
Navštíveno 1192x


08.02.2009, 15:30 |
LUPO Audi 1.8t q rok 99. Najeto 210000 tis. Bral jsem v Praze benzín(Shell)jel jsem na otočku - Mladá Boleslav tam v pohodě cesta zpátky také a před Prahou za sjezdem z dálnice to najednou při přidání plynu začalo cukat,prostě se to nechce rozjed.Když jedu v klidu tak to nic,jak ale víc přidám plyn tak se to jako by dusí. Tak že otázka zní kde je chyba?Lambda Sonda,benzín,svíčky nebo vás napadá ještě něco jiného?
Díky.L

08.02.2009, 18:09 |
Docthor | Upraveno: 2009-02-08 18:10:59
Než začneš něco měnit tak to dej nejdříve na diagnostiku, a uvidíš co může tu poruchu způsobovat,dnes ma na vw group diag skoro každý druhý,páč se může stát že vyměníš půl auta a k ničemu..dneska se dá všechno změřit,tlak turba,vadné lambdy,váha vzduchu atd..
Až se ukáže že paměť závad nic nevykazuje,můžeš začit laborovat s palivem,filtry,pumpou atd..

08.02.2009, 18:17 |
LUPO Tak jsem to byl zase projed,když zrychluji pozvolna jede to v pohodě až na 6500 tis. Jak mile dám plnej plyn začne to cukat a jako by dusit.Tak musím sehnat diag.
budes mit nejlepsi kdyz se zeptas na nejakym audi clubu apod...
projed=prozral
projet=jezdit

08.02.2009, 19:06 |
LUPO Děkuji za rady a opravu gramatiky.

08.02.2009, 20:18 |
radar[CZ] | Upraveno: 2009-02-08 20:21:26
Nazdar hoši. Tak něco podobného se mi stalo se starým dobrým doutníkem Audi 100 NF 100kW 5V. Podle mé doměnky to mělo návaznost na opravu v servisu, kdy mi doplnili olej nad rysku. A po nějaké době při ostřejší jízdě do kopce mi auto zaškytalo a od té doby jelo tak do 2500ot. Pak dušení a kuckání. V Brně v servisu na diagnostice nemohli nic zjistit. Rozdělávali ř.j. vyměnili váhu vzduchu, no a pak zjistili, že je shořelej katalyzátor... Ten pak vyšťourali klackem a celá ta sranda mě vyšla na 2 dny bez auta a 10 tis. Kč
resume: čím větší blb v servisu, tím dražší oprava...
sorry páni mechanici, ale když mi pak onen mechanik řekl, že mu BYLO DIVNÉ, že má ten motor stejné hodnoty zplodin před i za katem...tak to bylo na tečku.

21.09.2011, 08:11 |
Jozzo S křížkem po funuse,ale ..
tohle dělává přicpaný filtr.
buď sítko na čerpadle nebo až palivový filtr u motoru.
Čerpadlem to nebude,jelikož evidentně stíhá podávat ve vysokých otáčkách.

21.09.2011, 08:44 |
macomb | Upraveno: 2011-09-21 08:45:40
Zajeď si na diagnostiku, může to být hodně věcí, mě přesně to samé dělal například EGR (respektive se pak přišlo, že to byly dráty k němu), i když to bylo na úplně jiném motoru a v jiném autě.

21.09.2011, 09:37 |
Jozzo řekl bych,že už je věc dávno vyřešena :D
Tak aspoň pro příští generace :)

22.09.2011, 07:08 |
Jozzo ale mohl by se LUPO vyjádřit čím to vlastně teda bylo..

22.09.2011, 22:13 |
LUPO Ahoj můžu se vyjádřit. Bylo to zasraný. filtrem. Stačil přeprat a jezdilo se dál.

22.09.2011, 23:12 |
Pekys tohle se mi hodí, protoze takovýhle příznaky mám přesně teď já. pozvolna jde vsechno hladce, kdyz se tomu ale porádně slápne na krk, tak to cuká a nejede.
Diagnostika sice hlásí překročenej max plnící tlak, ale auto nejde do nouzáku. Tak aspon mám na zítra tip pro mechanika.
díky!