
Navštíveno 2938x


08.09.2009, 13:48 |
MaxxT Ahoj lidi, chtel bych se zeptat, zda-li nekdo ma nejake zkusenosti s timhle autem, konkretne s tim 2.0 nafta 150 k?
[ Link ]

08.09.2009, 13:51 |
clown to je to velke bezvyznamne + s TDI 2.0 od VW, ne ???
aspon se s tim snazili chlubit zde u Chevy, ze to tam davaj :o))

08.09.2009, 13:57 |
MaxxT to ja nevim, ale je to dost mozny.. jako auto za ty penize se mi to libi..

08.09.2009, 14:16 |
Yawor jj, Yaworovi se Cruze s ropuchou také líbí a také nad ním uvažoval...
no ja v tom tedy jel,zvenku pomerne pekny auto,vevnitr maximalni bida,v podstate jako v kazdym americkym sraci,proste samej hnusnej tvrdej plast,proste to nechapu,ze neumej udelat palubku,to ze ti tam stale sviti kontrolka ze mas zapnuty airbag je fakt taky max traparna...v kazdym normalnim aute se ti kontrolka rozsviti,kdyz je neco spatne,tady ne no..o)))takze v noci ti to stale sviti do ksichtu..
dale nechapu ty dnesni mega hnusny volanty se silenym stredem,a nejen toto auto,ale vcetne treba skodovky,to je taky vrchol,abych tedy nebyl zaujatej jen proti amikum...o))
jinak motor od spodnich otacek zcela nula,nula,od 2tis to zacne neco delat ve smyslu,ze te to nakopne a musis zase preradit a jsme zase u max vykonu a tak stale dokola,proste nejak to spatne odladili...
mě se k tomu dost líbí ten strojek Braun :o))))
Pyvoj: to neni US chevy :o)
zkušenosti ne ale fakt se mi líbí a chvilku jsem přemejšlel o koupi :)
neni to US chevy a neni to ani korejská hundaj.... je to prostě US Chevy kterej si diktuje podmínky a podle toho korejci skáčou, stojí to na delta podvozku od GM , hafo věcí v tom je GM..... ta nafta nevim odkud pochází a pokud to je od VW tak potěš prdel teda....
co se týče teda zpracování tak co jsem to prolejzal já tak když to srovnám s novym passatem tak passat je proti tomu "korejská mrdka" ..... tohle je zpracovaný fakt hezky, design introše je pro někoho přijatelnej a pro někoho kdo má rád BMW neni přijatelnej ale mě se fakt líbí..... v naftě bych to ale nechtěl
ad ten výkon co píše pywoj že nula nula tak to by asi přesně vypovídalo o 2,0tdi PD .....
každopádně trio novejch "korejců" má u mě za jedna , už se rozhodně nedá mluvit o nějaký korejský mrdce která sice je hrozně zpracovaná ale i tak všechny najedou půl milionu bez zásadních oprav a pak shnijou na tabák.... tohle hnít nebude rozhodně a zpracovaný to je výborně
pywoj, nehledej echt měkčený plasty v autě za 300tis..... jsou měkčený ale né tak jak by sis představoval tzn třeba tvoje E46 kde jsou echt měkčený ale kolikrát za rok na ně šaháš a mačkáš je ? co se crashtestu týče tak tyhle plasty to splněj a rozhodně to neni tak dutej poklep jako u novýho passatu kde když poklepeš nad kastlík tak se ti zdá že ozvěna končí někde u předního světla :D
už tu nejsou ty doby kdy "auto roku" vozí fábie už i čecháčkové vystrčily hlavy ze záchoda a vozí to např. Kia Ceed.....

08.09.2009, 16:18 |
MaxxT Pavel 528 - nic proti, ale interier bawka pro me neni vystrelek zadne moderni technologie.. kdyz si to srovnam, ze trojka stoji mega a pristrojovku to ma od E30 stejnou porad, tak nevim teda.. mne se ten intereier hodne libi..

08.09.2009, 16:29 |
foxos Maxxi v tomhle jsem jel minulej měsíc asi třikrát nebylo to vůbec špatný ale abych ti řek pravdu asi bych do toho nešel.

08.09.2009, 16:31 |
foxos já teda jezdil s benzínem ale když si teda vybavuju tak to asi nebyl cruze ale bylo to hodně podobný
Maxxt : nebo se toho, jdi si to ošahat a uvidíš sám, rozhodně nejsou nějak zamindrákovaný jako audi a bmw který za příplatek 400tis ti nabídnou stropnici ušitou z panenskejch blán 10ti letejch afričanek kterym za to zaplatěj po dolaru....., ano najdeš recyklovaný PET láhve apod a to to auto jedině šlechtí ! ..... co se týče vzhledu tak jednoznačně k zemi a dobrý kola (viz foto) a vypadá to božsky.... na kladně jezdim kolem jednoho černýho s černo stříbrnejma kolama a vypadá super i přes to že to je rozměr kol dle TP a je to vysoký.... mě se to prostě líbí a teprv s navi vevnitře je to super auto :) a za tu cenu neni o čem a záruka je dobrá :)
jinak zde je cruze vs. bmw :)
[ Link ] ad kola tak něco takovýho


08.09.2009, 17:15 |
MaxxT ja se toho auta vubec nebojim, spis se ptam na nazory jestli s nim nekdo ma.. spis jestli tu je nejaky vlastnik, co s tim uz neco odjezdil ci tak.. auto se mi libi hodne
Nismo: za 300.000,- Kč bych možná žádné extra měkčené plasty nečekal, ale ten dotazovaný model stojí 470.000,- Kč, není to tak dávno co si tady to auto vychvaloval div né do nebe.

08.09.2009, 20:52 |
MaxxT tak co se tyce u dotazovaneho modelu za ty penize, tak nema mekcene plasty, ale obsitou pristrojovku - coz si myslim, ze je jeste prijemnejsi..
tak jsem dneska náhodou seděl v E46 zase..... posudte sami.....
sice měkčený ale...........
[ Link ]

08.09.2009, 22:09 |
MaxxT twe resit jestli jsou plasty mekcceny nebo ne, je uplna picovina.. ja na palubku saham jen tehdky, kdyz utiram prach a to je mi sumak jestli je to molitanovy nebo co.. :-) pokud to neni interier ze S120 ci nejaka obdboba tak se resi spis vzhled nez tvrdost .. pripadne licovani ci pazvuky..

08.09.2009, 23:22 |
pesss | Upraveno: 2009-09-08 23:22:36
Osobně jsem se byl projet a auto hodnotím velice kladně. Jezdil jsem teda s benzínem, není to žádnej trhač asfaltu, ale při porovnání cena výkon myslím, že super auto.
NP:už tě nikdy nenechám samotného v autě !!! mlátim ti snad já do auta ? :)
ja myslim ,ze vsem kolem me plasty vrzou

09.09.2009, 08:10 |
Nismo.Power | Upraveno: 2009-09-09 08:14:40
Kindlik : :))) ty si naposled přišel a sednul sis na kapotu.... to rozbitý svetlo a nabouranej naraznik tam predti nebylo :)) joke
mě v cadillacu taky sem tam něco vrže.... a rozhodně mě nějak nezajímá že vršek palubky má pod koženkou asi 1,5cm molitanu tudíž asi tak 3x víc než maj BMW.... šahám na to jen když to utírám jinak nemám nutkání do toho rejpat :))
no me osobne je jedno co si kdo koupi,ja bych to tedy nechtel a co se tyce ty palubky,tak ten hadr co tam davaj,se bude urcite uzasne cistit,az se ti tam treba rozleje cola...ci budes prave chtit setrit prach,kterej se ti akorat do toho hadru zazere a vycisteni bude parada,nechtel bych to auto videt,jak bude vypadat po treba 4letech...
no a samoztejmne jak to tady NP vychvaluje do bezvedomi,tak tu hazi cislama ,ze je to skoro zadarmo ,tedy 300,ale jak uz tu nekdo psal toto je min za 470,plus nejaka vybava k tomu a je to za pul mega...no a za to si koupim radeji 2 nebo 3 roky stary BMW..o))
hele ty látky se strkaj i do fóbií na tapec a ve všech našich služebákách to vypadá pořád slušně, je to hezčí než levný plasty a čistit se to docela dá, to ale nic nemění na tom že mi korejský Chevy fakt nic neřiká :o)
s Korejci jsem dva a půl roku dělal, tak jsem víceméně stále k obrazu, tady mé info.
Motor - není to VW, jde o starý jednovačkový motor původně od VM Motori, dával se už v r.2001 do Elantry, pochopitelně s jinými parametry. Stejný motor teď jezdí např. v Oplu Antara. Kvůli emisním normám došlo k úpravě vstřikování a turba, výkon je papírově skvělých 110kW, ale komprese 17.7:1 z toho dělá solidní traktor. K životu se však motor probouzí až někde na hranici 1400/1500 otáček, do té doby nemá absolutně tah.
VELKOU slabinou je převodovka, resp. odstupňování převodů. Je pouze pětistupňová s extra dlouhou pětkou - při 130 km/hod točí jen 2.200, takže při 80 km/hod se otáčky dostanou jen někam ke 1.200 a to pak můžeš šlapat na plyn jak chceš a auto nejede neb mrtvé pásmo končí až u těch 1400/1500 ot. Takhle blbě to funguje i u ostatních převodových stupňů, např. krátká jednička, ale dvojka je ještě při rychlosti kolem 20 km/hod v mrtvém pásmu motoru. Sumasumárum, aby to jelo jako auto, musíš to točit v podstatě jak benzin. Pak počítej se spotřebou +7 l/100km jak nic.
Jinak na stejně platformě má být postavena nová Astra a přímo od Daewoo také MPV Orlando. Díky zkosení zadní části střechy se vzadu lidi +180cm dotýkají hlavou stropu. Celkově tedy takový normální auto na běžný ježdění (ideál dlouhé cesty po dálnici) s velmi bohatou výbavou za pěknou cenu. Jo, je tam filtr pevných částic, ale starší koncepce, takže se můžou objevit problémy s jeho regenerací.
to je maso, jak vorve ten safety car :-))
co delal ten vocas??

09.09.2009, 11:42 |
MaxxT Šestikule : tak to jsi mi docela potesil, jelikoz ja najezdim hodne hodne kilometru po dalnici na dlouhych strekach, takze jeslti to je takhle odstupnovany, tak mi to bude naprosto vyhovovat.. :-)
Pywoj ..... házim tim že to je od 300 , nic to nemění na tom že to auto za 300 má palubku stejnou :)
to auto jako takový je konkurence pro fabii.... vychází levnějc než fábie přitom je velký jak oktávka s kterou taky může vesele konkurovat...., motor jsem si taky myslel že nebude VW takže dobře že 6kule doplnil, a ono který TDi čko neni bez turba mrtvý, koncernový taky vůbec vespod nejede pak se chytne a hurá řadit hned, pokud tady turbo spíná někde kolem 1400 tak se prostě bude jen víc točit..... pořád to nemůže bejt tak hrozný jak HDi francouzi který sou schopný se rozjet kdesi za 2tis jinak to neni schopný se hnout ani :)
lidi vzadu neřešim, málokdo jezdí vzadu natož tam někoho vozí... :)
nechci znít za ujatě. v chevy potažmo daewoo jezdím od začátku a za ty peníze není lepší auto jasně že fauve audi bmw mají motory jinde ale taky za úplně jiný penize co se interieru týče tak bmw fauve škoda neudělali žádný pokrok žádnou velkou změnu pořad tam dávají stejné vnitřek to je hnus , co se modelu týče z venku sem tam jim změni křivku, otočej světla a je tu novej model. podívejte na chevy :D každej model originál. ale určitě jsou i lepší auta jízdní vlastnosti cruze se mi zdají velice slušné ano motor netáhne do 1300 otáček ale to je taký problém podřadit? jede jinak jak fauvé koncernové vozy toho děla jiným. cruze velice povedené auto už se těším až si pro něj půjdu :D
p.s nová octavia je povedená ale stejný nudný interier proč?! je už okoukaný.
DDD
no jak rikam,at si kazdy koupi co chce a na co ma...
Pavel 528
souhlasím s tebou.

12.10.2011, 11:27 |
Zdenek (A)
Cruze jsem chtel jako sluzebaka. Za 300k by byl ten diesel v nejvyssi vybave (bez kuze a navi). Za ty prachy velmi slusny. Sef ale odmitnul kupovat do firmy korejce a rozhodl jinak. Svezl jsem se v benzinovem Cruze 1.8 LT. Mel jsem ho pujcenej na vikend. Ma to jasne sve mouchy, ale za ty penize bych je tomu odpustil. Designove z venku moc pekny, vnitrek.... hadr na palubce bych nemusel, ale nevadi. Kolenem jsem furt strkal do knofliku klimatizace, protoze je uplne kraji panelu. Nejuvice me srala loketni operka. Jinak nemam namitky.
N.P. jen takový poznatek ohledně vnitřních lišt E46. Když jsem měnil svoje s imitací dřeva za šedé, tak jsem nechápal. Ty moje byly neskutečně bytelné, sešroubované snad ze 3 dílů, pořádný kus hliníku,nebo jakého kovu a pak vyprofilovaný plast. Půlmetrovou dveřní lištu nejde zkroutit do vrtule ani kousek. Zato ty šedé, tuším ty z toho videa, jsou podstatně subtilnější, jen plast, nic víc
Zdenek: šéf má rozum a vybral dobře.

12.10.2011, 13:48 |
Zdenek (A)
Dragster: Ja mam o jeho rozumu obecne jiste pochybnosti, takze jsem se pro jistotu drzel pri zemi se strategii "Nemusi prset, staci kdyz kape." Coz ale nevylucuje obcasnou privalovou prehanku ;-)
Zpet ke Cruzovi: Nikdy jsem nemel nejmensi motivaci se za korejcem byt jen ohlednout. Kdyz uz, tak spise jen zdesenim. Pri prvnim pohledu na Cruze mi ale spadla celist. A po zkusebnim vikendu jsem byl hodne prekvapenej. Jak uz jsem rekl, nejake namitky mam, ale globalne si stojim za tim, ze to fakt neni spatna kara. Delsi zkusenosti majitelu ukazou, zda si nazor ponecham nebo zmenim.
Maxxt- ty chces vymenit lexuse za cruze?
cupra:podivej se na datum zalozeni prispevku..DD
Jezis,a jo. Dik Pavle :-)