Navštíveno 3167x

Potřebuji zodpovědět nezvyklý dotaz: do kterého osobního automobilu se dozadu vejdou dvě dětské sedačky (isofix) a mezi ně se pohodlně vměstná průměrně rostlý dospělý? Co Superb II? Rozměry si zjistit umím, spíš mi jde o praktické info...
nevím, jak dospělý člověk. Ale mám ozkoušeno: BMW 5er, Superb II. Když dáš 2 dětské ISO sedačky, tak třetí se mezi ně nevejde. Soudím tedy, s průměrně rostlým dospělým to taky nebude úplně hitparáda.
Je to sice trochu jiná kategorie, ale myslím, že by to mohla splňovat Honda City.
Rekl bych ze jen do aut co maj 3plnohodnotny sedacky - tzn z aut co znam treba smax...

28.10.2014, 09:33 |
xSam Sice se nejedná o dospěleého, ale v podstatě je to jedno.
[ Link ]
xSam:
paráda, díky, už to studuju....

28.10.2014, 09:45 |
mrazik | Upraveno: 2014-10-28 09:47:00
Na auta stredni tridy nebo nedejboze nizsi stredni uplne zapomen - do SuperBa to ani nezkousej. Mensi MPV, jako je Toyota Verso, Zafira, C4 Picasso maji tri sedacky, ale doprostred se pohodlne vejde hubena zena, chlap jen na kratkou chvili (preci jen ma sirsi ramena). No a pak zbyva klasicka MPV - Smax, Galaxy, Sharan, Alhambra, C8 atd. tam se pohodlne prumerny dospeli clovek vejde. My skoncili u Fordu SMax.
Camron taky hodne zalezi na autosedackach, treba Rommer je pomerne siroky.

28.10.2014, 09:51 |
Ravo Citroen Berlingo Multispace/Peugeot Partner Teepee - ale to už jsi v "dodávkovém" segmentu. Výhoda jsou pošupovací zadní dveře - super přístup.
Jakýkoliv běžný osobák bude moc úzký
Klasický grand cherokee.....
Nevim jak komu, ale mě se žena mezi dětské sedačky vlezla pohodlně v e39 i do e60. Ale nutno řict, že nemáme isofix, takže je klidně možný, že ty sedačky mohou být dál od sebe...
Mondeo MK3, manželka se mezi sedačky vleze(měří 170cm a váží 54kg). Já to nezkoušel.

29.10.2014, 09:06 |
Kapka (M)