Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Prosím Rychlá rada-závada 1.8tdci

 o Navštíveno 3277x o
o 27.08.2012, 21:36 | Sodom
Potřeboval bych znát názor někoho,kdo se vyzná v nových naftových motorech.Začal mě zlobit motor 1.8 tdci u Tournea Connect.Závada se projevuje aktivací nouzového režimu (rozsvícení vykřičníku na palubce,motor pod plynem max 1.500 otáček a dost se houpou).Diagnostika vyplivla zprávu (zkrat-přerušení na vstřiku prvního válce).Tuto závadu jsem měl prvně loni v listopadu,navštívil jsem Ford Kačmáček,byl přehrán software ř.j. a byl jsem obeznámen,že by to mělo být o.k.Ale nebylo.Auto sice jelo,ale byl znát úbytek výkonu.CCa před měsícem to začalo dělat znovu.Nechal jsem tedy udělat diagnostiku zmíněnou výše.Servis,který mi jí dělal,neměl kapacitu na opravu,tak jsem navštívil jiný.Ten si udělal opět diagnostiku.Byl mi vyměněn palivový filtr,který prý vypadal na ujetí 150.000km.Já mám najeto poctivých 37.000km.
Těď dotaz:V servisu mi chtějí vyměnit vstřik s tím,že není možné podle diagnostiky přesně určit závadu.Bylo mi řečeno,že to může být za
a)Kabel od vstřiku do ř.j.
b)Vstřik
c)(nejhorší varianta) čerpadlo.
Co se týče kabelu,bylo mi řečeno,že je potřeba rozebrat kabelový svazek do ř.j. a zjistit,které kabely jsou z prvního vstřiku.
Tak bych se rád zeptal jak to je.Copak na to nejsou schémata zapojení?Neměl bych radši navštívit autorizovaný servis?A když,tak jaký na Fordy v praze?


o 27.08.2012, 21:51 | dj.DEKL
Zkus zavolat Vítězslav Čáp P9-Vinoř 602630430
o 27.08.2012, 22:39 | Nismo.Power
voe podle toho co píšeš tak bych fakt půlku servisů v ČR zavřel..... autorizák se vyser tam tě omrdaj že tě bude bolet prdel ještě měsíc potom.... měněj pokus omyl a zaplatíš všechno i když to nebylo potřebný ....

chtěl bych vidět experta co pozná filtr kterej má 150 od toho co má 50..... stejně tak jako experta co hledá chybu v kabelech netož by rozebíral svazek to už fakt musí bejt echt kokot....

vstřiky prostě ven, na stolici a hned víš kde je závada.....

ale prostě máš nejhorší motor co šel takže tomu bude odpovídat i servis... a v záruce to třeba neni když má tak málo ??? na to jak často tě vidim po praze bys moh už mít tak kilo :D
o 27.08.2012, 23:21 | Sodom
Nismo:Nevim,jak často mě vídáš:)Záruka mi skončila v květnu a mám najeto opravdu 37t.Jezdim většinou po praze.
Tose musí vyndat všechny vstřiky do tý stolice a kde jí najdu?
o 27.08.2012, 23:28 | Jozzo
do stolice by jsi většinou nic strkat neměl ,maximálně párátka aby jsi udělal ježečka :D
o 28.08.2012, 06:21 | dj.DEKL
OT: co je na tom motoru nejhoršího?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3063 sekund.