
Navštíveno 9053x


19.04.2012, 20:06 |
Pajk Vyměněny všechny silembloky a čepy, stočený kotouče. Problém je, že se ty vibrace zase vrátí Lehce to vibruje při normální jízdě, při brzdění se samozřejmě znásobí.
Neví někdo, čím to přesně je? Někdy se údajně na Octávkách objevuje tento problém, ale co přesně je v pi.. mi nikdo zatím neřekl. Ještě podotknu, ramena jsem neměnil, ale asi to udělám, jestli se to vrátí. :/
ja mam za to ze problem je v lozisku.. pripadne v jeho ulozeni v tehlici.. jestli uz je vymackany ci co.. tzn ja osobne bych v tomhle pripade zacal tehlicema a loziskama.. ale treba je to blbost, nejsem zadnej automechanik, ale casto se to uvadelo jako pricina vybrzdenejch kotoucu co lidi diagnostikovali jako "zkriveny" klidne par km po koupi novejch...
a co geometrie? anebo pokud si měnil kotouče očistils dost dosedací plochu kotouča na náboj?

19.04.2012, 20:20 |
Pajk Jo nad těhlicí jsem taky přemýšlel. Ložiska jsou bez vůlí, jedno teda mělo a velkou, ale už je nový, ale problém nezmizel... což je logické, když kotouče už měly pložky.
Když jsi to zmínil, je tedy možný, že to zapříčinilo ložisko a čistě teoreticky by mohl být už klid ne?? No uvidíme.

19.04.2012, 20:21 |
Pajk Jajinek: geo nepomohla, dosedací plocha byla zarezlá, to je pravda. Nyní náboje vyleštěný + nová geo.
Ja bych to videl na ty stoceny kotouce, jak jsou jednou zkriveny, tak budou porad...

19.04.2012, 20:46 |
Pajk Ale kotouče šly na auto nový a celkem rychle se na nich udělaly pložky. Problém je nebo byl v nějaké vůli někde.
Jinak pložky a zkroucenej kotouč je rozdíl ne??
tak jinak:
napiš jaký značky dílů si tam montoval(ložiska,kotouče,desky atd atd)
Obvykle to jsou křivý náboje. To pak můžeš měnit kotouče do alelujá a pořád to nebude k ničemu.

19.04.2012, 21:02 |
Pajk FAG ložisko, kotouče původně ATE power, nyní D2 330mm + adekvátní desky, puky TT, čepy Febi atd. Číně se vyhýbám.

19.04.2012, 21:04 |
Pajk S těma nábojema se dá dělat co? Pouze dát nový?

19.04.2012, 21:07 |
Pajk No asi nejlehčí řešení je vyměnit vše za nové. Viz článek.

Jako pajk je to známý problém a dokonce výrobce brzd ATE doporučuje přečepovat a přeložiskovat celou nápravu

20.04.2012, 09:15 |
clown [ Link ] daval jsem nekam i ofiko dopis od Bosche .., ale nemam :(
bezne ..

20.04.2012, 12:04 |
Pajk clown: Díky, super odkaz, je tam odpověď na vše! :)

20.04.2012, 12:34 |
clown Pajk .. jako je to pruser, sam jsem jednu O1 jezdil .. budiz jizdni vlastnosti lepsi nez OII, ale tohle mne tenkrat sralo a ze dost .., ted ji ma nas ex technik a trha si z toho vlasy, pac neveril, ze do brzd zahuci za 20 - 30t :(
měl jsem stejný problém na Leonu, oddělal jsem 3 páry kotoučů Ferodo a nic, vyměnil jsem co šlo a nakonec to vyřešily jiný třmeny, teď mám zatím pokoj

20.04.2012, 23:32 |
clown bodejd by ne, dyt to ma stejnej podvozek :)