Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Co to je za auto????

 o Navštíveno 4643x o
o 24.12.2008, 20:41 | Kesam
Co jsem poznal je tam toho mraky ze škodovky favo pick upp a světla ze 120ci stoji to před barakem asi pul roku a až tedka jsem se na to zaměřil.

foto k příspěvku  od Kesam



o 24.12.2008, 20:42 | Kesam

foto k příspěvku  od Kesam

o 24.12.2008, 20:42 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
tatra beta?
o 24.12.2008, 20:44 | Kesam
No to beta tam bylo na levo na nálepce jako já jsem to videl prvně v životě :-)
o 24.12.2008, 20:46 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
tusim ze se to vyrabi v Ejpovicich u Plzne

u nas s tim mestaci vozi boticky
o 24.12.2008, 20:47 | bafis
Původně to vyráběla škodovka, ale pak to převzala tatra a měly to bejt elektromobily.
o 24.12.2008, 20:47 | Phitypaldy
JJ, tatra
o 24.12.2008, 20:47 | Only_One
tatra beta pak to byla škoda beta a dokonce to mělo pohon elektriku :) Greenpeace zaplesají
o 24.12.2008, 20:48 | bafis
našel jsem to

[ Link ]
o 24.12.2008, 20:49 | Escudo
elektromobil byla jen alternativa, jinak motory a intoš Hyundai, tušim že měla kolem 90 PS
o 24.12.2008, 20:52 | bafis
Mě by spíš zajímalo co je to za obytňák na druhý fotce...na první pohled to vypadá jak žuk...
o 24.12.2008, 20:53 | Kesam
Vypadá to každopádně zajímavě :-)
o 24.12.2008, 20:53 | Kesam
Jo tak to je žuk toho měl strejda :)
o 24.12.2008, 20:54 | Kesam
A co je v tom za motor teda nějakej vyvozni jo když to má 90 Hp
o 24.12.2008, 20:55 | Escudo
psal jsem že Hyundai
o 24.12.2008, 20:57 | Ondry 2.0 20v
jj tatra beta ta tahá :-D máme jí na praxi a když sní jede mistr tak jí hrozně točí a je to tam hrozně moc slyšet.víc než ve favoritu.:-)vnitřek fávo a ostatní věci asi co zrovna našli :-) ale pěknej povoz :-)
o 24.12.2008, 20:57 | Escudo | Upraveno: 2008-12-24 20:59:09
tak 85PS pro upřesnění

První prototypy s elektrickým pohonem měly dojezd 140 km a byly určeny převážně pro městskou rozvážkovou službu. Později se objevil i požadavek na flexibilnejší pohon benzínovým motorem. V letech 1996-1997 se do vozů Beta montoval agregát z vozů Škoda Favorit, od roku 1998 modernější a výkonnější agregát automobilu Hyundai Accent s objemem 1341 cm³ a výkonem 62 kW při 5 700 ot./min, který už Betě poskytoval vyhovující dynamické parametry. Tatra Beta měla rám z ocelových trubek, v přední části s deformační zónou a s bezpečnostním obloukem nad předními sedadly. Na tento rám byla montována panelová karosérie z probarveného laminátu. Karoserie byly vyráběny ve třech barvách: bílé, modré a červené. Uzavřená karosérie s odděleným prostorem pro posádku měla využitelný objem 2,25 m³. Tatra Beta existovala taktéž v otevřeném provedení pick up.
o 24.12.2008, 20:58 | ebeerman
Jo brali si motor a palubovky z Hyundaie Accentu ...U Hyundaie se to dalo i koupit. původně to bylo zamýšlený pro vnitropodnikvoou dorpavu jako eletromibul a nakonec z toho vzniklo tohle...Myslím v 97. roce jsem v tom jel na testovačce na Masarykově okruhu a na mokru to pěkně lítalo:)))
o 24.12.2008, 21:02 | mishan
Kes@m: kua ty starý tuner a nevíš jak vypadá Tatra beta?
styd se holomku :-)))))))
o 24.12.2008, 21:11 | Nismo.Power
jako mishan :))
o 24.12.2008, 21:14 | Kesam
mishan&N.P: no jo no nemužu vědět všechno ale tohle je projekt jako prase :-)
o 24.12.2008, 23:00 | Magic
U nás ve Varech jezdí dvě bílé a benzínové a má to i na sobě namalovanej znak Tatry. Jakej má motor nevím, ani palubovku jsem nezkoumal.
o 24.12.2008, 23:21 | JP
Tohle měl soused v šílený světle modrý barvě a všude to s tim hrozně hrotil... křižovatky v obytný zóně přes ručku, kilo po městě a podobný věci. Motor byl podle zvuku z Favorita.
o 24.12.2008, 23:31 | Nismo.Power
je to těžkej ultrapekáč kterej dneska má cenu sotva 10tis :) motor je hroznej OHC z hyundai nějakejch 85koní :) hlavně ta na foto je buď totálně nejetá nebo je po laku což pod přednim oknem i vypadá, ....ten lak co na nich byl během pár let totálně vypraskal a vyšisoval :))
jinak celý to je založený na accentu :)
o 24.12.2008, 23:35 | Kesam
N.P tam asi někdo tunil puh pod oknem :-)
o 24.12.2008, 23:58 | .mycTD
nismo: nevim, co na tom popraskalo tobe, ale u vsech ostatnich byla kastle z probarveneho plastu ;-)
o 25.12.2008, 00:01 | Escudo
probarvenyho laminatu, ten praská
o 25.12.2008, 00:13 | Nismo.Power
tak samo že jsem to myslel tak akorát jsem si nebyl jistej jestli to je fakt z laminátu :)
o 25.12.2008, 00:27 | radek.613
Na ja, nejni to emerický, no... :-D :-D. Nismo, ten ultrapekáč váží 900 kg (900 kg versus 84 HP, jak že jsou na tom jiné podobné užitkové potvory?), uveze 600 kg plus 750 kg na tažném, vejde se do něj europaleta, má prostorový rám jako kdejaký supersport a něm lepeně-šroubovanou laminátovou karoserii, která neshnije, krásně se opravuje, nepotřebuje lak (probarvený laminát), zinkování, ani jiné běžné automobilové featury. Tohle všechno stálo v době, kdy člověk koupil Felicii Pick-Upa nebo Seata Incu za 400tis a víc, celých 200tis. Takže oprostíme-li se při hodnocení od toho, že to není sportovní kupé, ani limuzína, ba ani kombík na hlínách v dehtu, ale užitkové vozidlo, a "nedejbože" si uvědomíme tu originální konstrukci, byl to nápad s velkým "N" a kdyby Soudka ze Škodovky nezačal pronásledovat Interpol a vyšetřovací skupiny předních finančních ústavů, nebylo by těhle vozítek vyrobených 200 kusů, ale podstatně víc....

o 25.12.2008, 02:25 | Kesam
radek.613:dobře ty:-)
o 25.12.2008, 03:22 | ruffrider
je to zajímavá kára, jedna jezdí po MB(bílá, se starými samolepkami carborundum electrite BnJ:-))
o 25.12.2008, 07:54 | Escudo
radek: nevim jak inca, ale felina pickup na tom byla cenově jen o pár tisíc víc než Beta, rozhodně ne 400k
o 25.12.2008, 10:37 | Aligátor
je stará dobrá TETA BĚTA :-) je to už nějaký rok zpátky co jsem s toho sháněl špajsku na mého závodního litra bo tam byl lepší převod a byla dratší.Ale jak píšu je to už minulost.Závodů jsem nechal a dělám muziku :-)
o 25.12.2008, 12:11 | PachezZ
Kes@m: v treboni je modra :)
o 27.12.2008, 21:01 | tommas
kastle byla určitě z laminátu... viděl jsem to tehdá na brigádě v servise docela ma maděru a pamatuju si docela jistě, že to byl laminát
o 29.12.2008, 19:55 | škodovkář
je to škoda vyrábělo se tu někde u plzně motor z fava a imteriér tyky kompletně taky z fava dneska jsem to viděl u terna tak jsem se zeptal majitelky
o 29.12.2008, 19:56 | škodovkář
škoda beta
o 29.12.2008, 23:36 | .mycTD
hele, skodiku, u tebe uz je to trochu paranoia s tema skodovkama, ne?
o 29.12.2008, 23:42 | Kesam
škodovkář:Ty nemluvíš semnou a zeptal ses majitelky jo??? To bych chtel vidět nemluvo :)
o 30.12.2008, 18:15 | crestik
Elektromobily TATRA:

Tyto elektromobily vznikly původně ve Škodě ELCAR Ejpovice,

kde byly také ještě z počátku vyráběny pod značkou ŠKODA.


...první věta jediného linku, co tu je...
o 30.12.2008, 21:24 | radek.613
Elektromobil Škoda BETA EL (oficilální to označení) vyráběný firmou ELCAR Ejpovice, patřící pod elektrodivizi Škody Plzeň, nemá vyjma karoserie a části rámu ovšem nic společného s vozidlem Tatra BETA, zobrazeným v úvodním příspěvku tohoto vlákna, na které se ptal Kes@m. Žádný elektromobil Tatra Beta neexistuje Crestiku, a nikdy neexistoval, stejně jako nikdy neexistovala a neexistuje Škoda BETA s benzínovým motorem, protože při změně ústrojí pohonu došlo rovněž k převzetí výroby od elektrikářů z Ejpovic mechaniky z Příbora. Benzínové Bety mají tedy v rodném listě (TP) Tatru Příbor, elektrické pak Škoda ELCAR Ejpovice....
o 12.09.2014, 17:31 | Sivon
Stojí tam ještě ta Beta?
Mám o ně zájem. ;)
o 12.09.2014, 17:32 | Sivon
Říjen 2013 tam ještě byla.

foto k příspěvku  od Sivon

o 23.10.2014, 21:28 | kocicaktisnov
o elektrickou betu bych měl taky zájem a to dost :)
o 23.10.2014, 21:38 | ABERTO
Jiříku kde Ty se tu bereš ? Svět je malej :) Apropo všechny elektromobily jste už s bratrem zlikvidovaly, že prahneš po novém ? :) :)
o 23.10.2014, 21:39 | Lukybond
Tu ma pan v HK jezdi s ni denne... , dokonce s tim jezdil k nam na servis....
o 24.10.2014, 20:21 | kocicaktisnov
zdarec ja su skoro všude :)A alektromobily jezdí ale baterky po 20 letech už toho maj plný kecky a navíc je má brácha a né já .A to výš tatru bych zase chtěl a proč ne zrovna elektrickou
pro lukybond ten pan se jí asi nechce zbavit co?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3287 sekund.