
Navštíveno 2827x

mam takovej mensi dotaz umira mis pojka na passatu 1,9Tdi 74KW rok 03 a resim zda koupit tu samou novou, nebo neco vetsiho ci pevnej setrvak, u auta planuju vyssi vykon ale zadne zverstva strop cca 150-200hp, tak abych to za cas neresil znovu, nekdo nejake zkusenosti ??
určitě jednohmotu....víc se to třepe ale tohle bude pořád traktor prostě..... a 150-200hp to u žj ena tyhle dvojhmoty nereálná hodnota stejně jako pro samotnej motor kterej z toho bude nadšenej :)
Treba ti s tou jednohmotou neodejde prevodovka, myslim, ze realnej vykon kam se dostanes, bude max 150 koni, takze ja bych sel do toho, co tam patri.
tak motor by rikat nic nemel kdyz si vezmes ze prakticky stejnej mootr ma v seri 96KW tak mi neprijde takovej extrem tech 150HP, tak a ted z ceho pouzit tu jednohmotu? ?:O
určitý model Passat 3B a Audi A4 motor ALH
ted prositam dieselpower forum a spoustu lidi jezdi serii setrvak na silenejsich konich a funguje takze tam lupnu tu serii a ty kone tam treba nikdy nebudou , chtel sem jen mit jistotu ze to udrzi kdyz bych je tam chtel soupnout.....
Mam Golfa ARL 110kw s cipem od Elfa Germany na 132kw spojka jeste puvodni a na cipu najeto 13000km celkem ma 173000km a setrvak a spojka drzi tak zkus z ARL dvouhmotu nebo jednohmotu a pritlacak lepsi + lamelu

27.07.2012, 15:19 |
Vasekkch | Upraveno: 2012-07-27 15:19:48
on má ale motor podélně ne příčně
S jednohmotou odchazeji dost prevodovky. Ale pokud jdes s vykonem nahoru, nic jinyho Ti ani nezbyde.

27.07.2012, 21:37 |
Chris Mám vo fabii 1,9tdi ATD jednohmotu originál , pedál je dost tvrdší oproti rs (dvojhmota 240mm 130pd), trosku to na voľnobehu skube, ale inak v poho
ty prevodovky odchazeji i bez ciziho prispeni...
Jako Vega, kamosovi chciplna na fabce RS i s dvoujhmotou. Az mi to na megane umre, menim za jednohmotu a vubec to neresim.
při vyhozeni dvouhmoty trpi všecko převod poloosy motor řemeny vyhazuješ z auta torzní tlumič

29.07.2012, 12:41 |
Proffesor_W | Upraveno: 2012-07-29 12:42:38
LOL, tak to abych si ten zazrak namontoval i do svyho druhyho auta, brachovi do auta, tatovi do auta, a vsem svejma kamaradum, protoze jim to ted trpi a nemaji "torzni tlumic" , ja se poseru
Dej tam dvouhmotu. ATD sice meli v serii jednohmotu, ale taky daleko driv umiraj prevodovky.

29.07.2012, 19:53 |
kuja Trosku OT, ale mam Lagunu dci s jednohmotou a oproti dvouhmote to neni zadnej rozdil. Takze pokud mas moznost vymenit dvouhmotu za jednohmotu, tak bych to asi neresil....preci jenom jak uz rikali ostatni, VW prevodovky jsou nevyzpytatelny a nikdy clovek moc nevi, co se stane....

29.07.2012, 23:24 |
Chris prevodovky vo VW mozno umieraju preto, lb 90% majitelov si myslia, ze tam maju dozivotnu napln :))))
Nevím, jak to je u kncernových auta VW/AUDI/ŠKOda,ale u SUbaru je problémový 2hmotopvý set Valeo na modlech Legacy/Outback 2004-2008. Odchází dříve či později, resp. začně pískat dříve či ozději, ale pak se s ním ještě hromada dá najet - a to kolem 70-120.000km. Pak se mění za 1hmotu z Forestera, protože záměna za bezproblémový 2hmotový Sachs není možná.
Tato závada postihla i mě a rozhodnul jsem se ušetřit 20 tisíc a dal jsem tam dát 1hmotu. Rozdíl v chování tam jasně je, zatímco 2hmota dovedla odpustit humpolácky puštěnou spojku při rozjezdech nebo řazení na vyšší stupně, 1hmota to neodpustí a škubne celým autem. To donutí člověka nechovat se k autu, jako k traktoru, napomůže ovládat spojku s citem a tím pádem není důvod k obavám. Ohlasy ze subaru klubů potvrzují nesmrtelnost tohoto řešení a nejsuo ani žádné hlášky o tom, že by pak začaly odcházet převodovky nebo dokonce poloosy.
Co to ale chce jistě, naučit se ovládat spojku inteligentně a ne jako hovado.