
Navštíveno 5708x

Jak je na tom tento motor ve Focusu? Rok je to 2005, najeto 100 000 km, co se tam sere?
Dík za postřehy
strašnej starej jeden z nejhorších fordích motorů, xkrát modernizovanej....
tady tě potká např. minimálně dvouhmota setrvačník....
sada s nim stojí 20k + cca 5k práce de totam na hovnajz
vlnovec praská, je tam naplej ale je dementně danej za motorem nad nápravou, hromada práce ho vyměnit opět a všechny šrouby sou tam zarezlý.....
a pak všechny ostatní neduhy fočousů :)
každopádně ta dvouhmota pro by pro tebe ted byla nejaktuálnější otázka investice, pokud to auto třeba jen zlehka vibruje tak se na něj radši vyser :)
Diky Nismo. Co na to stoji turbo? Co vstriky? Tam taky byva problem?
hadice od turba tak praská prej docela často.

30.05.2011, 14:03 |
mrazik | Upraveno: 2011-05-30 14:04:29
Nismo prosim te, to ze mas fordi prehistorickej motor neznamena automaticky, ze jsi pobral vsechny znalosti fordich motoru. Slusne receno vis o tom hovno. Ma to aspon jednu pozitivni vec - pobavis ty, kteri o tom aspon trochu neco vi. Vis ty vubec jaky je rozdil nezi TD, TDDi a TDCi ?
Jestli podle tebe nekdo vybira auto a ridi se tvyma radama, panbuh s nim.
turbo na těhle lemrách neodchází a když tak zřídka a né po 100k pokud se k tomu chováš nějak normálně, neni to jak na VW že ho dokážeš zlikvidovat po 30kkm když jezdíš defenzivně :) vstřiky sou problém jako na každym tdci sou drahý a nemaj rádi nekvalitní naftu, resp. stačí bohatě když je vyndaváš a okamžitě nezaslepíš vývody, pak tam padne smítko prachu a jak je nevypucuješ po namontování tak sou kaput a musej se čistit, až takhle sou na tdci na hovno.... a samo stojej raketu ale s tim musí každej kdo má tdci počítat, a je jedno jakej máš rok a co kde řikaly že od roku tolik a tolik se to nesere, čim novější tim víc na hovno a tim víc kurvítek ala programování vstřiků do řj.....
hadice od turba tý se musim zastat v těhle letech už nerupaj a už používaj VW systém uchycení takže narozdíl od těch starejch se aspon daj sundat.....
spíš hadice od vody se serou, jedna je tam klasická ped radiátorem ta se často prodře a je jedno zdali to je 1,8td nebo tddi nebo tdci ten motor má pořád ten zkurvenej prehistorickej blok FORD 1.8 a to je kámen úrazu neb pořád inovujou ten srašnej motor ale chyby nechávaj sten a jen přidávaj exponenciálně další
proti starýmu 1,8td což byl strašnej motor
tak :
-dvouhmota
-vysokotlaký čerpadlo nesnášejcí vzduch
-posraný tdci vstřiky kódovaný
-el. posilovač serva odcházející vklidu po 100k a píská v interiéru, novej drahej jak svině...
-a hromada dalších....
mrazik : jasně jsem automechanik takže celou fordí paletu jejich motorů od benzíny po nafty mám zmáklou protože neni tejden že by ti tam jeden nepřijel....
všechny znalosti sem nepobral to sem nikde nenapsal, jen řikám co vim a co je pravda, zpravidla nelžu ;-)
spojku na focusu sem dělal jak na starym modelu tak novym a to tenhle měsíc
mondeo 2.0tdci 96kw myslim najeto necelejch 140k jeden majitel
rok 2005 8mej měsíc to sou už ty modely kde to netrpělo vůbec na nic ty boží auta.....
přijel že čadí, jel najednou rána černej dým bílej dým.....
-turbo kaput takže ok, majitel sehnal repasovaný turbo za nějakejch 12k s tim že s prvnim kusem sem ho vyhodil že to montovat nebudu, na repas mělo dost vakl už, vyměnil ho za jiný a ok dal sem se do práce, hodil sem tam turbo, veškerý potřebný těsnění, vyčistil IC a hadice, vylil odevšad cca 4L oleje ve vaně zbylo po nehodě turba cca 0,5-1L oleje.....
nový turbo, auto asi hodinu vypalovalo saze, projel sem ho čadilo nekecám jako parní lokomotiva tak 10minut a pak ok, všechno si sedlo, najel sem asi 15km tahalo bezvadně
další servis kotouče přední kaput, udělaly se a mělo se to jít projet ale řešila se ještě chrastící kladka po boku motoru, nevědělo se která neb kvůli ní se musí opravdu povysadit motor aby se na ní člověk dostal
mělo se s tim zajet na jámu a ověřit kladku jenže mondeo nechytlo, nestartovalo jako by mělo kaput baterku, dala se jiná , párkrát točilo ale nechytalo.....
výsledek = potkanej motor , hydraulickej šponovák řetězů odešel samo díky turbu a vyházenýmu oleji...... mtoor potkanej, hlava vytrhaný koníky ze slitiny neb ventily sou rovně proti pístu takže se neoknou ale vyrve to nahoře z hlavy....
shánění hlavy : drahý, nedá se jen ta půlka neb samo sou vrtaný spolu takže jedině komplet nastrojená hlava, nový nějakejch 60kkč
nakonec teda es zavolalo do sluštic aneb kam jinam, vyndal nám tam motor najeto tak do 50k přímo ze stejnýho mondea taky automatu, nenastrojenej za 17kkč
vyměnil se motor tim pádem i posraná kladka, nastrojil se ze starýho, hromada práce...... a tradá motor né a né naskočit, vstřiky se nakódovaly jak maj bejt a pořád nic, ovzdušnovalo se napojovalo na startovací mašinu naftovou a pořád nic.... nakonec v nouzi odvezeno známýmu čerpadláři s tim že asi je zavzdušněný čerpadlo, ale leda prd... po dvou dnech koumání přišel na to že vyčistil vstřiky ale stále motor neběžel jinak než volnoběh, pak přišel na to že ač jsme měly snad uplně stjenej motor tak byla jiná verze hlavy a ta je dělaná na delší vstřiky takže nedosáhly do spalovacího prostoru takže to smontoval z jinejch mrtvejch vstřiků k těm našim a hurá motor jede........
no a auto má "novej motor" a přední brzdy a tradá jsme v tom za 70kkč protože heblo turbo a to se vyplatí ten ford teda :) skoro od novýho jezdí k nám na údržbu a jednou bylo tuklý na roh jinak běžný poruchy a jen údržba....
takže neřikám že sem pobral všechny znalosti fordů neb znát všechny jejich problémy tak mám hlavu jak pátrací balón nebo bych nato musel založit speciální wikipedii kde by se seskupovaly jijich vady a že jich je když i na pitomý 1,6 benzínu kde nemá jinejm autum co odejít tak odchází i pitomej FPR ventil a to tak že chcípá jen někdy to auto a to se pak hledá závada bezvadně....