Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Avensis 2,0 108KW

 o Navštíveno 1701x o
o 07.11.2012, 19:12 | Borik2
Plánuju na jaře nový povoz, mám vyhlídnuté toto auto tak od roku 04 s tímto konkrétním motorem. Dle testů na netu se jedná o nejlepší benzínovou motorizaci, je to už přímovstřik. Nemáte to někdo? Díky za reference...


o 07.11.2012, 19:23 | flicek
Mám Rav4 2,0 CVT 2012.motor je super,ale když na to šlapeš tak to papá přes 10l jak nic :)
o 07.11.2012, 19:30 | Borik2
Pokukuju po kombi. Další motory byly 1,6 a 1,8 , kdy možná ještě tu 1,8 - ale spotřeba s naloženým autem bude obdobná tomu 2,0...
o 07.11.2012, 19:37 | flicek
Kombíka 1,6 bych vůbec nebral!Auto je pak opravdu hodně líný Jel jsem v tom a i když v tom jedeš sám nenaloženej tak je to lenivý.1.8 už na to celkem stačí,ale musíš to hodně vytáčet a jako že se to vytočit fakt nechá pěkně,ale pak jsi tam taky u 9l aspoň
o 07.11.2012, 20:48 | flicek
Jinak tu 1,8 Avensis v kombíku máme novou od roku 2004 a nalítáno má už nějakejch skoro 400 tis. a nikdy nebyl naprosto žádný problém co se motoru týče :)
o 07.11.2012, 21:27 | Zdeny60
Netrpěly náhodou právě tyhle 1,8 na zvýšenou spotřebu oleje?
o 07.11.2012, 21:42 | flicek
U mě teda vůbec ne,ale slyšel jsem o tom.Toto tvrzení mohu potvrdit u mé Toyoty Celici(1996)Ta oleje opravdu žere neskutečně mnoho.Jinak u té Avensis nikdy nebyl problém,tedy aspoň ne u mne
o 07.11.2012, 22:50 | Kmoda
Já se připojím.Já u tohohle auta koukal na naftu 2.2 D-CAT 130kw. Nevíte jak je na tom?
o 07.11.2012, 23:08 | flicek
Byli jsme vždy na Toyoty a přesně Rav 4 2.2 DCAT 130kw jsme měli i s runfletama rok 2006.Nejlepší motor který kdy Toyota udělala.Tah tohoto Dieselu který začíná někde u 2200 ot je opravdu parádní na hmotnost a velikost auta.Jednou jsem se hnal za kámošovo BMW 525 tdi 130kw automat a ujížděl mi jen když jsem přeřazoval,ale jinak jsem ho dojížděl spíše já.Musím říct že na tak vysoké auto opravdu dobře sedí i v prudkých zatáčkách.Spotřeba pokud se jede svižně ale ne brzda plyn bejvala někde kolem 9-10 l ale pokud tomu dáváte tak někde kolem 12,ale to auto opravdu jede výborně.Před dvouma měsícema jsme ho pučovali švagrovi a nedobrzdil za kamionem a zkončil zabořenej pod jeho traverzou.Je to obrovská škoda auto bylo totálně na odpis,ale díky bohu se mu vůbec nic nestalo a z auta vystoupil po svých.Tato toyota má i nějak zvláštně konstruované A sloupky kvůli deformaci aby neublížili nějak pasažérům,což se opravdu potvrdilo.Byla toho auta neskutečná škoda,ale zachránilo život a tím je tato Ravka pro mě hrdinkou
o 08.11.2012, 06:12 | Zdeny60
flicek: tak to máš hodnýho švagra:-) Ne nadarmo se říká, že čeho se chceš zbavit, tak to někomu půjč:-)

130kW 2,2litr je pokud mi je pamětno, motor s DPF a pověsti kolem tohoto motoru jsou spíše negativní. Stejný motor je totiž v Lexus IS220d a tam jej občas provází dosti "záhadné" problémy typu "nouzák", kdy servis mění vše kolem, ovšem neprovede vyčištění EGR ventilu a potrubí a na problém je zaděláno.
Já jsem s tímto motorem měl možnost řídit jen velmi krátce Avensis, zátah je fakt parádní, ovšem nepříjemný průběh kroutícího momentu stylem nic kop nic, na to že jde o "jeden z nejlepších motorů". Třebas motory HDI od PSA jsou dle mě daleko vyspělejší a mají i lepší spotřebu, než onen D4-D, ten žere jak 2l benzín a tím pádem nevidím důvod, proč jej v autě mít.

Lepší variantou je 93/110kW 2,0l.Je minimálně servině méně náročný a výkon podobný (110)
o 08.11.2012, 06:16 | Zdeny60
Ještě poznámku k zadavateli vlákna, pokud hledáš benzínové auto s motorem 2 litry japonské provenience, mrkni se nezávatně i na SUbaru Legacy. Uvádím to na základě toho, že tyto vozy vlastním dva a obzvláště Legacy s motorem 2,0R 121kW je slušný proti-kandidát, který nabídne špičkové zpracování, výborné jzdní vlastnosti a slušnou ekonomiku provozu - spotřeba se dá v klidu udržet na 8 litrech a v zimě získáš navíc 4x4, což se může hodit. Navíc, za volantem nabídne Legacy rozhodně více, než usedlý Avensis, ale toto je otázkou toho, co od řízení auta očekáváš Zdali jen dojez A-->B a nebo občas vymést pár zaátáček někde na okreskách.
o 08.11.2012, 14:27 | P3RF3KT
Bral sem jednu na bazar protiúčtem, první majitel, měla najeto 352 000 km rok 2005 s tímto motorem. Majitel řikal že za celou dobu do auta lil jen benzin a měnil olej. Prodal sem ji bez problemu za 102 000- Kč cca po 14 dnech
o 08.11.2012, 15:44 | flicek
Ano to je pravda,že ten průběh krouťáku je velice zvláštní,ale pokud se člověk naučí správně řadit a vychytá si zvláštní spojku(tedy aspoň u té ravky byla opravdu zajímavá:Člověk jí pozvolna pouští ono nic nic a nejednou vám vystřelí proti noze že jí musíte hodně brzdit)Tak je to opravdu parádní svezení :)Onějakých problémech se servisem naprosto nevím,protože za poslední 2 roky jsme měli od Toyoty asi 10 aut vždy s maximální možnou zárukou a plným servisem a nikdy nebyl naprosto žádný problém.Ani co se týče nějakých závažných závad(které naštěstí nikdy nenastaly)I proto jsem naprostým zastáncem japonských aut!
o 11.11.2012, 16:05 | Borik2
Díly za názory.
Zdeny60: další možnost je i to Subaru, nicméně kvalitní kousek do 150 tis. nebude...Dále o něm vím nejméně, ale informuju se :-)
Ve výběru dělám kompromis, aby se líbilo i manželce, byl to kombi (ale ne extra stěhovák) a především byla šance na dlouhodobou službu bez fatálních závad.
Nafta se mi jeví v dnešní době vhodná pro auta do stáří 5-7 let, pak přichází i u dobrého kusu velké investice a starosti. Zlatý benzín.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3642 sekund.