Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Přímý vstřik a LPG???

 o Navštíveno 3677x o
o 25.06.2011, 12:11 | Zdeny60
Dotaz viz nadpis: pokud mám přímý vstřik, tak by logicky měly odpadnout potíže s ventily a sedly, nebo ne? LPG se vstřikuje nad ventily přámodo válce... Díky za osvětu.


o 25.06.2011, 12:26 | .mycTD
potize se sedly jsou zpusobeny napicu materialem sedel, ne plynem...
na druhou stranu u primeho vstriku ty vstrikovace vyzaduji chlazeni benzinem, takze dalsi problem.
o 25.06.2011, 12:42 | Knightey-
mycTD: ale to je u tech nejnovejsich motoru TSFI ci FSI ne? Tam se resi ze spolu s plynem tam stale bude prodit nejake mnozstvi benzinu aby to prave chladilo ty vstriky. Zatim se to spis testuje, pac se poradne nevi kolik aby to stacilo atp.
A dale tam neni tak moc velka uspora, proto ze tam ten benzin stale furt tece no...
o 25.06.2011, 12:49 | Briann
U kazdeho lpg "tece" stale benzin, jen se u vstriku otaci zpet...
o 25.06.2011, 13:03 | Knightey-
Briann: pokud tam u benzinaku je zpatecka :)
o 25.06.2011, 16:39 | Only_One
já mám u X-typa jen jedno potrubí a modulované čerpadlo. Takže jak se přepne na LPG tak se čerpadlo vyslověně nudí
o 27.06.2011, 10:02 | radek.613
Pokud máš přímý vstřik Zdeny, a přitom ventily a sedla ze sajrajtu, žádné potíže neodpadnou. Způsob dopravy paliva do spalovacího prostoru nemá žádnou souvislost s výdrží ventilů a sedel. Potíže s ventily a sedly jsou dané čistě mechanicky - použitím nekvalitních materiálů, a přitom je lhostejno, je-li to atmosférický motor z roku 1950 nebo přeplňovaný přímovstřik z roku 2011. Problém přímovstřikových benzínů je skutečně hlavně v likvidaci benzínových vstřikovačů při provozu bez benzínu, neb je protékající benzín chladí. Takže v praxi se přímovstřiky plynují tak, že k procentuelní dávce benzínu je i procentuální dávka LPG a motor jede jistých pásmech otáček a zátěže na obě paliva (nutné překrytí map), ve volnoběhu, plném výkonu a při studeném režimu jde na benzín, a sem tam, v režimech teplého chodu a používaných otáčkových pásmech jde pouze na LPG, s tím že jednotka LPG čte z ODB neustále diag vstřiků a v případě hrozícího přehřátí okamžitě přepíná do benzínu, než nastanou zase lepší podmínky. Suma sumárum nemá příliš smyslu přímovstřikové motory na lpg přestavovat, neb úspora je diskutabilní, složitost a možnost likvidace originálního benzínového okruhu poměrně velká a finančně zatěžující.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3493 sekund.