
Navštíveno 2130x


02.09.2012, 10:52 |
treid Ahoj, rad bych poprosil lidi koncernu znale o strizlivy odhad ceny AUDI A6 AVANT 2,5 TDI - 132KW AT, r.v. 2002, aktualne najeto 293tis, STK platne do 5/2014.
Auto neni moje, ale mel jsem moznost se mu o vikendu podivat na zoubek.Motoricky v dobrem stavu, nikde nic neboucha motor tahne jak ma, prevodovka a povozek taktez ok. Kosmeticky je to horsi - viz fotogalerie. Vady laku, kryt pp zrcatka, prosoupana bocnice sedacky, osoupane ovladani svetel, horsi zavirani pp dveri - spatne doviraji, lp dvere - otevirani na 2x.
[ Link ] Predem diky za info.


02.09.2012, 12:35 |
treid Jeste drobnost k tem dverim,spatne doviraji = povede se treba na potreti zavrit, takze tesni dobre a kdyz se zavrou jsou tak jak maji byt.
Sice nejsem znalec, ale viděl bych to na 80 - 100 litrů.
no ja bych to spis videl na ty spodni hranici odhadu party_boye
Sorry za OT ale zajímalo by mě co vede někoho k tomu dát takovýhle peníze za vyjetou audi ještě k tomu s timhle děsnym motorem kterej od výroby žere litr oleje na 1000km. Vubec se divim že se dožil těhlech kilometrů. Prodával sem jednou jedinkrát přestně stejný auto jen 2004ku a měla najeto 202tis. km a prodaval sem ji pul roku! A to byla v libovim stavu co se tyče kosmetiky a šla za 130tis. před rokem. Samozřejmě cca po 3 týdnech se majitel vrátil a domáhal se opravy či vrácení částky peněz z důvodů že ten motor žere litr oleje na 1000km. Bohužel si asi před koupí nepročetl na internetu historii těchto motorů...
Tak tenhle motor má podobnou pověst jako tds od bmw. Jenže proč? Protože drtivá většina jsou stočený paštiky po nějakym dobytkovi co tomu zrovna nějakej servis moc nedopřával. Pak to koupí nějakej nešťastník a je vymalováno.

02.09.2012, 14:37 |
treid Konkretne tenhle kus ma kosmeticke vady ale co se tyce servisu nikdy se na nem nesetrilo, 2 majitele realny km.

02.09.2012, 14:41 |
treid Jinak díky za "odhad" nadhodím cenu 90 tis a uvidí se :)

02.09.2012, 14:43 |
Lukaash | Upraveno: 2012-09-02 14:44:09
P3RF3KT : s tou spotrebou oleje bych to nepausalizoval ...

02.09.2012, 18:53 |
Smrada (M)
Mam dve dobre osobni zkusenosti s timhle motorem ze dvou. Takze je proste o kusu, ostatne jako u vseho
Asi tak, tenhle motor neni spatny kdyz snim bylo zachazeno jak se ma a byl servisovan jak se ma.
Ale rozhodne je nachylnejsi nez treba 2.5TDi R5...
jako Smrada, mám jí 2 roky a nedám na ní dopustit... olej měním po 6tis. a nedolévám ani kapku... a furt je na stejné hladině... najel jsem na ní už 50tis. a jediný co jsem dělal tak komplet ramena a jednu poloosu... jinak jen spotřební věci (olej. filtry, brzdy) takže z mojí strany naprostá spokojenost...

03.09.2012, 04:21 |
JP | Upraveno: 2012-09-03 04:23:06
Měnit olej po 6tkm u TDI? To má fakt nějakej smysl, nebo je to jen pro jistotu? Sám měnim u auta na léto olej před každou sezónou, což znamená +- po 8tkm a už tak mam vždycky pocit že to přehánim. Kdybych měl u nějakýho spotřebáku s 2.5TDI měnit olej po 6, tak bych si připadal dost divně, zvlášť kdybych s tim měl najet třeba 30tkm ročně:))
dělám to jen tady u 2,5Tdi, jsou tu údajně náchylné vačky a zkrácený interval výměny prý není na škodu... Jinak u všech ostatních aut normál po 10tis.
Raimmii: no tyhle auta ale maji normal 15t km a nebo 30t km servisni interval :)
Doporucuje se jezdit na ten kratsi interval 15t km ci 365dni.
A jak pises, tak jeste se doporucuje spis driv nez dele ale zase ne o 50% :) Okolo tech 10t - 12t je tak ideal pri kvalitnejsim oleji :)
U každého auta měním olej po deseti tisících kilometrech a na oleji nešetřím. Long life oleje jsou podraz na uživatele. To co z toho motoru vyteče řekněme po 30 000km už nemá s olejem nic společného. Pak odcházejí vačky, kliky, turba a pod.
no s těmahle km a timhle motorem bych nepočítal že bude moc velkej zájem :)) ještě 132ka no jéje :)
ale jak řikám jezdila k nám jedna co měla skoro 400 jeto...ale zase z majitele vypadalo že cena servisů na allroadu na najetí těhle km vyšla víc než byla pořizovací cena ale zase firemní auto tam se to odepíše :)
olej tady je jedno jeslti se mění po 6ti nebo po max 15ti ( 30tady fakt nikdy!!! ) ty vačky prostě maj takovou vlastnost takže nelze se tomu vyhnout ....