Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Užitečné - tabulka "kompatibility" motoru a LPG

 o Navštíveno 8498x o
o 31.01.2012, 02:30 | MAX
Pro ty co řeší jaké auto je vhodné pro LPG a jaké ne má jeden výrobce dražších LPG systémů PRINS tuhle přehlednou tabulku s "black listem" ne zrovna vhodných motorů pro provoz LPG a jejich časté závady..
[ Link ]


o 31.01.2012, 10:57 | Kounect
Az na to, ze to neni black list motoru, ale statistika Prinsu ohledne reklamaci.

Zeptam se jinak, to ze tam neni uvedena Skoda Favorit znamena, ze tento motor je vhodny pro lpg? ( nepolemizujme o tom zda je ci neni, jde o princip )
o 31.01.2012, 11:35 | radek.613
Ano, je to interní dokument výrobce PRINS, který popisuje četnost a problematičnost vad a nedostatků jím přestavěných motorů. Ale samozřejmě neřeší, že na těch motorech klidně může bezproblému fungovat systém jiného výrobce LPG, a nebo taky nefungovat žádný.....
o 31.01.2012, 21:00 | MAX
Proto jsem napsal "black list" v uvozovkách...
o 31.01.2012, 21:02 | MAX
Kounect - nemyslím si, že by pánové od PRINSu vzhledem k cenám jejich zařízení měli s Favoritem zkušenosti. Jeho montáž by asi zvedla hodnotu toho auta 10x.. :o)
o 31.01.2012, 21:05 | MAX
Radek.613 - to ano, nicméně problémy se zaklepáváním ventilů asi budou mít tyto vozy stejně s jakýmkoli LPG systémem. U některých více, či méně, dle nastavení. Ale z podstaty rozdílu mezi spalováním benzínu a LPG to bude teoreticky u všech..
o 31.01.2012, 22:26 | Kounect | Upraveno: 2012-01-31 22:27:58
Max : proto jsem psal, ze se bavime o principu, ne konkretnim autu. Jinak sam pises, ze s lpg ma teoreticky problem jakykoli motor, ja rikam mozna ano, ale tento dokument neni nic vic, nez seznamek reklamaci. Nikdo nevi jak montaz probehla, jake podminky byly pri provozu dodrzovany atp., proto si to myslim takhle.
Rikam to z vlastni zkusenosti s Prinsem na pruserovem Volvo turbo motoru 2400ccm...zatim se ten pruser po 110t km nedeje, zajimave. A znam okolo sebe vice Volvo plynaru, vsichni zatim stale v pohode. Napr. i tam zminovany Volvo turbo motor z Rka - 220kW a porad funguje. Montaz ve vsech pripadech jeden a ten samy clovek. ;)
o 31.01.2012, 22:35 | Only_One
já to říkám pořád - vybrat si firmu co má letité zkušenosti a pak by neměl být problém dostat rychle inforamci o tom, který motor je a který není vhodný a kde je možné čekat potíže. Nebot systém přestavby je pořád skoto stejný a nevidím v něm nic světaborného a jde hlavně o nastavení map v novém mozku.
o 01.02.2012, 02:06 | MAX
Otázka jak dlouho.. Pozor, já sám jsem zastánce silných motorů s LPG než nafty.. Nicméně docela často se dočítám, že někdo prostě tu smůlu má.. Ne každý se pochlubí a opravdu záleží na nastavení nového mozku. Jenže i drobné odchylky od ideálu můžou na některým motorech škodu napáchat, takže to chce asi se starat.. Poctivě..
Sám jsem chtěl Forestra 2.5XT, případně Imprezu, nebo Nissan Murano, Outlander Turbo a podobné libůstky, ale snad jen u pár motorů jsem byl ujištěn, že pravděpodobnost fatální poruchy je malá. A např. tam nezmiňované turbomotory od Subaru na to opravdu trpí velmi..
o 01.02.2012, 02:08 | MAX
Kounect - pak mi dej kontakt na toho člověka - zvažuju LPG do Volva V40T4.. :-)
o 01.02.2012, 08:03 | Kounect
Mozna zajimave na Prinsu je to, ze u nej se zadne nove mapy a nastaveni mozku nekona. Rizeni zajistuje plne benzinova RJ a plynova zajistuje akorat korekce, ktere by meli byt idealne 0, v praxi to ale chodi k 10%. Zadne jine mapy se nenastavuji. ( jak funguji jine systemy nevim ).
Kontakt je greenfuel.cz - Michal Outrata. V Cr dela Prinse jeste Smartoil v Praze - p. Rezek, ale ten to 1) dela pod greenfuelem 2) z vlastni zkusenosti bych si to k nemu nedal, udelal mi takovou botu a tim jsme spolu skoncili, ac jednani a chovani ma super, to co mi udelal bylo prinejmensim nezodpovedne.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3188 sekund.