Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Reklama která je moc

 o Navštíveno 1101x o
o 04.02.2012, 11:04 | rcman
Včera mě to ukazoval kolega, a od tý doby si to občas pustim...
Myslím ale že takovouhle reklamu tady nemohl nikdo povolit.
[ Link ]


o 04.02.2012, 11:09 | .mycTD
o 04.02.2012, 11:26 | xSam
Na tohle videjko se vždy rád podívám. Fakt mě dostává jak si tu Tatrovku vodí:-)
o 04.02.2012, 11:31 | rcman
Mě by osobně trochu zajímalo k jaké události nebo co mělo za účel natočit až tak hustý video?
To přece nemohlo vté době lákat zákazníky u nás.
Museol to být na vývoz...
o 04.02.2012, 11:35 | .mycTD
samo, ze na vyvoz, proto jsou tam taky EN titulky.
u nas si tatru soukroma osoba ani poridit nemohla, takze tu marketing fungoval trochu* jinak, nez dnes.
o 04.02.2012, 11:37 | clown
krasny :) origo super ..
o 04.02.2012, 11:41 | tappaja
Rok 1962, to se jeste dalo, jenze o par let pozdejs to slo vsechno do kopru. A auto ridil tovarni jezdec pan Jaroslav Pavelka, jestli si to dobre pamatuju.

Kdyz jsem to video videl na YT poprve asi pred 8. lety, trkla me jedna vec, jak se z toho svahu prevraci a pak po strihu klouze dolu. Vybavilo se mi detstvi, museli to davat v televizi, protoze to bylo jako dejavu, jak sem na to cumel a nechapal sem :o))
o 04.02.2012, 11:46 | muSlim | Upraveno: 2012-02-04 11:46:50
2 tappaja: jj tiež som čumel, mazec. Na 603-ke som sa učil ako malý harant riadiť, v našich podmienkach na menších kopcoch to bolo neprevrátiteľné auto... Ešte stále stojí asi v šrote na dvore, ak si dobre spomínam :-)
o 04.02.2012, 11:50 | clown
muslim ..
nerikej, ze si se ucil ridit na 603 .. kdyz neumis ridit do ted :))))
o 04.02.2012, 12:23 | radek.613
T603 si soukromá osoba pořídit mohla vždy, pokud na ni ovšem měla. Takže to byla doména umělců, horníků, veksláků, nižších politiků, a podobně, toliko co se týká nových. Pak se dala pořídit ojetá, coby vyřazené, v drtivé většině značně zdevastované vozidlo původem z některého úřadu, a to v Praze, v autobazaru státního podniku Mototechna. I takto dožilé, mnohdy bourané nebo totálně dobité kusy však stály v tom bazaru podobné ciftry, co třeba nová Š1000MB. Ale možné to bylo, běžně se to dělo a nemělo to nic společného s tím, že by člověk musel být estébák, předseda družstva, tajemník nebo nějaká jiná pakáž, když si dovolil koupit si místo Trabanta T603 (když na ni měl). To že to typicky čecháčkovské okolí, plné závistivých sousedů a nepřejících lidí těžce snášelo a konalo nejrůznější svinstva či šířilo drsné fámy, je věc jiná, za to ta auta nikdy nemohla....... S nástupem produkce T613 tento systém přetrval už jen setrvačně, a nařízením vlády byl vymezen okruh tzv. "uživatelů" vozů T613, kam již soukromý sektor vůbec nezapadal, neboť pro vysokou cenu vozu T613, dlouhé dodací lhůty a nestáhající výrobu byla upírána i nižším úřadům. Takže ač v ceníkách Mototechny figurovala, do soukromého sektoru se neprodávala vůbec a nebyly plněny ani exportní kvoty, tak tak se stačila produkovat pro ČSSR.....
o 04.02.2012, 14:38 | muSlim
2 clown: ako myslíš :-)))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.1795 sekund.