Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > A zase vybírám:-( :-)

 o Navštíveno 3118x o
o 21.06.2011, 08:51 | Zdeny60
po nedávné havárii jsem nucen pořídit nové (´= jiné ojete) auto.

Líbí se mi toto Volvo, ale vysoký nájezd.

[ Link ]

Co myslíte, jak si bude stát auto s tímto nájezdem, byť jen asi 3,5 roku staré? Vím, že naftové motory od Volva najedou neskutečné porce kilometrů, ale s přeplňovaným benzínem zkušenosti nemám.

Toto Volvo (nebo podbné) je jako druhá alternativa k opět Subaru legacy, které v hledáčku mám.


o 21.06.2011, 08:55 | Vasekkch
No vzhledem k té porci kilometrů to určitě jezdilo nějaké pravidělné dálky, takže bych takovému auto dal určitě přednost než tomu co nahrkalo 100tis km po městě za 6 let. Tipnul bych si, že interier bude v super stavu a zadní sedačky skoro netknuté.
o 21.06.2011, 08:57 | TicTac
A co toto?
[ Link ]

Stav by možná mohl odpovídat tvému standartu.
TT.
o 21.06.2011, 09:01 | Zdeny60
TicTac:

auto hezké, ale pro mě nepraktické. Vysoký objem, vysoká spotřeba, drahý servis, ne příliš rozšíž´řené.
Nemohu zákazníkovu účtovat 20Kč/km .-) To bych nevydělal na slanou vodu:-))
Ale krásné, to se musí nechat.
o 21.06.2011, 09:02 | H-Honza (M)
S80 s V8 mel kamarad a docela se mi to libilo...
o 21.06.2011, 09:10 | Milhauzz
Já bych se toho nájezdu vůbec, ale vůbec nebál. V roce 2006 jsem kupoval 2 roky starou oktávku (1.Gen 81kW nafta) s 112tis km. Do prodeje s 217tis km sloužila bez problémů. Takhle má aspoň člověk jistotu, že těch avizovaných 100-200tisk km nájezdu je poprvé :)
o 21.06.2011, 09:14 | Only_One
to je docela masakr mít V8 napříč :-D
o 21.06.2011, 09:14 | Zdeny60
Milhhauz: jasně, naftové vozy jsem měl 13 let a ví, že při slušné,m zacházení objedou 100x kouli. Ale benzín, turbo...Vysoké provozní otáčky atd...Služební S60 naftová najela přes 300 tisíc a ani se nazačervenala. Já ale asi už naftu ne.
o 21.06.2011, 09:17 | Seat Power
najezd kilometru se mi nezda vubec vysoky,nehlede na to ze se na nej nesmis divat a kor ne v Cr :o)jinak kolega ma uplne stejne volvatko a jen jezdi a jezdi,parkrat sem se svezl,tichoucky,pohodlny,vzhledove hdne libivy,nasel sem jen sama pozitiva.
o 21.06.2011, 09:18 | Conan
Já myslim, že to bud v pohodě. Vem si VINko a zajdi do nějakého Volvo servisu, ať ti proklepnou historii.
o 21.06.2011, 09:22 | Conan
Koukam že serviska je z DE, tak pokud ovládáš němčinu, tak zavolej do toho servisu a tam se poptej...
o 21.06.2011, 09:27 | xSam
Cena mi přijde až podezřele nízká, nebo, že by ceny benzínu srazily takováto auta na minimum???
Nájezdu bych se nebál, ale budou Tě čekat už nějaké opravy.
Rozvody, pokud pán nedělal, dělají se ve 180, o své slovo se budou hlásit tlumiče, minimálně přední, Brzdy, ale tady záleží na stylu jízdy, pravděpodobně silentbloky motoru, atd.
Zkontroluj jestli fungují parkovací senzory, rádi občas trochu blbnou.
Ale jezdilo to v německu, takže podvozkově na tom bude určitě lépe, než české auto.

Mimochodem, vypadá fakt pěkně.

Tenhle motor žera kolem 10l, to Ti vyhovuje?
Cena dílů je docela slušná, na auto, které nové stálo docela dost pře melouna.
o 21.06.2011, 09:30 | xSam
Seat Power: O té pohodlnosti bych maličko pochyboval, sedí se v tom moc hezky to ano, ale ten podvozek je prostě tvrdší a né zas tak komfortní:-/
A já bych několik negativ určitě našel, například vrzání interiéru.
o 21.06.2011, 09:34 | Zdeny60
xSam:

3,0R mělo podle všech žrát 12. Já jezdil za 8,5:-) Takže tenhle motor u mě bude jezdit za 8 a a ni se nezačervená:-)Nejsem už závodník.

Jasně, díly podvozku jako čepy, tlumiče atd neberu v potaz, to je jasné u každého auta. Spíše mi jde o to, že jsem cosi kdesi zaslechl u benzínových Volv ohledně škrtící klapky, už se nepamatuji, ale cifra to byla vysoká, a pka, jak na tom jsou ventily - vačky seřizování je automatické, či se dělá mechanicky (jako na Subaru, např.), sklony k nějakému zadírání/přidírání viz např. Imprezy, AR a pd... Nerad bych řešil takové chuťovky za nemálo peněz. Spíše mi šlo o nějaké chroické známé vady, o který se ví, ale raději moc nemluví.
o 21.06.2011, 09:45 | Vlastah
ta S80 V8 je nadherna
na Spritmonitoru je jedna se spotrebou 11-14, verim, ze Zdeny by se drzel kolem 10 :-)
o 21.06.2011, 09:46 | Conan
Pokud vím, tak u tohodle motoru nic chronického neni.
Takže bych se asi zaměřil jen na turbo, jak je na tom (změřit tlak) a jak moc to baští olej.

Já mam na V40 najeto cca 204000km a tlumiče jsou stále originální, účinnost před rokem byla snad 68% předek a 65% zadek.

Vačky by se měly seřizovat automaticky.
o 21.06.2011, 10:03 | hanzz
Myslím, že u toho Volva konečně Zdeny přestane řešit záda :)

A jsem zvědavý, jestli bude schopný i s turbomotorem jezdit s tak extrémně nízkou spotřebou...

o 21.06.2011, 10:13 | MaxxT
u volva budes si myslim spokojeny, co se tyce benzinovych motoru, jsou dobry, ale nejsou teda vubec usporny, diky vysoke vaze auta, je to dan.

Myslim, ze bys nasel taky zalibeni i v jinych vozech (infinity, lexus) jsou tam jak nafty, tak benziny zajimavy. Mrkni na ne. :-)
o 21.06.2011, 10:14 | MaxxT
o 21.06.2011, 10:18 | Zdeny60
hanzz:

no jasně, s 3MPS 191kW jsem jezdil pod 9 trvale:-)
o 21.06.2011, 10:21 | Zdeny60
MaxxT. chlape, já odmítám S80 a ty mi hodíš 4,5l Infinity, které je užrané ještě víc než cokiliv jiného (má ho nedaleko ode mně jeden auditor a už jsem ho na jaře vyzpovídal:-)

Čili znovu: je třeba mít z něčeho předem respekt, co se týká motoru a převodovky? Na co dát bacha? Olej změřím až p 2 měsících, až najedu aspoň 8tkm. Dříve nic.
o 21.06.2011, 10:31 | xSam
Zdeny, nic chronického tam není. občas se vysype EGR ventil a i ta zmíněná škrtící klapka, většinou však stačí jí vyčistit.
Mám na těchto volvech najeto cca 170k a nic zásadního se tam nesype. Prostě klasika, jako jsou termostaty, čidla teploty, občas nějaká lambda a tak. Škrtící klapka mi teda neodešla nikdy. Jedno volvo má najeto 170, druhé 260.

Za 8 kombinovanou jezdit nebudeš, na to vsadím svoje boty. Bohužel tomuto motoru docela znatelně chybí šestka a i ve 130 točí ke 3000. Já denně jezdím podle předpisů 50km Praha a 50 mimo Prahu moje spotřeba je dlouhodobá 10,3, průměrnou rychlost mám 58,6 dle PC (je docela přesnej)
Když jezdím jen mimo Prahu, dostanu se na 9,9. Manželka, která je lenochod a jezdí jen mimo Prahu je schopná jezdit za 9,5, ale to fakt vyjímečně. Myslím, že 8l je u tohoto auta nereálné...
o 21.06.2011, 10:34 | xSam
Olej si ty turbíny trochu vezmou:-(
Už jsme to tady myslím, řešili. Nechal jsem auto zkontrolovat a bylo mi řečeno, že vše je v pořádku je to normální. Teď jsem dolejval po 6k cca 0,6l.:-(
o 21.06.2011, 10:46 | radek.613
Jetou S80 s benzínovou atmosférou a automatem kupoval předloni kolega, z nějaké firmy coby auto k dispozici řediteli, takže čistý původ, max péče servisu, serviska, vše, akorát tedy v ČR. Jako celek auto fajn a díky předchozímu servisu relativně bezproblémové (jen nám neměli dávat k nahlédnutí ty faktury za servis, to je finanční hnus), zarazila nás defacto ve 160tis km výměna celého těla škrtící klapky a ve 180tis km tam je faktura na ABS čidlo, nějakou řídící jednotku něčeho a dvě cívky, součet faktur takřka 85tis Kč. Jinak to je dle záznamů a faktur fakt jen o olejích, filtrech, tuším nějaké kolové ložisko tam bylo. Nyní to má 240tis, kolega je po výměně lambda sond (donutilo ho to stále se opakujícím výhružným textem v displeji přístrojovky, otravným pípáním a neustálým připomínáním "emisní systém není v pořádku"), jakéhosi olejem plněného silentbloku co drží motor a jedné další cívky. Za to dal servisu 34tis Kč. Já osobně bych takovouhle kasičku tedy doma nechtěl, on ale říká, že s ohledem na to, co za auta měl předtím (nějaké koncerny, matně pamatujui nějakou Mazdu či co to bylo za rejži) je ta údržba a opravy celkem "v pohodě", tak nevím. Jinak to jede, brzdí, svítí, ticho v tom je, pohoda. Čím mě ta věc vysloveně nenadchla je ne zrovna premiová kvalita kůže, povrzávající interiérové díly a naprosto příšerný přístup k čemukoli na motoru a kolem něj (uznávám, pro běžné spotřebitele asi nedůležitý parametr, ale mě to prostě vadí a zásadně to prodražuje údržbu). Jo a na to jak se to zvenku tváří jako velké dospělé auto, tak v iteriéru tedy prostorově nic uchvacujícího, samo lidi 1,7 m/55 kg s tím problém míst nebudou :-D
o 21.06.2011, 10:50 | MaxxT
zdany.. nepsal jsem jen o infinitu.. :-)

[ Link ]
o 21.06.2011, 11:01 | Zdeny60
Radek.613:

tak S80 je na tom podpobně jako 7er u BMW - nad ní už nic není a i vzduch do motoru bude stát balík :-)

Pokud je to se spotřebou fakt, že 2,4 žere jak děravá, tak Volvo vypadá z výběru a zůstávám nadále u SUbaru.
o 21.06.2011, 12:10 | TUNER
No,myslim že Zdeny by za těch 8-9 jezdil bez problemu...Mam sice předchozí 2,4 147kW,ale za to v XC70ce která je těžší a určo má větší aerodynamickej odpor a spotřeba teď přes léto 8-9 dle palubáku,protože jezdim na LPG. Jízda dle předpisů... o víkendu cesta po dálnici z Brna a pak nějaký ježdění do práce a jsem tam za 8,1 - plynu to je cca 10-11...... Když mi to vracela přítelka někde cca 50 km za Brnem na D1,jela od Mikulova (nemohl jsem řídit,koštoval jsem vínko))) tak tam bylo 7,9...jela pomaleji než pak já...
o 21.06.2011, 12:39 | xSam
Tuner:
tak asi neumím jezdit ekonomicky. Samozřejmě dokážu vynulovat PC a jet po okrskách 90 a naskáče mi tam spotřeba 7,9. Já však počítám dlouhodobou spotřebu dle PC za posledních 6k km a tam je to prostě takhle a míň to prostě nedostanu. Ale pro ujasnění, mluvím o kombinované spotřebě, což znamená půl město a půl mimo.
Typový list říká toto:
Spotřeba - město 11.2 l
Spotřeba - mimo město 7.8 l
Spotřeba - kombinovaná 9.8 l
A dle mě to tak + - sedí.
o 21.06.2011, 12:55 | TUNER
xSam - Asi teda neumíš...já si vedu od koupě auta což je tak 17 000 km zpět statistiku čerpání v mobilu (prográmek Radiusfuel) a podle toho mam průměr 11,07 litru LPG na 100 km,díky tomu že v zimě to samozřejmě žere víc. Přes léto méně. Posledních cca 4000 km si zaznamenávam i to co ukazuje palubák,sice to neni podstatný,když na benzin nejezdim,ale jen pro zajímavost hodnoty jsou 8,7 - 8,6 - 8,3 - 8,8 - 8,5 - 8,6 - 8,9 - 8,1 ......takže to asi nebude jen o nějakym ježdění po okrskách a snažení se o ekorally...jezdim převážně 50 město a 50 mimo....do práce... Bydlim v centru Plzně,takže musim vyjet z Plzně a mam to 11 km,takže trasy zrovna nejsou ideální na nějaký závody ve spotřebě... ;-)
Jízda dle předpisů,žádný divočení,ale že bych byl brzda a auta kolem mě lítaly,to rozhodně ne....
o 21.06.2011, 13:13 | xSam
TUNER: btw, co máš za LPG? Docela nad tím uvažuji?
o 21.06.2011, 13:21 | xSam
Mimochodem docela zajímavé. 20 aut a průměrná spotřeba je 10,59.
[ Link ]
o 21.06.2011, 13:31 | TUNER | Upraveno: 2011-06-21 13:33:18
Mam Stag 300 ale s tim jsem to koupil. Kdybych dával new,přemejšlel bych o Prinsu...
Tak holt mam zázračný auto nebo mam zázračnej styl jízdy ))) A nebo holt palubák kecá,ale jezdit celou nádrž na benzin abych zjistil přesnou spotřebu,se mi fakt nechce....)))
o 21.06.2011, 13:40 | Luke_288
věřit slepě palubáku se nevyplácí. můj kecá až o 0,9l/100km, ale je to škodovka no :))
o 21.06.2011, 13:46 | xSam
TUNER: Já bych právě asi chtěl PRINS, ale ta pořizovací cena je docela řacha. No uvidíme:-)
Mně ten palubák docela sedí. Jelikož beru vždy plnou a jezdím do prázdné, tak si to změřit dokážu docela přesně a je to velmi podobné co mi ten počítač ukazuje.
o 21.06.2011, 18:02 | Pekys
Zdeny: 2,5T je ten samej motor, kterej v S-Maxu 2,5T, to je ten benzin, kterej si tak scháněl...

spotřeba 10L/100km a více, alespon v Maxu. Motor netrpí na nic závažnýho, aslespoň co jsem zatím četl, až na spotřebu povedenej motor :)
o 21.06.2011, 19:04 | radek.613
Jen podotýkám, že LPG vstřikovače PRINS fungují s jakoukoli "otevřeně programovatelnou" sadou sekvenčního vstřikování, takže si je možné splnit sen o japonsko-holandské dokonalosti poměrně snadno :-D Jinak na tom systému nic extra zázračného není a dosud, za ta léta jsme neobjevili nic konstruktivního, co by vysokou cenu toho systému nějak rozumně obhajovalo.....
o 21.06.2011, 20:55 | cupra.165
Zdeny,ten S-MAX nakonec tedy padnul a uz ho nechces?
o 21.06.2011, 21:47 | cupra.165
Ted koukam,ze na tipcarsu jeden je benzinak s 2.5T... 80 000KM najezd
o 22.06.2011, 03:02 | maresk
Zdeny, když uvažuješ o Volvu, co takhle Saab ? 9-5ka do roku výroby 2010 byla i kombík, motor 2,3t není špatnej na spotřebu, osobně mám zkušenosti se "starou" 9-5kou, rok 2001, motor 3.0TiD a maximální spokojenost - je to spolehlivý, pohodlný, velký ... - po 800km štrece jsem z auta vylezl odpočatej a v pohodě, záda bez bolesti (v zádech mám Scheuermanna plus "díky" autonehodě před mnoha lety jeden z krčních obratlů lehce poškozený (byl naprasklý, ale zjistilo se to po roce a půl), mám na něm malý výrůstek, který tlačí občas na nerv a pak mám "luxusní" migrény). co bych u novější 9-5ky nebral, jsou diesely - 1.9TiD a 2.2TiD - 1,9ka je motor z Astry=nejede a žere jak prokoplej, 2.2 mě neoslovila projevem a spotřebou. 2.3turbo je údajně nejlepší a dá se s ním jezdit za rozumnou spotřebu.

Mě osobně hrozně mile překvapil ten 3.0Tid V6, což je Isuzu Saab kooperace-tichý, spolehlivý turbodiesel, má to 130kw, spotřeba neskutečných 5,7litru na 100km při cestě německo-praha, v praze byla dle měřáku necelá půlka nádrže, v německu jsem tankoval naftu do plna, najel jsem i s prahou 1150km a dotankovával 66.5 litru nafty :-); jestli dám dokupy bankovky, tak na 100% to auto, které jsem měl od kamaráda půjčené, budu kupovat :-)
o 22.06.2011, 07:29 | hanzz
To čtu poprvné v životě nějakou chválu na 3.0TiD V6 od Isuzu naroubovanou v Saabu :)

Pro 9-5 mám slabost (kombík ve verzi Aero je fakt nádherný auto), ale nepředpokládám, že by Zdeny chtěl u benzínu každých 10t km čistit olejovou vanu. Nehledě na to, že ta podruhé faceliftovaná s těmi chromovanými proužky kolem světel (tedy po roce cca 2005) vypadá tak nějak divně...

o 22.06.2011, 08:24 | H-Honza (M)
tady se clovek docte veci... 99% nazoru na 3.0TiD jsou zaporny. Nejlevnejsi saaby 9-5 na mobile.de jsou ty s poskozenym motorem (3.0TiD). Nesmysl motor, drahy dily.

Do saabu patri 2.3t, cisteni vany v tak kratkem intervalu neni pravdou, staci to udelat jednou po zakoupeni, a pak si jen hlidat vymeny a trochu se k tomu autu chovat, jako ke kazdemu turbomotoru, stejne jako overit zda je na tom motoru posledni verze odvetravani.
Je pravda ze ten predposledni facelift je trochu divnej, nicmene porad to auto ma ty svoje klasicky tvary, a me se celkem libi.

[ Link ]
o 22.06.2011, 08:28 | Dexter | Upraveno: 2011-06-22 08:30:11
souhlas s H-Honza, ten 3,0 (i Opel) motor je tragédie a všechno drahý jak prase.
o 22.06.2011, 10:37 | xSam
V jednom z posledních světů motorů, taky psali, že ten isuzáckej motor je tragédie a je teda fakt, že poprvé "slyším" někoho 3.0TID chválit:-)))
9-5 Aero se mi vždycky líbila, ale dneska už jsou na ní ty léta prostě vidět:-(
o 22.06.2011, 11:58 | Zdeny60
Tak včera jsem propstudoval důkladně autoscout24.de a došel jsem k závěru, že podezřele mnoho aut má stejné kilometry vůči cenám ana to, abych si pořídil jakoukoliv značku se stářím 2-4 roky max. potřebuji zhruba 19.000EUR :-(

jinak po zralé úvaze vylučuji BMW díky bydlení v podhůří Jeseníkůa častého ježdění zde v zimě), Audi je s cenami jak za A4 tak A6 zcela pplně mimo mísu, takté paradoxně i Octávka, na niž jsem se díval ze zájmu. Vylučuji i Opel Insignia, která se mi líbí, ale nemám v opel mo důvěry (možná, že neoprávněn). Taktéž vylučuji tedy po zralé úvaze Volvo díky cenám a dostupnosti servisu v mém bydlišti )jasné, že oleje udělá kdejaý Lojza v kůlně),vyloučil jsem i Mazdu 6 kvůli provedení, vylučuji i S-Maxe kvůli ceně za daný ročník a výbavu (to jen u nás S-max v plné palbě a s80.000km stojí 350.000 :-) ) a pak mi tedy zůstává Toyota Avensis s motorem 1,6 či 1,8 v kombi verzi, kde za tuto cenu bude praktikc nová (1 rok) a svýbavo co potřebuji= výhřev a tempomat, a pak tedy klasika Legacy, které ale musím koupit u nás, protože na tomto serveru nabídka není žádná, pouze 1 Outback a pár Legacy, z čehož to jedno zajímavé má díru pro LPG v blatníku!!! To fatk nechápu, takovouhle prasárnu, když se to dá umístit pod víko nádrže.

naftu nechci, takžýe ten vběr je fakt zúžený.

Jinak moje auto se nakone asi bude opravovat, po otevření předku to vypadá, že motor ani nsníky to nechytlo, bohužel se bude řezat LZ blatník. Čili je možn, že se po 2 měsících objeví pod cenou opravené legacy Spec.B a je docela i dost dobře možné, že dle výsledku s ním budu i dál jezdit. To se vše ještěuvidí a vše je zatím předčasné. Zatím čekám na ocenění opravy, dneska jde auto na zvedák,a by se podívali na spodek zadní části, jak to vypadá tam.

S náhradním autem jsem nepocopdil a tudíž ho nemám amít nebudu, takže až budete bourat, mějte štěstí, ať v tom nefiguruje Plák, samosebou nejlepší je se všemu takovému vyhnout !
o 22.06.2011, 12:12 | walish
tohle si kup: [ Link ]
konečně budeš jezdit pohodlně,tedy tak,jak si celou dobu přeješ :)
o 22.06.2011, 20:31 | cupra.165 | Upraveno: 2011-06-22 20:34:58
Dle fotek se z toho legacy stal vrak..kazdopadne ja osobne bych takove auto uz nechtel :-(
K avensisu ...dle me jsou ty motory slabe,nejel sem v nich,ale na papire nic moc..jo a uz sem jich videl nekolik v provedeni kombi a ..5 dvere byl orezle..a to u nekolika kusu
o 22.06.2011, 20:58 | cupra.165
Jeste mi napadla Honda Accord,o te si neuvazoval? Kamarad presel z outbacku na accord a pomerne dost si ho pochvaloval oproti otikovi,jistejsi jizdni vlastnosti,pohodli a lepsi zpracovani.
o 27.01.2012, 11:56 | cupra.165
Zdeny,co ten S-MAX,uz si ho vyradil s vyberu? Koukam,ceny padaji strme dolu,co rikas na tento?
[ Link ]
o 27.01.2012, 17:28 | Zdeny60
cupra.165

No, po pravdě, koukám do "vyšších" sfér. Mě nic netlačí, protože op té loňské havárii jezdím zatím s tím opraveným 3,0R, resp. nejezdí, protože od 15.12. stojí vypulírované v garáži a pouze za extremně dobrého počasí (=zrovna včera v podvečer) ho projedu atk 30km, aby se motor promazal, dobil AKB a já si uklidnil hormón:-)
Do práce jezdím služebákem.
S-Max by musel být nejpozději z roku 2009 a opravu v extra top stavu a v full výbavě, abych o tom uvažoval, ale takový 2,5 nejsou - je jich strašně málo a benzíny jsou vzácný jak šafrán (i v Německu či Rakousku).

Takže jsem ve stadiu rozvahy, zdali a vůbec za co, ale je taky pravda, že po včerejším svezení mě to zase na chvíli uklidnilo. Myslím, že to přijde až na jaře a to se asi vrátím k průzkumu toho Lexusu IS250, který je zatím horkým kandidátem.
A do tý doby se musím někde svézt s 330i E90/91, abych si o tom udělal obrázek - zatím jsem v tom nejel, ba ani neseděl (naposledy jsem seděl v E46 330i v N za dob bývalé firmy a pamatuji si, že to na mě extra dojem neudělalo). Ale musím to objektivně potvrdit či vyloučit.

Mám v merku ještě Accorda 2,4 z roku 2008 a asi 70.000km kombi, jenže cena je dost mimo mísu (proto tam auto taky stojí a to i přes dobrou výbavu a údajně jasnou historii a stav)- >540.000Kč je fakt mimo za 4 roky starý auto.Ale je to manuál zase:-)

A mondeo 2,5T by nebylo špatný, mít prostě jný vnitřek. Ten je fakt pro mě neslučitelněj, to i v tom S Maxu to vypadá nějak líp.
o 27.01.2012, 19:09 | El_Vita | Upraveno: 2012-01-27 19:11:29
[ Link ]

to je parník panečku .... mám rád ventilované sedadla :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3195 sekund.