
Navštíveno 3197x


05.09.2009, 22:49 |
kasko má někdo zkušenost s tímto autem? Jde mi o automatickou převodovku s pohonem 4x4. Designově je to hezké, ale co dál???
Díky
je to vcelku novinka takže nečekej že ti toho někdo moc řekne..... mě se to auto líbilo než vyšlo, od dob co to vidim na silnicích tak mě to nějak nebere, na tom plakátu bylo prostě hezký a ta linka v bočních dveřích vypadala super zatimco naživo vypadá fakt divně.... aspon krátký verze teda, kombík vypadá docela dobře.....
automat těžko říct, když se bude srát tak to stejně bude trvat tak 5let než se to projeví....
jinak divný že se tady někomu líbí vpodstatě americký auto ...je fakt že opel tu je asi nejvíc domácká americká značka :)

06.09.2009, 01:44 |
Timbo designove u me spicka sef si ho koupil verzi turbo 4x4 263ps a jako jede to velice pekne o spolehlivosti ti toho asi nikdo moc nerekne na to je to moc novy. motor sam o sobe je to osvedcenej uz par dni se dava do gtcka a spol ale o automatu nemam ani paru v oplu s automatem jsem jeste nejel a ani po tom moc netouzim podle mne automat az do sestivalce a vejs.
Design je subjektivni vec, ale me cekalo v realu zklamani. Kombik je lepsi, ale vedle Mondea nebo Mazdy 6 mu to slusi nejmene.
Mel jsem moznost projet se insignii liftback s motorem 2.0Turbo v automatu a jelo se s tim velmi dobře sice mě celkem mátli tlačitka na palubce a furt jsem si plet tlačitka ovladani raia, jizdnich režimů atd protože bez toho abych se na to podival to ovladat nešlo všecko ve stejnem mistě se stejnym designem takžte je to o tom naučit se to nazpaměť. Jinak jizda velmi prijemna posez za volantem v pohodě nikde jsem se nebouchal do kolen a doopravdy si užival pohodlí což se nedalo říct o přitelkyni která seděla zamnou měla tam bidně malo místa. Motor jel velmi hezky nebyl to teda nějakej zavodnik ale na běžnej provoz super a když byla potřeba tak to zatahlo vždy. Víc o tom říct nejde to auto bylo stare měsíc a najeto teprve 3tis. km takže hodně ukáže čas.
Každopádně ve verzi sport tourer vypada nejlíp ale i tak bych si ho ted nekoupil je to hodně nove auto a vzhledem k tomu že má hromadu nových elektro-serepetiček bych měl strach že se to začne s.át takže bych počkal co ukaže čas. Navíc nabídka motorů mě taky moc neohromila nějak se nemužu žít se současným trendem z co nejmenšího obsahu s turbem vyhnat co nejvíc výkonu a prostě velka atmosfera je mi bližší.
Co se týká automatů v Opelech tak jsem jich zkusil zpoustu v Senatoru B, moji bývalé Omeze B s 460tis km, moje současná současná Omega B facelift r.v. 2001 s 260tis km, Corsa C s EasyTronicem, Zafira r.v. 2007, Vectra C r.v. 2006 a u žádného auta nebyl větší problém a pokud se k tomu člověk chová jak má, dbá trochu na udržbu tak ta převodovka vydrží hodně a at měl opel v minulosti problemy s kvalitou tak automaty bych řekl že měl vždy dobré a jediné co jsem kdy musel za celou dobu co jezdim s automatama opel řešit bylo u bývalé Omegy B z roku 94 nějaký simerink na kardanu kde sakl olej z převodovky a tam oprava byla za par korun jinak vždy v pohodě jedinej kterej nebyl to prave ořechové byl Easytronic v Corse C 1.0 12v ale tam šlo spiš o robotizovanej manual než plnohodnotnej automat.

23.12.2013, 07:25 |
camron | Upraveno: 2013-12-23 07:31:52
Může se někdo s odstupem času podělit o zkušenosti a názory? Chtěl bych silnější benzín (2.0T nebo 2.8) a 4x4. Co bude lepší volba (a je to vůbec dobrá volba obecně)?
Asi nikdo, ale jedna hezká je tu:
[ Link ] Já jel pouze s dýzlovou a neměl jsem vážnější problém, co by cestující vzadu. Místa tak akorát (186cm), auto je tvrdší, jako němec, plasty vcelu OK. Malá díra do kufru.
no jako to se to prodava za takovyhle sileny penize?
to muze koupit jen blazen...
jen narychlo jsem zadal stejnej rok vyroby a alespon tyto kw a mame tu 3er se 180kw.. za mene..o))
[ Link ]
Šiel som zo zvedavosti s 2.8T 4x4, po tom čo ma pred rokmi potopila na diaľnici s mojim trojlitrom (exLegacy) a krátka skúsenosť taká že to je dosť slušné vozítko, mne by asi nevadilo. Komentujem ale len to ako to šlo, čo sa týka spoľahlivosti, tam nepomôžem :-)

14.01.2014, 09:26 |
Zdeny60 | Upraveno: 2014-01-14 09:27:52
Ty seš asi slepej...
Podívej se na deklarový nájezd, který v případě té Insigie je jasný, pak se mrkni na provedení vntiřku a bude ti jasný, proč to BMW stojí tolik, kolik stojí. Mj, dyzajn starej asi 10 let, zatímco I. je dyzajnová pochoutka proti okoukané 3er.
Ty woe, a navíc kouknu podruhý - dýzl... A je to jasný. Sˇunka, která čeká na milionový investice...

14.01.2014, 09:41 |
Pavel 528 | Upraveno: 2014-01-14 09:42:31
no mozna je 3er okoukana ,ale ta insignie je totalne hnusna jak zvenku ,tak uvnitr,vsechno ukrutne kulate hnusny..o))
a prave provedeni vnitrku a pouzity materialy je uplne jinde,sedel si nekdy v ty insignii?
pokud je insignie dyzajnova pochoutka,tak pak jedine hodne skazenej bramborovej salat,po kterym se jdes ihned vyblejt..o))
Nechci resit prodeje,ale myslim,ze se jich moc neprodalo a proc asi....o))
Jo,nasel jsem diesel,ale do 400 sezenes i 335i pokud chces silnej benzin....
a libi se mi hlaska,ze jakmile je to nafta,tak to urcite cena na milionovy investice..o))
Neporovnával jsem rozměry aut, ale 3er mi vždycky přišlo jako auto pro děcko...
Ale jestli je na tom Insignia podobně, pak se budu muset poohlédnout po větším.
Opel v dobe uvedeni sazel na Insgnii jako zachranu, ale jen potvrdila agonii, ve ktere Opel byl. V tomhle souhlasim s Pavel528 a dat za 5 let stare auto stredni tridy pres 400 tKc muze jen nesvepravny kupec.
Tak z jednoho inzerátu snad nelze usuzovat, že se za tolik peněz 5 let stará Insignia prodává, resp. kupuje?! Když se podíváš na jiné inzeráty, tak se vyšší verze (2.8 4x4) dá kolem 330.
Kuwa, vosí hnízdo už bzučí:-)
Ti řikám, že v Isnignii jezdím v Turecku, protože ji tam vlastní náš zástupce a stejně tak v Rusku/Bělorusku. Oba mají dýzly a oba jsuo spokojený s autem jako celkem, ale auta jsou starý-co vím-necelé 3 roky, takže mají kolem 80-120.000km. Turek má méně, protože více lítá, POlák má více, proto do RU/BY jezdí.
Cena mi přijde slušná, s ohledem na výbavu a nájezd, samosebou nákup je silně subjektivní věc.
Než 3er pidiauto tak radši I-To by byla moje volba. A navíc ve verzi kombi.
Zdeny60 nikdo nerozporuje, ze to je dobre auto, ale ne za tuto cenu a proti konkurenci nenabizi nic navic. Ukaz mi co ma navic oproti konkurenci ?
Zdeny:pokud by sis tedy vybral radeji insignii nez 3er,tak to o necem svedci..o]]to se musim jen smat...technikou,zpracovanim,podvozkem a nakonec i designem je bmw zcela jinde...ale ano,insignie je uvnitr vetsi...ale zalezi na co si kdo auto kupuje ze..o]]do insignie se ti vejde vic baliku slamy a vetsi sedlaci...o]]
rozdil oproti konkurenci je ten,ze insignia je hnusna a predrazena..o]]
to radeji opla nez tu nalestenou bidu jakou jsou ty novy bmw

14.01.2014, 15:41 |
walish | Upraveno: 2014-01-14 15:42:08
Insignia je hnusná a předražená, říká příznivce BMW :)))))
Ještě ti koncernoví by tady mohli napsat to samé a komedie je kompletní :D
Sedláci jsou s dobou a vědí, že s olítanou plečkou z Itálie s neznámou historií parádu ani na vsi už neudělají.
O té technice bych pomlčel, protože 3er je stará asi jako já, jen s malými obměnami. Takže výplod vědy a techniky někdy z přelomu tisíciletí. Ale zase si uvědomuji, že bude už vychytaná:-)
Prostě než 3er obecně jakouikoliv, mimo M3, tak ta I je pro rodinný ježdění jasným favoritem.Cena není jistě konečná, pokud tě dráží 400 litrů za 5 let starou plečku Opel. Ale myslím, že ani ty, ani já, ji nekupujeme, tak nevím, proč se čettíš. Asi, že jsem tě zatahal za pinďoura???

14.01.2014, 16:26 |
Cenda Nejsem příznivec Oplu, ale než olítanou BMW 3 z Itálie, tak radši zánovní Insignii. Pavlík je hubenej, tak se tam vejde, já teda mám problémy se v místě řidiče nějak rozumně umístit :-)
Nehledě na to, že Insignie s podobným počtem kilometrů už není za 400, ale lehce přes 200t. Srovnáváš neporovnatelný auta.
tak ja jsem jen hodil prvni auto,co vypadlo...taky bych si neporidil kuz IT,pac to nema vyhrevy sedacek..o]]]
bavime se tu o castce 400k a to je z meho pohledu nesmysl dat to za sopla...pred rokem prodaval kamarad super vybavenou 336d v Mbaliku za 400 rok 2007,takze asi tak,no proste se neshodneme a kupujte si dal oply,skodovky a hjundaje a japonciky,alespon zustanou ty ostatni solidni auta..o]]
samozrejme je jina situace ,pokud ta insignie bude za 200...ale i tak bych si to nekoupil,nicmene za 400 je to jedine pro cloveka,ktery prodelal lobotomii..o]]
Zdeny>nastesti to nekupujeme ani jeden a za pindoury se take netahame..o]]
Bmw solidni? To jako ty novy? Tak a ted tu o rakosnickovi!
Pavel 528:
Nezlob se na mě, ale momentálně mi přijdeš jako po lobotomii ty. Nevím, proč tu operuješ s částkou 400tkč? Na základě inzerátu jednoho snílka? A proč mi pořád cpeš 3er? Jsi jako zaseklá gramofonová deska. Já hledám rodinné auto, ne hračku pro děcka do školky! 530xi chápu, taky je to jedna z variant (ač to není žádný zázrak), ale 3er? Ne, díky...
taky jsem po ni koukal pro zenu ale nakonec jsem od toho utekl, na zaklade informaci od lidi kolem a toho co jsem videl.
Sluzebni CTDi kombiky se 160k motorem ma kamarad ve firme, a docela si stezuje na naklady na servis a vyssi spotrebu proti predchozim octaviim II, kdy proste pod stejnyma lidma ve stejnym nasazeni ty oply zerou o dost vic. Neco v tom smyslu ze kde octavie jezdily za 5l, opel jede za 7.
OPC ma kamarad, nejede to spatne, ale je to zase auto ktery podle me nejede tak, jak by melo jet...
Je asi jedno co je to za motorizaci, vsechny budou stejne tezkopadne s ohledem na tu vyssi hmotnost, s flexridem je to auto pohodlne proti standart podvozku kde prislo zbytecne tvrde i na 17" kolech.
Na zadnich sedackach jsem postradal o trochu vic mista.
Materialy asi zadna slava, protoze spousta "kozenych" sedadel u aut s vcelku nizkym najezdem je k videni popraskanych jako nejaka levna kozenka, co jsem videl u verzi s polokozenyma sedackama.
Novou asi neřešíš ale měl jsem ted týden, než šla k zákazníkovi, možnost zkoumat fungl novou Insignii Country Tourer 2.0CDTI BiTurbo 4x4 vicemeně v plné náloži a za mě musím říct že udělala velkej skok oproti prvním modelům snad po všech směrech sice se našli věci ke kterým bych měl výhrady ale to bude asi všude.
