
Navštíveno 2096x

Slyšel jsem, že po novému by mělo být stáčení tach. trestným činem, co je na tom pravdy? Řeší se to už nějak, nebo je to stále volné? Vybírám kolegovi nějakou octavku a snad 8 z 10 prověřovaných aut je stočených. není vyjímkou o 300tkm. Největší perla byla stočena o 600tkm. Když jsem prodejci info sdělil, tak se mi vysmál s tím, že to dělají všichni. To vím,ale vadí mi, že když se po tel na km poptám, tak kokot řekne, že je vše původní a když si prověřím vinko, tak zjistim, ze na poslední evidenčce mělo auto o stovky tisic km více...
trestný čin je pokud se prodejce obohatí na úkor km, takže nic novýho, za stáčení může česká naivita....
prodával jsem auto po telefonu do áček s 240tis km, prý to neva a ať ho přivezu,
při osobní konzultaci to byl malér, prý to nikdo nekoupí, že to má moc najeto:D auto vypadalo reálně tak na 120kkm
na druhou stranu, co lidi chtějí tak to mají, pokud naivně věří tomu že 15let stara octa nebo passat v TDI má najeto 100K KM tak je to jeho boj, a pokud by to bylo realita a auto to nacukalo po městě může být v horším stavu než jiný co má 400k v těle a někdo se o to staral a dostávalo servis ...
Antonio: Jen tak ze zvědavosti,ta co byla stočena o 600t km,jaký to byl rok, a kolik měla ted v inzerci natočeno?
Mela 230tkm. podle vseho to byl taxi, bez zaznamu v tp. 2001 kolem 70tis. inz uz smazany

04.02.2014, 20:28 |
Alííí Dneska se uz stoceny auta i oficialne nabizej, viz. poznamka zde v inzeratu:
[ Link ] Koncem roku 2011 to melo 160 a pak se najelo jen 40. a proto to ma ted na tachometru 100 :-)
No nekupte to, kdyz vam to reknou PO PRAVDE.
Za stáčení km si mohou češi sami. Doslova donutili prodejce, aby to dělali. Když má u nás auto najeto přes 200tisíc, tak je prakticky neprodejné. Mám příbuzného, který provozuje autobazar, dováží auta vesměs z Francie, u všech je stav pozměněn, i když u všech ví původní stav. Když jsem ho za to kritizoval, tak se naštval a jednu dovezenou Octavii postavil do řady s najetými 380tisíci. Za půj roku mně volal, auto stálo pořad v řadě neprodané. Opravil tachometr na 160tisíc a do týdne bylo auto prodané k naprosté spokojenosti kupujícího. Co k tomu dodat. Máme co jsme chtěli.

04.02.2014, 21:38 |
Alííí Z Francie se sem tahaj olitany taxiky uz deset let, je to vybornej zdroj, a kdyz na to nekdo ma zaludek a nervy... :-(
Ono se ale i ve vesnickym bazaru narazi na prazsky taxiky, ktery po sundani celopolepu maji lak bez oderky, a tacho jede znovu uz znamy cisla.
A co na to servisní knížka ? Dyt já mám za 16let rok co rok počet km, jiné razítko, jiný datum, různý inkoust, různé servisy, na první stránce je vyraženo vše o prvním prodejci, č.faktury, vinko atd.
hlavně to stáří je z těch prvních záznamů cítit, to přece nejde zfalšovat..

04.02.2014, 23:00 |
Alííí Servisku koupis za 60 kc, razitko Skoda Ti v reklamce udelaji skoro na pockani, klidne ruzne typy, i s neexistujici francouzskou adresou... Vice inkoustu koupis v papirnictvi, podpisy nacmaras...
Investice jednoho dopoledne a 1500 kc, a jestli jsi bazar, vydelas statisice. Vitej ve 3.tisicileti...
A nebo servisku zkartujes, a "jezdil s tim starej pan, mel to ve stodole, servisku asi ztratil...jeste tu po nem zustaly CDcka s dechovkama..." nebo jina klasicka pohadka. O zaznamech v ofiko databazi pak budes mumlat neco o zkreslujicich zahranicnich informacich, atd. Klasika.
Je to o naturelu národa a o skutečnosti, že mokrý sen průměrného českého konzumenta je koncern s dízlem a na tachometru nejlépe 99.000 km max. Vše ostatní ignoruje a právě proto se tu pozměňování těch čísílek tak daří. Dokud ovce nezmění způsob myšlení, nebude důvod takovouto "službu" nenabízet či nepraktikovat, když defacto zcela naplňuje ten základní princip "koupě-prodej" - bazarníci mají práci, falzifikátoři mají práci, ovečky nadšeně kupují, peníze koloběží, ekonomika jede.... si vezměte, co by se zde na den stalo, to plošně zarazit, co hladových krků přibude na úřadech práce (které budeme z daní živit), co lidí se nedočká vytoužené ojetiny, co úspor a úvěrů zůstane nevyčerpaných... to přeci nejde :-D :-D :-D
bartosek: jenže ona ta oktávka s 380tis nemůže stát stejně jako oktávka se 160tis. To je jasný, že tvůj kamarád někde nakoupí oktávku s 380tis na hrbu za cenu odpovídající nájezdu a pak se tady na tom snaží vydělat tim že to stočí na půlku.
Tim neřikám že ta s 380ti musí vypadat hůř, jenom vim jak se jinde liší ceny podle najetých km.
Česká nátura je možná taková, ale že je bazarník kur*a vychcaná to neomlouvá.
radek.613: ono jich na pracáků může bejt už teď spousta, a klidně dělat takovej byznis bokem.
Ale zbytečně se nasírat
Kadel
Možná je to trochu mimo téma, ale reaguju na prodejnost/neprodejnost ojetých aut. Měl jsem S60, dal jsem jí do plynu a najezdil hafo km. O auto jsem se staral, v poměru k tomu co vidím v bazarech apod., myslím si nadstandardně ( dle mého obvyklá údržba aby na auto bylo spolehnutí ). V době, kdy jsem začal nad prodejem uvažovat se prodávali S60 okolo 60 - 70t a najeto zhruba to, co si tu všichni píšeme, no do 200t km max. Svůj inzerát jsem vystřelil, najeto 330t km a dal jsem cenu 95t. V té době se v inzerci objevila podobná S60, taky v plynu a taky za 95t. Měla najeto méně a trochu jsem se bál, že kdo bude chtít tento typ auta, sáhne po méně jetém v tehdejší nabídce, tak jsem to trochu sledoval. Výsledek byl takový, že jsem moje auto za 14 dní prodal rozumnému člověku a vím o něm, že dodnes jezdí dál a to bez jediného problému, kdežto méně jetá S60 je tu :
[ Link ] Chci tím říci, že trh si žádá své, ale pořád je prostor pro jednání rozumných lidí s rozumnými lidmi, když budu bagatelizovat, tak ano, stádo ovčanů půjde po 10 - 15 let starém autě s 160t km na hrbu jako slepice po flusu, ale i tak, dle mé zkušenosti, není třeba podvádět a auta stáčet. Chápu, že je to zasraný začarovaný kruh a dokud to budou lidi žrát, budou to i prodejci dodávat.
Tuhle jsem potkal Nissan Primera, na zadním skle měl velkou nálepku - 500t km hotovo, dalších 500t km je výzva. Na brouky se prodávají frajerské odznáčky 100t - 200t - 300t km na hrbu a lidé se tím netají, dobře, dneska už z nostalgie, ale tak jako tak si myslím, že na tom něco je, že je to fajn ukázat a i nadále ukazovat to, co byla automobilka schopna vyprodukovat a jak to funguje dodnes i po takové porci km :)

05.02.2014, 09:08 |
bafis Kounect - myslim u ty S60 z odkazu je problem spis s prevodovkou, lidi se automatu bojej, sam je pouzivam, tak vim jaky je to potom prodavat ;-) Nehlede na to ze ta zelena k tomu autu taky moc nejde :(
Toť otázka, lidi z volvoklubu vědí, že tenhle automat vydrží při pravidelných výměnách oleje i půl milionu km...tak vycházím z toho, že obecné povědomí o kvalitě existuje, tedy alespoň tech lidí, které to zajímá a kam já považují kohokoli, kdo chce vydat svých 70t Kč, protože co si budem povídat, je málo lidí kteří vezmou bez rozmyslu takovou sumu peněz a jdou pro zajíce v pytli.
Možná na to koukám moc jednostranně, protože já pořídil V70 právě s automatem a Ty máš určitě pravdu v tom, že automat je pro určitou sortu lidí, ale právě i z té menší sorty lidí vzejde kupec, když auto bude v cajku, zvlášť když konkrétně tohle auto s automatem a 200k pod kapotou jezdí nákladové stejně, jako kde jaké tdi.
p.s. takhle zelenou mám tu V70 bejku :)

05.02.2014, 17:43 |
Hanes Můj případ.
Před rokem jsem koupil své manželce peugeot 307 1.4hdi break s 550000Km na tacho, poctivých, auto s minimální investicí do spotřebáku a výměnou prosezelých sedaček už najelo dalších 10tis a je spokojená.
Já jsem si koupil letos v září O1 66Kw tdi teď má 510000 taky prvních a poctivých, tam byla investice-spojka s dvouhmotou-nahrazena jednohmotou, brzdy, silentbloky, čepy atd, většina dílů byla ještě origo škoda, spojka původní, investice mě nebolí auto jezdí a vyhovuje mi.
Tím chci jen říci že je mi jedno kolik má auto najeto, zajímá mě adekvátní cena a stav. Vím že mé auto má přez 500tis Km, tak se k nemu podle toho chovám, bude u mě sloužit dokud nedoslouží. Nehodlám stáčet a s tímto oficiálním nájezdem a i s doloženým servisem je v ČR neprodejné.
Většina lidí když jim řeknu ať se podívají na tachometr nevěří, nebo nechápou jak jsem mohl takové auto koupit, že nejsem normální.
Další věc je že někdo koupí stejnou 307mu v bazaru, na tacho bežných 125398Km opravenejch z mejch 550tis a po koupi-spojka, turbo, brzdy, čepy, trysky a čerpadlo, pak nasraně do diskuzního fora napíše že už peugeot nikdy, že to auta co má 125398Km narval 50tis jakej je to francouzskej shit.
Mě ty opravy taky čekaj, nedělám si iluze že to nepřijde, a až to přijde nebudu na to auto nadávat, pradvěpodobně ho opravim a bude sloužit dál.
Hanes: A cena té Octy?
Kamoš ted kupoval Mondeo combi,2.0. tdci,najeto cca. 230t km.. R.v tuším 2003-2004, po první majitelce. Cenovka 8 500,- Ale nemá to zadní díl výfuku,pneu sjeté,brzdy nejsou,domlácená kastle,před. narazník chybí, atd.. Furt to vyjde levněji než co je na netu. Tam je to stejné a ještě kolikrát dost dražší. Takto přesně ví na čem je a dává to do kupy..

05.02.2014, 18:31 |
Rudi Mě nájezd taky nevadí, přihlídnu k němu, ale stejně mě zajímá celkovej stav, ale koukněte se kolem sebe a u známejch, jak pěkně slyšej na písničky o důchodcích a doktorech? Horem spodem jim můžete tvrdit, že kupujou stočku a stejně si jí koupěj, protože rozhodne číslo na tachometru...

05.02.2014, 22:14 |
koren blbost ze si za to cesi muzou sami.
kdyz se jezdi autem jen kazdej druhej vikend na chatu a obcas ob tri ulice na nakup, tak za 10 let je i tech 100tis moc. takze kdyz si takovej clovek bude chtit koupit auto o 5 let novejsi, bude koukat po necem co ma nalitano 450? Nebude... Takze se prispusobi nabidka poptavce:-)
druha vec je, ze se tezko vysvetluje, ze auto co ma 250 je OK (i kdyz doby w124 uz jsou taky pryc...)