Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > RYCHLA rada protektory

 o Navštíveno 5323x o
o 12.12.2012, 19:49 | Nebster
Musim surne kupit nejake gumy za rozumnu cenu,napadaju ma celoprotektory z OBI.Skusenosti?vydrz?
rozmerovo to budu 14´´ s autom sa jazdi do 130km/h viac nie.Dlhe trasy praha-ukrajina


o 12.12.2012, 19:54 | KKKuba
Protektory z obchoďáků jsou od nějaký neznámý firmy z prahy, NEBRAT!!! Na každý kolo budeš dávat čtvrt kila závaží a stejně to bude na prd. Když protektory tak vraníky, ty relativně ujdou a jsou taky za hezký peníze.
o 12.12.2012, 20:08 | JP
Vraníky můžu doporučit, už jsem to tady asi psal... Dostali jsme kdysi zimáky k autu a na jedný nápravě byly protektory Vraník, když jsem viděl co to je tak jsem si řikal že se to hned vymění za nějaký normální pneu, ale nakonec se na tom jezdilo několik let. Vepředu byly nový pirelli snowsport a na žádnym povrchu jsem nepoznal že je vzadu něco jinýho. Kromě toho měly takovej vzorek, že bylo skoro nemožný to sjet dřív než za 40-50tkm i když jsem se o to jednu dobu dost snažil:D
o 12.12.2012, 20:13 | vinzek fa
PNEUVRANIK nic jineho
o 12.12.2012, 20:46 | dj.DEKL
Kup Barum Polaris 3 a máš "kvalitní" gumu za pár peněz...
o 12.12.2012, 21:23 | Losky
Taky teď budu kupovat Vraníky na Yetouše. Prý na sněhu a ve břečkách jsou dobrý, zbytek ujde. Budu kupovat 205/55 R16 a cenovka asi 1050,- za ks.
o 12.12.2012, 21:56 | mr.brain
[ Link ] vzhledem k tomu, kolik u nich stoji ty protektory se rozmysli jestli by nebyl lepsi ten Polaris 3 nebo Sava Eskimo S3+... Schvalne se podivej kolik na netu stoji tahle guma a mas ji do dvou dnu doma.
o 12.12.2012, 22:35 | sts
Kámoš si před měsícem Vraníky koupil a jsou hodně hlučné. Ale to asi někomu nevadí...
o 12.12.2012, 22:57 | JoPi | Upraveno: 2012-12-12 22:58:13
Tak tak známí je maj taky , na subaru forester a na pasatu syncro , kupovali přes jiný obchodníky a vyšli je levněji než přímo na jejich webu , mají Green diamond a už nic jinýho nechcou [ Link ] mám Conti za dobrej peníz ale nebránil bych se zkusit i ty vraníky jestli sou opravdu tak dobrý...
o 13.12.2012, 07:39 | KKKuba
Na vraníkách mě hlavně dostává ten vzorek, vypadá to opravdu monstrózně :D Ale braly dobře, nehučely, neházely, nemůžu si stěžovat..
o 13.12.2012, 07:40 | Petura
opravdu se vyplatí šetřit 200,- oproti nové pneu?
o 13.12.2012, 07:45 | Losky
budu kupovat na www.pneuok.cz, mají dobré ceny. Měl jsem kolikrát značkové pneu a taky hučely. Chci je hlavně na sníh, jsem zvědavej, jak čtyřkola bude jezdit
o 13.12.2012, 08:32 | Drtič
Na Vraníka mám asi 10% slevu, kdyby někdo chtěl
o 13.12.2012, 08:59 | vinzek fa
Petura urcite se na snih vyplati vranik green diamond nez bezcena barumka kera je nahovno i na suchu natoz na snehu a o savach ani nemluvim
o 13.12.2012, 09:12 | Vencaf
vinzek: Sava eskimo S3+ je nahovno na sněhu? To jseš asi blázen, nebo jsi tu pneumatiku v životě neviděl, mám je na RWD a jsou to nejlepší gumy na sníh, co jsem měl..
Jinak k původnímu dotazu, než ušetřit 200,-Kč a riskovat problémy, zvlášť když s tím bude jezdit 1000km trasy, šel bych 100% do nových.
o 13.12.2012, 09:14 | Drtič
Sava S3 na sněhu jedna z top pneu, co jsem měl.
o 13.12.2012, 10:05 | Petura
no sám jsem dost uvažoval o koupi protektorů abych aspoň nějakou stovku ušetřil, ale nakonec jsem si přeci jen připlatil a koupil funglovky Kleber ...
rozdíl v ceně: protektor 900,- nová kleber 1150,-
o 13.12.2012, 10:11 | Nismo.Power
Protektor : vytažený saze z komína rozmíáchaný ve slunečnicovym oleji, guma tak těžce na píču že to nemá cenu ani komentovat, jízdní vlastnosti všech (samoi v testech jakejkoliv) sou neskutečně podprůměrný, gumy sou mastný a nefungujou jak na ledu tak na sněhu tak na suchu tak na mokru tak ve vzduchu...... častý problémy s "bouchnutim" gumy za jízdy a následnou bouračkou, častý problémy s padajícíma čtvercema lepenejma kanagonem na XX let starou pneumatiku.....
takže pokud někdo chce ušetřit 200 na gumě a následně si rozbít hubu i auto tak to je jeho volba a nezbejvá než doufat že až se to auto vyřítí ze zatáčky, s tim že auto před nim na totálně sjetejch SAVA S3 prostě tu zatáčku s rezervou vybralo , že nesmete nějakýho chudáka v protisměru a pouze zahučí někam do pole sám a příště si rozmyslí takovýhle kraviny.....

každej pneuservis ti řekne že než koupit protektor za litr kus tak at si otevřeš annonci (či cokoliv jinýho) a investuješ stejný peníze do lehce jetejch značkovejch gum....

SAVA S3 sou jedny z lepších zimáků stejně tak jako posraná barumka neni vůbec špatná v testech ale jakejkoliv protektor má 10x horší vlastnosti než barumka.....
má i horší vlastnosti než matador což je guma tak na hovno protože každá najede vklidu 50++++ tisíc a vypadá skoro stejně protože je tka tvrdá a tak nefunkční že se prostě ani nesjede ale veškerá funkčnost gumy je vždycky vykoupená její výdrží a vůbec mě nemrzí že za minulou zimu sem sjel Dunlop 4D na 3mm a tuhle zimu sem je vyhodil stjeně tak že v létě sem sjel nový zimáky až na doraz a taky sem je vyhodil..... radši si zaplatim gumy než si rozbít hubu, nehledně na pneuservis kterej nerad vyvažuje protektory protože na dunlop spotřebuje na kolo 20gramů a na protektor je 200gramů málo....
o 13.12.2012, 10:17 | vinzek fa
Vencaf ted je mam na aute a zadnej zazrak to neni jde o to cemu kdo rika snih ja to vyuziju hlavne pri jizde domu v ulici kde je celou zimu souvisla vrstva snehu 10cm nonstop
o 13.12.2012, 10:17 | DaveX
Taky mám ty savy a za tu cenu to je hodně v pohodě guma.
o 13.12.2012, 10:19 | vinzek fa
Nismo.Power no kdyz s tim jezdis v praze po suchej ceste tak se nediv ze je sjedes
o 13.12.2012, 10:22 | Nismo.Power
vinzek : to bys mě asi musel znát abys věděl jakym stylem já jezdim a nejezdim jen po Praze samozřejmě... najely cca 15tis přes zimu jinak Dunlop udává výdrž cca 50tis a kolega co kupoval sadu stejnejch ve stejnej den tak je nazul tuhle zimu znova a za cca 10tis mu ubyl sotva 1mm takže tak....
o 13.12.2012, 10:26 | semtex
Panove, hlavne si nalepte nalepky na auto: "Jezdím protektory..." abych jsem se vam mohl bezpecnym obloukem vyhnout. Diky.
o 13.12.2012, 10:37 | Losky
,připadá mi, že tady každý jen jede z toho, že jedna paní povídala. Každý kdo měl tady protektory, tak je měl před x lety a to ještě opravdu nějaké noname.
Podle mě je to to samé, jak si koupit 2-4 roky starou gumu od někoho. Ty gumy už taky budou ztvrdlé.
A pokud člověk jezdí jako hovado, nepomůže mu stejně ani nejlepší guma na trhu;)
o 13.12.2012, 10:55 | Nismo.Power
Losky : nebo někdo jede z toho že třeba dělal pneuservis taky takže vim jaký sou s tim problémy.....

pořád xKrát lepší 2-4 roky tvrdší guma než mastnej odlepující se protektor....
---------------------------------------------------

objeďte 100 penuservisů a zeptejte se na názor protektor a dá se garantovat že se vrátíte s číslem 90% a větší s tim že řeknou "nikdy" ..... zbylejch cca 9% řekne že proč ne to sou ti co v tom viděj obchod a peníze za přezutí a 1% je idiot co by měl dělat něco jinýho než gumy....
o 13.12.2012, 11:37 | Losky
neříkám, že to je zázrak, ale podle mě to zas tak hrozný nebude
o 13.12.2012, 11:43 | mr.brain
Losky: kup co sám uznáš za vhodné, já bych si ale na takhle dlouhé trasy rozhodně protektor nekoupil...

K diskusi o jiných pneu radši nic, venku je hezky, tak chci být v klidu. Jen dodám, že jsme S3+ pořídil letos a zatím co jsem jezdil na chatu tak jak v čerstvém (cca 5-10 cm) sněhu, tak i na uježděným bez/s posypem tak na rozsolený sračce nezaznamenal žádný problémy. Je to o osobních zkušenostech :)
o 13.12.2012, 11:51 | Losky
já jsem nepsal, že budu jezdit dálky. Hory mám 60 km od baráku. V zimě toho moc nejezdím. Mě přijde rozdíl na 1ks gumy 1tis Kč docela dost.
Jinak to jde na 4x4
o 13.12.2012, 12:18 | kuchta
Já taky před zimou přemýšlel jaký koupit zimní pneu,jelikož pneu který sem měl sem sjel asi na 4,5mm.A na nich už jezdit nebudu.Počítal sem stím že ten můj pekáč už dlouho mít nebudu tak sem šel cestou za málo peněz hodně muziky.Protektory sem nechtěl (jeden řiká že sou dobrý a druhej že sou špatný).Pokukoval sem po SAVÁCH a po Barum polaris 3.Ani jedny sem neměl.No vybral sem Barumky a světe div se oni fungujou.Ty keci že barumky sou na PÍ*U stejně napíše jen někdo kdo je nikdy neměl.Za 4000kč i s přezutím a vyvážením myslím že není co řešit.
o 13.12.2012, 12:42 | mr.brain
Losky: sry, byl to Nebster :)
o 13.12.2012, 12:46 | giuseppe
...zastanu se Vinzka, ty gumy VRANÍK fakt na shěhu fungujou jako kule! Já jezdím Hakkapeliitta 5, a Vraníci jsou jejich kopie;-)
o 13.12.2012, 12:55 | Rudi
Jestli dát 1200 za protektor nebo 1700 za Polarisku a mít to na Yetiho, tak to je snad sranda dotaz? Co sem četl, tak prej ve sněhu Vraník docela exceluje, nicméně v ostatních je průměr nebo pod průměr. Ať se každej rozhodne a uvědomí si, v jakých podmínkách převážně jezdí a pak se rozhodne.

Nicméně, když sem teďka viděl, jak kámoš obouval vraník na disky a nemohl 2 ani pořádně dovážit, tak se jen potvrdila moje slova. Pokud bych sháněl zimáky, co nejlevnější a bylo to na auto za 10-20tis., pak bych možná i protektory koupil, ale na Yetiho za 300tis.+ cpát protektory kvůli ušetřenejm 2000Kč na všech 4 gumách a měnit kvůli tomu pak ložiska, jak říkám, každej dle svýho :-)

Nehledě na použitý pneu, který se dneska aj slušný daj sehnat za pěknej peníz.

A k tomu stáří, kámošovi sem teďka prodával 15ky hliníky, pneu Bridgestone, tušim 10 nebo 11 let starý, ale nikde nezpuchřelý ani náznak, prostě jak nový a oni fungujou úplně bez problémů, zkoušeno denně v aktuálních sněhovejch podmínkách...
o 13.12.2012, 13:43 | Losky
plně rozhodlej nejsem, možnj koupim nějaké zachovalé. Zatím jsem koupil disky. Jinak auto to je za 600tis+, ale moje to není. Z práce si ho na rok půjčím za nájemné, je to pojištěné a po roce vrátím. Proto mě to až tak moc netrápí
o 13.12.2012, 14:18 | JP | Upraveno: 2012-12-13 14:23:44
Fakt se musim smát:D. Ještě před lety bych měl úplně stejný pindy typu "protektory - ty se chceš zabít?!" a vlastně jsem je na ty vraníky i měl hned jak jsem je viděl na autě, ale po tý zkušenosti vim že je to úplně mimo. Samozřejmě, s nějakýma noname protektorama za pár Kč to asi může dopadnout špatně, ale na vranících jsme na Mazdě 6 najeli 40-50tkm, z toho většina dálky (500km za hranice a z5 a to v Polsku kde jsou silnice ještě horší než tady a jezdí se po nich zároveň rychleji), s vyvažováním nebyl nikdy jedinej problém a nikdy tam nebylo výrazně víc závaží než na ostatních pneu, co se týče vlastností tak mam zrovna přesně zkušenost s Polarisama na stejnym typu auta (nevim teda jak byly starý, ale byl to služebák s velkym nájezdem takže asi moc starý ne) a vraníky byly lepší jak na suchu, tak na mokru. Problémy se spolehlivostí naprosto žádný, narozdíl od Goodyear UG7+ který jsou na tom autě teď se na nich ani pravidelně neobjevovaly boule po každý menší vymetený díře. Nismo to zase zabil, "každej protektor má 10x horší vlastnosti než Barumka" - to je samozřejmě naprostá hovadina, na sněhu si na vraníky ta Barumka ani neškrtne, na suchu to bude +- vyrovnaný (možná bych si ale i tam trochu vsadil na vraníky).

Pokud jde o testy pneumatik tak ty u mě kompletně ztratily věrohodnost už před dlouhou dobou. Když se člověku naskytne příležitost vyzkoušet přesně to co se testuje, prakticky za stejnejch podmínek jako měl test a všechno je úplně jinak, tak nevim co si myslet. Asi jsou výsledky podle toho kdo jak zaplatí... Snad ještě horší je to s autama, nedávno jsem se třeba svezl s novinářskym Volvem V40 T4, pak jsem četl jeho test (přesně toho kusu kterym jsem jel) a nestačil jsem se divit co tam píšou za sračky který nemaj s realitou vůbec nic společnýho a to očividně jenom proto, aby z toho vyšel líp VW...
o 13.12.2012, 14:41 | Nismo.Power
pneuvraník , pneumant, carling bo už ani nevim jaký všemožný protektory sem kdy viděl či nazouval....

naprosto se všema problém při nazouvání i vyvažování..... možná neznalej člověk jako JP kterej někdy měl jedny protektory a myslí si svoje tak si může tvrdit něco jinýho ale protektory je problém obout, neb dostat na 6,5" průměrnej čr ráfek gumu 195/65/15 protektor je asi jako dostávat na 9" ráfek gumu 175ku.... protektor je tak propadlej a měkkej že nafouknutí je téměř nemožný ve většině případů, tj všude teče vzduch a ani 3 lidi mačkající gumu sem tam nepomůžou takže zbejvá bud hořlavina/zapalovač či vzduchový dělo který se používá u značkovejch gum držících tvar pneumatiky i bez nahuštění zcela výjmečně....

-----------

vyvážení obnáší vyvažovat tak na 2-3x i na precizní vyvažovačce kdežto značkovou gumu trefim napoprvý, na protektor padne 5x větší váha na kolo než na valnou většinu i sjetejch gum....

------------------------------------

že protektor jde ve sněhu ??? tam je jedno co máte za gumu záleží pouze na šířka gumy/váha vozu pak na hloubce dezénu což je cca stejný u každý nový gumy a pak na dezénu kterej to taky samo nějak ovlivní ale to nebudem řešit prostě ve sněhu se rozjede každej s novym zimákem a uplně stejně se rozjedete na nokian WR či pneuvraník na stejnym autě.....

ale já chci od auta víc a to aby BRZDILO ZATÁČELO !!! tam prostě protektor neobstojí proti kvalitní gumě která má směs vyvíjenou leta a vraník jen vytřel vejfuk u starýho TDi.... že to dáváte na 4x4 je uplně buřt neb 4x4 nemá lautr nic společnýho s vlastnostma zatáčení a bržděnim jako si myslí většina dementskejch kokotů v "kvatro pyčo" co si myslej že jim to zatáčí a brzdí líp se 4kolkou (dopadá to takhle [ Link ] )

barumky byly fakt sračky ale to je dávná hystorie..... současný modely od continentalu sou naprosto vpohodě za svojí cenu....

ale soráč prostě na auto za 600+k dávat protektory to neni vůbec normální, řešit oto nějakej chudák s felicíí tak proč ne..... ale pak je člověk jen nsranej každý ráno když někam jede autem a silnice sou plný kokotů valících 30kmh aby náhodou to neklouzalo na silnici kde se dá zcela bezpečně jet 100+....
o 13.12.2012, 15:00 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-12-13 15:04:16
N.P: U tý nehody byla dneska mladá, přijela jako 3.auto :/. Týpek z Audi jenom běhal po silnici, volal a ani nepomohl. Prý 10min všichni lidi seděli v autě, než 1.člověk pomohl a přidali se ostatní, po 20min přijela záchranka. Mláda mohla sice vyběhnout z auta, ale prostě měla strach, vidí krev a hned omdlí. Tak aspoň darovala deku.

Sorry za OT
o 13.12.2012, 15:03 | Nismo.Power
to sem si přesně myslel že se zmrdovi z audi nic nestalo..... předpokládám že bud volal právníkovi aby ho z toho šel vysekat na nepříčetnost či volal do salonu že potřebuje hned náhradní auto .....
předpokládám že nějaký kvatro ala Q7 ne tim jezděj podobný kokoti nejčastějc.....

každopádně neposkytnutí pomoci = trest
o 13.12.2012, 15:05 | M.a.R.i
NP: netuším, mladá tvrdila, že to byl bavorák :). Tak je to ta davová psychoza, nevím jak se to jmenuje, když se stane nějaká nehoda, násilí a je tomu přítomno více lidí, tak nikdo nepomůže, neboť se spolíhá na to, že pomůžou ostatní. Každopádně chlapi mohli okamžitě vyběhnout a pomoci, snadno se to říká, ale myslím, že bych tak zareagoval...
o 13.12.2012, 16:02 | Nismo.Power
takže si spletla X6ku s Q7 tomu se dá rozumět prostě viděla typickou zmrdkáru ......

u nás běžný nikdo nepomůže prostě jen jít kolem a dělat že to nevidí....
o 13.12.2012, 16:15 | CVakk
tAdy na severu čech v podhůří (Jablonecko, Liberecko) jezdí polovina lidí kolem mě na Vraníkách HLP4. Prostě na sněhu fungujou výtečně, na mokru sem s nima nikdy neměl problém a že pomalu nejezdím... jezdím je už několik let na různejch autech a různých rozměrech... ted aktuálně v rozměru 195 R15 což je vzhledem v váze auta (golf III 110kw) strašně moc a přesto vyjedu cokoli. Vyvážení letos dopadlo tak že na žádným kole nemam víc než 25gramů. Právě přemýšlím jakou gumu zkusit v rozměru 165 R15 abych měl rychlou gumu na kopec kterej tu často jezdíme (Kozákov 744mnm - neudržovaná cesta) kdyby jste někdo měl nějaký nápad.. kámoš ted zkoušel autokrosovou 185tku a celkem bere... jen ma dost tvrdou směs. Být peníze tak si koupím matador SM7 ze směsi Z1 kterou tu lidi používaj na skijoringy což je top guma, která se už nevyrábí..
o 13.12.2012, 16:21 | vinzek fa
je fakt ze neni protektor jako protektor mel sem loni na aute nejaky jebky protoze sem kupoval na posledni chvilku a jedna guma se slikla ve 100km na dalnici ale ty vraniky sou odskouseny ne jen na osobakach znam spoustu lidi co s nima v zime jezdej a nad miru spokojeny ja je mam odskouseny a vim ze jsou dobry na moje podminky super nejsem zavodnik ale potrebuju proste dojet az k domu
o 13.12.2012, 16:23 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-13 16:27:49
[ Link ]

CVAKK : až pojedeš do prahy dej vedet najdem mokro a uděláme testy na brzdy.... máme na golfu dost starej značkovej zimák (185 teda) a vsadil bych se že zabrzdim minimálně o 5metrů dřív takže v reálu by tvuj golf skončil 5metrů v autě před tebou...

celkově ano pokud protektor tak když už tak vraník, ano bejvá to lepší než čínská guma to dá rozum... ale prostě se značkovou gumou se to nedá srovnávat....
o 13.12.2012, 16:27 | vinzek fa
Nismo.Power nevim co je na Q7 za zmrdkaru u nas s tim jezdime na stavbu mame to misto tranzita co ma kazdej -)) je teda fakt ze je to malinkaty -))
o 13.12.2012, 16:28 | CVakk | Upraveno: 2012-12-13 16:29:42
v tom linku o vraníkách není ani slovo, proč asi...
edit: moc rychlé reakce :D
o 13.12.2012, 16:50 | macek | Upraveno: 2012-12-13 16:58:11
Ja na Vranikach jezdim taky a znam hoodne lidi co je maj tez a zadnej problem
Loni sem je mel na Pasovci druhou zimu a jezdil jsem kazdej tejden do Liberce a na dalnici sem ji mastil furt docela rychle a nikdy zadnej problem jsem nemel a to samy v horach
Radeji si koupim novy Vraniky kazdej rok na zimu nez dat nakymu kundovi v pneuservisu za nehorazne predrazenou gumu ranec a jeste ma plnou hubu kecu jak sou protektory na hovno a bla bla bala
o 13.12.2012, 16:55 | pbjun
Takze muzu rict asi takto:
PneuVranik ten hruby vzorek HPL mam odjezdenych cca 12 sad jak na fieste pak na focusu mezi tim sluzebne na octavach nikdy zadny problem. Jedina nevyhoda je ze jsou hlucne, ale tam kde na 4kolky davali retezy tak focus jeste jel...
Dalsi vec, tedka na sluzebni fabii jsem jezdil nokiany - na ujetem snehu ok, jinak nepouzitelna guma a uz druhou zimu jezdime continentaly a ty jsou ve vsech smerech uplne k nicemu...
Mlada na fieste mela firestony od vyroby - prvni ledovka a ctvrt auta v haji (hodiny), tak se tam daly vraniky a od te doby nechce na zimu jine gumy...
o 13.12.2012, 17:12 | Honza2.016v
Cvakk -souhlas

jen doplním, že kdo nemá na Nokii jezdí tady vraníka a v případě autoskijerinku platí to samé..

Matador, Nokia a vraník.. nic jinýho tu na závodech nefrčí.

ostatní značky jsou parodie na zimní gumy do opravdový zimy...
o 13.12.2012, 18:25 | CVakk
[ Link ]

tady jen tak pro ilustraci, letošní první výjezd na kopec, v jakých podmínkách používáme Vrány.. je to z mýho auta na 195/55 R15 druhou sezónu jetý... koupil jsem ted dva disky na nějaký úzký gumy, potom chci vidět ten rozdíl :)
o 13.12.2012, 20:26 | Losky
CVakk: Pěkné videjko:)
o 13.12.2012, 20:37 | filip146
nemá tady někdo zkušenosti--osobní--ne jedna paní povídala, s Continental ContiWinterContact TS 830, nebo 810 ?
o 14.12.2012, 07:16 | giuseppe
CVakk: pěkný video, asi se na výjezdu na Kótu potkáváme, jsem z Brodu a jsem tam denně:-))
o 14.12.2012, 16:48 | CVakk
to je dost možný... s čím tam šplháš ?
o 14.12.2012, 17:10 | Area51
filip146: Jezdil jsem na nich jednu zimu v 185/60/14 na Toledu 1L a naprostá spokojenost. :)
o 14.12.2012, 17:10 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
13.12.2012, 14:41 | Nismo.Power

kde pisou ze to bylo quattro?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3191 sekund.