Slim - se starou nsx to nemelo spolecnyho nic, umisteni motoru, kastli, pocet sedacek... Ale nevim, chapu ze je ekonomicka krize ale stejne by mela mit automobilka neco co se treba moc neprodava ale zase zveda prestiz vyrobce...
Mně se stará po faceliftu s těma bramborovýma světlama fakt nelíbila, to spíš ta původní. Ale technicky a koncepcí jde o tak vypiplané a podvozkově o tak geniální auto, že to snad ani není možný. Jestli má mít nová motor vpředu, už tím by zahodili největší přednost toho auta.
je trochu rozdíl poslat bokem klasickou zadokolku (motor vpředu, lehká prdel) a mid-engine káru s gripem vzadu... Navíc ty auta nestojí 2kila, rozhozena NSX, nedej bože Testarossa, bude na srovnání ve 140ti+ hodne funny zalezitost... Takže jo, normalka :-)
Taky nechapu proc by NSX nemela byt obyc zadokolkou? Driftovat se da i se vsim vzadu, tak proc by to neslo s motorem pred zadni napravou? Ano jsou to draha auta, taky bych mel respekt, ale je v prime umere tomu kdo kolik ma. Ten co sotva nasetri dve kila na auto bude mit o nej vetsi obavy nez milionar co si jako jedno z aut poridi NSX a nebo testovaci jezdec co to ma jako profesi a bude traba i pojisten.
tak Cervin asi neřeší cenu apod., ale koncepci. A je pravda že klouzat se dá se vším co má RWD náhon, nicméně auta s motorem uprostřed jsou v tomhle směru ohodně hůř ovladatelná, co jsem měl možnost zkusit svezení třeba v MR2, připadal jsem si jako absolutní trotl.
Tam je to i o krátkým rozvoru, s třícou se taky hůř driftuje než s étřicetčtyřkou, je to kousavější. A je pravda, že motor vprostřed je většinou kousavější, ale když jde driftovat s tímhle kladivem, bude to hlavně o rukách a zvyku ;-) Youtube video:
Tak teď už mě uniká souvislost úplně... Napřed tu NSX není obyčejná zadokolka a pak sem člověk co se mě jinde v tématu posmívá prskne video s nějakýma vrakama co řídí nějaký ucha? LOL.
BTW podle téhle rovnice: "je trochu rozdíl poslat bokem klasickou zadokolku (motor vpředu, lehká prdel) a mid-engine káru s gripem vzadu..."
je podle autora takové auto s motorem vzadu a tím pádem ještě větším gripem na zadku nemožné možné uvést do driftu úplně. V tom případě nevím jak to třeba Eidy naučil eRko s motorem z Alfy vzadu. RUF už tady taky proběhnul a další příklady by se dali snadno najít :))
Moment, nikde nepíšu, že to je nuda. Laskavě nevsouvat do úst to co si myslíš... Naopak tyhle staré JPN videa mám najeté a na Tsukubě se mě úplně nejvíc líbí tento závod s TOP autem co spatřilo světlo světa: Youtube video:
Jen mě zaráží ty komenty o NSX a pak naprosto nesmyslné video. Mimochodem vedle mých kamarádů a jejich umění se považuju za hodně špatného řidiče...
Původně to byl topic o NSX a z mého pohledu fajné pilotáži... Teď to začíná nabírat osobní rozměr pro některé opominuté uživatele, je čas na popcorn :-)
gizmi: Četl jsi alespoň okrajově moje posty a koukal na odkazy? Zřejmě asi ne a pokud by se ukončila výroba, tak mě by bylo líto fantastického oddělení kluků z motorsportu, ale jinak je mě to úplně putna...
CervinVega: Možná by to chtělo posílit vědomosti a rozhled místo opětovných urážek ;) Pak by ses možná přestal divit, že jde driftovat i s autem s motorem uprostřed nedej bože vzadu...
Tuner: ted zas podsouvas cervinovi to ze se divi ze jde driftovat i s motorem vzadu...
Ja sem s nsx ani nicim jinym s motorem uprostred nejel, ale taky si myslim ze to vyzaduje lepsiho pilota - ono ostatne jestli ten ridic Rka z tveho videa to umi tak zrovna v tom videu to na vyhru sapmionatu v driftu neni - takze bud neumi nebo to auto na drift uplne vhodny nebude...
Jo a s motorem vzadu sem mel 110 a tam to bylo vic nez o driftu spis o velkem vypeti sil pri snaze udrzet to na silnici..
Tuner: ok. To jsem cekal, ale me teda nikdy moc nebrala...a driftovat jde se vsim s rwd, jen neni drift jako drift a s kazdym autem je to jinak narocny.... Treba me to nejde s zadnym :)
Koukám, nějak se to tu zvrtlo. Nicméně chci jen říct, že se nepovažuju za žádného super řidiče a cenu v driftu bych rozhodně nevyhrál. Tedy pokud by se nerozdávala za poslední místo :) Na druhou stranu tohle byly první pokusy o drift, nikdy předtím jsem neměl možnost. Je to trochu o štěstí, trochu o odvaze a trochu o citu pro auto. Každopádně by to šlo provést mnohem lépe. O tom žádná.
To by me zajimalo, na koho to tedy bylo mireno, protoze zrovna tohle tema (a ono ahc obecne) Skodovkarema doslova pretejka... :))) To me vazne pobavilo a cekam na ten nick.
To nebylo mysleno jmenovite, ale obecne (ten den jsem rano sel do Autocentrum TA pro zapujcene vozidlo do firmy a rano na otviracku jsem stal frontu jako 5. !!!!) ...kazdopadne ted jsem narazil na toto: [ Link ] :o))))