
Navštíveno 8503x


11.08.2009, 18:28 |
bastr jeikoz me neskutecne zacina stvat stavajici auto tak se poohlizim po nejake nahrade a padnul mi do oka Chrysler Grand Voyager tak by me zajimalo jestli s tim car nema nekdo skusenost jakou motorizaci atd dekuji za nazory
konkrétně rok ? .....
jinak pokud myslíš to co myslim tak auto je uplně vpohodě i na to že to je chrysler, rozhodně nebrat s italskou naftou takže nafta 2.5TD tomu se obloukem vyhni
3,8 tam neni potřeba neb společně s 3.3 sou oba neutahatelný..... ideální koupit rovnou v plynu...
jediná naduha toho auta bejvaj třeba zadní nápravy který našema silnicema fakt trpěj ale spotřebák je na to drahej jak na fábii takže co řešit :)

11.08.2009, 18:52 |
bastr a sakra zrovna ty kamna by se mi sikly neb ve scorpiu mam taky itala motor tak asi vim
rok cca 2000 a vejs
i kdyby to bylo rok starý ten motor tak bych ho v tom nechtěl..... zaprvý to s nim ani nejede a zadruhý 3.3 i 3.8 v plynu má ve výsledku menší spotřebu než ta nafta..... daj se koupit už i s plynem dost lidí to tak má :)
auto nesvítí, nebrzdí a zadní náprava si žije vlastním životem... elektronika není nejsilnější stránkou, v TUV statistikách mají pro Vojáka pravidělně poslední místa... taky počítej třeba s defektem i manuální převodovky, řešením je jen výměna za jinou nebo výměna hřídele a 2 kol, bratru za 40tis za materiál... jinak kromě velkého prostoru to auto nemá co nabídnout, měli jsme doma 2 a teď 4ku, obojí koupeno new, nadstandardní přístup k autu... motor jako takovej se ne_ere, ale věci okolo jo (servo, alternátor, řízení, abs...) jako jetý od někoho s nedoloženým servisem to může bejt slušná černá díra a noční můra v jednom...
nevim jak to chceš finančně do kolika ale jen ti poradim že je výhodnější kupovat Dodge.... sou na tom s cenou líp než chrysler nehledně na to že zní líp když řekneš že máš dodge :)
když koupíš tohle a mrskneš plyn tak ti to bude sloužit leta ještě.....
jak ty 3.3 tak 3.8 sou schopný si udržet kombinačku kolem 10L , 11vklidu , 13-14 když máš těžkou nohu..... tudíž počítej když budeš jezdit na pohodu tak budeš těch 10-11 a to vydělíš dvěma :)
[ Link ]

11.08.2009, 19:30 |
bastr no uvidim mel sem ve vyberu sharana galaxy espace gradtour ale ten chrysler se mi paci asi nejvic

11.08.2009, 19:43 |
bastr cervinVega to je na tom nejhorsi z eto absolvuju momentalne se scorpiem a ty auta co mem v evyberu maj ty samy problemy jako chev... a koncern neni moje oblibena znacka potrebuju auto cca ctyri lidi plus kola uvnitr auta obcas nutnost prevest nejakej vercajk a prespani jaks taks v pohodli motor nemusi byt zadnej sprinter to uz mam za sebou a kdyz tak stejne je druhy auto cenova hranice je do cca 200k
no upřímě ta 3,8 žere jak protržená, obzvlášť AWD, 3,3 se dá v plynu jezdit kolem 12-14l, na diesel zapomeň, kup si něco na co jsou díly v USA

11.08.2009, 20:12 |
bastr no nevim at koukam na obrazky motoru v dieslu tak je to ten samej motor co mam ve scorpiu sice to neni zadnej rychlik ale ja s nim nemel krom blbosti zadnej vetsi problem
najdeš tu i starší post kde se tohle auto řešilo včetně člena kterej už měl doma dva a na žádnym se mu nikdy nic co neni spotřebák nerozbilo...... to co popisuje cervin je auto s najetejma 500tis tudíž prostě musíš shánět dobrý kousky a už proto je lepší shánět dodge.....i voyagerů/caravanů bezvadně poznáš kolik cca má najeto podle volantu....když bude mít reálnejch 250+ tak má hodně ošoupanej volant a takový radši nekupovat...... když si najdeš hezkej kousek a budeš mu dávat běžnou údržbu tak ti bude sloužit leta pokud to nebude v onom 2,5TD/CRD apod....
hledal bych teda něco s 3.3 motorem, ideálně automatem a se stavem odpovídajícim najetejm km.....

11.08.2009, 20:46 |
Rudi u tý 2,5TD počítej max. s generálkou motoru a bude to cajk, pak klasika spotřebák, kterej je u každýho auta. Kdybys chtěl sehnat nějakou vůni, kontaktuj člena Streetfighter, vozí jen tydle auta a pokaždý, když je vidim, tak jako nový. Občas zajde i sem na fórum. Ten ti jistě řekne, na který věci si u toho dát hlavně pozor.

12.08.2009, 10:22 |
RedBaron | Upraveno: 2009-08-12 10:24:10
Známej to měl s CDI od Mercedesu a byl docela spokojenej, my to měli někdy na začátku devadesátých let, sralo se to docela hodně, přidělával se chladič k automatu a přesto se dělala repase dvakrát, jednou motor 3.3 se zapečenýma kroužkama, pak stávkovalo ABS a auto bez posilovače nebylo možný ubrzdit a podobný věci, no a nakonec to nabral u táty v podniku někdo na bejka, utrhal nosníky, kreténům na ameriky tady na nábřeží v ČB (učitel a zámečník, odradili od amerik celý jižní Čechy ačkoliv tu bylo spoustu nadšenců i do Buicků a Chevroletů) se to podařilo spravit jen tak, že celý auto jelo šejdrem a žralo poloosy, tak jsme to dali pryč. Kupovali jsme to tři roky starý, 96 tisíc mil najeto a prodávali jsme to ve 260 tisících majlí. Celkově to nebylo špatný poježdění ale tak nějak po všech bavorech už na to koukám jinak :o)
to co popisuju je u aut s 70-90tis km (KO hřídel v převodovce, výrobní chyba, leč nelze reklamovat, změny až po 2002), řízení začne téct po 120tis (opravdu hodně po 150ti, samo dle toho jak jezdíš), ŘJ ABS umřela tuším na 140ti, alternátor na 160ti, do toho občas hlásí chybu BC bimbáním... u té 2generace (rovněž new v ČR) umřelo turbo, teklo těsnění pod hlavou a opět nějaký problém s převodovkou (vytékal samovolně olej otvorem)... prodávalo se s cca 200tis km či kolika a fakt bych si to nekoupil
ten chrysler stejně nemá s amerikou moc společnýho, kvalita zpracování tam neni ani zpoloviny takoká jako u GM...... na italskej motor si nelze stěžovat za to chrysler může jen proto že ho tam montoval ale jak tu někdo řiká tak když si trh žádá naftu tak sehnali naftu, nafta žere 9L v tom a benzín 10 a za to je nesmrtelnej, když někdo upeče na 3,3 kroužky tak tam neměl olej a je to jeho chyba, tekoucí řízení je běžný u mnoha aut a teče nejčastějc víčkem stejně, dexron je prostě hrozně vzlínavej, japoncum teče skoro všem co znám..... repase automatky na voyagera je levný, vychází 20-25 a ta práce na ní je opravdu easy..... samozřejmě BMW je kvalitativně na tom líp tak nevidim důvod srovnávat s chryslerem ale BMW nenabízí podobný auto natož za podobnou cenu jako je voyager nebo caravan popř. grand....... umřelej altíkl na voyageru je oprava za 600kč když si hovyndáš sám a dáš na reps tudíž vyčištění, spájení prasklýho drátu co vede k diodám a výměnně uhlíků která ani neni potřeba.... přepálení drátu je způsobený tim samym jako u oktávek či jinejch koncernů kde altík de kukat dřív a to zanedbaná údržba tudíž zoxidovanej kabel bud konec u altíku nebo + u baterky ....když to někdo neni schopnej odrbat drátěnym kartáčem a aspon trochu namastit tak se pak nesmí divit neb proud je proud a když nemá kam jít tak dělá teplo nebo přetaví drát no.....
ze ho vyrabeji v Grazu je burt, na zmrveny prevodovce "made in USA, Syrakuse,NY" to nic nemeni... blbe radit slo uz kdyz to bylo nove, na nejakych 80t km se proste zaradily 2 kvalty zaraz a bylo vymalovano, kdo to nekdy zazil, umi si predstavit tu situaci (dojde k zablokovani kol, vyslapnuti spojky nepomuze, leda odmontovani poloosy nebo nahodne vycukani jednoho kvaltu ven)
u altiku doslo k prokluzu remenice (je tam volnobezka, ktera se casem opotrebuje, proc tam je mi neni uplne jasny, asiv ramci setreni remenu od razu pri chcipnuti motoru)

12.08.2009, 12:51 |
bastr hm hmm dekuju za rady ale co tedy ve stejny cenovy tride a hlavne mistem nejradsi kuze plna palba pohodli rv tak od 98 a vejs
Cervin : jo ty myslíš pořád manuál :) ...... šel bych do automatu stejně, ten když se vysype tak jeho repas je jeden z nejlevnějších celkově...... manuál tam nemá smysl natož když je takhle zmrvenej :)
volnoběžka na altíku je běžná věc, na naftovejch koncernejch to odchází pořád :)
bastr : Mazda MPV, japonská kvalita ale i tak bych si já stál za tim že když by ti streetfighter doveze dobrej kus tak to bude stejně spolehlivý jak ta mazda a ještě s rozdílem že na chrysler/dodge budeš mít levnější spotřebák ..... ale i tak proti MPV mazdě je voyager pohodlnější i prostornější :)
pak ještě Honda Stream takový ani malý ani velký pohodoý autíčko hlavně dost hezký :)

12.08.2009, 13:46 |
bastr nismo p.. kdyz ja chci prave neco velkyho pohodlnyho za nekoncernovou cenu

12.08.2009, 16:41 |
bastr jeste me napadlo hyundai trajet ale je to korejec hm

12.08.2009, 22:51 |
Rudi tady má zrovna jeden kousek, zkus mu cinknout, třeba bude mít v nejbližší době nějakýho Granda
[ Link ] Jinak než Trajeta, to už radši Kiu Carnival, ale tam zas ty nafťáky stáli totálně za houby...
bastr : zkus jeste to MPV mazdu a uvidíš :)

13.08.2009, 00:13 |
Rudi nemyslíš snad tu starou hranatou mazdu MPV? rok tušim 93-00 nebo jak se dělali?

13.08.2009, 01:07 |
bastr to rudi opravdu supr kus cena neresim dekuju moc ale kdyz by to slo tak grande vybava neni spatna ale kdyz uz tak komplet i s kuzi jinak dekuji prolezl sem fora chrysler a zas tak velkej problem s t.m. dieslem neni hedaam spolehlivost a vybavu a cekat se spis vyplati tak asi tak vsem dekuji za ucast
jako s motorem problem neni, ale se vsim ostatnim jo :-)
rudi : néééé :)))) tuhle novější :)
[ Link ]

13.08.2009, 10:20 |
hanzz Když Ameriku, tak z Ameriky :)
Chevrolet Trans Sport
[ Link ] Chevrolet Astro
[ Link ]

13.08.2009, 10:21 |
Rudi ty krásko, dobře padl ten novější model
hanzz : astro je hroznej pekáč :))) jedině G20 nebo 2500 :)))
trans sport sou super, tu starší měl kolega když byl v americe kdysi, zaprvý tam s nim dělal autoškolu a zadruhý si ho pak koupil za pár doláčů s najetejma 300tis mil a ještě s nim projel křížem krážem ameriku a pak to prodal a vrátil se do čech :) řikal že jediný co měnil byly destičky jinak se toho nedotknul a spotřeba kolem byla 11L :)
Když jste se tady tak hezky rozepsali, chápu že 3.0, 3.3, případně 3.8 budou motory ve spojení s automatem ok, nějaké zkušenosti ale s AWD? Jak moc velký je to strašák? Jak to funguje, co je to za systém? Spotřebu zvyšuje cca o litr jako se obecně o 4x4 traduje?

23.08.2009, 22:25 |
Briann | Upraveno: 2009-08-23 22:29:17
S Voyagerama mam hodne zkusenosti a naprosto vynikajici auto v benzinovem motoru, nezazil jsem co je to problem., bratranec ma snad 8meho a nikdy by nemenil,. Motor ten je na vzdy, prevodovka pokud do ni lijes olej,menis filtr a chadic tak taky. Odchai predevsim alternator a starter. Statistika TUV je jedna vec a realita druha...
o Voyagerech bych mohl povídat své, zabývám se převážně a pouze 2,5TD, sám jedím jezdím, když tomu člověk dá to, co to potřebuje, jen slouží...sám jedním jezdím a jsem naprosto spokojený...
v týdnu jsem prodal teď dva kousky 97'Granda a 98'krátkého, mám tu ještě jednu 98' Granda
pro představu, můj vozejk/pracant

Ja si sem tez jist, ze je to auto jako kazde jine a staci se o nej starat jako o kazde jine a odvdeci se praci a to spolehlivou. Ze je spousta lidi idiotu, co maji auto jenom na vybydleni a ten kdo si to po nich koupi jenom nadava a nadava...tak at.
Spis mi jde o to, ze k 2.5TD se jaksi automat nee...anebo je hodne problematicke ho sehnat. A ten chci.
Dalsi vec ze 3.gen 3.8 je vetsinou AWD...tak jestli je to AWD nejak extremne poruchove ci to jde? Popr. vetsinu casu je neaktivni a zapne se jenom v pripade potreby? ( jako ze to neni full tim AWD, cimz by se to nemuselo projevovat ani na spotrebe ). A musim se priznat, ze kdyby to bylo ok, tak by me to trochu lakalo, ta ctyrkola.
StreetFighter : bomba fotka jenom krapet přepálená .. ;)
Kluciii jak je to s tim AWD? Odchazi to? Na to najit nejakou technickou informaci je snad nadlidsky ukon :o)
hm.. zacinam nad timto "party" cestakem uvazovat take..
do ceho teda jit? benzin v LPG nebo Diesel? ten prostor se mi paci:)
Osobně jako vlastník už jednoho auta s LPG jsem jednoznačně pro 3.3 či 3.8 s LPG. A do toho taky půjdu. Možná to bude ještě nějakou dobu trvat, než budu shánět konkrétně, ale o tomhle jsem rozhodnutej pevně.
Na TD jsem nenašel nic dobrého, spoustu lidí s nima prožilo generálku nebo minimálně opravu hlav a teď jsou spokojeni, musim se ale přiznat, že nezastávám názor, že auto nemůže jet delší dobu pod kotlem a na druhou stranu věřím tomu, že TD toho schopno není ( příklad - držet plnej kotel z Prahy do Brna celou cestu ) bez následků a narušení dlouhodobé spolehlivosti. Na druhou stranu si myslím, že uvědomilému člověku bude sloužit hoooodně. Asi bych do něj býval i šel, dal bych tam bufík a před příchodem do auta to vždycky trochu prohřál, ale já chci automat a to roky 96 - 00 nemůže sloužit.
Krom toho když budeš jezdit za 14 LPG, tak je to jako 7 benzínu...a když se mrkneš na www.spritmonitor.de tak uvidíš, že ani ty diesely nejezdí pod 7. Takže to vyjde + - stejně. Prostor je parádní, hlavně jak se dá procházet odpředu do zadu když máš kapitánský sedačky...to je fakt paráda.
Jinak jsem se byl i projet...je to v introši trochu méně kvalitní stroj, musím říct že mě trošku zklamalo že 98 vrzala snad odevšaď...ale to se kousne :o) Jinak jsem neměl výhrad a piš si že jsem hodně porovnával i s Carnivalem a Windstarem...volím jasně Grand Voyagera.
Jenom jsem se ještě nedozvěděl nic o tom AWD :o(
Akorát že to žere o litr až dva víc než obyč dvoukola.
s tim lpg jsem stejneho nazoru, nehlede o zvuku motoru, a chodu..
StreetFighter posli vice fotek tveho kocaru.. ten starsi grand se mi libi vzhledem vice, je klasicky americky:)
Pamatuju si, ze jednou, davno tady Marauder psal, ze mel Voyagera 4x4 a ze to byla pecka, slouzilo to a vyjelo vse..
Birub: po dlouhé odmlce jsem našel toto téma :-)
další foto třeba zde:

nicméně, je to stále stejná 2,5TD, co jsem měl loni, jen vypadá zase trošku jinak :-)
stal se z něj spíše pracant, a za ten téměř rok jsem opět na něm nic nedělal, tak já nevim, kde se berou ty "průpovídy" o spolehlivosti? a lehkou nohu rozhodně nemám.....
jinak rád poradím ohledně Voyagerů, nějakou zkušenost jsme za téměř 5let věnování se jim, pobrali....
zítra, jestli si vzpomenu, postnu speciální fotku přímo pro Biturba, koupil jsem si další "hranatou" krasavici, nicméně k US stylu už má méně....

09.05.2010, 13:55 |
CervinVega | Upraveno: 2010-05-09 13:58:15
spolehlivost dle TUV asi nebudou prupovidky :-)

09.05.2010, 20:54 |
bastr hmmm starj se mi libí taky ale nej je town country chrysler skoda ze jich je tak malo ...
CV: hodnocení a statistiky TUV nesleduji, většinou nedám na "černé na bílém", ale na osobní zkušenost. Tím nechci vyvolat nějaký flame, či Tě nějak urazit, jen si rád věci ověřím osobně...
Sám Voyáka mám 2roky (viz foto - loňské), a abych pravdu řekl, už nevypadá tak, jako na fotkách, stal se z něj vyloženě "dělník". Asi i dle toho se k němu chovám, nijak hezky a stále ne a ne se něco vy*rat :-(
Zajímavý, asi mu dopřávám ten základ, který potřebuje a on se mi dle toho odvděčí:
V zimě, jako každý své auto, jsem ho nechal vždy na volnoběh zahřát, pak jsem ho teprve začal "honit", interval výměny oleje je u něj vždy 10.000km, a když dostane hodně na prdel, tak nechám alespoň turbo trochu schladit. A nebojím se přiznat, že předpisy nedodržuju a je u mne na denním pořádku ho na křižovatce odhrábnout, ve spěchu a nedostatku času, který mě neustále denně doprovází...
Doma jezdí ještě jeden, o model novější, během pěti let se jich vystřídalo asi 8, nikdy žádný problém, ať tzv. kolový motor, či řetízkový....a střídají ho 3 řidiči
Problém vidím v tom, že spousta jedinců dnes stále nezná dané intervaly výměn rozvodů, olejů a spol. a někteří ani, jak se k autu chovat. Příběhy o fouklém těsnění a prasklých hlavách již neuvádí, že dotyčný tahal 2t na kouli a přitom Vojákovi nakládal, nebo, že to někdo vytáčí za studena a někteří se ještě při otázce, zdali to v zimě studený vytáčí, diví, že se to nemůže....
Případně, když má dotyčný majitel rozvod řetězem, s řetězem z Čr, kdy je interval výměny 30-40tkm, tak si jezdí s vědomím, že za 100tis. jej vymění.
Pokud majitele nezajímá, co a kdy jeho auto potřebuje, tak ať hází špínu na svou hlavu, nebo jezdí MHD...
Ať si jezdí každý tím, co mu sedí, či co mu finance dovolí, já Voyagery mám 2, doma ještě jeden, tátoví přítulky a až pracant klekne, rád si koupím dalšího....