
Navštíveno 1464x


07.01.2013, 15:57 |
Směty Potřeboval bych poradit u céčkové Vectry s motorizací rád bych 2,0 Turbo nebo 3,2 V6, prosím o klady a zápory. Pojistku a spotřebu nevidím jako klad a nebo zápor. O naftě nepřemýšlím.
proč ne 2.8 turbo ? mrkni na www.opelclubrenbau.cz -fórum -> hledej

07.01.2013, 16:18 |
Směty z0diaC: 2,8 Turbo nechci, pokud něco víš tak to napiš..
2.0T je modifikovaný motor převzatý od Saabu, víceméně si zachoval jen řídící jednotku a rozvody řetězem, je to už moderní celohliník, takže ne problematický severský litinový z 9-5. Má výbornou pružnost, ale nerad se vytáčí. Opel zvolil "bezpečných" 129kW, při dobré péči předchozího majitele neuděláš chybu.
3.2 V6 spolehlivá atmosféra s dostatkem výkonu. Nebát se rozvodů, to byl strašák u starých 2.5 a 3.0 V6. Tohle je po této stránce už vychytaný motor. Jeho výhodou určitě bude dobrá pořizovací cena a nevylítanost, i když nabídka asi nebude nic moc.
3.2 uz je Y rada a super motor.....vykonu dostatek zavodnik to neni ale bohate to staci..turbo je preci jen kurvitko s moznm problemem takze atmosfer se jevi lip na spolehlivost :-) ve vectrach jich tady moc nebude ale sehnat to pude....spotreba taky neni problem kdyz se jezdi normalne bere to samy co dvoulitr :-)
jj, souhlas s doporučením. Sám ten 3.2 V6 mám v Omeze od Paczqa už koukám déle než rok a fakt motor na pohodu. Jede si to ležérně, ať už jsi sám nebo naloženej po vrch. V případě potřeby to umí i velmi dobře zabrat. Takže jestli nejsi vyloženě závodník a hledáš spolehlivý výkonný motor...

07.01.2013, 20:34 |
Směty V tuto chvíly mám Béčkovou Vectru 2,5V6 nalítáno má skoro 400 tis a až na pár drobností na to nedám dopustit. nijak divokej závodník si myslím že neé. No uvidíme co se naskytne, jinak díky za info. Ještě bych se rád zeptal na bolístky auta jako celku, pokud někdo ví, budu vděčnej.
Auto neni spatny ale pocitej s tim ze ceckova je krapet min kvalitnejsi nez becko globalne od interieru pres elektriku po podvozek....na udrzbu je krapet drazsi taky ale neni to zadna pliva kdyz budes chtit najede to taky 400 s trochou pece....
Kazdopadne 2,5pule najeto 400 je velmi uctyhodny na jeden motor :-)
Prihodim si dotaz.. A co ty ropaky u toho? slysel sem ze ten 110kW tusim od fiatu je celkem povedenej, mate nekdo zkusenosti?
Nismo: co je na podvozku horsiho proti bcku?
Povedena italska nafta? :-) kde kdy?:-)povedena je mozna maximalne ta na kterou se nadava nejvic takze voyager 2,5pule :-)
ad podvozek tak bcko je jeste klasickej opel.....cecko je saab 9-3 a stejne jako ostatni modernejsi auta je to proste vojebany :-) interier jeste vic...zbytecne plastovej proti becku.....
Omega to samy cecko ma plastovejsi interier nez becko....novejsi vzdycky neznamena lepsi no :-) zalezi jak moc se tou dobou setri:-)

08.01.2013, 14:54 |
motyc 1.9 CDTi je to od Fiatu. Mám to ve VC verzi 110 kw, nemůžu si na nic stěžovat. Mám to bez DPF, takže maximální spokojenost, jezdí to s krásnou spotřebou a poruchovost u mě zatím nulová. Za mě palec hore :)

08.01.2013, 15:40 |
Směty Zaslechl jsem že to má hliníková ramena a pokud je potřeba něco na raměni měnit tak celé, nevím co je na tom pravdy, mám to jen z doslechu.
jj dyť řikám, je to "modernější" takže je to vojebaný....
to že je hliníkový tak ještě nevadí ale bohůžel na našich silnicích ten spodní čep zrovna moc nevydrží a mění se celý rameno takže místo čepu za 500 se mění rameno za 5000.... najede to max 100k a druhovýroba pak kolem 50ti a už to bude klepat takže je nutno s tim počítat.... béčkový rameno prostě najelo vklidu 50-100k na kvalitní osazení a pak to je v řádu nějakejch stovek za čep i siláče případně třea do dvojky za celý rameno...

09.01.2013, 08:22 |
z0diaC | Upraveno: 2013-01-09 08:23:19
u VeC docela odcházela elektroinstalace (svazek resp. spojení - ne "spotřebiče") .... zejména první kusy .... nejhorší to bylo u Signumu .... tam se většinou vezly auta v záruce do Russelsheimu na výměnu kabelového svazku .... po FL už je to OK
zbytek je jak píše Nismo ... počítej s investicí do ramen při stavu našich "silnic"
já osobně bych zas šel do turba - buď tu 2.0T nebo 2.8T - Z28NEL ale tam ta spotřeba už jde uhlídat špatně :-)
do nafty už bych nešel ... sice mě dlouho k plné spokojenosti vozil Y22DTR ale další by byl benzín
edit - když už naftu,tak jedině bez DPF !!! - jsou i verze BEZ