
Navštíveno 1950x


30.06.2011, 19:46 |
MaxxT Ahoj lidi,
chtel bych nastinit problem.
Vozidlo Lexus IS220d (2,2 nafta, 130 kW - shodna s Toyota Avensis, Rav4, Auris).
Problem:
pri seslapnuti plneho plynu auto hodne cuka v maximalnim plnicim tlaku coz je cca okolo 2,5 - 3,5 tis otacek, nejvic to dela na 2jku potom uz je citim jen takove povadavani vykonu. Vykon auto ma, nekouri a nebere zadne provozni kapaliny (krom nafty :-) ) a do otacek jde vytocit.
Co bylo delano:
- nove turbo
- nove hadice
- kompletni test a pretesneni vysokotlakeho cerpadla
- vstriky dle servisu uplne v supr stavu hodnoty 0.3 plus minus
- ted sem procistil kompletne skrtici klapku a EGR ventil take
- DPF filtr odstraneny
- zkousel jsem vymenit ventil co nataci klapky - vysledek stejny
Takze. Co by to mohlo byt? Jak jsem dal nove turbo, tak to zacalo cukat podstatne vic nez se starym, otazka je, jestli to bylo tim, ze stare uz malo plnilo a tohle ten efekt znasobilo. Muze to treba delat, ze by mohlo byt spatne nastaveny plnici tlak? Ze by byl moc vysoky a westgate by to v nejvetsim plneni priskrtil?

30.06.2011, 20:13 |
JR Palivovej filtr?
Jinak s tim spekem jsi mi pripomnel veceri :)
Nezkoušel si kontaktovat Richarda z dieselpoweru? Sice se zabývá koncernem hodně do hloubky,ale tŕeba něco ví.

30.06.2011, 20:49 |
MaxxT palivovej filtr byl menenej, s Richardem jsem o tom mluvil, ale moc se na lexuse netvaril.. rekl bych ze asi umi hodne ty skodovky, ale tohle je asi mimo jeho hriste.
taky co me napdlo jako prvni byl palivak, pred a po jeho vymeny to bylo stejne?

30.06.2011, 22:30 |
MaxxT jo stejne.

30.06.2011, 22:34 |
MaxxT abych to upresnil. moje auto je rv. 2006, v roce 2007 se udelala EURO5 a auto dostalo asi "novy turbo" a "novy vstriky" jelikoz oznaceni turba neni ciselne shodne ani vstriku. Jenze turbo co jsem tam dal, tak je z toho noveho modelu (na srouby a vsechno je to stejny), ale nekde jsem se docetl, ze to co mam ja, tak tlaci 1,8 baru a kvuli vyssi euro norme tak ty od 2007 tlaci 2,0 baru. Ted je otazka, zda-li turbo co tam mam, neni nastaveny na vyssi plnici tlak a ten westgate ho uskrti. Protoze jsem zkousel odpojit ten ventil co kontroluje turbo (podtlakovou hadicku jsem vypojil) a jen na zkousku zkusil tomu dat a stale to cukalo. Kdyz jsem odpojil ventil co ovlada naklapeni lopatek, tak auto samozrejme "nejelo" ale necukalo to.. (s novym ventilem to cukalo take). Tak jestli treba nemuze byt spatna podtlakova hadicka? Ja uz fakt nevim.. :-/
není ještě někde přicpanej vejfuck? Jinak doporučuju veškerý konektory rozpojit, prostříkat a zapojit - bohužel takhle jsem se setkal už několikrát s problémem cukání u ropy a měněným veškerým příslušenstvým a nakonec to bylo debilně zkorodovaným konektorem.

30.06.2011, 23:00 |
MaxxT no na ten vejfuk jsem taky pomyslel, zkusim odpojit vejfuk pred katalizatorama a projet to, jestli to neco bude delat.
Nevím jak ty hodnoty u vstřiků, ale co vím, tak mají být od -2,5 do 2,5 max a pokud jsou mimo tak jsou v háji, ale třeba je to u tebe jiné, tohle vím u svého auta
To že jsi dal nové turbo, které bude pravděpodobně trochu větší než to staré ničemu nevadí, bude ti to nastupoval malinko později, protože je větší, ale stejně bude dávat pouze 1,8 jako to staré, musel by jsi upravit mapy, aby dávalo 2,0.
Podívej se ještě na konektory u vstřiků a zkus je prostříknout kontaktolem a naohýbat, aby tam byl dobrý kontakt.
falešný luft - díra či netěsnost hadice v oblasti regulace tlaku, resp. podtlaku.
co tak vaha vzduchu ? to ze na diagnostike nehadze ziadnu chybu neznamena ze neblbne....

01.07.2011, 09:45 |
MaxxT vcera co jsem studoval schema podtlaku tak jsem narazil na
[ Link ] 23265C FILTER, GAS ... absolutne jsem o takove veci nikdy neslysel a tim padem jsem toto ani nemenil :-) je to kdesi pod skrtici klapkou.
stejný problémy má spolupracovník na fordu mondeo - stojí to už v Xtým servisu a jediný co se zatím krom mnoha diagnostik provedlo je výměna filtrů, pročištění a kontrola vstřiků na stolici...
diagnostika samo neví co se děje a háže miliony různejch chyb...

01.07.2011, 21:31 |
Nora Turbem to neni ani okolo plniciho tlaku podle me, zalezi jak ostre to cuká, chce to osciloskop. Podle me snimac tlaku v railu + kontrola DRV vse osciloskopem