
Navštíveno 50281x

Dostal jsem dobrou cenovou nabídku na komplet přední brzdy od značky TRW je to na octavii I TDi. Co na to říkáte nějaké poznatky zkušenosti??
Osvědčená klasika kterou nic nezkazíš.
a co chceš slyšet? je to origo díl co dávaj na koncern atd
ATE i TRW jsou dodavatelé do prvovýroby a doslova konkurence... takže narposto OK
( výrobci dnes tlačej nákupní ceny co nenjíž, tak se to občas projeví na nížší kvalitě, kterou jsou schopni s vidinou vyššího zisku akceptovat..toť takovej bezvýznamnej dodatek)

06.04.2012, 21:15 |
Robo TRW slušný,ale když se víc ohřejou,tak "vadnou",toť má zkušenost
za mě teda v žádným případě, loni jsem si nechal dát na civica desky i kotouče trw, najeto cca 3000km, nehorázně to kopalo, kola neskutečně špinavý, při trošku rychlejíš jízdě 110+ a brzda na 50 = kouř z blaníků a nebrzdící auto, kola zničený od kousků bordelu z destiček co se zapekly, desky jsou fuč, kotouče jsou už 2x stočené a stejně to stojí za ****
takže se letos chystám na další výměnu
je to jedno. TRW i ATE jsou srovnatelna kvalita.
U ATE me v posledni dobe desi procento brzdovych dilu, ktere si nechavaji vyrabet v cine, at desky nebo kotouce, TRW prodavam vcelku dost, na nakladaky nikdy nebyl probelm, s osobakama uz jsem nejaky zvlneny kotouce zazil.
Jinak dost reklamaci a fam po internetu pochazi ze spatny montaze nebo spatneho zachazeni, do vymeny brzd se pusti kazdy, ale ne vsichni si hlidaji ocisteni naboju kola, nebo dodrzuji nepsane pravidlo o tom, ze po montazi kotoucu a desek je potreba ty brzdy nechat sednout... U nas se obecne o problemu mluvim jen u octavii, ale neni to pravda, je to i u jinych aut.
[ Link ]
[ Link ] Zajimave cteni,neco na tom bude.
Co Ferodo ? pripadne Bosch ?
Cupra: fakt zajmavý. Nemáš ještě odkaz na něco takového, ne jen o brzdách? :)
Co se tyce TRW,tak je mam na impreze ,neni to spatny,i kdyz trosku vibrace po 10000km citim. A to s tim jezdi prevazne ma zena a to dost jemne. jen piskaji pri mensich rychlostech. Ma nekdo podobnou zkusenost s piskanim?
Bladzej ..nemam nic,vazne.Na co jsi konkretne myslel?
cupra: já je mam na S4 a taky mě pískaj a nevím proč prej je to jejich vlastnost mě bylo řečeno
Cupra: myslel jsem to na kteroukoliv součástku v jakémkoliv autě. Např. podvozek (ber jako příklad)- jeho komponenty a vazby/vztahy mezi nimi apod.
Styl, ve kterém byl článek podán, se mi líbil. (I) pro BFU přívětivé.
Někdo třeba namítne, že to je k ničemu. Budiž, ať poskytně tedy jeho modlu, rád se přiučím.

08.04.2012, 23:27 |
muSlim | Upraveno: 2012-04-08 23:34:26
2 cupra.165: keby si tenkrát čítal... :-) Subaru ich malo ako originál istú dobu a na Legacy mi to pískalo ako kretén pri przdení aj BEZ brzdenia. Tak som ich skoro nejeté (max. 7 tisíc km jazdené, nepamätám si presné čiślo) dal dole a rozjebal kladivom na dielni, tak ma srali. Našťastie je teraz originál Hitachi (ak si dobre pamätám poslednú výmenu) a ten už je fajný...
cupra.165: trw desky a kotouče - prvních 20 000 km celkem ok, teď ještě pár tisíc a desky budu muset měnit, když jsou studený tak je to ok, pak když se začínají ohřívat tak při dobržďování jsou slyšet, jinak ne
tak na to piskani existuje takova vodicka,nakapes na desky a uz je ticho.Sam mam trw na m3 a spokojenost.
2 mikevr6: ja na vodičku serem. Boli montované v autorizáku, kontrolované a štelované a pastované vo veľmi dobrom JDM servise, robilo to stále. Môj verdikt je že to sú shity a nechcem od nich už nič vidieť (ano, na základe jednej celej sady na celé auto) :-)
no to ze trw piskaji je celkem zname a jak rikam da se to resit.Ja sem spokojenej spise z brzdovym ucinkem oproti predchozi kombinaci zimmermann+ate jsou brzdy citlivejsi a lepe davkovatelne. Jinak vetsina sportovnich brzd piska.......

09.04.2012, 11:36 |
muSlim | Upraveno: 2012-04-09 11:38:48
2 mikevr6: áno, športové brzdy pískajú, PRI BRZDENÍ :-D A že by boli sériové TRW na 3.0R Legacy športové brzdy, no neviem... ;-) Zvláštne že po výmene za echt športové Project Mu, fungovalo všetko ako malo... pri brzdení to popiskovalo a "drelo", pri nebrzdení bolo ticho ako v hrobe - presne ako to má byť...
muSlim: Takže mi chceš říct, že jsi rád, že originál brzdy jsou od firmy, která dělá HDD jo? :)))
2 walish: nie, chcem povedať že som bol rád, nakoľko už nejaký ten pátek bramborím :-)
No ja sem myslel ze se bavime o piskani pri BRZDENI :)
Pokud to piska za jizdy tak je problem v brzdovem trmenu....

09.04.2012, 15:43 |
muSlim | Upraveno: 2012-04-09 15:45:06
2 mikevr6: už to tu nechcem zasierať, ale evidentne to nečítaš celé :-) TRW pískali keď som NEbrzdil, v trmeni chyba nebola, na chvíľu boli prehodené brzdy za iné na skúšku, pískanie sa nekonalo. Vrátené TRW, pískalo zase stále. Vyhodené TRW, nahradené ostrými brzdami, pískalo len pri brzdení (ako sa predpokladá od takých brzd). Po zbrdzení ostrých, nahradené zase sériou (príprava na predaj auta), ktorá našťastie už nebola TRW ale Hitachi a pískanie sa nekonalo ani pri brzdení. Bodka :-)

09.04.2012, 15:53 |
JP Jakym způsobem může při nebrždění pískat správně namontovanej kotouč správnejch rozměrů, když jsou třmeny OK?
2 JP: to som sa pýtal aj ja a odpoveď sa nedostavila :-) Nenašla sa žiadna chyba, nečistota medzi doštičkami a kotúčmi tiež nie, proste akta X.
Trochu to tady oživím.
Budu časem řešit brzdy na Focus ST 2.5T.
Nějakou chvílu tam mám nový desky, ale zdá se mi, že to brzdí nějak napiču.
Co doporučíte? Není to závodnička žádná, ale aby to nebylo blato a nestálo půl auta.
Dík
A je možný, že tam byly nějaký kotouče, desky se na to daly nový a že to spolu nefunguje pořádně a nebrzdí jak má?
Allinone : 2,5 v turbu není zavodnicka? Tak to potom uau...teď si me dostal....
Jinak bych řekl,ze mas pravdu,asi si to nesedlo. Chtělo by to znát značku co tam byla a podle toho dokoupit nebo to oboje vyhodit a koupit nový set

12.03.2017, 01:59 |
Jajinek | Upraveno: 2017-03-12 02:00:08
2x
AllInOne:
ano...
trochu dělám ve vývoji brzd (pro ATE, resp. Continental, ATE je naše značka..) většinou se řeší komplet brzdová soustava od 1 výrobce, pokud jde o velkou platformu tak i od vícero...(jeden má třeba RL, druhje LL , nebo si rozdělej velikosti atd..)
jeden dodá třmeny, druhej posilovač s HBV a třeba ABS pumpu...
co se týče destiček a kotoučů, tak ty se řešej od jednoho výrobce (resp. každej si to ře ší sám, tu svojikombinaci)...od účinku po hluky... takže je na dynamometru jen soustava třmen, kotouč desky ATE. nebo TRW... v rámci benchmarku se zkouší i smaozřejmě konkurence :) problém je ten, že třeba destička/kotouč může mít určitou specifickou geometrii od jednoho výrobce, druhej k tomu přistupuje jinak a volí třeba pro řešení podobnýho problému jinej směr (místo geormetrie směs..)a najednou máme problém s hluky, vibracemi atd..., pokud se zkombinuje ten kotouč výrobce A a desky výrobce B... svůj vliv třeba na hluky má třeba i tvar dosedací plochy kola a kolo samotný.. ale to odbočuju..
Pratele, proc to dela ten prouzek na kotouci ? Co je spatne ? Desticky a brzdic chodi... oboje ATE

Jajinek
Jako myslel jsem to tak, ze to neni 500konovy auto :-)
Prave ze nevim co tam bylo a to je problem :-)
Zkusim jiny desky, snad to pomuze:-)
Honza2.016V
Díky za osvetu! :-)
A co bys doporucil konkretne ty, kdyz bych delal novy kotouce a desky?
Aby to neco vydrzelo. Auto vezmu 3x za rok na okruh projet, jinak je to na nakupy :-)

12.03.2017, 11:28 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2017-03-12 11:29:29
...