
Navštíveno 1989x

Ahoj. Máte někdo zkušenosti s motorem 2,0FSI 110kW. Líbí se mi jeden Scout
[ Link ] a tak zjišťuji závady motoru, spotřebu atd. Dcera sousedů (technicky znalá) má taky Scouta s tímto motorem a je strašně spokojená. Sháním Octávu v kombíku s dost velkou výbavou a tohle by bylo řešení - kromě tažného. Dost málo Octáv má xenony, tažné případně navigaci,...atd. Radši bych 1,8TSI, ale těch je taky jak šafránu a to myslím obecně (nejen Scout). Chci něco kolem 270tis.Kč. Další průser je narazit na poctivé auto.
tak dovedes si predstavit dat takovej ranec za oplastovanyho kombika zvysenyho o 1,8cm a nebejt strasne spokojenej? ;)) ja co vidim lidi ve scoutu, tak to je vzdycky pan s bradkou a nosem hore... ale mozna jenom spatne koukam - sorry za OT...
Jak jsem psal, nemusím mít Scouta. Jen že jsou více vybavený, než ostatní dostupné Octávy. Nebo resp., jestli někdo víte a nějaké pěkně vybavené a poctivé Octávce, dejte vědět. Ještě bych se nebránil Touranu po faceliftu tedy 2007 a výše. Bohužel tady narážím na samé falešné auta. Dal jsem poptávku i dvoum dovozcům, ale zatím nic.
Snad necekas, ze ti na tomhle foru nekdo schvali skodovku. Typicky to predved tmx, ja vim, jsou tam smajliky, takze to melo bejt vtipny, takze jestli nejsi s nosem nahoru a bradkou, neni to auto pro tebe.
Ad motor- mel jsem tu cest se projet a stary 1.8t mi prislo o level jinde, ten dvoulitr bych nebral

23.08.2011, 21:52 |
matik Osobně bych s tímto rozpočtem pokukoval po Rsku :)
njn, kdysi nelakovaný nárazníky patřili na soc auta, nyní za to u škodovky platíš jako pjase :)
luke: ja ti je asi zacnu fotit - nekecam, ze jsem o vikendu videl 2ks rizeny temahle archtetypama... :)
Je to mozny, ale myslim, ze tezce ot v tomhle prispevku, ja vidam takovych individui
Pepino: ostatni automobilky maj tyhle "terenni" edice komplet v laku? Nevim, ptam se.
ty motory rachtaj :)
jinak prostě O2 je jedno jaká je prostě má svoje O2 neduhy....
tohle mi jako perfektní stav fakt nepříjde...
kindlik bude zejtra dávat do ESA v praze svojí O2 tak třebas by tě zajímala....
černá RS kombík, origo až na folie a 18" hezký tomasony, najeto poctivejch 60k rok myslim 07 nebo 08....výbava klasika rs takže lepší....xenony, nexus, výhřev sicny atd....
kdyžtak tu na sebe na foru určo má kontakt...
Proc lidi pisou v plne vybave, kdyz tam neni ani kuze ?
mrazik : protože v předchozim autě (š. felicia) nikdy takovejch věcí neviděly tak si automaticky myslej že to je nabušený jak hovado :)

24.08.2011, 09:31 |
Zdeny60 | Upraveno: 2011-08-24 09:32:13
V plné výbavě - pane, je to plná palba, jen to nemá kožku, votáčecí lampy- fialky dvojitý, nemá to ani šíbr, taky ten speedomat, mozek v křeslech, Tv tam není, tu si dokoupíš na tržnici od Čongů, mapu si dáš papírovou, myslím že ani přední pípáky, ale jinak fakt plná, pane, super kauf, po dědovi z reichu, sotva 20 tisíc nalítáno po 5 letech! :-)
I tohle může být plná palba:-)
Co se tyka motoru, ja ho mel v golfu s tiptronicem a velka spokojenost. Chtelo to teda jen 98oktanu a vice, jinak to opravdu rachtalo ale jinak vykon dostatecny a spotreba vice nez uspokojiva. Nejmin jsem ujel vzdalenost 800 km dalnice (110kmh tempomat celou dobu) za 5,7 mesto ruzne okolo 8mi.
Takze za me motor doporucuju, zbytek je oktavka no.....
Proč mam pocit, že za těch 300 kolíků by se dalo koupit něco zajímavějšího?

24.08.2011, 13:11 |
Augi party_boy? A co třeba?
Subaru Legacy :-) Třeba:-)
A nebo tak 7 let volítaná 530i:-)

24.08.2011, 13:32 |
Augi Zdeny60: No, to doufám. Říkal jsem si, spíš jsem doufal, že alespoň Ty jsi soudný člověk ;-)
Čímž ale rozhodně neříkám, že Legacy nebo 5er je špatný auto.

24.08.2011, 13:52 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-08-24 14:01:35
me se teda zdá že TFSI v RS žere pomalu míň než tohle FSI ve 4kole..... 4kolou ne-scoutem jsme jely ted v zimě na lyže ve 4 kombik naloženej a spotřeba strašná, normál jízdou pohodovou a výsledná spotřeba 11,2 něco dálka něco cesty na sjezdovku....
BTW 4kolka maká docela dobře, subaru to samo neni ale funguje to..... moc to nejede ale jasný že to neni na závody....
spíš je u 4kolky fajn že má vytlumenej kufr dobře proti normálnim O2 kde se vzadu nedá sedět protože hluk z podběhů je strašnej.... ta 4kolka tim tka netrpí tam je vzadu docela klid resp. daj se i slyšet lidi vepředu docela proti normál O2....
Jirka156: Já jsem si spotřebu s tímto motorem osobně zkoušel, než jsem si kupoval RS. Ten motor je vážně hlučnější (chrastí) na volnoběh, za jízdy pohoda, dělá to asi hodně benzín 95 není ideální volba. Co se týče závad tak zatím je auto bez problémů.
Jednalo se o klasiku octávku, jen předek zde máš naměřené hodnoty.
[ Link ]
Jinak ten motor je vážně línej na 150PS to vůbec nejede.
Díky všem za info a rady. Je to trochu ostuda, když dělám ve Škodovce a neznám Octávku, ale my jí v Kvasinách neděláme a tento motor jsme nikdy nedávali, takže sorry za blbý dotaz. Octu proto, že mám možnost si ledaccos na to sehnat přes dodavatele. Na Subaru toho moc neseženu. Poučil jsem se z nyní prodané Zafiry B. Vysrala se na ní ř.j.motoru a sehnat novou nebylo možné ani u nás ani v PL a ani D na mojí specifikaci auta. Jinak je jasný že 1,8TSI bude pro mě lepší, ale mnoho jich není a ve výbavě co chci a cenové co chci jsou v ČR snad tři a pořád stejný :-))). Ten 1,8TSI a 2,0TFSI znám. Dáváme je do Supa a 1,8 i do Yetiho. Za mě ideální volba když benzin. Jen bacha na rozvody u 1,8. Je teď svolávačka na kontrolu polohy vačkového hřídele. Povoluje napínací kladka rozvodů. Na postižených vozech měníme zdarma. Měl jsem jednu vyhlídlou na Jarově, dokud mi neřekli, že má skočené rozvody a potkaný motor.
To Nismo.Power: pokud je ta Kindlíkova RS fakt combi, poctivá, udržovaná a dá rozumnou sumu, třeba se domluvíme. Nejsem už moc na tuning, takže raději origo kola. Ať mi pošle fotky a info na mail: gt.jirka@iscali.cz Díky.