Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rychlá rada, potíže s mechanikem

 o Navštíveno 2832x o
o 10.07.2012, 14:43 | hanx
Zdravím pánové, potřebuju rychlou radu jak postupovat při řešení problému s mechanikem.

Situace: Brácha má 1.6 '97 Punto. Auto mu občas nastartuje, občas ne. Dával to nejdřív k rádoby mechanikům co měnili čidlo kliky atd, nepomohlo to.

Teď ten problém: Dal to k živnostníkovi mechošovi. Ten Tvrdil, že to je startér (že mu to ukazovala diagnostika) tak volal bráchovi, jestli to teda chce opravit, on že jo. Tak nechal opravit (asi repas) startér, vyfakturoval 2600 Kč za tuhle opravu. Auto nastartovalo dvakrát a opět ten samý problém. Dal mu to tam zpátky a teď z něj vylezlo, že to je imobilizér (což jsem si já myslel celou dobu). Jinými slovy, ten startér se opravoval zbytečně a brácha s jeho opravou souhlasil pod domněním, že to vyřeší jeho problém.

Mechanik se teď snaží vymlouvat, že ten startér by se stejně musel měnit atd. Prostě irelevantní kecy. Jediný co udělal je, že dal bráchovi číslo na autoelektrikáře ať se s ním domluví.

Jak máme teď postupovat? Čím reálným mu můžeme hrozit (pokud paragrafy tak konkrétně) abychom z něj dostali nápravu nebo peníze zpátky? Startér už opravenej je a odopravit nejde, auto pořád nejezdí.


o 10.07.2012, 14:46 | mr.brain
Máte písemnou smlouvu o dílo?
o 10.07.2012, 14:47 | hanx | Upraveno: 2012-07-10 14:49:57
Jen ústní a na faktuře je napsáno "oprava startování"

edit: jinak ještě doplním že při zadávání opravy přitom byli přítomní další lidi, takže svědci na to jak se to auto chovalo předtím a jak zněla dohoda, jsou
o 10.07.2012, 14:54 | LuXa
Nekdy je tezky urcit zavadu a pokud byl starter opravdu v prdeli tak chtit po nem prachy za opravu zpatky s tim, ze to nepomohlo je od Vas svinarna. Mozna jsem zaujaty, ale kamarad ma servis a s podobnyma vecma se obcas setka. Nekdy se proste sejde vic zavad, nebo se nedaji jednoznacne identifikovat. On to resi tak, ze da na dalsi opravu nebo na probehlou cenu jakou ma svuj nakup, takze nic nevydela, ale ani neprodela...
o 10.07.2012, 15:00 | hanx | Upraveno: 2012-07-10 15:02:12
LuXa: Startér byl v pohodě a normálně točil, on ani nevyzkoušel kabely, nic, ani potom nezkoušel víckrát nastartovat, jen jednou a bral to jako opravený (přitom se vědělo že občas to ten imobilizér bere a občas ne) s tím, že pokud bral, tak auto naskočilo na ťuknutí. Tudíž ne, startér to nebyl a mechanik to odflákl.

EDIT: Jednou se něčím živím tak to dělám pořádně ne? Proč by měl brácha platit za to, že mechanik špatně určil závadu?
o 10.07.2012, 15:04 | LuXa | Upraveno: 2012-07-10 15:07:24
Tak to potom jo. Nejlepsi je se rozumne bez hadek a vyhrozovani paragrafama domluvit, ale v tomhle pripade netusim jak, tak jen drzim palce at to nejak rozumne vyresite...

Edit: Chapu, ze jsi nastvany, ale nekdy se proste jednoznacne zavada urcit neda, tak se zkusi vymenit to co je nejlevnejsi a nejpodezrelejsi. Pokud ale ani nezmeril kabelaz jestli ke starteru pokazdy jde stava a po jednom pokusu ho nechal repasovat je to diletant...
o 10.07.2012, 15:09 | hanx
Díky. Taky to chcem vyřešit rozumně, jenže brácha je momentálně bez práce a už na tom vyhodil z okna 7 tisíc a pořád to nejezdí. Navíc je to starý punto.. Ideální by si myslim pro obě strany bylo, kdyby to mechanik uznal a na svoje náklady nechal ten imobilizér vyřadit. Nevíte kolik by to tak mohlo u normálního autoelektrikáře stát? Nebo jak se to dělá, či link na návod?
o 10.07.2012, 15:51 | Harryp
hanx: Rozumně? podle toho co píšeš, byste rádi celou cenu startéru zpátky. Mě by spíše zajímalo kde nacpal těch dalších cca 4,4tis. ? A hlavně nerozumím tomu, když jste věděli, že to dělá immobilizér, tak proč jste to neřešili tímto směrem?
o 10.07.2012, 16:02 | hanx | Upraveno: 2012-07-10 16:03:20
Harryp: Nechcem celou cenu startéru zpátky, chcem prostě jen vyřešit problém. jak říkám, nevidím absolutně žádný důvod, proč by měl brácha platit za chybu mechanika, že špatně identifikoval závadu. Jestli tě to zajímá tak například 2 tisíce dal brácha za tu první opravu - čidlo na klice, kde to bylo přes známýho známýho, kterej potom bráchu poslal do prdele, protože tam nebyl žádnej papír ani faktura a on se tím ani neživí. Další bylo například 1000 Kč za přeprogramování klíčku ve Fiatu, kde taky řekli, že by to mohlo bejt tím.

Já jsem pouze řekl, že jsem si MYSLEL, že to je imobilizér. Brácha je technikou auta absolutně nepolíben takže se bohužel nemohl vůbec nikde nijak bránit a jen platil co mu kdo řekl že má zaplatit. Já jsem se do toho vložil až teď. Navíc od sebe bydlíme nějakou dálku a neměl jsem možnost tyhle jeho opravy sledovat.

Ještě něco ti není jasný? Jestli chceš rejpat tak si prosím rejpej jinde, já potřebuju poradit a ne analýzu generála po bitvě
o 10.07.2012, 17:10 | Harryp
Analýzu generála sis udělal sám. Podle toho co píšeš, tak už předchozí dvě opravy byly tedy "k ničemu", tak jste šli ke třetímu (který viděl chybu ve startéru, jehož výměnu jste odsouhlasili) a nakonec hledáš radu v diskuzi ve smyslu "jak se to dělá, či link na návod". Vůbec bych se nedivil, kdyby tam někdo tu elektriku hodně pošramotil a tyhle tři uvedené závady se klidně mohly projevit. Já tedy jezdím k osvědčenému mechanikovi, ke kterému jezdím i na pravidelné prohlídky a takové problémy neřeším. (podotýkám s různýma autama)
o 10.07.2012, 17:11 | thepyroman
v autech se taky obcas vrtam a ono urcit zavadu je obcas vazne sranda, ono proste nejde jednoznacne kolikrat rict ze to je tohle a basta, trosku se vzi do druhe strany, prijede ti enpojizdne uto a ted babo rad, kolikrat diagnostika nerekne nic..
a co me enjvic stve u tohodle naroda, ze da auto do autorizaku tma plati 2* nebo i vice za hodinovou taxu , v servisaku vymeni co se jim zamane dily za neskutecne ceny a tam zakaznik ani nehlesne zaplati, podekuju a pak bude trenovat lidi co to delaji za par korun tohle me vazne dojima...
o 10.07.2012, 17:19 | BATMAN
Jak pise thepyroman....hadat se s mechanikem ze neni Sibyla a nepoznal u stary herky co ji boli na prvni pohled je trosku podpasovka.
Muzes se s nim zkusit po dobrem domluvit jestli by neslevnil,ale hrotit to to by alespon me svedomi nedalo.

Ono ani se znackovyma servisama neni vzdy dobre porizeni.
Ja kdysi daval mondeo MKII TD do Pento-BOSCH servisu ze mi tece nafta kolem selenoidu a pri te prilezitosti at na cerpadle povymenuji vsechny tesneni na ktrere dosahnou bez demontaze. Druhy den jsem si auto vyzvedl,zacvakal kolem 2 litru a vecer jsem zjistil ze to kolem selenoidu tece porad.
Druhy den jsem se tam vydal a vedoucimu servisu jsem to ukazal. Ten se jen usmal a rekl "no jooo pane,ale to bysme museli cerpadlo vyndat a pretesnit ho komplet i zevnitr" ...... Ze to ten hnup nerekl den pred tim. Samozrejme bych se na tu opravu vysral....
Na nejakou dalsi hadku ci debatu mi nezbyly slova.
o 10.07.2012, 17:26 | hanx | Upraveno: 2012-07-10 17:29:41
Tak opět pro ty pomalejší (harryp) - brácha se v tom nevyzná a bylo mu řečeno, že oprava startéru vyřeší jeho problém se kterým tam přijel, PROTO to odsouhlasil. Nikdo žádnou elektriku nepošramotil, závada byla a je stejná, jen každej mění něco jinýho podle toho co ho zrovna napadne. Jestli chceš slovíčkařit, tak to jak se to dělá jsem chtěl vědět jen ze zvědavosti, abych si dovedl představit cenu práce elektrikáře. Jestli máš něco konstruktivního k tématu, tak už to sem konečně napiš. Zatím jen rejpeš. To, že máš osvědčenýho mechanika máš dobrý, ale opět nechápu, jak to bráchovi pomůže.

Když se tím živím a nevím kde je závada tak prostě řeknu NEVÍM a ne, že tam budu na blind měnit věci jen tak na zkoušku jestli to náhodou nebude fungovat. I když v tomhle kšeftu asi jo, vždyť on to ten blbej zákazník zaplatí, tak co by to tak neudělali.

Já chápu, že je těžký určit závadu. Ale vždycky se dá nějak postupovat a ne, že jdu rovnou měnit to, co mi vyplivne diagnostika a dál to neřeším. Bohužel, hodně moc firem přesně takhle funguje a je těžký najít někoho osvědčenýho.

EDIT: BATMAN: Máš pravdu, my to nechcem nějak hrotit, jen se chcem prostě normálně nějak domluvit. Chcem si připravit nějakou obranu aby bráchu opět jen neposlal doprdele že to řešit nebude a nazdar. Nechcem vrátit všechny peníze aby na tom byl ten mechanik hodně tratnej, ale taky nechcem platit za jeho chybu úplně všechno my. To je přece jasný. Od něj je taky podpásovka nechat si platit za zbytečnou opravu kterou podle toho co ON SÁM řekl odflákl.
o 10.07.2012, 18:11 | Šestikule
Pokud nemáte v ruce přejímací protokol technika, když šlo auto do servisu, kde jsou všechny náležitosti, tak normální cestou s tím těžko něco uděláš. Je to tvrzení proti tvrzení.
Mechanik začal řešit problém tam, kde to viděl ze své strany jako závadu. Navrhl vám řešení (startér), s tím jste souhlasili, on to provedl, nepomohlo to. Doporučil další řešení (elektrika). Tak to chodí, nemusí s vámi chtít nutně vyjebat.
o 10.07.2012, 18:18 | hanx | Upraveno: 2012-07-10 18:24:25
Šestikule to je přece hloupost. Představ si, že pošleš do servisu notebook s tím, že je černá obrazovka. Oni ti řeknou, že to je základní deskou a jestli jí chceš vyměnit, řekneš že jo, oni to vymění, zase to nefunguje, tak ti řeknou, že to může být vadná ramka a opět se tě zeptají, jestli to chceš vyměnit. Takže to v žádném případě nemůže fungovat.

Dám auto do servisu s tím, že startér točí motorem ale ten nechytá. Nemůžou si měnit co se jim líbí.

Tvrzení proti tvrzení to není. Za prvé oni přejímací protokoly ani nevydávají a za druhé při přejímání u toho byli další lidi kteří to dosvědčí. Ústní smlouva je taky smlouva. Navíc pořád je tu fakt, že na faktuře je položka "oprava startování" a auto stále nestartuje.

EDIT: Jen pro upřesnění. Já netvrdím, že s námi chtěl vyjebat a ani mi nechceme vyjebat s ním. Jen se s ním chci nějak dohodnout a potřebuju mít nějaký pádný a konkrétní argumenty krom těch co mám, protože odmítáme platit celou částku za jeho špatnou diagnozu problému.
o 10.07.2012, 18:18 | Nevřis
jako Šestikule ...bohužel
o 10.07.2012, 18:28 | Šestikule
Tak jedině to klasicky reklamovat. Na faktuře uvedl oprava startování, auto po opravě nestartuje, takže šup zpět na reklamaci odvedené práce - každopádně sepsat reklamační protokol. S papírem v ruce máš vždy silnější argument než ústní dohoda.
o 10.07.2012, 20:01 | rcman | Upraveno: 2012-07-10 20:07:09
V tomhle případě se přikláním k většině... U starších auťáků občas najít závadu na první pokus je fakt lahůdka. U mě v práci máme asi dvacet mechaniků. Občas se seknou i ty starší páky který normálně ty auta můžou opravovat poslepu. Ale jelikož jsme velkej servis z velkým skladem, má to občas výhodu vtom že mechanik hledá závadu na autě a třeba se i sekne objedná si špatnej díl a teprve potom zjistí že je to něčím úplne jiným. Akorát že u nás v takovem případě si zákazník platí opravdu jen ten díl který byl do jeho auta skutečně namontován.

Ve tvém případe chápu že tě to sere. Ale chápu i toho mechanika že se mu to zadarmo nechce řešit.

Co mě napadá, že bych chtěl mít v ruce ten starej startér abych si ho mohl případně nechat někde nezávisle vyzkoušet a zjistit tak jestli bylo opravdu potreba ho vyměnit. Nebo to bylo opravdu zbytečné... Na ničem jinem se ti podle mě nepovede toho mechanika přesvědčit že udělal chybu a je na něm aby se s Váma domluvil s udělal nápravu.
o 10.07.2012, 20:50 | hanx
Problém je v tom, že on ten startér neměnil, ale nechával ho u dalšího člověka opravovat. Každopádně to je úplně irelevantní jestli bylo nebo nebylo potřeba ho vyměnit, protože fungoval úplně v pohodě (vždycky pořádně točil a když se immo chtělo, tak motor naskočil na brnk) a nebyla to příčina toho, proč to auto nestartovalo. Nevím jak mechanici, ale když startér výborně točí a motor nechytá, tak je přece předem jasný, že v něm problém nebude ne? To vím i já co si sám pomalu ani nevymění olej.
o 10.07.2012, 22:06 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Mala otazka:
To pak uz nezkousel po repasi starteru?
Nastartovat to nekolikrat, nebo po hodine-dvou...
o 10.07.2012, 22:10 | hanx | Upraveno: 2012-07-10 22:12:52
Kral007: Ne, dle jeho slov to zkusil jednou, chytlo to a považoval to za opravený. Brácha přijel, nastartoval, odjel, pak už mu to zase nečaplo a odtáhl to tam zpátky, on si to vzal zpátky na opravu, po týdnu volá že to je teda imobilizér a že bráchovi dá číslo na někoho jinýho ať si brácha domluví opravu sám a tím to pro něj haslo.
o 10.07.2012, 22:19 | Midnite
Hanx: přesně jako 6kule. Já na svém cliu (93) po předělávání také přehodil kabel na startéru a auto po zapnutí klíčku stříkalo benzín jako prase. Mechanik odsuzoval ŘJ, další ŘJ + kabeláž, ale naštěstí jsme na to přišli. Opravdu to není tak jednoduché stanovit příčinu a určitě mohl být problém i se startérem.. někdy se ty problémy prostě nastřádají. Určitě bych to řešil slušně a domluvou, tak nejdál dojdeš. Jestli se budeš chovat jako arogantní a namachrovaný hajzlík a budeš se ohánět paragrafama, tak tě hned pošle někam...
o 10.07.2012, 22:21 | JP
Imobilizér snad jen odpojuje přívod paliva nebo ne? Alespoň u všech mejch aut to tak bylo. Co je za magii v tom zjistit jestli to nestartuje kvůli tomu že neni jiskra, nebo že neni palivo? Na to přece stačí vyšroubovat svíčky, to je úplně základní diagnostika závady při takovym chování motoru. Tohle musí zvládat i ten nejposlednější pepa ze stodoly, nedělejte ze starýho punta jadernou fyziku... Problém neni že se to nedá zjistit, ale že je dost "servisáků" línejch cokoliv zjišťovat a radši něco vyměněj, dyť to hejl zaplatí tak co...
o 10.07.2012, 22:32 | Harryp
Midnite 22:19: Tohle jsem přesně myslel tím, že může být "pošramocená" elektrika. Je totiž zvláštní, že se ta závada neprojevuje stále (spoj v konektoru, studeňák, kabeláž), ale nejde mě do hlavy, že se měnilo čidlo na klice, pak startér , přepogramovali klíč a podle tvrzení pana rychlého, to pak vždy fungovalo... nemá Punto náhodou spínač na přední kapotě jako Scencky, kde se to mění běžně?
o 10.07.2012, 22:34 | hanx | Upraveno: 2012-07-10 22:37:01
JP: vidíš, to je přesně to o čem mluvím celou dobu. Dva mechanici si nechali zaplatit. Jeden údajně napojil diagnostiku a ta mu vyjela čidlo polohy klikový hřídele (asi, nevím přesně) a druhej napojil diagnostiku a ta mu vyjela vadnej startér. Prej. Jak jsem řekl výš, když mi to brácha popisoval tak immo bylo hned to první co mě napadlo a to si ani sám neměním olej.

Chtěl jsem to řešit slušně, snažit se o kompromis, jen jsem chtěl mluvit za bráchu, protože on je prostě takovej ňouma, všechno odkejve, zaplatí a neřeší. Přitom je o 11 starší než já. Každopádně já už nemám nervy ani na bráchu, protože teď mi píše že si to auto dneska večer odvezl a nechce to řešit. Než jsem stihl jakkoliv "zakročit".

Na takových lidech tihle "živnostníci" rejžujou nejvíc no.
o 10.07.2012, 22:49 | Harryp
Na fiatclub.eu jsou lidé se stejným problémem u různých verzí fiatů. (jak motorizací, tak modelů)
o 10.07.2012, 23:13 | Samantus
me by spis zajimala ta diagnostika, ktera mu rekla ze je spatnej starter....:-)
o 10.07.2012, 23:22 | 1kw
Vůbec bych za tohle nikoho neodsuzoval. Známý (z oboru) řešil stejný problém na stejném autě ... začalo se výměou snímače polohy klikového hřídele, pak ECU, immo + klíček a myslím, že to zlobí do dnes. Možná se toho mnilo víc, už nevím. Majitel z toho byl na nervy...
o 10.07.2012, 23:25 | Tomášek
diagnostika, ktera ukazala spatnej starter by me taky zajimala, nicmene je to stara mrdka a ten repas tomu moc neuskodil :) a hanz na to, ze pises, ze si ani neumis vymenit olej, tak tu hazis docela machry, ze to je jasnej immo.. tak proc jsi to neopravil sam, kdyz je to tak jasny, nebo proc jsi mu to nerekl, ze to je immo?
o 10.07.2012, 23:38 | hanx
Vondto asi jsi nečetl celej topic a všechno co jsem psal tak to zopakuji a upřesním speciálně pro tebe: napsal jsem že neměním, ne, že to neumím. Napsal jsem to ne tak abych házel machry, ale jako porovnání s tím, že to nenapadne dva mechaniky co se tím živí, než opraví X věcí. A neřekl jsem mu, že to je immo, protože 1. brácha bydlí ode mě dál a nejsme tak často v konktaktu a za 2. brácha mi celou situaci vysvětloval až v souvislosti s opravou u toho posledního mechanika se startérem. Předtím mi jen jednou řekl že co ho trápí a já jsem jen tak mezi řečí prohodil, že by to mohl bejt immo. Nevím proč to mechoušům nenavrhl :-) Jinak rok 97 a 100tkm najeto bych nenazýval vyloženě "starou mrdkou" když já mám v mazdě ze stejného roku startér 180tkm bez problémů a bez repase.

Každopádně já mám na to svojí teorii: Všichni, co to dělali nejsou přes elektriku a chtěli na tom něco rejžnout. Věděli, že immo neopraví a nevyřeší, tak si tam udělali to co uměj aby měli vejvar.
o 10.07.2012, 23:42 | JP
Mimochodem koukni na ukostření baterky, očisti ho a pořádně dotáhni, to dělá často přesně tenhle problém...
o 10.07.2012, 23:45 | hanx
jj baterka je tam daná nová a tohle se dělalo skoro jako první, ale dík za radu... Podle toho co jsem prošel fora tak je to určitě immo, jen ještě nevím, jestli se dá úplně zrušit, někde na fiat clubech píšou, že to nejde..
o 10.07.2012, 23:50 | .mycTD
to toci a nestartuje, nebo se ani netoci starter?
o 10.07.2012, 23:52 | hanx
Točí a nechytá. Někdy svítí konktolka vstřiků, někdy immobilizéru, někdy oboje.
o 11.07.2012, 00:00 | .mycTD
pokud zustava svitit immo, tak bych se spis zameril na antenu ve spinacce (kabel, konektor), nez na samotnou jednotku.
kontrolka vstriku by zase nasvedcovala tomu snimaci otacek. je tam jen cidlo na klice, nebo treba i na vacce?
o 11.07.2012, 00:07 | Samantus
cituji: Každopádně já mám na to svojí teorii: Všichni, co to dělali nejsou přes elektriku a chtěli na tom něco rejžnout. Věděli, že immo neopraví a nevyřeší, tak si tam udělali to co uměj aby měli vejvar.

pak se nedivim uz nicemu, proc treba byva na zakazkach napsano: Pozor zákazník je vysírač....:-) to sou nazory, ach jo :-)))
o 11.07.2012, 00:09 | .mycTD
nadruhou stranu -jestli mechos meni starter, kterej toci jak vzteklej, tak se nedivim.
o 11.07.2012, 00:13 | hanx
Samantus: a jakej názor na tuhle situaci máš ty? Lidi tady víceméně odsouhlasili, že mám pravdu s tím, že to diagnostikovali podivně.

.mycTD: Já bych se právě nejlíp zaměřil na to ten immo úplně vyřadit aby se ta vada nemusela složitě hledat :)
o 11.07.2012, 00:19 | .mycTD
bojim se, ze vyrazeni immo bude vyzadovat zasah do jednotky, coz taky nebude prdel a kdyz pak zjistis, ze to nestartuje kvuli timing sensoru...
bych spis nasel nekoho, kdo proste umi s diagnostikou a chape, co mu to rika.
o 11.07.2012, 00:23 | rcman
Takový lidi co k nám do servisu přijedou do servisu a úplně přesně vědi co tomu jejich autu je, mám nejraději...
Pak ho vezmeš k autu a klidně by dal olej do ostřikovačů a ještě by se divil že stěrače nestírají...

Tu diagnostiku na startér bych taky rád poznal.

Jen abych tady pořád neobhajoval ty mechaniky, tak k tomu přihodim vyjádření servisního technika při testovací jízdě se zákazníkem...
"Ty vole. To si snad děláš prdel!".

o 11.07.2012, 00:31 | hanx | Upraveno: 2012-07-11 00:34:09
Kdyby někdo o někom spolehlivým v okolí Litoměřic věděl, budu rád za kontakt. Já už na to, hoši, nemám nervy a to jsem to řešil jen na dálku s bráchou přes skype. Řešit tohle na mym autě tak bych asi byl s nervama v prdeli a bál bych se to dát kamkoliv. Když se nad tím zamyslím, tak mi přijde celkem smutný, že se bojím dát auto s takovým problémem do servisu, abych jim nezaplatil 4 zbytečný díly a ještě byl za blbce abych si dovolil pochybovat. Jenže to je v každým kšeftě a ne jen autoservis. Kéž by tak existoval nějakej centrální seznam spolehlivých autoservisů kde vědí co a jak a záleží jim na zákazníkovi a ne jen na vlastní prdeli.

EDIT: Jo a samozřejmě počítám předem s kritikou některých místních členů s tím, že blbec jsem vlastně já, že si neumím vybrat servis. (respektive bratr)
o 11.07.2012, 09:35 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
muzes jeste zkusit vymenit svicky

mne jednou prestalo startovat auto, dva dny jsem resil proc kdyz svicky pali ale oni pod tlakem uz tak silne nepalili, dali se novy a hned to vrcelo
o 11.07.2012, 16:27 | Šestikule
nepíšeš motorizaci, ale u těchto starých benzinových Fiatů poměrně často zlobil zapalovací modul (resp. indukční cívka), když jsem Fiaty dělal, prodával jsem toho i desítky kusů měsíčně. Projevovalo se to obdobně, jak píšeš, někdy to chytlo hned, jindy ani prd, u hodně aut to bylo dost závislé na teplotě motoru či okolní teplotě - tj. jakmile byl motor zahřátý (ať už jízdou nebo vedrem venku), tak to nechytlo ani za mák. Zahřátím se v tom modulu porušila vodivost čehosi a prostě to nejelo.
Tak můžeš zkusit ještě tohle.
o 15.07.2012, 14:03 | Ondra127
Šestikule: Tohle delala i ridici jednotka vstrikovani u Punt 1,2i :-((((( Cena v repasu od cca 5.000 do 20.000 Kc:-(
o 15.07.2012, 14:19 | hanx | Upraveno: 2012-07-15 14:20:30
je to 1.6. Byl to immo, nechal se vyřadit a je to bez problémů. Cena u elektrikáře 1800 Kč. Bratra to komplet přišlo z 50% vlastní blbostí a z 50% neschopností mechaniků na cca 9 tisíc.

EDIT: plus ještě skoro měsíc a půl nervů a nemobility.
o 15.07.2012, 15:09 | Ondra127
Gratulace... Kdo to delal, jestli se mohu zeptat?
o 15.07.2012, 15:16 | hanx
To nevím, až budu mluvit s bráchou dám víc info
o 15.07.2012, 18:56 | Ondra127
Ok, diky:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3233 sekund.