Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > A8 4.2 koupe. Lukasino :-D

 o Navštíveno 2830x o
o 24.10.2012, 16:37 | KaCzaba
Cekam ze se hlavne ozves ty,trak proto jsi v nadpisu :-D

Neni to pro me,ale pro kamose.tak jsem mu slibil,ze se tebe poptam.

Chce neco od 95 nahoru. Jen 4, nejlepe s LPG,ale i bez klidne.

Ty uz ses zbavil sveho vozoveho parku?

Co mi k tomuhle modelu povis? Kdy byla po faceliftu? jake zmeny jsou? co je dobry a co spatny?


o 24.10.2012, 17:31 | JP
Já mam asi 3 měsíce předfacelift (prodával ho tu Šestikule) a zatim na tom autě nenacházim prakticky žádnou chybu, samozřejmě to má 1750kg a čtyřstupňovej automat takže to neni žádnej závodník, ale to se ani od A8 moc nedá čekat. Jediný z čeho mam strach je tiptronic, ale zatim řadí dobře:D. Asi největší slabina je, že možná skoro nejde najít dobrej kus, já jsem k němu přišel jak slepej k houslím - nikdy jsem žádnou jinou A8 neviděl a koupil jsem po zběžný prohlídce tu, co prodával Šestikule. Teď jsem asi 14 dní prolejzal bazary kvůli Mazdě 6 a ze zvědavosti jsem se byl kouknout i na nějaký A8 D2 co jsou na prodej po bazarech - všechno co jsem viděl byly neuvěřitelný popelnice za který bych nedal ani 5tkč, protože jsou na nich investice třeba za 100tkč aby se s tim dalo alespoň vyjet za město. A to byly všechny dražší než ta moje, která je proti tomu co jsem viděl skoro v "top stavu" (po pár drobnejch opravách a rozleštění laku).
o 24.10.2012, 17:37 | JP
Facelift pokud vim dostal 40v motor - podle toho co čtu po fórech je proti starýmu ABZ míň spolehlivej a finančně náročnější na údržbu, k tomu pětistupňovej tiptronic o kterym platí to samý. Na druhou stranu to prej po faceliftu jede jako auto co má 300 koní, což se o předfacu říct moc nedá:D.
o 24.10.2012, 17:54 | P3RF3KT
Měl sem za to že D2 A8 a BMW E38 jedou více méně stejně. Není tomu tak? Pokud by ta moje mrcha neměla 5 metrů tak by se s ní dalo i vcelku dobře závodit :))) těch 300 koní je v tom určitě znát. Jinak to že v A8 byl jen 4 stupňovej automat je pro mě nové zjištění. To je vcelku škoda..

Jinak moje rada jakož to uživatele staré vlajkové lodi. Určitě koukat po dražších kouskách, neb tam je větší šance chytit nevybydlenej pelech kterej se bude pohybovat na spodních hranicích kupní ceny do kterého se pak otočíš 2x tolik co se servizu týče.
o 24.10.2012, 17:59 | JP | Upraveno: 2012-10-24 18:00:12
E38 740i má 0-100 za 6.6s, D2 za 7.3s, takže to určitě bude znatelně svižnější. E38 je sice o víc jak metrák těžší a má o 10kW míň, ale asi má lepší převodovku a neužírá tam výkon Quattro.
o 24.10.2012, 18:03 | party_boy | Upraveno: 2012-10-24 18:04:00
P3RF3KT > Nechci dělat chytráka, ale většina A8 má 5° tiptronic.
o 24.10.2012, 18:19 | JP
D2 do roku 97 maj čtyřstupňovou ZF 4HP24, pozdější pětistupňovou 5HP24 (to je stejná převodovka jako v E38 740i).
o 24.10.2012, 19:55 | Lukasino
Hehe :o)

Já už kroužky poslal dál, černou nakonec až 900km na sever :o)

Facelift byl cca od 99 výš, roky 99-01 byly často mezitypy s novou tváří, starýma budíkama a starým tiptronicem bez "S" režimu.

Já teda měl S8ky, svezení v tom bylo super, počítat s tím, že už je to vcelku dlouhý auto, takže občas problémy s najížděním / drhnutím pupku. Ale to by u A8 neměl být takový problém.

Sere se to jako všechno ostatního, záleží na kusu a na předchozím majiteli, žádný extra průser tam myslím není. Díly na to stojí vcelku pár korun a není problém je sehnat.

Kastle je nějaká slitina hliníku, takže nehnije...

Klasický závady si už moc nepamatuju, stopro GPS anténa, ta často odchází...

Nevím jak jsou na tom dneska D2 předfacelifty, když jsem si to auto chtěl koupit já před rokem, tak jsem těžce narazil, auta do 80tis. byly totální pastoušky, někde nad 100tis. začínali auta který už nějak vypadali, dnes to bude asi podobné :-/

Určitě brát 4,2ku, 2.8 je na to slabá a 3,7 zbytečný exot. V12 je paráda, ale drahý jako blázen a spolehlivost nic moc :(

ad e38, myslím že to bude dost podobné, e38 má některé lepší výbavy (el. kufr, masážní sedačky), ale audi má obrovskou výhodu v quattru, což byl i můj důvod proč jsem ji upřednostnil před LSem/e38/w220...

Jestli A8 4.2 nebo S8 je cenově vcelku jedno, ale S8 má potom dražší nějaký servisní díly, brzdy jsou vcelku drahý (druhovýroba předku v ČR po 40% slevě cca 7k), atd.
S8 je nižní o 20mm, tvrdší, ale dá se sehnat i v manuálu a to už potom musí jet parádně.

Jinak A8/S8 s tiptronicem není žádné extra dělo, ale je to prostě pohodlný svižný sedan ;o)

Zkus juknout na mé předchozí příspěvky tady na ahc, několikrát jsem se rozepisoval a měl jsem to auto víc v hlavě než teď ;o)

Hlavně zkontrolovat brzdy, převodovku, rozvody motoru (taky vcelku drahá věc, u S8 cca 20k, A8 4.2 je o něco levnější), přední sklo (nechával jsem ho měnit v autoskle, stálo cca 35k), přední nápravu (hliník, většina kromě dvou ramen shodná s A6/passat/superb), slušná kompletní sada na předek vyjde kolem 10k

Nevím jaký je rozpočet, ale vcelku bych si dneska přidal a koupil D3, která je o dost zajímavější. Ale samozřejmě D2 je stále jednoduchý auto, D3 udržet při životě bude složitější :o)

To je snad vše co mě teď napadlo, klidně se zkus zeptat na konkrétní věci ;)
o 24.10.2012, 20:12 | JP
Jo jo, S8 s manuálem bych si nechal líbit, to je ideální winterkára:)
o 24.10.2012, 20:27 | Lukasino
Hlásím, že winterkára nikoliv, loni jsem si S8 na zimu vyzkoušel a špatné :D Quattro funguje perfektně, stabilizace také, topí to hned, ALE je to nízký a dlouhý, takže jsem věčně škrtal o břicho, měl jsem problém vjet na parkoviště (výškově) atd :D
o 25.10.2012, 15:31 | Nismo.Power
6.6 na sto v E38 ? :D 4,4 je schopná asi 7,5s stejně jako V12 v tom.... jediný co tam snad začínalo 6s byla 767i jenže V16 se nikdy do výroby nedostala neb to nedokázaly vyrobit a uchladit :)

takže E38 je capable dát 0-100 pod 8s podle trakce a podmínek.... nejmín kolem 7,5 reálnýho času.... pod to by musela zrovna přejet poledník a dostat se do jinýho časovýho pásma :))

jinak k D2 : sehnat slušnej kousek u nás fakt skoro nereál už, všechno vylítaný paštiky kde většina hned po koupi (50tis) sežere 100tis na uvedení do provozuschopnýho stavu.... kastle ok nehnije nemá jak jen ten lak občas schcípne někde..... přední náprava klasika všem známá, motorizace 2,8 nikdy 3,7 se vyhni obloukem 4,2 je klasika osvědčená.... předface se 4q je lepší volba na spolehlivost to je jasný ale většinu seženeš 5q tiptron kterej neni moc dobrej a 5V motor což je klasickej němec a kde stačej 4V tak s 5V bejvaj problémy.... hlídat rozvody na 4,2 nejsou zrovna kvalitně udělaný a často se umí potkat či skočí o zub vyhází koníky v hlavě a během pár vteřin si bez kompresí pokud nzhebne motor uplně teda.... jinak samo elektrika jak píše likáš gps apod le to je prostě záležitost starý limuzíny s tim nic nenaděláš jen věř že elektrika v E38 je mnohem větší porno a jeden z hlavních důvodů proč se lidi e38kám vyhybaj....

e38 je jiný auto...prostě zadohrab co nesmí jet na hory (e65 ještě horší kupodivu), elektrika u určitejch kusů bejvá neopravitelná, motorizace spolehliva aspon relativně opět jen V8 takže 4,4i kde rozvody atd ok ale hliníkový hlavy takže se potkáš s vařenim a fouklejma těsněníma ..... nápravy proti audi docela ok, vydržej o něco víc a cenově tak nastejno.....

S8 je nesmysl.... náchylnější motor na rozvody i potkání, nápravy věčně v tahu, je to opravdu tak vysoká až to je nízký že s tim nic nepřejedeš díky dýlce.... brzdy věci na motor všechno drahý a ve finále to jen žere a taky nejede tak dobře.....

nejspolehlivější volba by byla teda určitě D2 facelift sehnat opravdu dobrej kus a objíždet jich třeba 100..... předface se totiž v rozumnym stavu už vyskytuje v počtech podobnejch jak Panda velká.... E38 se dá sehnat málo jetá ale samo je to tim pádem hned předražený auto a pořád audi je v týhle kategorii lepší volba....

o 25.10.2012, 15:50 | JP
Těch 6.6s je psanejch v autokatalogu 1996 (stejná hodnota je i u 750i), nikdy jsem v tom nejel tak nevim jaká je realita...
o 25.10.2012, 16:23 | Nismo.Power
papír snese hodně :)

třeba [ Link ]

ale celkově jedná se o staý auto který už i tak nemá 280hp a i kdyby nový vlaboratotních podmínkách na testovací dráze ujelo za 7,4 tak dnes bude problém se se starejma součástkama dostat pod 8s :)
ale to je fuk myslim že o tomhle ty auta nejsou :)
o 25.10.2012, 16:49 | Lukasino
Vcelku s Nismem souhlasím, jen bych to neviděl tak černě počítat hned s 100k investicí, chce to vybrat dobrý kus. Na druhou stranu samozřejmě je to auto co původně stálo 2-4m, takže pokud se koupí paštika, není problém se do ní krásně vykrvácet :)

Mimochodem, S8 není jiná jen opticky, má jiné převody (tzn. točí větší otáčky, což mě taky vcelku točilo, na dálnici tomu chyběl další kvalt), motor točí o 1tis.ot. víc, jiný podvozek, brzdy, atd.

Ad spotřeba, nevím jak je na tom A8, ale u obou S8 jsem měl průměr cca 17l, čistě popojíždění po Praze bylo kolem 22-25l, vyjetá nádrž v Jizerkách byla kolem 13-14l, při normální svižnější jízdě. U A8 to bude podle mě méně, už jen díky těm převodům, kde to točí podstatně méně...

o 25.10.2012, 19:24 | JP
A8 4.2 4q předface mi žere průměrně okolo 13, dálky jdou jet pod 10 ale většinou jezdim spíš za 11-12, studený cukání po městě 16-17
o 26.10.2012, 10:10 | RedBaron | Upraveno: 2012-10-26 10:11:42
Nismo, ty jsi fakt pohádkář. O elektrice na E38 jsem ve svým životě slyšel jenom od tebe, jinak nikdy nic. A zkus se mnou počítat, odlepí se to z nuly někde za druhou vteřinou a než je tam devítka, tak je tam kilo. Se Steptronikem. Auto s 235k na hrbu. Fakt pohádkář na druhou, to není možný.

[ Link ]
o 26.10.2012, 10:54 | CervinVega
Ze te to bavi, kazdej vi, ze ty politiky v tom musela tlacit zezadu ochranka v TDi oktavkach, kdyz zrovna nestacil svaty obrazek "stinu STS" poveseny na zrcatku :-)
o 26.10.2012, 13:12 | RedBaron
CervinVega: No, my máme jednu E38 z roku 97 v rodině, jezdí s ní táta už čtvrtým rokem. Na elektrický věci se ani nesáhlo pokud neberu v potaz výměnu xenonových výbojek a novou autobaterii. Funguje každej motor v sedadle, každej pixel na displeji, každý servo ve větrání, všechny řidící jednotky, nevyměnilo se ani jedno relé, žádný falešný poplachy, prostě všechno původní a funkční na jedničku. Auto denně jezdí převážně městský provoz se spotřebou 13,2 l/100 km. A to v době, kdy 99% všech STS již roky někde odpočívá v pánu.

A říká to někdo, kdo to buď neviděl ani z jedoucího vlaku a nebo se dostal k nějakým totálně dojetým cikánským mrdkám namísto servisovanýho auta. A to mě fakt vždycky dojímá :-D
o 26.10.2012, 14:17 | P3RF3KT
Nisma bych neposlouchal. Vyslech sem si to samý než sem koupil a jako hrdý majitel přez rok a pů e38 4,4 mohu říct že v ničem neměl pravdu :-D Já sem na tom autě neřešil vubec nic. Jen to jezdí a jezdí a dělám jen spotřební věci. A to s tim autem najedu 1000km každých 9dní. Za kolik to má kilo nevim, neměřil sem. Každopádně myslim že na tohle se tady nikdo neptal.. Jediný co vim že po těch letech to zdechlý koně nemá řádný. Graf z brzdy v loni v létě odhalil 318ps z původních 290. Auto je po čipu a má snížené hlavy. A určitě sem hlavy neměnil ani mi nefouklo těsnění.
Omezovač je vyndanej a dle GPS to ukazovalo 269km/h. To jen tak k doplnění Nismovo infa.

Jinak tady jeho rady který sem se před rokem a půl dozvěděl já od něj:

27.06.2011, 09:28 | Nismo.Power | Upraveno: 2011-06-27 09:32:44
Nahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
jak píše pywoj....

A8 je prostě koncernová mr*ka se všim všady

na co kupovat 2,5tdi když se to sere kudy jede ?
kvůli spotřebě ? po městě minimum 11 a vklidu kolem 14ti.... to máme pywoj píše 10-11, Qčkovi jezdí za 12 A6, známýmu A6Q za 14 po praze dokud se motor nepodělal a těch lidí je hromada takže na 7 co koluje kanálama můžete zapomenout za to se s tim dá jet leda na maximálního klobouka či na dálku....

jakýkoli větší tdi ? 3,3 ?? lol to koupí jen ještě větší magor než kdo koupí 2.5 .... ty motory sou špatně od výroby a jako třešnička je že na ně neseženeš nic a serou se ještě víc (kolik vidíš pojízdnejch 3.3 u nás ?)

jízdní vlastnosti katastrofa prostě, neni to echt pohodlný a i třeba proti S8 která už je tvrdá má i STS pořád mnohem lepší jízdní vlastnosti, e39 je taky uplně jinde a proti STS může mluvit jedině M5 neb STS sou někde mezi 540i a M5 ale zato sou při zachování určitýho komfortu což už pak bmw prostě neni ať si řiká kdo chce co chec ale proti A8 je e39 nebe a dudy ... řešim jízdní vlastnosti né náhon takže se hned nenavážet...
30d se sice taky dokáže hustě posrat ale je to mnohem dýl než 2.5tdi a dá se to opravit lehce né kompletní generálkou motoru aby se člověk moh modlit za dalších 150kkm aby to ujelo s trochou štěstí..... dokonce si troufnu tvrdit že starý 3.0d vydržej mnohem ale mnohem víc než e60 a vejš tam se to sere jedna radost stylem projede díru a nejde turbo či přejede hroudu sněhu a odejde automat... kdo to zná vim proč tyhle dvě věci zminuju a ví proč a kde udělaly soudruzi v NDR chybu o kterejch se raši moc nemluví....
4.2 jezdí po městě sice o krapet víc než 2,5 ale zato vydrží o něco víc.... muj názor je ale ten že s kvalitnim servisem vydrží ten motor 300kkm protože pak stejně odcházej vačky samovolně a skáčou konící stejně jako na 2,5 ovšem to se týká motorů do roku teď nevim.... motor ztratí komprese nicméně dá se to docela za rozumný peníze opravit takže to tak horký neni zase....
no a porovnávat tady s 7er.... to bych sem moc netahal, e39 se zastanu ale e38 je prostě šrot s kapitolou sama pro sebe..... sere se to stejně jako A8 a to hlavně po el. stránce.... zůstal bych u tý e39 proti tý absolutně nic nemám ale jak řikám neni to ani nejlepší ani nejhorší auto, je to prostě jen dobrá volba
ceny u A8 sou takový právě proto že to nikdo nechce takže musíš hledat kokota tim že hodíš cenu nízko.....

pokud chceš něco echt spolehlivýho , za nízkou cenu s jízdníma vlastnostma na úrovni e39, dobrym náhonem a aby to jelo líp než 540i tak si kup LS400 , pokud chceš špatnej náhon v dobrym obalu kup si STS, pokud chceš němce kup si e39..... to sou si myslim jediný opravdu dobrý varianty rádoby limuzín....

A8 s W220 to je postrach servisů a vítanej host benzínek....

Celá diskuze: [ Link ]
o 26.10.2012, 14:36 | Lukasino
A8 bych mrdkou nenazíval, záleží jen na stavu atd.

Diesly asi netřeba řešit, když fungují, není to špatný, ale co si budeme povídat v e38 ani v A8 ty diesly moc nevydrží a je to spíš průser.

Každý to auto je jiný, e38 luxusnější, A8 díky quattru použitelnější celoročně.

Jel jsem v několika e38 a nějaký extra zážitek z jízdy se nekonal (stejně jako v A8), jsou to prostě příjemný pohodlný sedany, nic víc.

Za Kaczabu prosím dost už o e38, dotaz zněl na A8 a zůstaňme u ní.

Lexus LS400 je jinde, ten můžu maximálně doporučit, ale opět jsme u RWD a téměř "sezónní" záležitosti.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3435 sekund.