Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Reklamační protokol :-)))

 o Navštíveno 2284x o
o 26.06.2013, 20:03 | ABERTO
Úvodem bych rád řekl, že se firma zachovala profesionálně a reklamovaný zdroj k notebooku vyměnili kus za kus do 48 hodin, což je nádhera, ale vyjádření k reklamaci, resp.reklamační protokol nemá chybu :)))

foto k příspěvku  od ABERTO



o 26.06.2013, 20:09 | Thullo
:o) pecka...
o 26.06.2013, 20:18 | HIGHTOWER
jako Thullo, peska!!!!!!! :-)
o 26.06.2013, 21:37 | Antonio
tak to je brutalitka :-)tohle musim poslat nasemu reklamacnimu odd, at se muzou priucit
o 26.06.2013, 23:02 | Bladzej
Čestyn řádyl :)))
o 26.06.2013, 23:09 | pepe689
nemam strach ,ze by si nekdo lajsnul napsat takovy rekl.protokol .....ono COI je na toto extra hakliva ....a tam to startuje za rance ty pokuty .....
o 27.06.2013, 16:04 | nickname
Bladzej: třeba to řešily dvě nebo více slečen/paní :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2965 sekund.