
Navštíveno 2460x

co je špatně ,když motorka nestartuje
když se povedlo roztlačit střílí do výfuku a ve velkých otáčkách ztrácí výkon

07.05.2014, 13:04 |
hawai předstih
Asi by to taky chtělo napsat, co je to zač.

07.05.2014, 16:09 |
Hanes Ulité svíce.

07.05.2014, 17:30 |
Cenda chtělo by to napsat, co máš za motorku.
jedná se o husku 610, někdo ji prodává , schánim něco levnýho jen tak na kravnutí na polní cesty a za desítku by to šlo jen záleží co tomu je

07.05.2014, 18:55 |
LukeFab | Upraveno: 2014-05-07 18:57:33
Neprodává to kluk z Brna? Tuto? Pokud je to ona,tak asi dva roky stala pod širým nebem na nejakym odtahovym parkovišti MP


07.05.2014, 19:02 |
maiky46 | Upraveno: 2014-05-07 19:03:07
ne ne je to tahle je to bez papírů, i když něco s papírama by se mi líbilo víc ale ty ostrý cross 250 prej strašně odchází , nějakou babičku z roku 80-90 si taky myslim že neni dobrý a nic jinýho za pár kaček k sehnání neni:( a jelikož plánuju vyject jednou za měsíc na hodinu tak nic drahého nemá smysl moc
[ Link ]
jako Hanes ale může toho být víc ...

07.05.2014, 21:16 |
DITR ja mam ten samy problem s ktm 520 startovala v poradku naprvni kopnuti i na starter
ve ctvrtek jsem dojel na trat slozim masinu z auta hodim se do gala :D 2x proslapnu kick (baterka vybita) kopnu chytla pridam plyn zdechla a uz nechtela chytnout ani za boha tak kabely napojit na auto tocim tocim a nic ani nestrili z vyfuku. tak nadrz dolu svicka ven uchcana tak sem dal novou na 20te nakopnuti chytla a za tepla startuje jak nic i na kick i na starter tez uz si stim nevim rady

07.05.2014, 21:31 |
Komba tohle třeba může dělat špatná svíce,měl jsem stejnou zkušennost jako DITR :D Dával jsem novou BRISKu ta stála za hovno,dali jsme jetou NGK a jako víno.

07.05.2014, 21:49 |
DITR ja davam origo NGK ta ktera tam ma byt ale do nedavna to stou svickou startovalo jak nic po generalce motoru to chytlo na prvni otoceni az jsem tomu neveril pak sem dal 3 vyjizdky a 4ta nastal problem se startem :(

07.05.2014, 22:05 |
Komba taky jsem měl udělaný nikasil a píst,šli jsme to zajet na trať a po první pauze už to pořádně nešlo,jen já měl 2T a ta husa bude zřejmě 4T,což může být třeba ventily

07.05.2014, 22:14 |
DITR ventily mam delane nechaval sem ihned kdyz to bylo kuchnute zgeneralkovat i hlavu a zjistilo se ze tam byly pruziny z auta na podlozkach a takove veci :D
Maiky: dle me lepsi 2t 250 nez stara 4t huska (kdyz pominu ze projizdka na krosce je o nicem)
Zavada - muze to byt cokoliv, rozhodne bych nevsadil ze to bude naka blbost ala svicka. Muze to bejt jen spinavej - rozstelovanej karbec, ale taky rozvod o zub pripadne naky zbastleny zapalovani - huskam radi odchazej magnety na zapalku a ruzne se tam lepi zpet ty odpadly ... Tzn spatny casovani v dusledku bastlu ...
Podle me je to pro laika spis pro zlost nez pro radost - jednu starou ostrou husku doma mam a dost sem se s ni natrapil nez zacala nejak rozumne fungovat....
Dirt: pružina z auta? To je teda zatrest kupovat něco tady. Ty ventilovy vůle si překontroluj. Kamošovi to dělalo stejny na teply starty zas.

08.05.2014, 07:23 |
DITR LukeFab ventilove vule se delaly ted pred asi 3ma mth :( jo origo tam maji byt 4 pruziny a v nich jeste 4 male myslim byly tam pouze 4 nejake z auta zabrousene flexou ten co delal ten repas se chytal za hlavu
a rozvod je ok

08.05.2014, 10:02 |
Hanes jestli je to huska zameril bych se na magnety v zapalku, meli jsme 3ks a na vsech se to provozem uvolnilo.
K te odstavene pod sirym nebem na parkovisti. radeji bych takovej kus,než ty dva roky ježděnou bez servisu. U endura si fakt na vzhled nehraju.