Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Saab 9-5, 2.3t Zkušenosti ?

 o Navštíveno 8013x o
o 27.08.2012, 20:54 | CVakk
zdravím a rovnou se zeptám jestli nemáte někdo reálné zkušenosti s tímto autem a tímto motorem ? celkem se mě to líbí :) jen aby to nebyla nějaká extra kasička..... mezitím pročítám internet, ale tady se určitě někdo ozve :)) [ Link ]


o 27.08.2012, 21:34 | dr.marty
Ahoj,zkus Haldu v Praze v hloubětíně.Zabývá se přímo saaby a může ti říct všechna pro a proti a dokonce je i tahá z venku.Ví o nich všechno.
o 27.08.2012, 21:35 | dr.marty
Jinak kamarád od něj jednoho má 95 2.3T aero po faceliftu.Má ho tuším už 4 roky a zaím max spokojenost
o 28.08.2012, 14:53 | hanzz
Ty motory mají konstrukční chybu s mazáním, kdy se tuším zanese sítko čerpadla oleje a potom se to přidře. Pomáhá častější výměna oleje při které je nejlepší sundat vanu a ten bordel ručně vyčistit :)

Jinak jsou to krásná, nadčasová a celkově skvělá auta!
o 28.08.2012, 15:25 | tomas-x
cvakk: tady je víc info o tomhle modelu : [ Link ]
někde v diskuzním fóru se tam probíral i přímo tenhle kousek, je to myslím opravená bouračka.
o 28.08.2012, 15:27 | tomas-x | Upraveno: 2012-08-28 15:28:04
cvakk: info z diskuzního fóra k tomu autu co jsi dával odkaz

Zdravím,
chtěl bych upozornit všechny kdo si chtějí koupit 9-5ku. Nedávno jsem viděl v inzerátu hezké černé aero se světlým interiérem a ventilovanými sedačkami. Měl jednu malou chybku, měl díru v bloku. Byl ale za relativně hezké peníze, měl jsem už i domluvený "nový" funkční motor, který by se do něj posadil, ve výsledku bych měl hezké auto za relativně pěkné peníze.
Tak jsem se na něj tedy jel kouknout. Už z dálky bylo vidět, že není v takovém stavu jako bylo na fotkách. Snad na každém dílu byl docela slušný škrábanec až na plech, zadní lemy byly dokonce lehce ťuknuté a začínaly reznout. Zámek u řidiče tam snad vůbec nebyl (jako kdyby byl vysypaný nebo tak nějak to vypadalo), u kufru fungoval, ale ne zrovna hezky.
Přesunul jsem se do interiéru, sedačky byly trošku do černa, ale ne roztrhané, tak jsem si řekl, to by se vyčistilo. Řadící páka silně ošoupaná.
Turbo bylo prý po repasi.

Nicméně kvůli tomu, že byla karoserie z venku na hodně místech rezavá, tak jsem do toho nešel, protože by do toho padlo už dost peněz.

Teď abych se dostal k té podstatné věci.
Stále prolézám inzeráty a nedávno jsem narazil na tento: [ Link ]

Říkal jsem si, to auto je mi nějaké povědomé a začal jsem pátrat (má ty samá kola a stejně opotřebovaný interiér). Nic bych proti tomu neměl. Auto někdo koupil, dle fotek z venku nejspíš opravil a motor také, ale po delším pátrání v historii e-mailů s majitelem od kterého jsem to chtěl koupit jsem našel: "Když jsem auto kupoval, tak mělo najeto cca 290 tis. km.

Netvrdím, že auto je špatné, jen jsem chtěl upozornit, že má ve skutečnosti najeto více jak 2x tolik než je v inzerátu a na tachometru.
o 28.08.2012, 15:40 | tappaja
Hezky pocesku, 139tis najeto...
pak se nekomu pridre motor nebo odejdou loziska a bude rikat, ze to nenajede ani 150tis... kdyz to ma ve skutecnosti pres 300...
o 01.09.2012, 14:20 | Phitypaldy
hanzz: To co popisujes trapi jen 2.0t 110kw. Maji na predu bloku vratne kanaly na olej z hlavy tesne za turbem a diky velke teplote od tepelne neodstineneho turba se tam ten olej proste pece a diky tomu degraduje. Tim padem se zanasi saci kos a nedomazava se klika a hlava.

U te 2.3 uz je to ok.
o 01.09.2012, 15:32 | aTTim
Není pravda, ta chyba byla obecná a týkala se i 2.3 a to obou výkonových variant. Saab postupně reagoval návrhem nových verzí PCV (poslední tuším #6), nicméně vadu uznal a dokonce měnil motory i po záruce. Je známo mnoho pípadů 2.3 motorů které šly díky "oil sludge issue" do kopru...
o 01.09.2012, 17:16 | Phitypaldy
Tak se omlouvam, za klamne info (jak jsem koupil tak jsem prodal). A dekuji za osvetu ;-)
o 03.09.2012, 07:55 | CervinVega
no on tam byl i problem s odlehcenim bloku, kdy se snizila pevnost natolik, ze diky tepelnemu namahani doslo k prohnuti a rychlemu opotrebeni ulozeni kliky (cesky vydreni lozicek, kdyz klika musela bezet "dozatacky")... takze kdyz to koupi hovado, kombinace dvou problemu je smrtelna (nemenit olej+mit stary design odvetrani a davat tomu kour za studena)
o 28.11.2016, 20:48 | CervinVega
V nedávné době jsem se svezl 9-5 Aero v automatu, jak sedanem (my 2005), tak kombajnem (my 2007)...
- sedan měl pod 2kila najeto, 2hy majitel se serviskou, zvenku/zevnitr tip top, krasne auto, ale imho mechanicky zanedbane auto (byl v tom hluk-patrne loziska, prevodovka radila s razy, cely spodek auta hrozne orezly), majitel sel bez problemu na 6tisE
- kombik najeto pres 250, udajne pres 300PS, nasypano hafo na servisu, podstatne lepsi feeling, uvnitr ticho, zvenku ponekud jetejsi, interier ok, auto by sneslo par vylepseni, podvozkove good, cenove podobne jak ten sedan

Ve srovnání s Bmw e60 530i (272PS) - byť Aero tak to v automatu nijak zavratne nejede, kombi jelo trochu lepe (sedan byl serie a jel asi jako rychlejsi auto, fakt zadna raketa), seriovy podvozek ozraly v zatackach, kombi melo powerflexi a nove tlumice, sedelo slusne, na rovince bylo citit nerovnosti... mega veliky volant, v kombiku vrzdani, kastle nema pevnosti na rozdávání... asi by se to dalo zkousnout, ale leda pekny a udrzovany kousek :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3041 sekund.