz jezdit nebude. Automat bych dal do vsech aut povinne. Neznam jedinou vyhodu manualu.
o 16.09.2009, 11:25 | Luke_288
co třeba radost z jízdy? pocit, že auto můžeš ovládat o trošku víc?
o 16.09.2009, 11:27 | empiK (M)
radost z jizdy zarucuje kvedlani klackem? moderni automat ti da radost z jizdy vrchovate
o 16.09.2009, 11:30 | Luke_288
tobě možná, já jsem asi ještě mladej a mě prostě řadit baví i přesto, že nezařadim za zlomek pikosekundy, i přesto, že ve zrychlení určitě zaostanu za robotizovaným řazením a je mi to jedno. já mám prostě spojku a řadící páku rád a auta vyráběná pro radost (např catterham) jsou zatím v manuálu...
o 16.09.2009, 12:03 | Sochař
sohlasím s Luke_288

chvilku řidičkák už mam, pár aut jsem už taky vystřídal a automat bych nechtěl ani za zlatý prase!
o 16.09.2009, 12:33 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
bude to pak rozdelany ze kdo ma ridicak na manual muze jezdit s automatem a kdo ma na na automat tak nesmi s manualem :-)
o 16.09.2009, 12:51 | Lucni.konik
výhoda manuálu před automatem? Co třeba nižší spotřeba?
o 16.09.2009, 12:52 | Lucni.konik
Z mého pohledu.......tak automat do města......jinak jízda s automatem a radost? Osobně říkám šílená nuda a tupá uspávačka.
o 16.09.2009, 14:34 | Rudi
do města bych určitě bral automat, kolikrát mě to sere, že když čekám v koloně, ale jinak mám taky radši manuál :-))
o 16.09.2009, 15:17 | muSlim
2 Lucni.konik: keci, keci... :o)
o 16.09.2009, 15:20 | Lucni.konik
Slim: něco jsem najel s automatem a opravdu ne, děkuji.
o 16.09.2009, 15:23 | muSlim
2 Lucni.konik: to Ti neberiem, ale tvrdenie "šílená nuda a tupá uspávačka" je vtipné. V kombinácii s dobrým motorom a podvozkom to príde veľmi vhod, hlavne vo chvíľach keď ideš tak, že radenie je posledná vec na ktorú by si sa chcel sústrediť ;o) A keci o nízkej spotrebe? To sa snáď vie že to žerie o niečo viac, ale preto to snáď ľudia kupujú, že o tom vedia :oP
o 16.09.2009, 15:27 | Milhauzz
osobně jsem s automatem najezdil cca 40tkm v jednom a asi 20tkm v druhým autě. Do města paráda, hlavně na kolony a podobný. Hrozně mě štvalo, že Oct1 se dělala s tak tupým automatem, jinak bych ho už měl.

Btw, na automat nadávají dva druhy lidí:
1, ten kdo v tom nikdo nejel a věří všem fámům
2, ten kdo v tom jel 2 kilometry a skopl si levej palec na noze, když hledal spojku :)
o 16.09.2009, 15:33 | fredy
už jsem taky zastáncem automatu, když se to teda nevysere a funguje jak má tak je to pohoda, není to uspávačka, ale ušetří ti to nějakou tu práci a pravou ruku máš téměř volnou. přirovnám to třeba k ovládání oken, máš pocit že je taky fajn mít v autě švihadla a motat a motat, nebo je lepší el. ovládání? uspává tě když jen zmáčkneš čudlík, místo nesmyslnému otáčení kličky??? spotřeba je u automatu o něco vyšší, ale o kolik? o půl litru na 100km???? co je to proti tomu, když půjčíš svůj manuál nějakýmu analfabetovi který bude motor pořád vytáčet a pojede celou cestu na 3 stupen v červeném poli? s automatem se ti toto nestane, pokud jedeš na D... o absolutní výhodě ve městě a v zácpách ani nemluvim, rozjezd v kopci atd.
o 16.09.2009, 15:34 | fredy
jo a to jsem zapoměl že levá noha je úplně v klidu :)
o 16.09.2009, 15:34 | Daryl (A)
3, ten kdo omylem v automatu vyslap "spojku" a kousnul do volantu :)
o 16.09.2009, 15:39 | Daryl (A)
jako fredy. co ja bych dal za automat !!!! Fakt nejhorsi co je a co mne uz fakt toci je kvedlani a spojka v zacpe. A nuda mimo mesto ? na dalnici neradis ani s jednim (teda ani automat neprehazuje kvalty). Takze jedina vyhoda je, pokud si chces zakravit na okreskach, coz je taky vec nazoru, pac kdyz se naucis poradne s automatem, nebo mas treba DSG, tak aspon ja mam z jizdy mnohem vetsi pozitek.

A argumentovat caterhamem a podobnyma funcarama je scestny. ja mluvim o daily kcharu :)
o 16.09.2009, 15:42 | martin924
Taky sem byl odpůrce automatu, ale po tom, co mi tchán několikrát půjčil Jaguara sem rychle změnil názor. Pro dení použití je to nejlepší volba, ale do auta pro volnej čas bych si ho dobrovolně fakt nevybral....
o 16.09.2009, 17:04 | party_boy
Tak jako mně je 21 a už bych nechtěl nic jinýho než automat. Prdneš tam D a valíš, nazdar, nic tě nezajímá. A že by s tim autem byla nuda? Ono to s tim automatem chce trochu umět.
o 16.09.2009, 17:27 | Paczqo
Hezka diskuze o automatu no já osobně krom jednoho auta a to staré feldy jezdim celej život s automatama a nemužu si vynachvalit a zábavy je s tím dost jen to se chce s ním naučit co se týká spotřeby tak ta byla možná větší u staršich aut ale dnešní auta s modernějšima AT mají spotřebu srovnatelnou i nižší sam jsem si zkusil na současném autě že s automatem dokážu jet za míň než znamej co ma uplně identicke auto v manualu - Omegu Caravan 3.2 V6 oba máme 17tky, K&N vložku a vše stejne teda krom barvy. pravda rozdil bylo par deci ale i tak se dalo jet za meně a muj rekord je spotřeba 3 litry na 100km na trase Hk-Vsetin , město běžně za 4.5, s Corsou 1.0 12v s Easytronicem a ten opravdu moc inteligence nepobral ,proti tomu co mam v omeze, a musel jsem mu občas pomoct sekvencí ale bylo to tak 2x za celou trasu takže při koupi automatu se už dneska ani nemusi počitat s větši spotřebou. Co se týka oprav tak když se k tomu člověk chova jak má dává tomu pravidelnou peči jako filtr a olej tak na něm není moc co by se podělalo a za celejch 5 let co jezdim s automatama jsem měl jen jednu zavadu a oprava mě přišla na cca 4tis u auta ktery mělo poctivych 300tis km jinak nic. takže skutečně jsem rád že nemusim kvedlat klackem .
o 16.09.2009, 17:53 | Nismo.Power
sou automaty který bych nechtěl, ale jinak kvalitní automat ti nadělí radosti z jízdy až až a zkamenělou nohu z manuálu už fakt nějak nemusim, do města jedině automat.... o litr větší spotřeba me netrápí.....

když budu chtít nějaký auto na vyblbnutí tak si koupim klidně s klackem ale pojedu s tim jen když se budu chtít vyblbnout :)
o 16.09.2009, 18:09 | Martyn
Jedine manual:)) (rok jsem mel auto v steptronicu, po roce vymena za to same v klacku:) jo do jaga nebo sedmy urco, ale ne do "sportaku".. Ale moderni dvouspojky s launchocontrolem, blokaci kvaltu apod. srandama jsem jeste netestoval, urco chci zkusit nekdy..:)
o 16.09.2009, 18:10 | Martyn
a s tou spotrebou uz to taky neni pravda, moderni maty maj znatelne lepsi spotrebu nez klacky + lepsi performance samo..
o 16.09.2009, 21:11 | Luke_288
Daryl: proč je to zcestný? já psal o radosti z jízdy a například catterhamu. na začátku nikdo nepsal, jestli jde o daily car nebo cokoliv jinýho.
nic nezatracuju, jen píšu svůj názor. automat v baráku máme taky, jízda bez problémů, ale k srdci mi zatim moc nepřirost. jo a do kopce mi s manuálem rozjezd nečiní potíže a neznám chlapa, kterýmu jo :))
o 17.09.2009, 07:53 | Rajdlos
v daily caru mi autnomat nevadi, jak tady psal nekdo, popojizdeni treba na jizni spojce je vopruz, do vikendovky bych to nechtel
o 17.09.2009, 08:32 | Lucni.konik
já jsem reagoval spíš na tu větu " automat do všech POVINNĚ" - nesnáším slovo povinně. smrdí mi to německem a chlápkem s muškou. At si jezdí každej v čem chce, co mu vyhovuje. Automat se mi taky do města líbí, ale jelikož jezdím povětšinou okresky, tak mám rád řazení. Kdo ví, kde jezdím, tak se mi nediví.
o 17.09.2009, 20:48 | hutchins
automat jedině do města, venku hned volím sekvenci, musím mít pohyb v rukách
o 17.09.2009, 20:48 | JP
Přesně jako Lucni.konik... jaký povinně proboha...

Když se někdo chce v autě bavit jako na horský dráze, tak to potom jo. Ještě by to chtělo automatickej volant, pak by si člověk tu jízdu teprve pořádně užil:D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.316 sekund.