Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > D: úhrada nákladů spojených s reklamací

 o Navštíveno 4797x o
o 19.12.2016, 17:20 | CRK
Jak to je? Teď jsem četl, že snad musí prodejce uhradit při reklamaci kupujícímu i náklady na doručení. Nikdy to po mně nikdo nechtěl a ani já po nikom.


o 19.12.2016, 18:40 | Rajdlos
Pri kladne vyrizene reklamaci hradi prodejce, pri neuznane kupujici. Platis nejmensi mozne postovne, jakym slo zbozi dorucit, samozrejme k povaze zbozi.
o 19.12.2016, 22:36 | CRK
dík, ty to platíš? Po mně to nikdy nikdo nechtěl a ani já po nikom.
o 19.12.2016, 23:46 | Rajdlos
Pokud to zákazník vyžaduje pak ano, je to jeho právo :) Naštěstí nemáme zákazníky úplný sociály.
o 19.12.2016, 23:56 | CRK
Já jsem teď jednomu nabídnul, jako bonus, místo reklamace, výměnu za nový zboží, ale když si ten žebrák (bylo by nutno slyšet vychcaného inženýrka) řekl ještě o to, že bude chtít proplatit poštovný, tak jsem ho umravnil a bude mít klasickou reklamaci... To byl zas kousek...
o 20.12.2016, 07:24 | DaveX
Já už jsem pár věcí reklamoval, i přes eshop, vždy byla reklamace uznána ale nikdy jsem peníze za poštu nechtěl. Nicméně jsem na to právo měl, v případě uznání reklamace.

Je to o lidech, ale vezmi si to z druhé stránky. Někdo si něco koupí, něco se mu pokazí, tak proč by měl za reklamaci něco platit? Já třeba posílal větší balík a platil jsem za dopravu 240 Kč, což je 9 piv :P
o 20.12.2016, 08:15 | CRK | Upraveno: 2016-12-20 08:16:25
Tohle je ale něco jinýho. Při záruce o tom nediskutuju, jenom sem si to potvrzoval, protože to po mně nikdy nikdo nechtěl a ani já po nikom. Ale tohle je něco jinyho, místo opravované věci mohl mít novou, ale chtěl by i poštovný. Mně nabídnout obchod novou věc, tak by mne hanba fackovala, říct si ještě o poštovný. Takže bude mít reklamaci s proplaceným poštovným. Je to už pochopitelný?
o 20.12.2016, 08:37 | DaveX
Já tě naprosto chápu. Udělal si to dobře.

o 20.12.2016, 08:44 | M.a.R.i
CRK: Díky za tip, od teď budu uplatňovat úhradu poštovného :).
o 20.12.2016, 08:44 | CRK
DĚ KU JU :)
Ono ani tak nešlo o ty peníze, ale to bys ho prostě musel slyšet, jak byl přechytralej. Když s někým něco řeším, tak je vždycky problém s inženýrem (samozřejmě, že pár jich bude normálních, aby se tady zase nestrhla nějaká hádka :D) nebo s důchodcem a tohle je inženýr důchodce :)))
o 20.12.2016, 08:46 | CRK
M.a.R.i: nemáš zač, ale já ne
Byli prej frajeři, co dojeli reklamovat tágem a chtěli ho prej proplatit :)))
o 20.12.2016, 09:33 | Rajdlos
Zakaznik ma vzdy pravo jen na uhradu nejmensiho postovneho dle sazebniku, tj. Posle kuryrem cca za 250kč, to same lze poslat pres poštu za 120kč, ty mu proplatis jen tech 120kč ;)
o 20.12.2016, 09:35 | CRK | Upraveno: 2016-12-20 09:36:21
Tak se asi lépe vyspal a probíhá to už dneska o něco líp, jen ještě ani věc neposlal a už chce e-mail a tel. číslo na můj smluvní servis. Není to asi nic tajnýho, ale mě by tohle prostě ani nenapadlo, to je hroznej šťoura. Má na to nárok nebo jak tohle řešíte?

EDIT: Rajdlos: a když to pošle poštou za 120,- ale šlo by to za 80,-? :)
o 20.12.2016, 13:46 | Rajdlos
Platíš 80Kč, pokud mu ukážeš tarifní ceník :) Zkrátka nejmenší možné poštovné.
o 21.12.2016, 08:59 | CRK
Rajdlos: díky, normálně bych to nedělal, ale "speciální" zákazník potřebuje "speciální" péči :)

A ještě poslední dotaz na zkušeného podnikatele: ...ještě ani věc neposlal a už chce e-mail a tel. číslo na můj smluvní servis. Není to asi nic tajnýho, ale mě by tohle prostě ani nenapadlo, to je hroznej šťoura. Má na to nárok nebo jak tohle řešíte? Dík
o 21.12.2016, 09:13 | CRK | Upraveno: 2016-12-21 09:13:54
jinak ještě chtěl tenhle zákazník nahradní věc po dobu opravy, ale hlavně úplně stejnej typ (asi by se pan inženýr za ten měsíc s novou věcí nenaučil :D)
o 21.12.2016, 17:01 | Octávák
A o jaké zboží se jedná? Jinak si myslím, že na náhradní věc nemá nárok ani náhodou...! Je prostě dána nějaká závazná lhůta a v té je reklamace řešena. Pokud není ve smlouvě dáno jinak, není náhradní zboží nárokovatelné a už vůbec ne stejný model výrobku.
o 21.12.2016, 17:16 | CRK | Upraveno: 2016-12-21 17:19:53
to se spíš jen ptal :)

ale už bych potřeboval znát názor na už po 3. položenou otázku (dávat mu to nechci, ale jestli je to normální, tak mu to pošlu)
"...ještě ani věc neposlal a už chce e-mail a tel. číslo na můj smluvní servis. Není to asi nic tajnýho, ale mě by tohle prostě ani nenapadlo, to je hroznej šťoura. Má na to nárok nebo jak tohle řešíte? Dík"
o 21.12.2016, 17:38 | kiklop32
Co jsem to kdysi pročítal, tak o tomdle tam snad nikde řeč nebyla. Každopádně pro klid mu napiš název tvého servisu s tím, že se to posílá na adresu firmy s průvodním dopisem, případně jediné spojení je přes nějaký obecný mail jako info@servis.cz nebo číslo na recepci a máš klid.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3692 sekund.