Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nismo odborník přes US koncern :oDD dotaz :-)

 o Navštíveno 1648x o
o 06.08.2012, 08:52 | Freerider | Upraveno: 2012-08-06 08:53:37
Hoj pane,

prosím Tě, kde by se dalo zjistit, pro jaké trhy se dělal(dělá Holden Commodore?
Našel jsem [ Link ] ,

ale kdyby se tak našel v levostranným provedení.............


o 06.08.2012, 08:57 | Only_One
tak to se asi nenajde ..
o 06.08.2012, 09:01 | Freerider
Já si to taky myslím, ale třeba se to někde vyšťourá :o) Google nic :-(
Přestavba z pravostrannýho na levostranný bohužel :-(


o 06.08.2012, 09:02 | Lucni.konik
Pontiac tohle dělal...zkusím dohledat......já tenkrát hledal levostranou verzi Maloo a taky jsem našel - vše pontiac.
o 06.08.2012, 09:08 | Lucni.konik
Pontiac G8?
[ Link ]
o 06.08.2012, 09:08 | Lucni.konik
dvoudvéřovka asi Pontiac GTO
o 06.08.2012, 09:10 | Lucni.konik
a co se týče toho pick-upa, tak Pontiac G8 ST(sport-truck)
o 06.08.2012, 09:15 | Freerider
To je ten novější (mmch. nádherný auto), ale už vím, kde googlit, snad najdu :-)

Díky :-)
o 06.08.2012, 11:12 | Nismo.Power
píča drát tady něco píšu a než to dopíšu tak mě to odhlásí ??!!!
mrdat
o 06.08.2012, 11:28 | Nismo.Power
takže to zkrátim než mě to zase vykopne a budu to psát znova.....

to co si našel tak je samozřejmě Bčková omega vyrobená buď kdesi v michiganu nebo někde v melbérn což sou místa kde montujou holdeny což je GM brand kterej má defaultně volant napravo..... tim pádem neseženeš Holden v levostranym.....

vývoj byl takovej že opel jako kdysi nejziskovější automobilka v evropě byl koupen GM jakožto dojná kráva aby měly zisky i z evropy tudíž 1+1 = z GM je největší automobilka na světě..... Opel byl ponechán v evropě s tim že může používat s lehkym zpožděnim patenty a technologie z USA , takže se někdy v 98-99 opěl rozhod že bude konkurovat v evropě s velkejma motorama a chtěl do omegy dát V8 což měla bejt LS1 z corvette.... vyrobily to (LS1 tam sedne přímo na díry) a po testování ten projekt skončil s tim že by to na dálnici neuchladily a že hrozí vzplanutí ( věc kterou italové a frantíci fakt neřešej) takže omega V8 skončila v můzeu.... GM trochu upravilo předek, dalo větší chladič a víc průduchů a hurá je tam LS1 uchladitelná o 260kw ba dokonce i LS2 o 300kw...

takže Pontiac GT - americkej trh
Holden Commodore - austrlskej trh
Holden/Vauxhall Monaro - UK trh

Monaro je což možná nevíš ale omega v coupé ;-)

všechno to ostatní dnešní co jezdí je evoluce platformy Omega/GTO ...... takže všechno už je jen pontiac G8 a jeho různý variace ať už sedan nebo onen pickup.... pro austrálii samozřejmě volant špatně a značka holden ale pořád se jedná ve všem o pontiac a GM motory.... takže pokud chceš sehnat něco jako omega s V8 a správnym volantem tak nejbližší příbuznej je GTO...
co neseženeš tak australani dělaj ještě Bathurst VRX8 takže kompresor G8.....ale to se už dneska v americe všechno řeší čistě "bolt on" takže kompresor sady sou od 500hp do myslim 850hp na tyhle 6ti litry..... na 1000+hp už se chodí jinak....

mimochodem G8 v plný by s dovozem do ČR vyšlo o 1/3 míň než e61 M5 v základu a asi nemusim řikat co jede líp takže necháme bmwowners vklidu spát a nebudem jim kazit sny o tom že by jim mohlo ujet něco jak rovně tak v zatáčkách ;-)
o 07.08.2012, 09:02 | RedBaron
E61 M5 v základu? Srovnání s již dávno nevyráběným kombíkem trochu kulhá ;-) Navíc stačí když se kouknu na Stigovy časy na trati a nejlepší Holden / Vauxhall se starý M5 ani nepříblížil (dostal 2-4 vteřiny na kolo), o nový s 50 dalšími poníky radši nebudeme mluvit, pšššt! ;-)
o 07.08.2012, 09:44 | AR
a proč srovnávat zrovna s E61, tedy kombalém? To už snad radši s E60kou ne?
o 07.08.2012, 10:55 | Nismo.Power
a proč vůbec srovnávat cenově nesrovnatelný co....
ono jestli to neni tim že tam prostě žádnýho pontiaca netestovaly vid ;-) a hlavně G8 nekončí u verze GT .... o pár kaček dál je GXP a to jsme pořád na poloviční ceně M5...

myslim že nesmyslný se tahat....jak řikám tak kompresory přímo pro tyhle LS motory je záležitost pár korun, podvozek má GT výbornej komu nestačí vezme si GXP , komu nestačí výkon hodí si za pár kaček kompresor třeba na 700hp takže M3/5/6 se nechytne ani omylem výkonem a tunu, podvozek budou mít srovnatelnej a pořád jsme u tý ceny :)

přitom ono stačí jen vačka/vejfuk a chudák M6 už to nechápe :)
[ Link ]
o 07.08.2012, 11:01 | RedBaron
Aha a u BMW se asi nenechaj přifouknout tlaky od žádný firmy a nedělal G-Power už starý M5 na 800 koní, no tak to jsou asi v prdeli a Amerika zase vyhrála :o))))))
o 07.08.2012, 11:06 | Proffesor_W
Ti americani kdyby nemeli ty trapny sprinty tak si nemaj jak merit pera. Krouceni volantem soucasne s slapanim pedalu je na jejich IQ uz moc totiz. Ti nejlepsi to kombinuji s otacenim volantu na jednu stranu , na obe uz je to moc. Zrychleni z nuly na X v primce, absolutne o nicem vypovidajici hodnota ktera je uplne k hovnu jak pri beznem provozu, tak pri zavodech.
o 07.08.2012, 11:08 | Nismo.Power
jinak k tý tvý starý a nový M5 o tom bych se ani moc nebavil..... je smutný o jak málo je lepší každej novej model..... co novější to těžší pekáč to fakt sorry tudy cesta nevede :) to sou pořád nový technologie na podvozkách a víc výkonu jen pro to aby dohnaly tu váhu kterou tomu přidávaj takže ve finále skončej na úrovni starýho modelu :))

1:26.2 BMW M5 (E60)
1:26.3 Vauxhall VXR8
1:27:0 BMW M5 E39
1:27.1 HSV Maloo

no a pak stará omega coupé 1:33.9 na ultra mokru :)

a neni to jedno ? ?
téma bylo o tomhle ;-)
[ Link ]

o 07.08.2012, 11:10 | mikevr6
nevim no,mne to prijde ze to ma i pres upravy hlavy,vyfuku a pri pouziti nitra velke problemy s obycejnou m3,tak nevim jak se to da srovnavat s m5/6 :)

[ Link ]
o 07.08.2012, 11:12 | Nismo.Power
RedBaron : neboj chtěl sem to zmínit ale tak trochu sem se na to vyprd neb zvednutí tlaku u pontiacu = 100tis
zvednutí tlaku u M5 = pořizovací cena * 2 .....
zvednutí tlaku u pontiacu na větší výkon než Gpower = 300tis....

Proffesor_W : snad se nechceš hádat s něčim co má stejně dobrej podvozek a menší váhu ještě v zatáčce ? :D to bys dobře nedopad....

asi budou muset BMW owners uznat že stejný auto jako je modla M(něco) se dá sehnat za poloviční peníze s tim že obojí má čtvery dveře,klimatizaci a navigaci atd...:)
o 07.08.2012, 13:48 | Proffesor_W
no, jestli ono to nebude mit nekde opodstatneni
o 07.08.2012, 14:54 | Freerider
A jéje :oD
Zase se to zvrhlo a přitom to byl tak nevinnej dotaz :oDD

Uvedu to na pravou míru.
Někteří o mě vědí, že jsem na Omegy stejnej magor, jak Thullo na Probe.
Problém je, že 3,2 V6 nestačí a Holdena tady nedostanu na papíry, tudíž hledám cestu, jak mít Omegu, nejlépe 5,7 V8 supercharged :-D legálně - tzn, proto jsem vznesl dotaz, zda se nedá nějaký bráška Holdenu Commodore koupit s levostranným řízením. Podle toho, co jsem googlil, tak nedá, protože G8 je sice nejblíž platformou, ale vzhledem bohužel dál.
Asi jsem prase, ale já bych toho Holdena přestavěl na Omegu (introš, díly předku, záď - prostě vzhledově Opel, papírově Holden/Pontiac), ale bohužel to pravděpodobně neseženu :-(, takže Omega V8 nebude :-(
o 07.08.2012, 14:57 | Lucni.konik
No :-)), ale vzhledem k tomu, jak fakčí registr bych přišel zkontrolovat údaje a divil se, jak to, že tam nemáš v TP uvedenou tu V8 :-)))))) Třeba by to opravili.
o 07.08.2012, 15:05 | Freerider
Kobylka :oDDDDDDDD
o 07.08.2012, 15:11 | Lucni.konik
Kdo ví, jestli doma nemáš papíry na 3,2 V6 Omegu v benzínu a dle registru máš mít Avii Furgona v naftě.
o 07.08.2012, 15:13 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
kup si omegu od lotusu a mas neco bo bude cenne :-)
o 07.08.2012, 15:59 | Freerider
Kwáwík: Já o jedné na prodej vím - samozřejmě morda jako prase, ale cokoliv, co na to odejde bude problém - přeci jen je to 20 let starý vozidlo vyrobené v malosérii...
A jede to tedy neskutečně....
o 07.08.2012, 15:59 | Freerider
jo a dělala se jen A :o)
o 07.08.2012, 17:22 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
to vim, ale ma styl :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3198 sekund.