
Navštíveno 1430x

caute, mel bych prosim dotaz, jak se lpg snasi s timhle autem a motorem, vim ze subaru ma nejake problemy s lpg ale nikdy jsem to nezjistoval, tak prosim nejaky nazory a zkusenosti a co by to stalo. diky moc ;)
Prostuduj www.subarufanclub.cz
www.subaruforum.cz
www.subaruclub.cz
Obecně je to problém, ale je řada lidí, co LPG mají a jezdí. Ale ventily je třeba úuzkostlivě hlídat, jinka je úspora z LPG v nenávratnu :-)
Jinak do Legacy 2 snad ani nemá cenu dávat LPG, to spíš už vyhlídnout auto s LPG, investice cca 20 tisíc.
Ventily kontrol po 25-30tkm.

24.03.2012, 19:08 |
zazaa nemelo by dvojkove lego mit hydrostely ?
Mělo, ale i tak je třeba být opatrný - materiál nic moc. Nesnáší LPG moc dobře. (ono ostatně, který motor ano, že?? :-)

24.03.2012, 20:21 |
hanzz Dvoulitry od Subaru s LPG nemají žádné "typické" problémy.
hanzz: mimo zaklepávání ventilů ne:-)

24.03.2012, 22:02 |
hanzz U dvoulitry na to na rozdíl od třílitrů netrpí.

24.03.2012, 22:13 |
MAX Asi myslíte 2.5 litry, že?? Ty nají snad něco tvrzeného - proto do nich dávalo LPG i přímo Subaru..
Tak sračkoidní materiály, jako Subaru, nepoužívá dokonce ani Opel, a to už je co říct :-D

24.03.2012, 23:41 |
hanzz to radek.613. Až bude mít některá automobilka napříč segmentem tak konstrukčně povedená, bezchybně vyrobená, festovní a spolehlivá auta, jako Subaru, tak to sem napiš! :)
Benzínový třílitr H6 je nesmrtelný motor. To opravdu platí doslovně. To, že jej v Subaru konstruovali výhradně na spalování benzínu, čili že nepředpokládali, že někdo někde v Evropě z ekonomických důvodů jej bude chtít provozovat na LPG, není problém Subaru, ale nás zoufalců v Evropě...
Ve VIN musí být na 5. místě F = tvrzená sedla ventilů. ALe nevím, jak to je u historických modelů, kamž Lego 2 počítám.
Jasně, napíšu :) Ale ta doba je obávám se v nenávratnu a těžkou minu,lostí, dnes už jen konzum a low-cost, prakticky ve všech segmentech :(
Zajímavé, všechny automobilky motory konstruují výhradně na spalování benzínu, skoro všechny okamžitě nedrží záruky, jakmile zaslechnou o CNG nebo LPG, ale kupodivu hodně málo automobilkám se za chodu na alternativní palivo roztékají a odhořívají součástky motoru :-D :-D :-D To není o evropském zoufalství, to je výpočtech a penězích.....

26.03.2012, 10:00 |
hanzz Ber to tak, že co ušetří v Subaru na výrobě hlav, které sice neustojí provoz na LPG, ale bez problémů přežijí zbytek auta při provozu na benzín, to investují do výroby jiných částí auta. Třeba do elektroinstalace a elektrovýbavy, která je reálně bezporuchová. Případně do vlastních převodovek a dalších komponentů, které jsou na tom se spolehlivostí také poměrně nadprůměrně. Atd... :)
Jinak je samozřejmě pravda, že už i v Subaru "khatují khousty". Ale stále to jsou auta, která se vyrábí výhradně ve dvou továrnách (téměř celá produkce v Japonsku mimo Tribeca vyráběné v USA) a při jejich výrobě se používá zejména japonských komponentů. Takže to není nějaká pochybná bramboračka, jako většina současné automobilové produkce.
Je to jako se všim, něco za něco.