Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Problém motor

 o Navštíveno 1194x o
o 08.02.2009, 15:30 | LUPO
Audi 1.8t q rok 99. Najeto 210000 tis. Bral jsem v Praze benzín(Shell)jel jsem na otočku - Mladá Boleslav tam v pohodě cesta zpátky také a před Prahou za sjezdem z dálnice to najednou při přidání plynu začalo cukat,prostě se to nechce rozjed.Když jedu v klidu tak to nic,jak ale víc přidám plyn tak se to jako by dusí. Tak že otázka zní kde je chyba?Lambda Sonda,benzín,svíčky nebo vás napadá ještě něco jiného?
Díky.L


o 08.02.2009, 16:31 | Phitypaldy
Vaha vzduchu?
o 08.02.2009, 18:09 | Docthor | Upraveno: 2009-02-08 18:10:59
Než začneš něco měnit tak to dej nejdříve na diagnostiku, a uvidíš co může tu poruchu způsobovat,dnes ma na vw group diag skoro každý druhý,páč se může stát že vyměníš půl auta a k ničemu..dneska se dá všechno změřit,tlak turba,vadné lambdy,váha vzduchu atd..

Až se ukáže že paměť závad nic nevykazuje,můžeš začit laborovat s palivem,filtry,pumpou atd..
o 08.02.2009, 18:17 | LUPO
Tak jsem to byl zase projed,když zrychluji pozvolna jede to v pohodě až na 6500 tis. Jak mile dám plnej plyn začne to cukat a jako by dusit.Tak musím sehnat diag.
o 08.02.2009, 18:19 | Kicker18
budes mit nejlepsi kdyz se zeptas na nejakym audi clubu apod...
o 08.02.2009, 18:39 | tappaja
projed=prozral
projet=jezdit

o 08.02.2009, 19:06 | LUPO
Děkuji za rady a opravu gramatiky.
o 08.02.2009, 20:18 | radar[CZ] | Upraveno: 2009-02-08 20:21:26
Nazdar hoši. Tak něco podobného se mi stalo se starým dobrým doutníkem Audi 100 NF 100kW 5V. Podle mé doměnky to mělo návaznost na opravu v servisu, kdy mi doplnili olej nad rysku. A po nějaké době při ostřejší jízdě do kopce mi auto zaškytalo a od té doby jelo tak do 2500ot. Pak dušení a kuckání. V Brně v servisu na diagnostice nemohli nic zjistit. Rozdělávali ř.j. vyměnili váhu vzduchu, no a pak zjistili, že je shořelej katalyzátor... Ten pak vyšťourali klackem a celá ta sranda mě vyšla na 2 dny bez auta a 10 tis. Kč
resume: čím větší blb v servisu, tím dražší oprava...
sorry páni mechanici, ale když mi pak onen mechanik řekl, že mu BYLO DIVNÉ, že má ten motor stejné hodnoty zplodin před i za katem...tak to bylo na tečku.
o 21.09.2011, 08:11 | Jozzo
S křížkem po funuse,ale ..

tohle dělává přicpaný filtr.
buď sítko na čerpadle nebo až palivový filtr u motoru.

Čerpadlem to nebude,jelikož evidentně stíhá podávat ve vysokých otáčkách.
o 21.09.2011, 08:44 | macomb | Upraveno: 2011-09-21 08:45:40
Zajeď si na diagnostiku, může to být hodně věcí, mě přesně to samé dělal například EGR (respektive se pak přišlo, že to byly dráty k němu), i když to bylo na úplně jiném motoru a v jiném autě.
o 21.09.2011, 09:37 | Jozzo
řekl bych,že už je věc dávno vyřešena :D
o 22.09.2011, 06:17 | macomb
Tak aspoň pro příští generace :)
o 22.09.2011, 07:08 | Jozzo
ale mohl by se LUPO vyjádřit čím to vlastně teda bylo..
o 22.09.2011, 22:13 | LUPO
Ahoj můžu se vyjádřit. Bylo to zasraný. filtrem. Stačil přeprat a jezdilo se dál.
o 22.09.2011, 23:12 | Pekys
tohle se mi hodí, protoze takovýhle příznaky mám přesně teď já. pozvolna jde vsechno hladce, kdyz se tomu ale porádně slápne na krk, tak to cuká a nejede.

Diagnostika sice hlásí překročenej max plnící tlak, ale auto nejde do nouzáku. Tak aspon mám na zítra tip pro mechanika.

díky!
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3123 sekund.